צפייה בגרסה מלאה : כננת גלגל אוסטרלית- מישהו מכיר?
למישהו יש היכרות / ניסיון עם המוצר הזה?
http://www.bushwinch.com.au/
מאוד מעניין...
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/4104
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/5829
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/85272
תודה נמרוד, אבל רציתי לדעת אם מישהו הביא את המוצר הספציפי של האוסטרלים כי זה נראה כמו מוצר טיפה יותר מגובש מהאלתורים שהופיעו בפרקים הקודמים...
ממה שאני רואה החסרונו של זה לעומת כננת:
במקרה של שקיעה/התחפרות מעל הברגים, תצטרך להתחיל לחפור, והרבה. במצב זה הכבל כמובן יתחכך באדמה - לא מומלץ כלל.
נראה כאילו החיבור לעוגן צריך להיות בכיוון הכבל, אחרת המתקן שמחובר לגלגל הקדמי (זה שאינו אוסף את הכבל) יעקר
גלגלי סגסוגת לא יוכלו לעמוד בכוח כזה שמופעל על צלעות הג׳אנט
מהו דירוג המשקל של הברגים המסופקים? האם הם יכולים לעמוד במאמצי הגזירה שיופעלו עליהם?
במקרה שאין נעילת דפרנציאל והגלגל השני יכול להסתובב חופשי, כל הכוח יעבור אליו והמתקן לא יפעל כלל
המשפט האחרון שלך לא מובן לי.
במקרה שאין נעילת דפרנציאל והגלגל השני יכול להסתובב חופשי, כל הכוח יעבור אליו והמתקן לא יפעל כלל
זה מותקן במקביל על שני הגלגלים באותו הסרן= ההתנגדות זהה ואין משמעות לדיפ פתוח.
דווקא נראה פתרון לא רע לשיטה שבד"כ מצריכה קומבינות.
אני לא מאמין שיכול לעבוד מהגלגל הקדמי כמו שמופיע, סיכוי גבוה מדי לשפשוף בצמיג וקריעת החבל.
זה לא מיועד למצב שבו אתה שקוע עד מעל הראש אלא יותר למצב שבו צריך לעבור קטע דרך מסוים ואתה מבין די בהתחלה שלא תוכל לעבור ללא עזרה
ממה שאני רואה החסרונו של זה לעומת כננת:
גלגלי סגסוגת לא יוכלו לעמוד בכוח כזה שמופעל על צלעות הג׳אנט
לא ברור לי הקשר לגאנטים. המתקן לא יושב עליהם.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.