התחברות

צפייה בגרסה מלאה : הידוק "בנד" חבק צינור גומי



amit1
27-12-15, 18:37
אשמח לדעת באיזה מומנט מהדקים חבק "בנד" נירוסטה שחובק צינור גומי בצנרת מי הקרור ברכב?
תודה מראש למשיבים.

eyalye
27-12-15, 19:21
כלל אצבע ולמיטב הבנתי עד שישנה דפורמציה של כ 15% בעובי דופן הצינור...

נדב ש.
27-12-15, 19:34
אם הצינור גומי מתלבש על פלסטיק(כניסה/יציאה מהרדיאטור), שים לב לא לחזק יותר מידי שלא יסדוק אותו, אם אין היתייחסות למומנט בספר אז לחזק "ברגישות" ככל האפשר.

יובל48
28-12-15, 08:15
לא נסחפתם קצת? גם בורג בנד צריך לסגור עם מד מומנט?
מברג לא מספיק?או מפתח T ?

נ.ב עם יד על הלב,כמה פעמים בימי חייכם ראיתם מישהו משתמש במד מומנט
בטיפול שיגרתי במוסך?

נדב ש.
28-12-15, 08:46
זאת הסיבה שאני לא ניכנס לכל מוסך!
ראיתי מספיק חאפרים שטוחנים הברגות ושוברים רכיבים ברכב, וגרוע מיזה עוד עושים תיקון קומבינה אחר כך.
למה מד מומנט? כי כל אדם שונה מאחר ויש לו כוח סגירה אחר בידיים, בלי רגש, וככה שוברים, כן גם בנד שסוגר צינור מסכן של כניסה לרדיאטור(אם אתה לא יודע כמה לסגור ומשתמש בבוקסה אוברסייז), ואז לך תחליף רדיאטור...

מוני אורבך
28-12-15, 09:01
זו בדיוק הסיבה שמשתמשים בבנד קפיץ ולא בבנד עם בורג.
בנד קפיץ יש לו חוזק סגירה מדויק (לפי התכנון שלו) ועל כן אין מקום לטעויות.
מעבר לזה בבנד בורג יש חרצים על הבנד (בשביל הבורג) ולאורך זמן זה חורץ את הגומי.
הבעיה היא שלא תמיד אפשר להשיג את בנד הקפיץ המקורי..
אם אין ברירה חיבים לסגור את הבנד "ברגש" כמה שפחות ועדין שיצור אטימה.
לי יש משאבת לחץ לרדיטורים ואני פשוט יוצר לחץ נורמלי (16 PSI) וסוגר עד שאין נפילת לחץ.
בדרך כלל אני לא צריך לשחק עם זה יותר מדי, אבל כנראה כבר יש לי את "התחושה" ביד
לא אוהב את זה ועל כן היכן שאפשר למצוא בנד קפיץ מחליף לכזה, איתו תמיד אין בעיות.

אפרופו מד מומנט.. ידעתם שצריך לכייל אותו כל כמה זמן.
וכמה שיותר משתמשים, צריך לכייל יותר.
אצלי הוא סטה בכמה אחוזים טובים.
האלקטרונים פחות צריך לכייל, אבל עדין לא יזיק פעם בכמה שניםץ

-->