צפייה בגרסה מלאה : ידיעה מעניינת-ג'יפ תשווק jk פיק-אפ ב-2017
מקווה שתהיה גם גרסת "רוביקון"
http://www.fourwheeler.com/news/1601-breaking-jeep-wrangler-pickup-confirmed-by-2020/ (http://www.fourwheeler.com/news/1601-breaking-jeep-wrangler-pickup-confirmed-by-2020/)
יש המון מוזרויות של האמריקאים שאני לא מצליח להבין ולהתחבר אליהן. גם שיגעון הפיקאפ שלהם הוא בעיניי מוזרות לא ברורה.
מה היתרונות של גירסת הפיקאפ למי שלא זקוק לתצורה כזו לצורכי הובלה ושינוע? לא מצליח להבין... רק חסרונות כמו תא נוסעים צפוף, המיטען חשוף לפגעי הטבע ועוד...
בקיצור לא בשבילי.
- - - Updated - - -
יש המון מוזרויות של האמריקאים שאני לא מצליח להבין ולהתחבר אליהן. גם שיגעון הפיקאפ שלהם הוא בעיניי מוזרות לא ברורה.
מה היתרונות של גירסת הפיקאפ למי שלא זקוק לתצורה כזו לצורכי הובלה ושינוע? לא מצליח להבין... רק חסרונות כמו תא נוסעים צפוף, המיטען חשוף לפגעי הטבע ועוד...
בקיצור לא בשבילי.
שלמה , הדגם הזה הוא קבינה וחצי , לא תא נוסעים כפול רגיל .
כמו-כן , גם אם לא הייתי משתמש בטנדר לעבודה עדיין אני לא יכול להתחיל למנות את היתרונות של טנדר .
טוב , אבל אני מושבניק ..
זה דווקא יכול להיות נחמד.. המון מקום ואפשרות לשאת הרבה משקל בשילוב פלטפורמה של רנגלר נשמע לי כמו שילוב מנצח.
בארץ, כל עוד אין גירסת דיזל קשה לי להאמין שיגיעו הרבה כאלו... לאנשים ועסקים שבאמת צריכים טנדר זה לא ישתלם מול היפאנים, ולפרטיים זה גם פחות יקרוץ בגלל מחירי ביטוח ורישוי של רכב מסחרי. כאמור עדיף רנגלר רגיל.
boaz avrahami
13-01-16, 00:58
105273
105274
מה רע?
בואו נוציא מהמשוואה את נושא נשיאת המטען - כתבתי שלמי שלא זקוק ליכולת השינוע של הטנדר אין שום סיבה להעדיף תצורת פיק אפ על פני מרכב סגור.
כרכב טיולים אפילו בעניין המטען לא רואה כזה יתרון לטנדר על פני מרכב סגור- בטנדר מוגבלים בסוגי המטען או שחייבים לדאוג לכיסוי ואטימת המטען מפני פגעי החוץ..
אז מי שהוא יכול להסביר למה האמריקאים חולים על טנדרים כשמקסימום יובילו בארגז המטען את הקנייות מוולמרט?
- - - Updated - - -
שגיא- הטויוטה שלך אם אני לא טועה יש לה סגירת ארגז- זה רק ממחיש את מה שאני אומר שלא ממש צריכים ארגז פתוח. אז למה לא לקנות מראש מרכב סגור- שוב אם אני לא טועה הפוראנר זה בעצם היילקס עם מרכב סגור?
בואו נוציא מהמשוואה את נושא נשיאת המטען - כתבתי שלמי שלא זקוק ליכולת השינוע של הטנדר אין שום סיבה להעדיף תצורת פיק אפ על פני מרכב סגור.
כרכב טיולים אפילו בעניין המטען לא רואה כזה יתרון לטנדר על פני מרכב סגור- בטנדר מוגבלים בסוגי המטען או שחייבים לדאוג לכיסוי ואטימת המטען מפני פגעי החוץ..
אז מי שהוא יכול להסביר למה האמריקאים חולים על טנדרים כשמקסימום יובילו בארגז המטען את הקנייות מוולמרט?
- - - Updated - - -
שגיא- הטויוטה שלך אם אני לא טועה יש לה סגירת ארגז- זה רק ממחיש את מה שאני אומר שלא ממש צריכים ארגז פתוח. אז למה לא לקנות מראש מרכב סגור- שוב אם אני לא טועה הפוראנר זה בעצם היילקס עם מרכב סגור?
האמת היא שרק מי שטייל עם טנדר פולסייז בשטח, יוגע להעריך את יתרונות התצורה הזאת.
הנוחות בשטח (עם כל הציוד ללא צורך לבחור מה ייכנס לתא המטען ומה לא), נוחות איתור החפצים (לא צריך להרים עשרים פריטים בכדי להגיע לפריט הרצוי), היכולת לקחת ללינת השטח את כל מה שעושה אותה נוחה בהרבה, היכולת לקחת גלגל נוסף, ציוד לתיקוני שטח ועוד... ועוד לא דיברנו על היתרונות לחקלאי, מסגר, איש טכני או כל בעל מקצוע שיכול לנצל את הרכב "גם וגם".
והכל - כשאתה נוהג בג'יפ אמיתי ולא בטנדר נמוך או עם קשיי עבירות
בקיצור. אני רוצה כזה (אבל עם קבינה אמיתית. כזו שבמושב האחורי אפשר להושיב בני אדם בגודל תקני (קרי - לפחות 180 ס"מ ולפחות 85 ק"ג)
בואו נוציא מהמשוואה את נושא נשיאת המטען - כתבתי שלמי שלא זקוק ליכולת השינוע של הטנדר אין שום סיבה להעדיף תצורת פיק אפ על פני מרכב סגור.
כרכב טיולים אפילו בעניין המטען לא רואה כזה יתרון לטנדר על פני מרכב סגור- בטנדר מוגבלים בסוגי המטען או שחייבים לדאוג לכיסוי ואטימת המטען מפני פגעי החוץ..
אז מי שהוא יכול להסביר למה האמריקאים חולים על טנדרים כשמקסימום יובילו בארגז המטען את הקנייות מוולמרט?
- - - Updated - - -
שגיא- הטויוטה שלך אם אני לא טועה יש לה סגירת ארגז- זה רק ממחיש את מה שאני אומר שלא ממש צריכים ארגז פתוח. אז למה לא לקנות מראש מרכב סגור- שוב אם אני לא טועה הפוראנר זה בעצם היילקס עם מרכב סגור?
זכרת נכון , הארגז שלי סגור .
אך אם תאמץ את הזכרון עוד קצת אולי תיזכר גם איך מחוברת הסגירה שלי ( רמז : אני מוריד את הסגירה ומחזיר בפחות מ- 5 דקות ... ) .
ובסופו של דבר אני נהנה מכל העולמות עם חסרון קטן של זווית נטישה ותו לא ( מבלי להכנס לעצלנות של ההילקס ).
זכרת נכון , הארגז שלי סגור .
אך אם תאמץ את הזכרון עוד קצת אולי תיזכר גם איך מחוברת הסגירה שלי ( רמז : אני מוריד את הסגירה ומחזיר בפחות מ- 5 דקות ... ) .
ס ).
זה כשהיא לא מורידה את עצמה.
אסף.
איש הצפון
חולק עלייך. הגישה מהצד למטען בטנדר פול סייז מוגבה לשטח לא נוחה בלשון המעטה. אפילו שזה משטח הטענה פתוח יש צורך באירגון וסידור המיטען וראה את השירשור הארוך של דורון בנוגע לסידור ארגז המטען בטויוטה היילקס שלו.
היתרון היחידי שאני רואה בטנדר - תמיד טוב שיהיה אחד בחבורה המטיילת הוא זה שברך כלל האחראי לסחיבת הקרשים/ משטחים בדרך פנימה לשטח והוא זה שאחראי לסחיבת שקיות האשפה בדרך החוצה מהשטח ;):p
התמונות האלה עושות רע לבריאות. זה כל מה שיש לי להגיד.
[emoji41]
היתרון היחידי שאני רואה בטנדר - תמיד טוב שיהיה אחד בחבורה המטיילת הוא זה שברך כלל האחראי לסחיבת הקרשים/ משטחים בדרך פנימה לשטח והוא זה שאחראי לסחיבת שקיות האשפה בדרך החוצה מהשטח ;):p
עכשיו אני מבין למה הזמנת אותי לטייל איתך ...:mad::cool:
האמריקאים חולים על טנדרים כי מבחינתם זה ההמשך הטבעי לקרון הרתום לסוסים מימי כיבוש המערב.
טנדרים עבורם זה תרבות שלמה. לאו דווקא לעבודה. טנדר זה אוטו ורסטילי שיכול לעשות כמעט הכל - לעבודה, לגרירה, לשטח, לכביש, לנהיגה ספורטיבית, לטיולים, לתחביב, לשינוע צעצועים מוטוריים לשטח ולכביש... הכל.
אצלם זה בהרבה מקרים גם לא רכב יחיד אלא שני/שלישי בבית.
הם כל כך מתים על טנדרים, עד שגירסת פיק-אפ לא משנה של מה, גם של רנגלר, לא יכולה להיכשל בשוק. גם אם פרקטית זה לא אוטו-עבודה מובהק כי משטח ההטענה לא גדול וכושר ההעמסה כנ"ל (קטנים משמעותית משל כל טנדר יפני קומפקטי) - אבל הוא טנדר? כן. נראה כמו טנדר? בודאי. וזה מה שחשוב מבחינתם.
היתרון היחידי שאני רואה בטנדר - תמיד טוב שיהיה אחד בחבורה המטיילת הוא זה שברך כלל האחראי לסחיבת הקרשים/ משטחים בדרך פנימה לשטח והוא זה שאחראי לסחיבת שקיות האשפה בדרך החוצה מהשטח ;):p
מי שמתייחס לטנדר שלו כרכב זבל, שישים שקיות נוזלות בארגז.
אם יש ציוד אישי וטיולים בארגז, אין שום הבדל בין הארגז לרכב סגור, אתה מכניס שקיות לתוך הרכב?
דווקא לרכב סגור יש יתרון לתליית שקית הזבל על הגלגל ספייר או על הגג.
שלמה הסטלבט ודורון לקח אישית,קצת ילדותי לא?
בכל מקרה שקיות זבל תלויות מחוץ לרכב זה מתכון לצרות ואני
מעולם לא נתתי לחברים בטיול לעשות זאת.
אבל חרגנו מהנושא,טנדר JK כמו כל המוזרים באמריקה,לא
בבית ספרנו.
מה יש לקחת אישית?
הגזמת.
סה״כ מציג זוית של בעל טנדר.
שלמה לא צחק, זאת תפיסת מחשבה מאד נפוצה אצל מי שאין לו טנדר.
אכן בעיני ואולי בעיני רבים אחרים - ארגז של טנדר נחשב לאיזור חיצוני ופחות רגיש למשאות שעלולים להזיק מאשר תא המטען הפנימי שבתוך הרכב.
הייתה מידה רבה של הומור במה שכתבת אבל גם רצינות. אישית לא משתדל לא להיעין בתוך הרכב מטען שעלול להזיק לפנים הרכב כמו נניח קרשים או שקיות אשפה וכו׳
העדיפות תמיד תהיה לשאת מטענים כאלו מחוץ לרכב ואם אין טנדר אז רכבים עם גגון זוכים לכבוד לשאת מטענים כאלו.....
בכל מקרה את שקיות האשפה אנו נוהגים לאבטח בשקית כפולה ונמנעים מראש מנוזלים.
בכל מקרה שקיות זבל תלויות מחוץ לרכב זה מתכון לצרות ואני
מעולם לא נתתי לחברים בטיול לעשות זאת.
אנחנו לוקחים בלה של חומרי בניין ואוספים בה את שקיות הזבל.
חזק, לא עולה כלום, וקל להעמסה ופריקה.
חנן-ג'יפולוג
16-01-16, 19:59
שלמה לא צחק, זאת תפיסת מחשבה מאד נפוצה אצל מי שאין לו טנדר.
מעצבן.
הארגז שלנו זה תא המטען שלכם. אין הבדל.
והוא בד"כ גם עמוס עד הקצה, בדיוק כמו תא המטען שלכם.
חנן, מבלי לפתוח מלחמת עולם בין טנדרים למרכבים האחודים, תכלס ארגז הוא לא תא מטען זה היתרון הגדול של הארגז וזה גם אולי החיסרון שלו.
ארגז נועד מראש לשינוע מטענים שמטיבם ומטבעם לא אמורים להיות משונעים בתוך תא מטען של רכב שעל פניו עדין יותר ופגיע יותר מאשר ארגז מתכת חשוף.
להתעצבן על זה שמתייחסים אחרת לארגז מאשר לתא מטען זה כמו להתעצבן מזה שהשמש זורחת בבוקר ושוקעת בערב.
חנן-ג'יפולוג
17-01-16, 06:54
אתה צודק לגבי היעוד המקורי, שממילא כבר לא רלוונטי לשימוש שאנחנו עושים בו בפועל.
אני לא מדבר על פגיעה בארגז, שבאמת לא מעניינת אותי, אלא על הציוד שנמצא בארגז. זבל שנשפך יסריח אותו בדיוק כמו את הציוד שלך, ועצים יפגעו בו בדיוק כמו בציוד שלך.
ממש לא בקטע של מלחמה, אבל יצא שנכנסת לנושא ששווה לדבר עליו, ברוגע, כשאנחנו לא בתוך סיטואציה.
זה הרי קורה בפועל, עם ה"חברים" הטובים ביותר, שמוצאים לנכון להשאיר בסוף ההתארגנות בבוקר שקיות במרכז המחנה, ומבקשים ממך לקחת אותו, כי אתה עם טנדר, כשהארגז שלך מפוצץ בדיוק כמו שלהם בציוד רגיש בדיוק כשלהם, ועכשיו לך ותסביר. אין ראש להתווכח, אז אתה לוקח ודוחס את שקיות האשפה שלהם על תיקי הציוד האישי שכבר מועמסים, וההמשך ברור.
מיותר.
באותו הקשר, את הברז האמיתי של מיכל המים ( 62 ליטר), כבר מזמן הסתרתי בתוך הארגז, כשהתברר לי שכל מי שעובר ליד הטנדר, משתמש בו להנאתו בלי חשבון, ותוקע אותי ללא מים במדבר כשעוד לא סיימתי רבע מהטיול. הברז על הפגוש הוא דמה.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
boaz avrahami
17-01-16, 07:07
ובדיוק בשביל זה יש כיסוי גלגל עם פאוץ׳ זבל.
הארגז של טנדר יפאני צנוע, גדול יותר, משמעותית, מתא המטען של כל SUV, שהוא לא סבארבן. נכון שתא הנוסעים של הטנדר מעט דחוס יותר, בוודאי במושבים האחוריים, אבל הטנדרים פשוט ארוכים יותר. זה הבדל גדול.
חנן-ג'יפולוג
17-01-16, 09:43
יש איזה חוק, שבטח אתה תמצא לו שם, שככל שתא המטען שלך גדול יותר, עדיין בסוף ההטענה לא יימצא מקום לפריטים האחרונים.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
יש איזה חוק, שבטח אתה תמצא לו שם, שככל שתא המטען שלך גדול יותר, עדיין בסוף ההטענה לא יימצא מקום לפריטים האחרונים.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
״אין וואקום בטבע״
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.