צפייה בגרסה מלאה : מגרזת פנאומטית עם טיובה
היי,
מה אתם אוצרים על מגרזת כזו? עולה כ 200 ש"ח.
יש להם המלצות למגרזת אחרת עם טיובה אבל שמחתחברת ללחץ אוויר ולא נדרשת לחבית?
http://www.hml.co.il/%D7%9E%D7%92%D7%A8%D7%96%D7%AA-%D7%9E%D7%A9%D7%95%D7%9C%D7%91%D7%AA-%D7%99%D7%93%D7%A0%D7%99%D7%AA%252B%D7%A 4%D7%A0%D7%90%D7%95%D7%9E%D7%98%D7%99%D7 %AA-%D7%9E%D7%91%D7%99%D7%AA-Target-%D7%93%D7%92%D7%9D-T11604/p-1067.htm
מגרזת משולבת ידנית+פנאומטית מבית Target דגם T11604
יש לי מל.כ בזמנו עלתה 120
אתה מרוצה ממנה?
אני צריך לצלבים.
אני מרוצה אבל לא בטוח שתתאים לצלבים כי אין שם הרבה מקום. אתה צריך מגרזת עם סוגים שונים של ראשים. ישר, 45 מעלות ו90 מעלות. יכול להיות שהראשים נקנים בנפרד. אשמח לדעת אם תמצא מאיפה כי גם אני מחפש.
יש לי דומה לזאת מהקישור, קניתי בל.כ בזמנו, מגיעה גם עם מנגנון פניאומטי וגם ידני, עם טיובות, משתמש עם הצינור הגמיש ומגיע כמעט לכל פינה לגרז, סה"כ מרוצה ממנה.
מניסיון בטנקים עדיף מגרזת עם צינור גמיש ואז אין בעיה של זוית.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
לא הבנתם אותי, בכל מקרה אני מדבר על צינור גמיש, הפיה שמתחברת לפטמת גירוז גדולה ולפעמים אי אפשר להכניס אותה כי יש משנו מול הפטמת גירוז.
מה יש מול הפיטמת גירוז? התכוונת ל"משהו"?
יש כל מיני פיטמות, אפשר אולי להחליף לפיטמה עם זווית...
בצלבים למשל יש את הדרייבשאפט. אל תשכח שהצינור עצמו לא ממש גמיש, זה צינור כמו צינור של ברקס, עם ברזל בפנוכו. מה שאומר שרדיוס הסיבוב שלו די גדול. אפשר להחליף פטמות אבל לא בכל מקום זה אפשרי.
בכל מקרה, לא בטוח שפניאומטית זה מה שאתה רוצה לרכב.
יש להן נטייה לדחוף גריז בלחץ גבוה וכמות ביחס לנגזרת ידנית, ולדחוף אטמים ולפעמים לקרוע.
בצלבים נכנס בקושי 3-4 לחיצות, ובשביל זה לא צריך פניאומטית.
אם היה לך קומביין, עם חבית 10 ל׳ גריז לטיפול הייתי מבין לנה פניאומטית.
ידנית נשמעת יותר מתאימה למשימה הספציפית הזאת...
לא קשה לתפעול עם שתי ידיים ואין צורך בלחץ אוויר...
Sent from my iPhone using Tapatalk
יש גם מגרזת ליד אחת. לדעתי מאוד נח
החסרון בצינור הגמיש הוא שכמעט תמיד צריך להפעיל כוח להצמיד אותו לפטמת גרוז, ואז קשה לתפעל ביד אחת את המגרזת.
עם צינורית קשיחה אין בעייה להצמיד את המגרזת חזק לפטמה, ועם היד השנייה להפעיל את הידית.
עם צינורית קשיחה בזוית 20 מעלות בערך. תמיד מצאתי זוית שאפשר לגשת ולגרז.
החסרון בצינור הגמיש הוא שכמעט תמיד צריך להפעיל כוח להצמיד אותו לפטמת גרוז, ואז קשה לתפעל ביד אחת את המגרזת.
עם צינורית קשיחה אין בעייה להצמיד את המגרזת חזק לפטמה, ועם היד השנייה להפעיל את הידית.
עם צינורית קשיחה בזוית 20 מעלות בערך. תמיד מצאתי זוית שאפשר לגשת ולגרז.
בגלל זה רשמתי שנוח לתפעל אותה בשתי ידיים, יד אחת לוחצת את הצינור לפיטמה ויד שנייה לוחצת על המגרזת...
אצלי כבר 10 שנים יש מגרזת שניקנתה בדרום תל אביב עבור 40 שקלים...
Sent from my iPhone using Tapatalk
אם יד אחת מחזיקה את הצינורית, ואחת צריך ללחוץ על הידית, מי מחזיק את גוף המגרזת?
אותה היד שלוחצת על המנוף... אני משתמש במגרזת שכזו. תמיד אפשר ללחוץ את הגוף על עצם שיתן קונטרה ואז בעצם לא ממש צריך להחזיק אותו.
אצלי אין צורך בלהחזיק את המגרזת, אחפש תמונה והעלה לפה...
Sent from my iPhone using Tapatalk
http://images.tapatalk-cdn.com/15/12/21/b1010c401b4e028256ec41e899c027e4.jpg
שים לב לסוג הזה של המגרזת, הגירוז נעשה באותה צורה כמו באקדח סיליקון- משמע אין צורך בשתי ידיים לתפעול.
Sent from my iPhone using Tapatalk
מגרזת הייטק..
אני מסתדר טוב מאד עם המסורתית.
וזה ברכב עם 17 נקודות גירוז..
12 מקוריות+5 שהתווספו.
ולכולן אין בעיית גישה עם צינורית קשיחה.
הייטק ב40 שקלים ;)
Sent from my iPhone using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.