צפייה בגרסה מלאה : אמינות מסחריות קטנות
שלום לכולם
שואל בשביל חבר
מבין המסחריות הקטנות (ברלינגו,דופלו,פיורינו וכו) בשנתונים 2011-12, מי נחשבות אמינות ולמי לא להתקרב?
תודה
ברלינגו 1.9 ידנית - סוס עבודה (יש לנו אחת בעסק המשפחתי, העברתי איתה כבר כמה דירות..)
Sent from my iPhone using Tapatalk
לא פיאט, לחבר בפיורינו הלך גיר ב 100 אלף, ואחר כך איזה בעיה במשאבת שמן מנוע.
איך החדשים עם מנועי ה 1.6? יש הבדל משמעותי בין הברלינגו עד 2011 לבירליגו החדשה מה 2011?
אני הבנתי שדווקא הישנים עם ה1.9 יותר אמינים כי מדובר על מנוע יותר מוצלח של PSI
Sent from my iPhone using Tapatalk
חנן-ג'יפולוג
05-01-16, 14:16
היו לי שני ברלינגויים, 1.9 ו1.6, ובאמת זה עם המנוע טורבו 1.6 החל בכ140000 ק"מ להתקלקל ללא הפסקה, עד שאפילו להרץ נמאס ממנו וסיפקו לי רכב חלופי, קבוע.
ה1.9 אטמטספרי היה בסדר, בגדול, למעט תקלות קטנות.
קנגו 1.9 אטמוספרי הצריך מנוי לגרר.
על הדובלו אין לי מה לומר בנושא אמינות, אבל הנסיעה הבודדת שעשיתי איתו גרמה לי להבין שלא מדובר ברכב. בטח לא כזה שראוי לשימוש בני אנוש.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
אז נצייר את זה כך
אם הייתם גנן, לא מפונק, שנוסע 15K בשנה, ורוצה לקנות מסחרית ב 60,000 אם דגש בעיקר על אמינות על מה הייתם הולכים? בהתחשב בכך שהברלינגו 1.9 כבר ישנים מידי בשבילו
כנראה ברלינגו 1.6 עם קילומטרז נמוך.
אסף.
אני (לא גנן :) ) קניתי בתקציב דומה ברלינגו 2012.
טפו טפו, אני מאוד מרוצה מהרכישה.
אני גם לא גנן ואם הייתי גנן לא הייתי בוחר ברכב סגור ... ריח של בנזין וכימיקלים לא עושה לי את זה .... תחשוב לכיוון של רכבים עם הפרדה של מרכב וארגז
sent from my WJ
דובלו 2008 350k .הכי חזק בקטנות.מורשה להעמיס 800 קג כמו איסוזו דק .טיפולים בזמן.
חבל שהפסיקו לייצר.אין תחליף חדש.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.