התחברות

צפייה בגרסה מלאה : מגרזת פנאומטית עם טיובה



VANDER
20-12-15, 12:52
היי,
מה אתם אוצרים על מגרזת כזו? עולה כ 200 ש"ח.
יש להם המלצות למגרזת אחרת עם טיובה אבל שמחתחברת ללחץ אוויר ולא נדרשת לחבית?

http://www.hml.co.il/%D7%9E%D7%92%D7%A8%D7%96%D7%AA-%D7%9E%D7%A9%D7%95%D7%9C%D7%91%D7%AA-%D7%99%D7%93%D7%A0%D7%99%D7%AA%252B%D7%A 4%D7%A0%D7%90%D7%95%D7%9E%D7%98%D7%99%D7 %AA-%D7%9E%D7%91%D7%99%D7%AA-Target-%D7%93%D7%92%D7%9D-T11604/p-1067.htm



מגרזת משולבת ידנית+פנאומטית מבית Target דגם T11604

lizard
20-12-15, 14:46
יש לי מל.כ בזמנו עלתה 120

VANDER
20-12-15, 15:00
אתה מרוצה ממנה?
אני צריך לצלבים.

lizard
20-12-15, 15:07
אני מרוצה אבל לא בטוח שתתאים לצלבים כי אין שם הרבה מקום. אתה צריך מגרזת עם סוגים שונים של ראשים. ישר, 45 מעלות ו90 מעלות. יכול להיות שהראשים נקנים בנפרד. אשמח לדעת אם תמצא מאיפה כי גם אני מחפש.

נדב ש.
20-12-15, 15:23
יש לי דומה לזאת מהקישור, קניתי בל.כ בזמנו, מגיעה גם עם מנגנון פניאומטי וגם ידני, עם טיובות, משתמש עם הצינור הגמיש ומגיע כמעט לכל פינה לגרז, סה"כ מרוצה ממנה.

קובי-ערד
20-12-15, 16:43
מניסיון בטנקים עדיף מגרזת עם צינור גמיש ואז אין בעיה של זוית.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

lizard
20-12-15, 17:34
לא הבנתם אותי, בכל מקרה אני מדבר על צינור גמיש, הפיה שמתחברת לפטמת גירוז גדולה ולפעמים אי אפשר להכניס אותה כי יש משנו מול הפטמת גירוז.

נדב ש.
20-12-15, 17:44
מה יש מול הפיטמת גירוז? התכוונת ל"משהו"?
יש כל מיני פיטמות, אפשר אולי להחליף לפיטמה עם זווית...

lizard
20-12-15, 18:25
בצלבים למשל יש את הדרייבשאפט. אל תשכח שהצינור עצמו לא ממש גמיש, זה צינור כמו צינור של ברקס, עם ברזל בפנוכו. מה שאומר שרדיוס הסיבוב שלו די גדול. אפשר להחליף פטמות אבל לא בכל מקום זה אפשרי.

ד ו ר ו ן
20-12-15, 22:53
בכל מקרה, לא בטוח שפניאומטית זה מה שאתה רוצה לרכב.

יש להן נטייה לדחוף גריז בלחץ גבוה וכמות ביחס לנגזרת ידנית, ולדחוף אטמים ולפעמים לקרוע.

בצלבים נכנס בקושי 3-4 לחיצות, ובשביל זה לא צריך פניאומטית.

אם היה לך קומביין, עם חבית 10 ל׳ גריז לטיפול הייתי מבין לנה פניאומטית.

גלעד .ג.
20-12-15, 23:14
ידנית נשמעת יותר מתאימה למשימה הספציפית הזאת...

לא קשה לתפעול עם שתי ידיים ואין צורך בלחץ אוויר...


Sent from my iPhone using Tapatalk

MOSHIKO.L
20-12-15, 23:23
יש גם מגרזת ליד אחת. לדעתי מאוד נח

ד ו ר ו ן
20-12-15, 23:45
החסרון בצינור הגמיש הוא שכמעט תמיד צריך להפעיל כוח להצמיד אותו לפטמת גרוז, ואז קשה לתפעל ביד אחת את המגרזת.

עם צינורית קשיחה אין בעייה להצמיד את המגרזת חזק לפטמה, ועם היד השנייה להפעיל את הידית.
עם צינורית קשיחה בזוית 20 מעלות בערך. תמיד מצאתי זוית שאפשר לגשת ולגרז.

גלעד .ג.
21-12-15, 00:29
החסרון בצינור הגמיש הוא שכמעט תמיד צריך להפעיל כוח להצמיד אותו לפטמת גרוז, ואז קשה לתפעל ביד אחת את המגרזת.

עם צינורית קשיחה אין בעייה להצמיד את המגרזת חזק לפטמה, ועם היד השנייה להפעיל את הידית.
עם צינורית קשיחה בזוית 20 מעלות בערך. תמיד מצאתי זוית שאפשר לגשת ולגרז.


בגלל זה רשמתי שנוח לתפעל אותה בשתי ידיים, יד אחת לוחצת את הצינור לפיטמה ויד שנייה לוחצת על המגרזת...

אצלי כבר 10 שנים יש מגרזת שניקנתה בדרום תל אביב עבור 40 שקלים...


Sent from my iPhone using Tapatalk

ד ו ר ו ן
21-12-15, 07:47
אם יד אחת מחזיקה את הצינורית, ואחת צריך ללחוץ על הידית, מי מחזיק את גוף המגרזת?

opl
21-12-15, 10:16
אותה היד שלוחצת על המנוף... אני משתמש במגרזת שכזו. תמיד אפשר ללחוץ את הגוף על עצם שיתן קונטרה ואז בעצם לא ממש צריך להחזיק אותו.

גלעד .ג.
21-12-15, 12:59
אצלי אין צורך בלהחזיק את המגרזת, אחפש תמונה והעלה לפה...


Sent from my iPhone using Tapatalk

גלעד .ג.
21-12-15, 13:03
http://images.tapatalk-cdn.com/15/12/21/b1010c401b4e028256ec41e899c027e4.jpg

שים לב לסוג הזה של המגרזת, הגירוז נעשה באותה צורה כמו באקדח סיליקון- משמע אין צורך בשתי ידיים לתפעול.


Sent from my iPhone using Tapatalk

ד ו ר ו ן
21-12-15, 18:44
מגרזת הייטק..
אני מסתדר טוב מאד עם המסורתית.
וזה ברכב עם 17 נקודות גירוז..
12 מקוריות+5 שהתווספו.
ולכולן אין בעיית גישה עם צינורית קשיחה.

גלעד .ג.
21-12-15, 21:31
הייטק ב40 שקלים ;)




Sent from my iPhone using Tapatalk

-->