צפייה בגרסה מלאה : טורים בפראדו
yakovvaknin1
15-01-16, 11:54
שלום. נראה לכם תקין הטורים? 7500סלד במידה ולא אצליח להעלות תמונה שצילמתי. לא נמוך מדי? פראדו 2002 ארוך הרכב רועד והוחלפו תושבות מנוע וגיר. למה אני לא מצליח להעלות תמונה?
yakovvaknin1
18-01-16, 19:49
מישהו יודע למה אני לא מצליח להעלות תמונה? קובץ jepg גודל 3.35 mb
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/66133-%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%9C%D7%94%D7%A2%D7%9C%D7%90%D7%AA-%D7%AA%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA?hig hlight=%E4%F2%EC%E0%FA+%FA%EE%E5%F0%E5%F A
yakovvaknin1
18-01-16, 23:40
105414הצלחתי תודה נראה לכם תקין?לא נמוך מדי?
נראה תקין לחלוטין. ככה בדיוק נראה ברכב שלי.
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
מוני אורבך
19-01-16, 09:04
750 זה בדיוק הסלד שצריך להיות בסרק.
רעידות יכולות לנבוע ממזרק אחד או כמה שהם קצת סתומים ועל כן המנוע רועד.
ככלל המנוע הזה רועד הרבה יותר ממנוע בנזין.
אם אתה לא מכיר את הרכב יתכן ואתה חושב שזה מוגזם, אבל יתכן בהחלט שזה נורמלי.
מציע שתשווה מול פראדו 2002 תקין.
כדאי לבדוק את מצב התושבות מנוע וגיר.
גם אצלי פראדו 2002 קצר אחרי תושבות גיר ומנוע ונראה לי רועד מהרגיל, המליצו לי ללכת לחברה שיזהו את התקלה במחשב כי רוב הסיכויים שזה אחד המזרקים. טרם הלכתי,אם אלך ויהיה חדשות אעדכן. אשמח אם תעדכן שהסתדרת או מישהו מהפורום שנתקל בזה בעבר
yakovvaknin1
27-01-16, 20:47
תודה לעונים לילה טוב
six 4 life
27-01-16, 21:07
גם אצלי פראדו 2002 קצר אחרי תושבות גיר ומנוע ונראה לי רועד מהרגיל, המליצו לי ללכת לחברה שיזהו את התקלה במחשב כי רוב הסיכויים שזה אחד המזרקים. טרם הלכתי,אם אלך ויהיה חדשות אעדכן. אשמח אם תעדכן שהסתדרת או מישהו מהפורום שנתקל בזה בעבר
שמו לך תושבות חליפיות או מקוריות? בלא מעט מקרים יש הבדל גדול בשיכוך בין מקורי לחליפי (וגם הבדל גדול במחיר...)
תושבות מקוריות 3 חודשים על האוטו גם מנוע וגם גיר, סוף סוף חופשת סימסטר אז שבוע הבא אלך לטיוטה ואבדוק.
אגב מישהו מכיר מכון דיזל אמין בירושלים?
הרעידה לפני/אחרי ההחלפה או הרבה זמן אחרי ההחלפה?
לא הבנתי מה זה לפני או אחרי. אם אתה מתכוון לנקישות בהחלפה בין Dל R אז זה גם ישנו אבל אני התכוונתי לרעידות בזמן שהאוטו עומד בנוסף יש גם את המכה הקטנה שלוחצים או עוזבים את דוושת הגז אבל הבנתי שז שרשרת טרנספר ולא כדאי לגעת אם זה לא כזה קריטי כי גם אחרי שמתקנים אז זה חוזר. בכל אופן לי מה שמציק זה הרעידות בזמן שהאוטו עומד.
הרעידות היו מאז שעשיתי יישור קו לאוטו אחרי שקניתי אוטו לפני 3 חודשים(היישור קו בוצע אצל חן מנתניה אחרי ששמעתי לא מעט המלצות עליו והתבררו כנכונות) אבל האוטו היה על ליפט מאז לבדיקה וזה לא מהריעדות גם הואאומר שזה לא תושבות. בהנחה שאני סומך עליו אחרי שקראתי את השרשור של "לנד קרוזר רועד" וגם אני בעצמי ראיתי שהתושבות מקוריות ושהאוטו היה על הליפט לא נראה חופש הוא תושבות לא תקינות אני באמת נוטה להאמין שזה מזרק או כמה או משהו בסגנון.
חן זה הבחור שעובד אצל מוסך יוסי?
Sent from my iPhone using Tapatalk
עוד אינטיליגנט שרק הוסיף לעליהום על בעלי ה4X4. כבוד למגזר.
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4681632,00.html
גם לצורת התקנת תושבות יש חשיבות.
תושבת ״מתוחה״ תגרום לחוסר שיכוך ורעידות.
עוד אינטיליגנט שרק הוסיף לעליהום על בעלי ה4X4. כבוד למגזר.
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4681632,00.html
תודה לעונים. אבדוק ואעדכן, יכול גם להיות שהרעידות הם בגדר הנורמלי אבל בכל אופן אבדוק בחברה שיחברו את המחשב.
בקשר לחן, תשמע עד שלא העלית את הקישור לא ידעתי על התאונה בים למרות שהייתי אצלו פעמיים(מירושלים במיוחד) והוא אמר לי שהוא עשה תאונה והוא במעצר בית או תחת השגחה של בעל המוסך. בכל אופן הוא בחור מקצועי,אמין,הגון במחיר וסבלני ואני בטוח כי הוא מצטער על מעשיו.
אנא היה מליץ יושר.
- - - Updated - - -
אגב מישהו טיפל בנושא המכות בעת לחיצה על דוושת הגז או עזיבתה? הרבה בעלי מקצוע וגם בטויוטה לא יודעים להגיד אם זה חופש בביצה (במקרה שלי קדמית) או שרשרת טרנספר? וגם שמעתי מבעל פראדו שהחליף שרשרת שזה חוזר?
תודה לעונים.
לגבי רעידות, טיפ ששווה לבדוק לפני שרצים הלאה, אם ברכב יש מיגון, לעיתים לאחר טיול שטח המיגון חוטף מכה ונוגע כעת ברכב במיקןם חדש באיזור המנוע וזה המקור לרעידות.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
טוב אז ככה: ביום שישי לקחתי את הג'יפ למוסך המרכזי של טיוטה בי-ם וביקשתי שיחברו את האוטו למחשב ויבדקו אם יש איזה בעיה במזרקים. קיצר איש הדיאגנוסטיקה שלהם חיבר את המחשב וככה: המחשב לא זיהה תקלה כל שהיא (מצ"ב הפלט) אבל האיש הנ"ל טוען שהמנוע לא עובד עגול ושיש בעיה באחד המזרקים או כמה וכדאי לשפץ את כולם במחיר של 7-8 א"שח. שאלתי אותו איך יכול להיות שאם יש באמת בעיה במזרקים הוא לא יכול לזהות אותה וגם אם הוא לא יכול לזהות אותה למש לשפץ את כולם?. הוא טען שהם לא מוכנים לקחת אחריות אם ישפצו רק את הבעעיתי ואחרי שבועיים יקרה משהו ואני אבוא בטענות כלפיהם. שאלתי אותו מה זה אומר שיפוץ מזרקים? הוא אמר מפרקים את המזרקים שולחים אותם למכון דיזל מוכר ואמין בי-ם (זה נכון) והוא ישפץ את המזרק או המזרקים התקולים. שאלתי אותו אם המחיר הנ"ל מתייחס לשיפוץ של כולם או ל-"הוא ישפץ את התקולים" בקיצור הם חבורת מקטני ראש ולא שאני מתקמצן על הטיפול בבעיה אלא נראה לי שהם יפרקו את המזרקים ישלחו לו הוא ישפץ רק את התקול ואני ישלם על שיפוץ של כל האינגקטורים.
אשמח לעצות.
תודה מראש
- - - Updated - - -
105938
טוב אז ככה: ביום שישי לקחתי את הג'יפ למוסך המרכזי של טיוטה בי-ם וביקשתי שיחברו את האוטו למחשב ויבדקו אם יש איזה בעיה במזרקים. קיצר איש הדיאגנוסטיקה שלהם חיבר את המחשב וככה: המחשב לא זיהה תקלה כל שהיא (מצ"ב הפלט) אבל האיש הנ"ל טוען שהמנוע לא עובד עגול ושיש בעיה באחד המזרקים או כמה וכדאי לשפץ את כולם במחיר של 7-8 א"שח. שאלתי אותו איך יכול להיות שאם יש באמת בעיה במזרקים הוא לא יכול לזהות אותה וגם אם הוא לא יכול לזהות אותה למש לשפץ את כולם?. הוא טען שהם לא מוכנים לקחת אחריות אם ישפצו רק את הבעעיתי ואחרי שבועיים יקרה משהו ואני אבוא בטענות כלפיהם. שאלתי אותו מה זה אומר שיפוץ מזרקים? הוא אמר מפרקים את המזרקים שולחים אותם למכון דיזל מוכר ואמין בי-ם (זה נכון) והוא ישפץ את המזרק או המזרקים התקולים. שאלתי אותו אם המחיר הנ"ל מתייחס לשיפוץ של כולם או ל-"הוא ישפץ את התקולים" בקיצור הם חבורת מקטני ראש ולא שאני מתקמצן על הטיפול בבעיה אלא נראה לי שהם יפרקו את המזרקים ישלחו לו הוא ישפץ רק את התקול ואני ישלם על שיפוץ של כל האינגקטורים.
אשמח לעצות.
תודה מראש
עוד משהו: הוא הוא הוציא את מדיד השמן ומרח אותו על האצבע אחר כך הוא לחץ את האצבע על נייר טואלט וטען ששמן לא נדבק הוא לא נספג או משהו כזה ומה שנספג בנייר הטואלט זה סולר ולכן יש בעיה באחד המזרקים. מודה שהאירוע היה די דרמטי............
six 4 life
06-02-16, 23:29
רצית להתחבר למחשב ובגלל זה היית צריך מוסך יבואן, סבבה.
עכשיו ידוע לך על בעיה באחד (או יותר) מהמזרקים ולזה אתה לא צריך מוסך מורשה יבואן, אז מה מונע ממך לגשת למוסך מקצועי שמכיר את הרכב הזה ויכול לתת לך חוו"ד והצעת מחיר נוספת?
בחרתי ללכת לטיוטה בגלל שהם מוסך מרכזי וכו' אבל כמו שאמרת זה כנראה היה סתם.
בכל אופן העליתי את הפוסט כדי לקבל ייעוץ מחברי הפורום כי אני מאמין שחבר'ה פה נתקלו בבעיה כזאת בעבר.
אגב, איזה חוו"ד יהיה למוסך אחר? שים את העניין הכספי בצד רגע,המטרה היא שיזההו את הבעיה לא שיגידו "שמע יש לך מזרק תקול בוא נשפץ את כולם"
חנן-ג'יפולוג
06-02-16, 23:48
אם אתה מכניס יד לפיילה של שמן מנוע דיזל והיא יוצאת נקייה, זה מעיד על סולר בשמן. כנ"ל לגבי ניגוב המדיד ביד.
זה אכן נשמע כמו בדיקה פרימיטיבית, אבל זה המצב.
לגבי תיקון מזרק בודד, זה באמת יוצר בעיות שירותיות. אם מזרק אחד לא תקין, יש סבירות גבוהה שגם האחרים בדרך. משפצים מזרק בודד, עוד שבועיים מזרק אחר מתפגר, ועכשיו בעל הרכב מצפה מהמוסך שיתקן אותו באחריות כי הוא כבר שיפץ מזרק. הוא לא מתעניין בפרטים, וגם לא בעובדה שניסו לצמצם לו את העלות בתיקון הראשון.
בזמנו, כשעבדתי במוסך, גם אני למדתי מהלקוחות לא לנסות להוזיל את התיקון. אני הלכתי עם זה צעד אחד הלאה וגם לא הסכמתי לשיפוץ (בדגם מסוים שאחוזי הצלחת השיפוץ בו היו רחוקים ממאה אחוז) . רק חדש וכולם ביחד.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
בחרתי ללכת לטיוטה בגלל שהם מוסך מרכזי וכו' אבל כמו שאמרת זה כנראה היה סתם.
בכל אופן העליתי את הפוסט כדי לקבל ייעוץ מחברי הפורום כי אני מאמין שחבר'ה פה נתקלו בבעיה כזאת בעבר.
אגב, איזה חוו"ד יהיה למוסך אחר? שים את העניין הכספי בצד רגע,המטרה היא שיזההו את הבעיה לא שיגידו "שמע יש לך מזרק תקול בוא נשפץ את כולם"
המכונאי הקודם שטיפל אמר לך שזה לא תושבות וכנראה מזרק, מוסך מורשה טויוטה אומר לך אותו דבר ומציג גם את הבעיה, אתה נוטה להאמין שזה מזרק(ככה אמרת), אז איפה הבעיה לא הבנתי?
אם אתה לא מכיר את המוסך ולא סומך, סע בעצמך למכון דיזל שמשפץ.
אם אתה מכניס יד לפיילה של שמן מנוע דיזל והיא יוצאת נקייה, זה מעיד על סולר בשמן. כנ"ל לגבי ניגוב המדיד ביד.
זה אכן נשמע כמו בדיקה פרימיטיבית, אבל זה המצב.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
חנן,
זה נכון אחרי עמידה מספיק ממושכת כדי שהאלמנטים יופרדו,
צריך המון סולר כדי שהיד תצא נקייה
הוצאת מדיד שמן ממנוע שכובה לפני זמן קצר יראה שמן דליל, אבל לא נקי.
.
חנן-ג'יפולוג
07-02-16, 08:11
אני לא מדבר על המתנה ונוזלים מופרדים, אלא שאתה נוגע בשמן עצמו, שהוא שחור לגמרי, והיד יוצאת נקייה.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
אז ככה, לאחר התעייצויות גם בפורום וגם בטיוטה היום האוטו יצא משיפוץ של המזרקים במכון דיזל בירושלים גם נוקה הEGR והוחלף פילטר סולר, כמובן שכל החלקים מקוריים. לעיניינו הרכב עדיין רועד יותר מהרגיל לדעתי אגב שדליקים מזגן הרעידות מפסיקות, ואולי אני סתם פרנואיד......
עצות רבותיי עצות.
חברים, צריך את עצותיכם...
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.