צפייה בגרסה מלאה : כיוון שסתומים אחרי טיימינג
מדוע יש צורך / המלצה ?
הספר יצרן אינו דורש את הפרוצדורה, וכמו כן גם הכתבה באתר של DIFFLOCK לא מזכירה דבר בנושא.
גם מבחינת היגיון, גם במידה וגלגל הקאמשפט משנה במעלה או שניים את מיקומו אינני רואה כיצד הדבר משפיע על הכיוון מלמעלה.
שחף.
איציק - 4X6ZH
20-10-05, 08:52
לפעמים ( וזה באמת נדיר ) זה יכול להיות קטלני .
הקשר הוא שבמידה ויש לך בעיה בתושבות שסתומים ( שקיעת שסתומים בתושבת )
או כיוון גובה השתומים ביחס לבוכנות או הרכבת סתם ראש לא מתאים .
במנוע דיזל קל מאד להגיעה למצב בו השסתום נוגע בבוכנה .
לפעמים לאורך שנים כתוצאה מהבלאי הכללי של המנוע. המנוע נמצא במצב גבולי .
ואז שינוי במיקום הטימניג ( רק בגלל מתיחת הרצועה )
ניתן להביא את המנוע למצב שבוכנה נוגעת בשסתום .
בדרך כלל כיוון שסתומים זה הפתרון .
*********
לכן כל כך חשוב אבל תמיד תמיד !!
לאחר החלפת רצועת טימניג לבצע שני סיבובים לגל הארכובה עם כיוון הסיבוב של המנוע .
*********
שני סיבובים בגלל יחס גלגלי השיניים במנוע 4 פעימות .
ואז ניתן להרגיש תפיסה \ פגיעה של בוכנה בשסתום .
*********
איציק
הטייינג, אם מבוצע נכון, לא מזיז בכלום את כיוון השסתומים. הבדיקה של "מבוצע נכון" היא שני סיבובים של המנוע (למתיחת הרצועה), שחרור קל והידוק מחדש של המותחן, ואז עוד שני סיבובים לבדיקה שאין נגיעה של שסתום בבוכנה.
מעבר לזה, כיוון שסתומים עושים כל טיפול 20,000 (אם אני לא טועה) וטיימינג באחד הטיפולים החופפים- אז ממילא אתה אמור לעשות את שניהם יחד (אלא אם כן הטיימינג הוא בעקבות תקלה ולא במסגרת טיפול)
אסף.
האם בדפנדר אין שסטומים הידראולים ?
האם בדפנדר אין שסטומים הידראולים ?
ב Tdi300 - לא.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.