התחברות

צפייה בגרסה מלאה : חיפוש אינדיאני עד 2004



bezzat
16-01-16, 08:47
הקדמה (קצת ארוך אשמח להתייחסות)
לאחרונה נפלה ההחלטה להחליף את הרכב גרנט ויטרה 2011 מוגבהת וכל הדברים הטובים...

אחרי קריאת אין ספור פוסטים כאן כמה פעמים החלטנו אני ומנכ"ל הבית ללכת על אינדיאני סרן חי מקדימה.

לאחר מכירת הרכב שלנו אנו מעונינים לקנות רכב לטיולים ורכב ליום יום בדגש על רכב חסכוני מאוד.
ברכב לטיולים הנסועה השבועית לעבודה היא 90 ק"מ (אני) ( אני כרגע מגיע לעבודה בקטנוע שעושה 1 ל 40 50 שקל בחודש )
ורכב בינוני הנסועה השבועית לעבודה היא 70 ק"מ (אישתי)

סה"כ התקציב לשתי הרכבים מסכם ב 100-110 אלף שקל.

עד עכשיו ראיתי רכבים שנראים בתמונות מדהימים ובפועל כנבלות . וזה עוד בלי בדיקה במכון או חבר קרוב שמבין (אין לי חבר כזה )

יש לי כמה שאלות
1. בנסיעה ברכבים הנ"ל שנת 2000 ושנת 2002 ראיתי שהראות בנהיגה לא משהו .האם רכבים עם שנתון נמוך הראות שונה? ( לצערי אני משווה מול הגרנד שלי.)
2. תקציב לשיפורים - רכב סטנדרטי לחלוטין ללא הגבהה ובהנחה שאני מצטרף אליכם לטיולים משפחתיים ולא סלעים ,( לפי מה שראתי 2-3 אינץ מספיק בהחלט ) כולל צמיגים ומיגון (מעדיף להשקיע במיגון). מה עלות לערך של התוספות הנ"ל ?
3. אחרי שראיתי את הנבלות בשבועות האחרונים, עולה השאלה מצד המנכל האם באמת אנחנו צריכים מפלצת כזו?
אפשט את השאלה האם ההשקעה של סכום נכבד שרכב יעמוד זמן מסויים עד שנצא לטייל שווה את הכסף
הווה אומר - כמה אתם מטיילים פעם בשבוע שבועיים וכ"ו בהנחה שאני ומשפחתי מצטרפים אליכם או טיול גברים נטו ?

4. התמקדתי ברכבים עם שנתון גבוה על בסיס דגם WJ 1999-2004
האם השנתונים הנמוכים גם שווים הסתכלות בדגש על פעמיים טסט בשנה וק"מ גבוה ועיפות החומר?

5. גפ"מ - האם מומלץ? לפי החברים כאן רכבים עם מנועים 4700 או 5200 אין בעיה למרות שאתם לא אומרים בלב שלם אם מומלץ או לא? אשמח אם תפרטו ובהשוואה ונסועה השבועית / שנתית שלי.


יש לציין אחרי קריאה מרובה בפורום צריך תואר של ד"ר לשם כבוד בכל נושא הדגמים משנת 1993-2004
יש להדגיש שאני אומנם מאחורי מקלדת ועכבר ביום יום אבל עם סוג 2 במכונאות רכב אבל לא נגעתי כבר 15 שנה במפתח.
נ.ב
השאלות ששאלתי אולי עניתם בעבר ניסיתי לרכז הכל בפוסט אחד ואולי יעזור לאחרים.
תודה מראש.

lizard
16-01-16, 08:51
גראנד צ'ירוקי זה לא רכב חסכוני. מצד שני חוץ מרנגלר אין לך הרבה אופציות עם סרן קשיח מקדימה.

tom1105
16-01-16, 09:00
אנסה לענות...
אינדיאני לא מתאים לכל אחד... זאת מחלה שיכולה להוציא אנשים מדעתם וליצור יחסי אהבה / שינאה עם הרכב , השאלה היא האם אתה בנוי / רוצה את זה .
1. אני מכיר רק את הwj לא רוצה להטעות אותך .. ולכן לא אענה.
2. הגבהה של 2" ניתן להשיג החל מ600 שקל (ספייסרים ) ועד 8000 (אולדמן קפיצים + בולמים) .
צמיגים כמו בכל רכב
מיגון באזור ה5000 למרות שהמיגון המקורי (טרנספר) אם הוא קיים הוא מספק בהחלט. כמובן שעוד מיגון לא מזיק...
הקבוצה של הwj (בהרכבים שונים) מטיילת כמעט 3 פעמים בחודש , מדובר על קבוצה מגובשת ומאגר ידע עצום (לצערי רובו לא מגיע לאתר).
4. תראה את תשובה מספר 1...
5. הכל תלוי נסועה השנתית שלך... אין תשובה חד משמעית ... יש רכבים שנסעו מאות קמ על גז ויש רכבים שהחליפו מנוע אחרי כמה עשרות קמ (יש יותר מידי משתנים לענות על השאלה הזו). הדעה הרווחת היא שהמערכות המודרניות הן אמינות יחסית עם המנועים הללו.
תיקרא את ההקדמה כמה פעמים ותיהיה כנה עם עצמך... ( רצוי לפני רכישה)
זה שיש לך חוש מכונאי יכול לעזור לך ולהשאיר כמה שערות על הראש / אלפים בעו"ש... הwj הוא אחד הרכבים עם מאגר ידע עצום באינטרנט כולל סרטונים כמעט על כל תקלה...
בעלי ה4.7 מתמוגגים על הצליל... בעלי הדיזל מתמוגגים בתחנת דלק...


sent from my WJ

נמרוד
16-01-16, 09:31
90 ו70 ק"מ נסועה שבועית זה מעט. אשריכם - שניכם עובדים קרוב לבית

בשנה האחרונה גם אנחנו הגענו לאיכות החיים הזו, אחרי שנים של שעות נסיעה ארוכות ומכוניות ליסינג (50K בשנה, למכונית, בשיא). כיום אנחנו עם שתי מכוניות - רכב עיקרי שהוא גם רכב הטיולים (במקרה שלנו טנדר טויוטה דיזל בעלות של כ100 פלוס אלף שקלים) וסובארו סטיישן בת 12 שהעלות שלה, כשקניתי אותה לפני שנתיים, היתה כ23K.

במקרה שלנו, ונראה ששלך דומה על פי הקילומטראז', הנסועה היומיומית כבר לא רלוונטית - זה לא משנה עם מה נוסעים 10 דקות לעבודה. אבל הנסיעות המשפחתיות והמסביב בהחלט כן. ההתלבטות היא האם הרכב הראשי יהיה רכב הטיולים או הפריבט. כי כאן הקאץ מבחינת קילומטראז'.

במקרה שלי החלטנו שרכב הטיולים יהיה הרכב העיקרי, שאיתו נוסעים את הנסיעות הארוכות לכל חלקי הארץ, למשפחה, לטיולים שהם לאו דווקא טיולי שטח... וזה מצטבר לכ20K בשנה במקרה שלנו. לכן בחרתי להשקיע ברכב יחסית חדש (2008), יחסית אמין (טויוטה), ויחסית חסכוני (דיזל 1:10 אמיתי). הרכב השני אז יכול להיות באמת כל פריבט ישן.

לקחת גראנד צ'רוקי בתור רכב ל20K בשנה? זה היה מכפיל את הוצאת הדלק, או מכניס אותי לסיפור של גז על חשבון אמינות. הייתי אומר שאינדיאני מתאים יותר לתסריט של רכב משני - עבודה עבור אחד משניכם +טיולים, וזה אומר שצריך פריבט גדול, אמין וחדש יותר בתור רכב ראשי. זה אומר גם משהו כמו 60-70 K.

tom1105
16-01-16, 09:35
90 ו70 ק"מ נסועה שבועית זה מעט. אשריכם - שניכם עובדים קרוב לבית

בשנה האחרונה גם אנחנו הגענו לאיכות החיים הזו, אחרי שנים של שעות נסיעה ארוכות ומכוניות ליסינג (50K בשנה, למכונית, בשיא). כיום אנחנו עם שתי מכוניות - רכב עיקרי שהוא גם רכב הטיולים (במקרה שלנו טנדר טויוטה דיזל בעלות של כ100 פלוס אלף שקלים) וסובארו סטיישן בת 12 שהעלות שלה, כשקניתי אותה לפני שנתיים, היתה כ23K.

במקרה שלנו, ונראה ששלך דומה על פי הקילומטראז', הנסועה היומיומית כבר לא רלוונטית - זה לא משנה עם מה נוסעים 10 דקות לעבודה. אבל הנסיעות המשפחתיות והמסביב בהחלט כן. ההתלבטות היא האם הרכב הראשי יהיה רכב הטיולים או הפריבט. כי כאן הקאץ מבחינת קילומטראז'.

במקרה שלי החלטנו שרכב הטיולים יהיה הרכב העיקרי, שאיתו נוסעים את הנסיעות הארוכות לכל חלקי הארץ, למשפחה, לטיולים שהם לאו דווקא טיולי שטח... וזה מצטבר לכ20K בשנה במקרה שלנו. לכן בחרתי להשקיע ברכב יחסית חדש (2008), יחסית אמין (טויוטה), ויחסית חסכוני (דיזל 1:10 אמיתי). הרכב השני אז יכול להיות באמת כל פריבט ישן.

לקחת גראנד צ'רוקי בתור רכב ל20K בשנה? זה היה מכפיל את הוצאת הדלק, או מכניס אותי לסיפור של גז על חשבון אמינות. הייתי אומר שאינדיאני מתאים יותר לתסריט של רכב משני - עבודה עבור אחד משניכם +טיולים, וזה אומר שצריך פריבט גדול, אמין וחדש יותר בתור רכב ראשי. זה אומר גם משהו כמו 60-70 K.
מסכים כמעט עם הכל למעט....
אני עכשיו הולך להפוך את הגרנד לרכב טיולים ויש המון פריווטים באזור ה30 אלף... לדוגמא b4 2007/8 , מזדה 3 2008/9 ועוד...

sent from my WJ

bezzat
16-01-16, 09:51
תודה על התגובת
אשמח לעוד... אני מניח שכולם מטיילים בשעה זו אז אמתין.:)

shahav
16-01-16, 10:33
Wj זה רכב יחסית ישן ויקר לתחזוקה.
בנסועה נמוכה כמו שלך תצרוכת הדלק היא ממש שולית.
עד פרט לגביי ה wj : זה רכב שאפשר להשקיע בו הרבה כסף, מכל הבחינות.
נדיר שתראה שני גיפאים עם wj דומים. היצרן תכנן את הרכב להרבה אפשריות ושוק האפטרמרקט גדול כמעט כמו שוק הרנגלר.

רוצה להגיד שזה יכול להיות בור ללא תחתית לטוב ולרע.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Saar
16-01-16, 10:46
הי,
מנוע 4.7 לא אוהב גז. יש לו ראשי אלומיניום וזה לא ממש שילוב מוצלח.
הראות בכולם אותו הדבר. זה לא דיסקברי או קינג.
2-3 אינץ בהחלט יספיקו לכל טיול סביר ולא צריך מיגון נוסף על המקורי למעט מגני סף.
אני לא יודע למה אתה קורא נבלות, אבל אכן, יש לא מעט רכבים במצב לא משהו... מצד שני, יש גם כאלו שמורים יחסית ואם אתה מטפל לבד, עלויות יישור קו לא נוראיות.

נמרוד - מערד
16-01-16, 18:15
ה WJ רכב מהנה ביותר לנהיגה בכביש ובמיוחד בשטח, כמובן צריך להגביה אותו "3 זה לפי דעתי המינימום, את רוב התיקונים אני עושה לבד, בתור רכב רק לטיולים כמעט ואין תקלות, כמובן שאני עובד על תחזוקה מונעת ולא תחזוקת שבר, גז אני לא ממליץ לWJ, ל ZJ יותר נוח לעבוד עם גז.
נמרוד

Maor172
17-01-16, 19:57
הייתי בסיטואציה דומה לשלך,
האישה לחצה להחליף את הרכב היחיד שלנו(אני עם אופנוע)סופרב 2000 טורבו מפנקת וכיפית בשני רכבים שיתנו מענה עם הילדים.
אז חיפשתי שני רכבים שיתנו מענה של חיסכון ושל פאן,הבחירה נפלה על רכב עיקרי פורד פיאסטה 2013 וגרנד WK 2006 משודרגת קלות כרכב לגנים וטיולים מידי פעם.
מכרתי רכב אחד וקניתי את שניהם במקומו בסך כולל של 118K.
כמוך גם אני חיפשתי WJ וללא הצלחה.
מקווה שעזרתי קצת.
מאור

bezzat
17-01-16, 21:47
תודה מאור
אני עדיין בפורום מחפש אנפורמציה כמה שיותר
חברים אומרים לי "למה לך לשבור את הראש לך תקנה ג'יפ אחר....יש טיוטה יש Q מה אתה צריך לשבור את הראש"

מקריאה בפורומים לכל כלה יש את הצרות שלה
ל Q ההגירים הולכים אחרי 200K הטויוטה יקרה ובהשוואה ל Q אין כמעט הבדל
הלב אומר אינדיאני ומה שבטוח אני יוכל איכשהו להתמודד ובחלקים ותקלות מה Q ומהפדרו.
אני גם לוקח בחשבון שהפורום הנ"ל בהרבה יותר פעיל מהמיצובישי ומהטויוטה
ישנן כרגע שתי התלבטויות קשות
רכב מדוגם כליל ורכב ללא שיפורים כלל וההפרש בניהם 20K לטובת הרכב ללא שיפורים והוא עם שנתון 2004

נמרוד - מערד
17-01-16, 22:55
לך על הרכב השמור מביניהם, אם זה המשופר אשריך, אם זה הרכב ללא השיפורים, תעשה חושבים, ורק אז תשפר לרמה שתבחר, אין סוף לאפשרויות.
נמרוד

lizard
18-01-16, 02:24
אני חושב שעדיף לך רכב לא משופר. בטח אם הוא שמור וטוב. השיפורים עולים כסף זה נכון אבל אתה מתחיל בקטן ולאט לאט עולה.

Saar
18-01-16, 07:39
הגבהה של 3-4" עולה בערך 10k שח.
צמיגי שטח עולים בערך 3-4k שח.
קנה את השמור בינהם.

bezzat
18-01-16, 07:47
תודה,
הפרש הגילאים בניהם עומד על 8 שנים :confused:

lizard
18-01-16, 07:59
אז אחד מהם הוא לא wj

Saar
18-01-16, 08:06
תודה,
הפרש הגילאים בניהם עומד על 8 שנים :confused:

אתה משווה תפוחים לתפוזים?
2004 זה WJ.
96 זה ZJ
שני רכבים שונים מאוד למרות השם הדומה - גראנד צירוקי.
תעשה סיבוב על ZJ ואח"כ על WJ ותרגיש את ההבדלים לבד.
אם אפשר לשאול, מה טווח המחירים המבוקש? / מה התקציב שלך? (אני לא מוכר את שלי, אבל כך אפשר יהיה אולי לכוון אותך...)

shahav
18-01-16, 08:08
עד 98 כולל zj
עד 2004 כולל wj
מ 2005 wk
כל דור פחות שטח מהקודם.
איפא שהוא גם הסרן החי האחורי הלך לאיבוד.
לטעמי הישנים עדיפים, פחות אלקטרוניקה יותר שטח.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

boaz avrahami
18-01-16, 08:13
מקרא לגבי הדגמים-

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Jeep_Grand_Cherokee

העצה הכי לשובה בקניה היא שתבחן את הנראות הטכנית של הרכב.
מוזנח או מושקע.
אלתורי חשמל, מזילות וכל מני תוספות לא מקצועיות

bezzat
18-01-16, 08:30
אתה משווה תפוחים לתפוזים?
2004 זה WJ.
96 זה ZJ
שני רכבים שונים מאוד למרות השם הדומה - גראנד צירוקי.
תעשה סיבוב על ZJ ואח"כ על WJ ותרגיש את ההבדלים לבד.
אם אפשר לשאול, מה טווח המחירים המבוקש? / מה התקציב שלך? (אני לא מוכר את שלי, אבל כך אפשר יהיה אולי לכוון אותך...)

סער,
כמו שרשמתי ההפרש בניהם הוא 20K ל WJ עבור הרכב הסנדנרטי
ו ZJ עם הגבהה קלה וצמיגי שטח.

בעניין התקציב,
זאת הבעיה אני צריך היפרד מהויטרה 120K ולהביא שתי רכבים שאחד מהם כנראה יצטרך ישור קו ועוד 10K לשים בצד

Saar
18-01-16, 09:04
ב 120K קונים יופי של פרייבט ליום יום (ב 50-60 היום אפשר לקנות רכבים כמעט חדשים)
ונשאר עודף מכובד עבור גיפ.
כשאני חיפשתי גראנד (לא מזמן, קניתי בראש השנה) בדקתי ZJ וגם WJ.
ראיתי כמה שאמנם נסעו, אבל לדעתי המחיר המבוקש עליהם היה גבוה מדי משמעותית (באופן מפתיע הם נמכרו במחירים שביקשו עבורם, +- )
חיכיתי בסבלנות (יחסית, מי שמכיר אותי יודע שאני מאלו שצריך שדברים יקרו אתמול :) ) ועקבתי אחרי הלוחות.
בסופו של דבר, מצאתי את הרכב שלי במחיר שהתאים לי. מדי פעם צצים בלוחות (יד 2) רכבים כמעט ללא שיפורים במחיר "מחירון" פחות או יותר.
בד"כ זה מאנשים שהרכב לא שימש אותם לשטח והם לא ממש בתחום ה"ג'יפים" אלא איכשהו התגלגלו לרכב כזה ועכשיו הם רוצים למכור..
צריך להיות זריז ולקנות לפני שמישהו אחר מצליח.

קוריוז, במהלך החיפושים, התקשר אלי חבר וסיפר לי שלפני 20 דקות פורסם רנגלר ארוך במחיר מחירון מאשה בהרצליה, הציע לי להתקשר ולראות על מה מדובר, בכל זאת רנגלר...
התקשרתי, להזכירכם, 30 דקות מפרסום המודעה, ענתה לי המוכרת ואמרה שנמצא אצלה כרגע מישהו שבודק את הרכב וכנראה העסקה תסגר. שוב, 30 דקות מרגע הפרסום! למחרת, ראינו את אותו הרנגלר מפורסם ע"י סוחר מהרצליה ב 30K ש"ח יותר מהמחיר אותו היא בקשה...

גם הרכב שלי, פורסם בראש השנה ב 9 בבוקר, הייתי הראשון שהתקשר, הגיע ולקח (וממש לא במחיר של רנגלר :) )...

בקיצור, סבלנות וזריזות...

נמרוד - מערד
18-01-16, 18:24
סער
לא לכולם יש את הזמן שלך, לא תמיד זה כזה קל, לרוץ ולבדוק רכב באמצע העבודה, איך שהוא קופץ בלוחות המכירה.
נמרוד

Saar
18-01-16, 19:02
נמרוד,
אני יודע ועדיין, אין מה לעשות, מי שזריז, לפעמים מרוויח.
(שלא יובן לא נכון, אני לא חושב ש WJ שמפורסם ב 60K זו מציאה הסטרית בד"כ וכנראה שהוא לא יחטף בדקות. WJ שיפורסם ב 30K ומצבו סביר, כנראה ימכר מהר... וכאן הזריזות באה לידי ביטוי)

לצערי, אכן יש לי המון זמן פנוי החודש... לא נורא, עוד מעט פורים ;)

orend
18-01-16, 19:29
רק מניח את כאן:
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/96559-%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A9-%D7%90%D7%99%D7%A0%D7%93%D7%99%D7%90%D7% A0%D7%99-%D7%A2%D7%93-2004/page2

Saar
18-01-16, 20:10
אורן,
הנחת כאן לינק לכאן....

ukiuki
19-01-16, 08:21
מה שלי לא ברור זה אם ההגדרה של הטיוךלים זה משפחות או טיולים בינוניים ולא טיולי עבירות, למה ההתעקשות על סרן חי מקדימה?
הרי מבחינת שאר השימושים היומיומיים בגיפ זה רק חיסרון.

Saar
19-01-16, 08:40
מה שלי לא ברור זה אם ההגדרה של הטיוךלים זה משפחות או טיולים בינוניים ולא טיולי עבירות, למה ההתעקשות על סרן חי מקדימה?
הרי מבחינת שאר השימושים היומיומיים בגיפ זה רק חיסרון.

כי זה כיף לדעת שיש את האפשרות...
וברצינות, כרכב לטיולי משפחות נורמליות, פג'רו/לנדקרוזר יתאימו מאוד ואולי אף יותר מהאינדאנים.
אבל, אני לא חושב שמישהו כאן טוען לנורמליות :)

אני לא חושב שהסרן החי הוא השיקול העיקרי של חלק גדול מבעלי האינדאנים, לפחות לא שלי.
הרי ב WK (אינדאני מ 2005) כבר אין סרן חי מקדימה ועדיין הוא צובר עדת מעריצים.

bezzat
24-01-16, 19:38
עוד כמה שאלות ברשותכם
1. מידות צמיג 235-65-17 אלו צמיגים שמוגדרים ברישיון
לאיזה מידה אפשר להגיע מקסימלית (גם רוחב וגם גובה) ושהצמיג לא יצא מגוף האוטו ובנוסף יוגדר ברישיון
2. בולמים - משהו שמע על בולמים בשם פרוגרם 3000 (חיפשתי לא מצאתי) אולי לא כתבתי נכון איך הם ?
3. תיבת העברה - מכיוון שאם האוכל בה התאבון כמה קריטי עניין התיבה 4/5 מצבים
אני לא מחפש לעלות סלעים בגובה מטר

תודה

Saar
24-01-16, 20:55
לגבי הבולמים, אולי פרוקומפ 3000? למיטב זכרוני נחשבים פשוטים, אבל זה לא משנה מה הם נחשבים, האם הנסיעה נוחה לך? אם כן, כנראה שהם בסדר... לא חייבים לקנות בולמים באלפי שקלים כדי להנות מנסיעה נעימה ברכב הזה.
הטרנספר - לא ממש קריטי לרוב האנשים, אני החלפתי רק כי שלי היה גמור ומצאתי בקלות טרנספר מתאים להחלפה.

bezzat
24-01-16, 21:47
הגבהה של 3-4" עולה בערך 10k שח.
צמיגי שטח עולים בערך 3-4k שח.
קנה את השמור בינהם.

אני מניח שהתכוונת כולל גנט ?


לגבי הבולמים, אולי פרוקומפ 3000? למיטב זכרוני נחשבים פשוטים, אבל זה לא משנה מה הם נחשבים, האם הנסיעה נוחה לך? אם כן, כנראה שהם בסדר... לא חייבים לקנות בולמים באלפי שקלים כדי להנות מנסיעה נעימה ברכב הזה.
הטרנספר - לא ממש קריטי לרוב האנשים, אני החלפתי רק כי שלי היה גמור ומצאתי בקלות טרנספר מתאים להחלפה.

האם הגיוני שמחליפים רק בולמים ללא קפיצים ?

Saar
24-01-16, 21:52
המחיר שציינתי לא כולל גנט בד"כ - אבל תלוי מה אתה קונה...
אני מניח שיש גם צמיגים זולים יותר.
יתכן שהחליפו רק בולמים, אולי הישנים נזלו, אותי הגביהו את הרכב עם ספייסרים, לא חסרות סיבות...

bezzat
21-02-16, 06:58
אז אחרי לא מעט חיפושים נקנה WJ 2004 CRD
כן כן אני יודע שתפגיזו אותי למה דיזל?
אין ספק שהיו גם פזילות לפגארו Q , אבל בסוף הלב חזר לגרנד
הרכב סטנדרטי לחלוטין.
כמובן שהרכב יצטרך יישור קו למרות שראיתי שהרכב מטופל במסירות ע"י בעל הרכב הקודם 3 שנים.
בספר רכב יש את כל בעלי הידיים שקנו את הרכב וחלק מהיסטוריית הטיפולים.

לפי בעל הרכב הקודם הוא טיפל באזור המנוע ( החליף שמנים פילטרים וכ"ו ) אך נגיעה מתחת למרכב דהיינו בסרנים לא הוחלפו שמנים גירוזים וכ"ו ל בוצע כלל.
יש צורך לבצע לפי סדר העדיפות שנראה לי
* החלפת שמנים בסרנים - אני מניח שלא הוחלפו סרנים –י הרכב סטנדרטי. איזה סרן יש לי ואיזה שמן יש לרכוש קראתי כמה פוסטים , לא הבנתי כלום אם עניין התוספות.
* הנעה קשה בבוקר- רבין קראתי את הפוסט שלך , אצלי הגומיות חדשות. אשמח לתמונה איזה גומיות החלפת ?
* יש צורך דחוף בהחלפת בולמים הרכב נוסע כמו סירה על משוטים - ימתין עד להגבהה.....
* מיגונים - מה שאפשר למגן במינימום הדרש כדי להתחיל לטייל ולהכיר את הרכב

רוצה לציין תודה מכל הלב למי שתמך ועזר ובכלל לפורום הנהדר הזה
אבל עכשיו יתחילו החפירות הרציניות

tom1105
21-02-16, 10:51
אז אחרי לא מעט חיפושים נקנה WJ 2004 CRD
כן כן אני יודע שתפגיזו אותי למה דיזל?
אין ספק שהיו גם פזילות לפגארו Q , אבל בסוף הלב חזר לגרנד
הרכב סטנדרטי לחלוטין.
כמובן שהרכב יצטרך יישור קו למרות שראיתי שהרכב מטופל במסירות ע"י בעל הרכב הקודם 3 שנים.
בספר רכב יש את כל בעלי הידיים שקנו את הרכב וחלק מהיסטוריית הטיפולים.

לפי בעל הרכב הקודם הוא טיפל באזור המנוע ( החליף שמנים פילטרים וכ"ו ) אך נגיעה מתחת למרכב דהיינו בסרנים לא הוחלפו שמנים גירוזים וכ"ו ל בוצע כלל.
יש צורך לבצע לפי סדר העדיפות שנראה לי
* החלפת שמנים בסרנים - אני מניח שלא הוחלפו סרנים –י הרכב סטנדרטי. איזה סרן יש לי ואיזה שמן יש לרכוש קראתי כמה פוסטים , לא הבנתי כלום אם עניין התוספות.
* הנעה קשה בבוקר- רבין קראתי את הפוסט שלך , אצלי הגומיות חדשות. אשמח לתמונה איזה גומיות החלפת ?
* יש צורך דחוף בהחלפת בולמים הרכב נוסע כמו סירה על משוטים - ימתין עד להגבהה.....
* מיגונים - מה שאפשר למגן במינימום הדרש כדי להתחיל לטייל ולהכיר את הרכב

רוצה לציין תודה מכל הלב למי שתמך ועזר ובכלל לפורום הנהדר הזה
אבל עכשיו יתחילו החפירות הרציניות

מזל טוב , הדיזל זה אחלה רכב.
לגבי שמן בסרנים , אם הם מקורים זה 44 מאחורה ו30 מקדימה ,במידה ויש לך קוודרא השמן הוא 75/140 עם תוסף של מופאר. (תבדוק אם יש לך קוודרא דרייב או סרנים פתוחים ) אפשר להרים את הסרן באוויר ולסובב גלגל, אם הגלגל הנגדי מסתובב לכיוון השני אתה עם סרן פתוח...
הנעה קשה , תתאר את הבעיה ,יכול להיות גם מחממי להט.
לגבי הגבהה, תחשוב טוב מה הייעוד הסופי של הרכב , חבל על הוצאות כפולות...

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

bezzat
21-02-16, 11:09
מזל טוב , הדיזל זה אחלה רכב.
לגבי שמן בסרנים , אם הם מקורים זה 44 מאחורה ו30 מקדימה ,במידה ויש לך קוודרא השמן הוא 75/140 עם תוסף של מופאר. (תבדוק אם יש לך קוודרא דרייב או סרנים פתוחים ) אפשר להרים את הסרן באוויר ולסובב גלגל, אם הגלגל הנגדי מסתובב לכיוון השני אתה עם סרן פתוח...
הנעה קשה , תתאר את הבעיה ,יכול להיות גם מחממי להט.
לגבי הגבהה, תחשוב טוב מה הייעוד הסופי של הרכב , חבל על הוצאות כפולות...


Sent from my SM-G920F using Tapatalk


הרצתי קוד תקלות
אלו התקלות שיש ברכב
P0190 - כשל במעגל חיישן לחץ דלק במסילה
P0702 - מערכת בקרת ממסרה אוטומטית תקלה חשמלית
P0836 - כשל במעגל מפסק 4 על 4
P1685 - אמבולייזר מפתח
אני מקווה שלא נורא כל-כך

P0190 קשור כנראה להתנעה הקשה בבוקר ? מה זה איפה נמצא ?
לפי מה שרשום על יש קוודרא
הגבהה - נמתין כרגע עד שניישר קו ונחליט מה הכיוון
מדהים הכל כתוב בגיפולוג
http://www.jeepolog.com/<wbr>forums/showthread.php/86358-%<wbr>D7%AA%D7%A8%D7%92%D7%95%D7%9D-<wbr>%D7%AA%D7%A7%D7%9C%D7%95%D7%<wbr>AA-Grand-Chrokee-WJ-CRD-2-7-<wbr>2003 (http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/86358-%D7%AA%D7%A8%D7%92%D7%95%D7%9D-%D7%AA%D7%A7%D7%9C%D7%95%D7%AA-Grand-Chrokee-WJ-CRD-2-7-2003)

-->