צפייה בגרסה מלאה : בעיית רעידות
פאגרו q. בנסיעה איטית, אחרי מעבר מהמורה הרכב מתחיל לרעוד בצורה שמזכירה נסיעה על פסי הרעדה.
בולמי זעזועים (אולדמן בני שנתיים) נראים תקינים, גלגלים ללא חופשים.
רעיונות?
Death wobble?
זו תופעה דומה אבל אני שמעתי עלה רק בסרן חי.
אתה מחדש לי.
הטיפול:
חופשים בגומיות ותפוחים של הפרונט.
כיוון נכון לפרונט.
פלסטר- בולם הגה.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
תודה על התשובה. אני ארים את הרכב מחר ונתחיל במסע בחיפוש. רק כדי לוודא, אין קשר לאיזון דרייב שאפט או שאר גלי הניע, נכון?
לדעתי אין קשר,
אני אישית מהמר על תושבת גיר/טרנספר/מנוע או משהו בסגנון.
לדעתי אין קשר,
אני אישית מהמר על תושבת גיר/טרנספר/מנוע או משהו בסגנון.
במכוניות עם בולם הגה - החלפת הבולם.
אין בולם הגה ולדעתי זה יותר לכיון חופש או כיון בפרונט. כשירגע מזג האויר הזה אוכל לזחול מתחת לרכב לבדוק...
כתבת שהגלגלים ללא חופשים, איך בדקת?
רכב באוויר 3/9 ו- 12/6
אני אמשיך לכיון בוקסות ותפוחים
אז היית מרגיש חופש בבוקסות או בבולגויינטים. בכל אופן אם אתה כבר מרים, תהדק את הברגים שלהם. כבר קרה לי את התופעה שאתה מתאר בעקבות מוסך שפשוט לא סגר את הברגים של הבולגויינט העליון, כול האומים נפלו.
אז בדקתי יותר לעומק ומצאתי תפוח הגה גמור. אבל זאת לא הבעיה. הצירייה הימנית עם חופש רציני וגרמושקה פנימית קרועה.. כשמשלבים 4x4 והצירייה נכנסת למקום שלה (ההסבר הכי פשוט למה שהולך בפאגרו) אז הרעידות מתחילות במהירות גבוהה יותר וגם אם התחילו אפשר לעצור אותם אם מאטים קצת כשלא משולב צריך לעצור לחלוטין)
אז.. איפה משפצים פעמון פנימי?
לטובת הבאים שיצטרכו. ניתן לרכוש צירייה קומפלט בדיסקל ב430 שח
אחלה, התקנת כבר? תעדכן אם מתבטלות הרעידות. כאשר צרייה לא משולבת יש בה חופש גדול וזה תקין. השאלה מה קרה אצלך.
מתקין בערב. הבעיה שהגרמושקה נקרעה ואז זבל נכנס והתחיל חופש. עכשיו יש חופש בפעמון הפנימי גם כשמשולב . קטן יותר מהחופש כשפתוח אבל עדיין קיים. כשאני לא משולב הרכב רועד כמעט בכל מהירות וכשמשולב הוא רועד לקראת 100 קמ"ש
אחחח... איזו תיבת פנדורה פתחתי...
אז חוץ מציריה (שבדיעבד התגלתה התקינה) פירקתי גם את הצירייה הפנימית כי המיסב שלה הרוס לחלוטין. להוציא את הציריה הפנימית לא היה קל והייתי חייב לבנות פטיש החלקה כדי לחלוץ אותה. עכשיו צריך להרכיב הכל בפרס ולהחזיר. הענין הוא שאני לא בטוח איך האטם החיצוני של הצירייה הפנימית אמור להיות והאם זה שפירקתי תקין. מה דעתכם ?
חוץ מהמיסב מצאתי בוקסות של תושבות דיפרנציאל קרועות והם ככהנ יוחלפו בבוקסות של כתום.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20160110/fb424b433674825ecec209c9187a3069.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20160110/afa1739d357edbf992a1ec8089ea0162.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20160110/8e82d6b66fd5778e9a6feb3dcad6d568.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20160110/3244f13cf5dbdc2fe628fd2495088e94.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20160110/a5426020de53d79d34024d63aa2fc5f3.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20160110/f7d45c7770d3d89cbf79bf08595f854b.jpg
למען הדורות הבאים
מקט מיסב mb 160662 או 60072rs של קויו
מקט מחזיר שמן mb160946
פחית הגנה mb160948
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20160113/61216f8952305e1d8b938892ac70601d.jpg
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.