צפייה בגרסה מלאה : לוח מחוונים דיפנד
שלום,
ניתקתי את כל החיבורים בלוח מחוונים בכדי לסדר את כל המנורות בלוח ( כלום לא עבד)
לאחר ההרכבה המחוג של החום ושל הדלק מראים לי תמיד כאילו יש לי מלא דלק וחום גבוה ( יש לי מד חום דיגיטלי כך שאני יודע מה החום התקין).
עברתי על כל החיבורים מספר פעמיים + החלפתי כמעט בין כל החוטים אך לא הצלחתי לחזור למצב תקין ( לפחות יש אור :rolleyes:)
אפילו הסתכלתי על הלוח מכוונים של דיפנדר של חבר ועדין לא הצלחתי להגיע למצב תקין.
מישהו נתקל בבעיה או יודע כיצד ניתן לסדר ?
תודה,
אוהד
יש לך איזשהוא מחשב /סורק תקלות מחובר קבוע?
תנסה גם לנתק מצבר ולחבר...
קרה אצלי (פעם אחת אמנם) כשהנעתי עם הסורק מחובר
אם המד חום מראה לך מקסימום זה אומר שהוא מקוצר למול מינוס כל שהוא
היי,
אני אנסה לצלם את זה מאוחר יותר אבל בגדול זה מתחבר לכל שעון עם 3 כבלים
2 מהצדדים שלמיטב הבנתי זה הפלוס
ובאמצע מתחבר המינוס. חברתי אותו בחזרה כפי שהוא היה מחובר בהתחלה.
לא מחובר לי סורק/מחשב. אנסה לנתק את המצבר אולי זה יעזור.
תודה,
אוהד
לפי האווטאר זה TDI300 אז לא ברור לי הקטע של המחשב/סורק. בכל אופן אכן יש שלושה חיבורים (ושני חיבורים תחתונים של +- לאור), אם אחד החוטים של הפלוס מקצר לך על גוף הרכב איפה שהוא (או על חוט אחר בתוך הלוח שעונים) תראה חום על מקסימום.
מה שאתה יכול לעשות זה לעקוף את החיווט ליוניט חום ולהעביר חוט ישירות לשם. במידה ואין בעיה תבין שאכן יש קצר בחוט.
לפי האווטאר זה TDI300 אז לא ברור לי הקטע של המחשב/סורק. בכל אופן אכן יש שלושה חיבורים (ושני חיבורים תחתונים של +- לאור), אם אחד החוטים של הפלוס מקצר לך על גוף הרכב איפה שהוא (או על חוט אחר בתוך הלוח שעונים) תראה חום על מקסימום.
מה שאתה יכול לעשות זה לעקוף את החיווט ליוניט חום ולהעביר חוט ישירות לשם. במידה ואין בעיה תבין שאכן יש קצר בחוט.
זה אכן tdi300 , החום פחות מטריד אותי כי יש לי מד חום דיגיטלי .
הדלק זה ממש מרגיז ! אני כאילו כל הזמן עם טנק מלא.
אני אנסה לבדוק שוב את החיבורים ולראות האם משהו שם מקצר
מניסיון שלי בעיה ב- של השעונים
במידה ולשני השעונים יש מינוס משותף זה מסביר את התופעה
אורן
105031105032105033105034105035105036
105037
לקח לי קצת זמן אבל מצורף תמונות אז ניסיתי לשחק עם כל החוטים וזה לא עזר אני בסוף חוזר לאותו מצב.
כל החוטים מתחברים לצמה כך שקשה להגיע לנקודה המרכזית של המינוס.
בנוסף קצת קשה לי להבין מדוע יש 3 חוטים שנים ירוקים ואחר שחור מינוס.
תודה לעוזרים,
אוהד
- - - Updated - - -
105038
הוספתי ציורים :-) (אני כישרון מבוזבז)
בנוסף בדקתי עם נורת ביקורת יש גם מינוס וגם פלוס, ובדקתי עם מינוס חיצוני יש מהמצבר ועדין אין שינוי
בנוסף בדקתי עם נורת ביקורת יש גם מינוס וגם פלוס, ובדקתי עם מינוס חיצוני יש מהמצבר ועדין אין שינוי
C231
למה ללכת עם הראש בקיר? בחיים לא תמצא את עצמך בתוך החיווט של דיפנדר בן 20. התקלה שאתה מתאר נשמעת כאילו החוט שמגיע ליוניט מקצר ונוגע בגוף איפה שהוא. תחתוך שים חוט ישירות ליוניט ותבדוק האם הבעיה נפתרת
C231
אם בין pln7 and pin8
יש קצר-יהיה בעיה זו
רק בכדי לעדכן הלכתי למכון ספידומטרים.
חיברו מכשיר חיצוני והשעונים עדין מזייפים.
לטענתו יש תקלה בתוך השעון עלות תיקון של כל שעון 250 ש"ח ללא מע"מ.
בדקתי ב EBAY והשעונים הללו לא זולים בכלל משהו כמו 40 פאונד.
מישהו יכול להמליץ על עוד מכון ממולץ אני רוצה דעה נוספת
או מכיר מישהו שמוכר שעונים כאלה מיפרוק.
תודה,
אוהד
רק בכדי לעדכן הלכתי למכון ספידומטרים.
חיברו מכשיר חיצוני והשעונים עדין מזייפים.
לטענתו יש תקלה בתוך השעון עלות תיקון של כל שעון 250 ש"ח ללא מע"מ.
בדקתי ב EBAY והשעונים הללו לא זולים בכלל משהו כמו 40 פאונד.
מישהו יכול להמליץ על עוד מכון ממולץ אני רוצה דעה נוספת
או מכיר מישהו שמוכר שעונים כאלה מיפרוק.
תודה,
אוהד
צור איתי קשר
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/95919-%D7%94%D7%9E%D7%9C%D7%A6%D7%94-%D7%97%D7%9E%D7%94-%D7%95%D7%97%D7%95%D7%95%D7%99%D7%AA-%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%90%D7%95%D7%95-%D7%A1%D7%A4%D7%99%D7%93%D7%95%D7%9E%D7% 98%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%99%D7%AA-%D7%90%D7%9C%D7%A4%D7%90-4-%D7%AA%D7%9C-%D7%90%D7%91%D7%99%D7%91?highlight=%F1%F 4%E9%E3%E5%EE%E8%F8%E9%ED
105031105032105033105034105035105036
105037
105038
הוספתי ציורים :-) (אני כישרון מבוזבז)
את כל התמונות שהעלת - לא ניתן לראות.
חפש את "מדריך גיפולוג להעלאת תמונות" או העלה אותן דרך ישום TapaTalk
טוב רק בכדי לסגור את הנושא עם הפתרון / מקור הבעיה.
גליתי שבזמן שהחלפתי את המנורות של הלוח החלפתי למנות שהם 5V ולא 3V כמו שרציך להיות.
זה כנראה חימם יתר על המידה את השעונים ודפק אותם.
החלפתי לשעונים חדשים והבעיה נפתרה.
תודה,
אהוד
W
Sent from my SM-T700 using Tapatalk
טוב רק בכדי לסגור את הנושא עם הפתרון / מקור הבעיה.
גליתי שבזמן שהחלפתי את המנורות של הלוח החלפתי למנות שהם 5V ולא 3V כמו שרציך להיות.
זה כנראה חימם יתר על המידה את השעונים ודפק אותם.
החלפתי לשעונים חדשים והבעיה נפתרה.
תודה,
אהוד
שזה יסתדר-טוב,אבל........אין שום קשר להספק המנורות!.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.