lizard
28-12-15, 07:06
במסגרת ה"מה לעזעזל עובר על הגיר שלי" הוצאתי קודי תקלה מהמחשב.
הקודים הם כדלקמן:
PUMP MOTOR CIRCUIT NOT WORKING PROPERLY קוד של קרייזלר מספר 9. זאת נורת התקלה של הABS. אני לא בטוח איזה חיישן עושה את הבעיה.
בנוסף:
P1281 - בעיה בטרמוסטט. הרכב היה קר. לא יודע אם זה רלוונטי.
P1595 - בעיה בקרוז קונטרול. באמת לא עבד. הבנתי שצריך לבדוק את הצינורית וואקום שבסעפת יניקה.
P1686 - בעיה עם האימובילייזר. הבנתי שצריך לנתק מצבר.
P0463 - בעיה במצוף דלק, לא ברור לי למה הכוונה. התאור הוא FUEL LEVEL SENSOR HIGH.
בנוסף יש P0135 וP0155 שאלו שני חיישני הO2 שיוצאים מהסעפת.
ניתקתי מצבר ובדקתי על ידי סיבוב המפתח אם יש קודי תקלה חוזרים ובנתיים כלום. אבל היום אעשה בדיקה יסודית יותר. במידה והם ממשיכים, מה העדיפות בתיקון?
תודה
הקודים הם כדלקמן:
PUMP MOTOR CIRCUIT NOT WORKING PROPERLY קוד של קרייזלר מספר 9. זאת נורת התקלה של הABS. אני לא בטוח איזה חיישן עושה את הבעיה.
בנוסף:
P1281 - בעיה בטרמוסטט. הרכב היה קר. לא יודע אם זה רלוונטי.
P1595 - בעיה בקרוז קונטרול. באמת לא עבד. הבנתי שצריך לבדוק את הצינורית וואקום שבסעפת יניקה.
P1686 - בעיה עם האימובילייזר. הבנתי שצריך לנתק מצבר.
P0463 - בעיה במצוף דלק, לא ברור לי למה הכוונה. התאור הוא FUEL LEVEL SENSOR HIGH.
בנוסף יש P0135 וP0155 שאלו שני חיישני הO2 שיוצאים מהסעפת.
ניתקתי מצבר ובדקתי על ידי סיבוב המפתח אם יש קודי תקלה חוזרים ובנתיים כלום. אבל היום אעשה בדיקה יסודית יותר. במידה והם ממשיכים, מה העדיפות בתיקון?
תודה