PDA

צפייה בגרסה מלאה : טרופר 3000 דיזל לא מניע



dor27107@gmail.com
24-12-15, 18:48
הרכב החל לקרטע ולאחר שכיביתי אותו הוא לא מניע .
בבדיקה בשטח מצאתי שהפיוז של מצתי הלהט שרוף וגם כשהחלפתי אותו הרכב לא מניע ,
לפי חוש הריח באגזוז לא מגיע דלק .
לציין שנורת ה-check engien דלקה לעיתים ולא באופן קבוע .

נדב ש.
24-12-15, 20:02
תתחיל בלהוציא קוד תקלה ע"י קיצור פינים 4 ו 6 בקונקטור דיאגנוסטיקה.
במקביל תבדוק צנרת סולר ושמגיע סולר ממשאבת עזר, השסתום אל חוזר בפומפה נוטה להידפק.

dor27107@gmail.com
24-12-15, 21:21
בדקתי ומגיע סולר למשאבה , לפי כל הסימנים זו בעיית חשמל .

dor27107@gmail.com
24-12-15, 22:10
בדקתי ומגיע סולר למשאבה , לפי כל הסימנים זו בעיית חשמל .

iben
24-12-15, 22:49
הייתי חושב לכיוון ווסת לחץ שמן מסילה או חיישן לחץ שמן מסילה.....

dor27107@gmail.com
25-12-15, 14:46
יש קשר למצתי חימום , הפיוז שלהם שרוף ?

נדב ש.
25-12-15, 14:59
יש קשר למצתי חימום , הפיוז שלהם שרוף ?

לא.

dor27107@gmail.com
25-12-15, 15:12
יש למשהו את קודי התקלה לפני שאני מתחיל לפרק ?

wonderd
25-12-15, 15:42
תעלה פה את הקודים ונגיד לך מה הם אומרים..

dor27107@gmail.com
26-12-15, 09:33
ה-check engien דולקת 56 .

נדב ש.
26-12-15, 09:46
ווסת לחץ שמן שעל המשאבת לחץ שמן גבוה למזרקים תקול.

תנסה קודם לנתק חוט לבן של חיישן מסילה בצמת מזרקים, אם לא מניע זה בוודאות הווסת, הדיזה תקועה ולא מאפשרת מעבר שמן לפי דרישה לחיישן לחץ מסילה וזה לא מאפשר פתיחת הזרקה.

dor27107@gmail.com
26-12-15, 10:24
נדב אני יכול להתקשר אליך ?

נדב ש.
26-12-15, 10:28
בטח.

dor27107@gmail.com
26-12-15, 21:45
תודה לכל מי שייעץ במיוחד לנדב !
ישר כח נדב , אתה איש יקר !

dor27107@gmail.com
26-12-15, 21:50
עוד דבר קטן .
נורת ה-check engine דולקת במהלך הנסיעה וכשאני מאיץ או שהטורים יורדים הנורה נכבת .

נדב ש.
26-12-15, 21:57
בכייף.
תנסה להוציא שוב קוד תקלה, ייתכן מדובר במגע רופף איפשהו...

dor27107@gmail.com
26-12-15, 22:01
עם אותם פינים 4+6 ?

נדב ש.
27-12-15, 07:52
חיובי.

dor27107@gmail.com
27-12-15, 08:20
קוד 74 .

נדב ש.
27-12-15, 08:47
חיישן מצב מצערת, נימצא על בית המצערת, תבדוק את החיווט שלו, הוא סגור עם 2 ברגים 8 מ"מ , אם אתה מפרק תסמן לך בדיוק איפה הוא ממוקם, יש לו חורים אובליים, תנקה אותו עם ספריי מגעים, נוטה לצבור פיח שם.
תנתק מצברים בזמן שאתה עובד עליו.

dor27107@gmail.com
27-12-15, 15:02
פתחתי , ניקיתי עם ספריי קרבורטורים ואין שינוי .
יש עוד מקום לבדוק ?

wonderd
27-12-15, 15:16
טיפלת בווסת? יש מצב שזה קשור אליו, לגבי החיישן מצערת - לא תמיד ניקוי עוזר, לפעמים צריך פשוט להחליף.
האם רק קוד 56 מופיע או שיש עוד קוד?

liontamer84
27-12-15, 15:21
היה לי מקרה דומה, הטרופר הניע יום כן, יום לא , יום למה לא...
בעצתו של אלעד פה מעליי - הנעתי אותו במצב חירום (לא הצלחתי לנתק את הקונקטור הלבן) -
עשיתי את זה על ידי ניתוק צמת מזרקים - ניסיון הנעה - בלי לסגור את הסוויץ' - חיבור מחודש של הצמת מזרקים
ואז הנעה.

שווה בדיקה לדעתי... (קטונתי לעומת העצות של שני אשפי הטרופר פה מעליי, פשוט אצלי זה עבד)

iben
27-12-15, 15:38
חיישן מצב מצערת לבדו לא יגרום לאי הנעה בדר"כ רק זיופים בסרק וצריכת דלק מוגברת. הייתי ממשיך לבדוק לכיוון הוסת\חיישן לחץ שמן מסילה ומתחיל מניתוק החוט הלבן כמו שכבר הציעו

נדב ש.
27-12-15, 15:39
חברים יקרים, הבעיה של חוסר הנעה ניפתרה, מה שהיה זה שהאום שסוגר את החלק החשמלי של הווסת היה משוחרר וזה גרם לקרטועים וכיבוי המנוע.

כרגע התקלה הנוכחית היא בחיישן מצערת, וכמו שכתב אלעד אם זה לא ניפתר ע"י ניקוי אז אין ברירה רק להחליף, מה שקורה זה שלחיישן התקול יש כמה נקודות מתות כשהדוושה בטורים נמוכים או גבוהים, וזה מדליק את הצ'ק אנג'ין, ניתן לבדוק את זה ע"י אוומטר כדי לאמת.

iben
27-12-15, 15:44
אני קניתי לאחרונה סיני ב 130 ש"ח שמחזיק די יפה כבר כמה חודשים....

dor27107@gmail.com
27-12-15, 15:54
מאיפה קנית את החיישן ?

iben
27-12-15, 16:01
http://www.ebay.com/itm/281668677977?_trksid=p2057872.m2749.l264 9&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
זה סיני שמתחזה לאוסטרלי

בכל מקרה אתה יכול למדוד את המתח בין ה SIG של החיישן ל -, צריך להיות בערך 0.5V במצערת סגורה ו 4.8V בפתוחה (המספרים המדוייקים קיימים בספר אני לא זוכר בדיוק). אתה יכול לבדוק את זה גם מהכניסה ל ECU בפין J1-18. הבדיקה עם סוויצ פתוח ואוטו מכובה כמובן שאת מצב המצערת אתה יכול לשנות ידנית עם האצבע

dor27107@gmail.com
27-12-15, 20:24
כמה החיישן עולה בארץ ?
ולא ב-UMI .

wonderd
29-12-15, 12:17
http://www.ebay.com/itm/281668677977?_trksid=p2057872.m2749.l264 9&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
זה סיני שמתחזה לאוסטרלי

בכל מקרה אתה יכול למדוד את המתח בין ה SIG של החיישן ל -, צריך להיות בערך 0.5V במצערת סגורה ו 4.8V בפתוחה (המספרים המדוייקים קיימים בספר אני לא זוכר בדיוק). אתה יכול לבדוק את זה גם מהכניסה ל ECU בפין J1-18. הבדיקה עם סוויצ פתוח ואוטו מכובה כמובן שאת מצב המצערת אתה יכול לשנות ידנית עם האצבע

זה לא בדיוק נכון..
ישנם חיישנים שהתקלה מתבטאת בכך שהמתח שלהם משתנה..ולכן חייבים לבדוק כמה פעמים, בנוסף לכך יש לבדוק את המתח שקיים בכל 10 הצעדים של המנוע - חיישנים יכולים להיות תקולים באמצע מהלך בשלבים ספציפיים ולא רק בהתחלה ובסוף, זה קורה הרבה.
הבדיקה הטובה ביותר היא עם טק2.
אצלי לדוגמה יש בעיה של מתחים לא קבועים בכל השלבים, באיזור שלבים 5-7 יש ירידה במתח בהשוואה למה שצריך להיות ובנוסף מדי פעם הפרפר נסגר לחצי שניה מדי רנדומלית..
את כל אלה לא תגלה בבדיקה רגילה עם מד מתח אלא רק בשינוי מדויק של השלבים במנוע המצערת, ולדעתי רק עם טק2.

לגבי עלות החיישן - כ 700 שקל ואין "לא ב UMI" לדעתי

dor27107@gmail.com
29-12-15, 12:30
מצאתי חיישן (₪550) לא ב-UMI .
אבל ישנה בעיה קשה יותר , הרכב מקרטע ונכבה .
בפעם הקודמת זה היה החיישן שעל וסת לחץ גבוה אך גם לאחר ניקוי החיישן הבעיה לא נפתרה .
כנראה שצריך לפרק את הוסת לנקות ולקוטת שלא צריך יותר מזה .

wonderd
29-12-15, 12:43
לא יודע איפה מצאת את החיישן הזה, אבל זה נשמע שהוא לא תקין...

לגבי "החיישן שעל וסת לחץ גבוה" - אין חיישן כזה, יש חיישן מסילה ויש ווסת לחץ, שני רכיבים שונים, יכול להיות שאצלך הווסת דורש ניקוי אבל לדעתי הוא לא ירום לקירטוע אלא לכיבוי מנוע, במצב קירטוע תקבל נורה אדומה בדרך כלל.

dor27107@gmail.com
29-12-15, 12:57
תבדילו בין השניים , חיישן מצערת ב-550 ₪ אמריקאי זה מה שמצאתי .
התקלה השנייה היא בוסת לחץ גבוה , פה אני צריך עזרה .

wonderd
29-12-15, 13:01
שים לב מה כתבתי

נדב ש.
29-12-15, 13:46
דורון מה הבעיה עכשיו? עזוב את החיישן מצערת בצד, הוא לא יגרום לקרטוע ולא כיבוי מנוע.

אם יש לך גמגום בטורים והמנוע מתכבה החשוד המיידי הוא חיישן מסילה, הבדיקה הכי פשוטה כמו שאמרתי לך ניתוק חוט לבן בקונקטור הגדול, התופעה נעלמה? =החיישן מסילה תקול.

dor27107@gmail.com
03-01-16, 11:59
הבעיה אותרה וטופלה .
הייתה לי נזילת סולר על החיישן שיושב על וסת לחץ שמן גבוה וגרם לקצר ובשל כך הרכב כבה .
החיישן מצערת הוחלף כפי שציינתי וגם פה נפתרה הבעיה .
עכשיו אני בדרך לU.M.i לקנות את השייבות של צינור הסולר .
תודה לכולם !

wonderd
03-01-16, 12:07
הנזילה מהאום החיצוני של הצינור? או מגיעה מהחלק שמוברג לראש?

dor27107@gmail.com
03-01-16, 12:17
מהאום החיצוני לדעתי .
יש אפשרות לחזק את התבריג שמחובר לראש ?

wonderd
03-01-16, 12:23
בעיקרון זה אמור להיות מחוזק במומנט מסוים, לא מעבר לכך ולא פחות.
אם הנזילה מהאום החיצוני, אבל תחליף באמת את השייבות ותקווה שזאת כל הבעיה.

dor27107@gmail.com
25-01-16, 13:28
מה העלות של חיישן מסילה ?

wonderd
25-01-16, 13:32
בסביבות 950 שקל בחברה

dor27107@gmail.com
28-01-16, 10:39
מחיר מטורף !!!
יש למשהו מושג אם אפשר להחליף במשומש ואיפה אפשר להשיג כזה ?

wonderd
28-01-16, 10:42
אפשר בחצי מחיר בדובאי.. אם תצליח לשכנע אותם למכור לך..
לאחר 5 חיישנים סיניים, אני ממליץ פשוט לרכוש חדש ולספוג את העלות.

נדב ש.
28-01-16, 11:44
כמו שאלעד כתב, אל תתעסק בקקה וגם לא תתלכלך, החיישן יושב מתחת למכסה שסתומים על מסילת השמן למזרקים, צריך לא מעט פירוק כדי להגיע, ואחרי שתסיים ותאטום הכל מחדש אתה לא רוצה לגלות שהחיישן דפוק תאמין לי.
קנה חדש ותהנה.

-->