צפייה בגרסה מלאה : צמיגי שטח לפורסטר
elephant man
25-01-16, 22:32
מתלבט בין מספר דגמים.
צמיג 50-50.
מעוניין לשמר יכולות כביש ולשפר אחיזה בשטח.
דגמים שמעניינים אותי: לפי עדיפות
general grabber
cooper discoverer
yokohama geolander
maxxis 771
יש לי מספר חברים מרוצים מאוד מהיוקוהומה וגם מ טויו open country. מקסיס זול משמעותית ויש שטוענים לאורך חיים קצר.
Sent from my iPhone using Tapatalk
יוקוהומה מותקנים כבר 4 שנים ולמעלה מ 120K ק"מ. מתחילים קצת להתיבש. עוד יותר מ 50% בשר.
נותנים יופי של ביצועי שטח וגם בכביש אין טענות. נראה לי שעם הגיל רמת הרעש שלהם עלתה אבל אני לא בטוח.
ראו אצלי בוץ, סלעים, קורקר ודיונות. לא ירדתי איתם בשום מצב מתחת ל 20psi.
בסה"כ ממליץ.
אה...
על פורסטר 2006
elephant man
26-01-16, 20:03
תודה על התגובות.
כנראה שארד מהמקסיס, שכן זה לא המקום הראשון בו אומרים את הדברים האלו.
אני דווקא אחרי שני סטים של 771 יכול להעיד שזה צמיג סביר בהחלט. במחיר שלו הוא תמורה הולמת למי שנוסע מדי פעם בשטח קל-בינוני.
Sent from my iPhone using Tapatalk
בפורסטר שהיה לי התקנתי צמיגי לאסה AT והייתי מרוצה מאוד.
אהבתי אותם יותר מצמיגי טויו שהיו לי קודם.
יש לי ניסיון רב עם מקסיס 771 על מספר רכבים.
מבחינת עלות תועלת הצמיג הטוב ביותר שהיה לי - מעל 80,000 ק"מ על רכב ליסינג... והמבין יבין.
בצועי כביש ושטח, רעש וכו - סבירים ביותר.
מה שכן, יש לבדוק באם יש את קוד המהירות המוגדר ברישיון הרכב.
בס"ד
יוקהומה - אתם מתכוונים ל225/60R/17 99V G91 ?
תודה.
שלמה.
elephant man
08-02-17, 22:36
לא.
מתכוונים ל- AT-S.
אני מבין ש
AT-S באים במידת 225/60R/17 אך בקוד מהירות נמוך מV.
מישהו פה יודע היכן הם ניתן להשיג אותם?
elephant man
09-02-17, 09:27
עדכון ומענה לשאלה של שלמה.
החלטתי על היוקוהמה.
זאת לאחר קריאה רבה (בפורומים כאן ובחו"ל) ושיחות עם בעלי פורסטרים שהיו להם גם את שאר דגמי הצמיגים.
מכולם שמעתי את אותם הדברים- היוקו בליגה אחרת.
וכיום, לאחר יותר מ-3000 ק"מ בכביש ובשטח (בכביש אני אוהב לדחוף את האוטו לקצה, תחשבו על הכביש בין ערד למצדה).
בכביש:
הצמיגים אוחזים פחות מצמיגי כביש מקבילים אבל מאבדים אחיזה בצורה פרוגרסיבית עם המון התראות ושליטה לנהג, שזה אצלי בספר עדיף.
הפידבק מההגה אף השתפר לעומת הקודמים, אבל אני מסייג זאת משום שהם היו מעורבבים (3 יצרנים שונים. פשע במונחי סובארו) וגם גמורים.
בשטח:
גולת הכותרת- שיפור ביכולת הרכב להוריד את הכוח לקרקע וזו, הסיבה העיקרית להחלפת הצמיגים.
על סלעים, ובכן זו לא בעיה - אחיזה למופת. אציין שאני לא מוריד אוויר בכניסה לשטח- שמירה על הדופן.
בשבילים- אחיזה מעולה. אותה תובנה כמו בכביש.
חול- עוד לא ניסיתי.
בוץ- ובכן, האוטו ממשיך להתקדם והצמיגים מפגינים יכולת מרשימה בהורדת הבוץ לבד.
כללי:
נוחות הנסיעה ברכב גם השתפרה. זאת לדעתי עקב הדופן הרכה יותר.
בלאי- נדווח בהמשך.
מאיפה קונים:
חיכיתי כמה חודשים עד שהצמיגים היו זמינים במלאי (מידה בעייתית- 215/60-16) וקטפתי בעזרת חבר, סט.
לפני כשלושה שבועות, בעת טיול בדרום (מכתש), חטפתי תקר בדופן הגלגל הקדמי ימני. החור בדופן היה קטן ותוקן בעזרת תולעת. הצמיג עבר לשרת כרזרבי.
גם הצמיג הרזרבי התאחד עם סלע (כן, הבנתי שאני צריך ללמוד לקרוא טוב יותר את השטח) ונאלצנו להתקין את המתוקן.
כך גם הגענו הביתה.
ביום ראשון, הזמנתי שני צמיגים בהצטלבות התבור (http://www.gnm21.com/tavor/index1.html). הגיעו למחרת. בינתיים, התקינו לי, ללא עלות, צמיג חליפי כדי שאוכל לסיוע ולהשתמש ברכב.
מחירים טובים (לא הסכימו לתשלום מזומן, ללא מע"מ- נקודה לטובתם מבחינתי) ושירות מעולה. מומלץ בחום.
אז עכשיו, יש לי סט מלא (5 צמיגים מאותו סוג) +צמיג רזרבי נוסף.
בקצרה, צמיגים מצוינים, מומלצים בחום.
עדכון ומענה לשאלה של שלמה.
החלטתי על היוקוהמה.
זאת לאחר קריאה רבה (בפורומים כאן ובחו"ל) ושיחות עם בעלי פורסטרים שהיו להם גם את שאר דגמי הצמיגים.
מכולם שמעתי את אותם הדברים- היוקו בליגה אחרת.
וכיום, לאחר יותר מ-3000 ק"מ בכביש ובשטח (בכביש אני אוהב לדחוף את האוטו לקצה, תחשבו על הכביש בין ערד למצדה).
בכביש:
הצמיגים אוחזים פחות מצמיגי כביש מקבילים אבל מאבדים אחיזה בצורה פרוגרסיבית עם המון התראות ושליטה לנהג, שזה אצלי בספר עדיף.
הפידבק מההגה אף השתפר לעומת הקודמים, אבל אני מסייג זאת משום שהם היו מעורבבים (3 יצרנים שונים. פשע במונחי סובארו) וגם גמורים.
בשטח:
גולת הכותרת- שיפור ביכולת הרכב להוריד את הכוח לקרקע וזו, הסיבה העיקרית להחלפת הצמיגים.
על סלעים, ובכן זו לא בעיה - אחיזה למופת. אציין שאני לא מוריד אוויר בכניסה לשטח- שמירה על הדופן.
בשבילים- אחיזה מעולה. אותה תובנה כמו בכביש.
חול- עוד לא ניסיתי.
בוץ- ובכן, האוטו ממשיך להתקדם והצמיגים מפגינים יכולת מרשימה בהורדת הבוץ לבד.
כללי:
נוחות הנסיעה ברכב גם השתפרה. זאת לדעתי עקב הדופן הרכה יותר.
בלאי- נדווח בהמשך.
מאיפה קונים:
חיכיתי כמה חודשים עד שהצמיגים היו זמינים במלאי (מידה בעייתית- 215/60-16) וקטפתי בעזרת חבר, סט.
לפני כשלושה שבועות, בעת טיול בדרום (מכתש), חטפתי תקר בדופן הגלגל הקדמי ימני. החור בדופן היה קטן ותוקן בעזרת תולעת. הצמיג עבר לשרת כרזרבי.
גם הצמיג הרזרבי התאחד עם סלע (כן, הבנתי שאני צריך ללמוד לקרוא טוב יותר את השטח) ונאלצנו להתקין את המתוקן.
כך גם הגענו הביתה.
ביום ראשון, הזמנתי שני צמיגים בהצטלבות התבור (http://www.gnm21.com/tavor/index1.html). הגיעו למחרת. בינתיים, התקינו לי, ללא עלות, צמיג חליפי כדי שאוכל לסיוע ולהשתמש ברכב.
מחירים טובים (לא הסכימו לתשלום מזומן, ללא מע"מ- נקודה לטובתם מבחינתי) ושירות מעולה. מומלץ בחום.
אז עכשיו, יש לי סט מלא (5 צמיגים מאותו סוג) +צמיג רזרבי נוסף.
בקצרה, צמיגים מצוינים, מומלצים בחום.
האם החלפת מידה של המציג?
המידה שציינת 215 איננה תואמת את הצמיג של הפורסטר שאצלי 225/60r/17
elephant man
10-02-17, 12:11
לא.
מידה מקורית. כנראה ששלך משנתון מתקדם יותר- 2013 ומעלה.
שלי -2008 צורה ישנה.
בכל מקרה, תקנה גם תולעים. 20 - 30 ש"ח, שווה.
כמובן שאם הצמיג מפוצץ בדופן זה כבר לא יעזור.
112982
elephant man
11-02-17, 08:02
קניתי עוד באותו שבוע שלאחר הטיול. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170211/ebff55a7ab09b7a1f244df49c5be1ce6.jpg
קניתי עוד באותו שבוע שלאחר הטיול. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170211/ebff55a7ab09b7a1f244df49c5be1ce6.jpg
יש לך לינק לקנייה באלי אקספרס?
שאלה נוספת - משמעות ATS = All-Season Tire?
elephant man
13-02-17, 07:40
אין לי לינק, כי קניתי בארץ.
נראה לי יותר- ALL TERRAIN-SEASON
חיפוש נוסף ברשת הביא לתוצאה הבאה:
PROXES-T1 SPORT S225/60R17 99V TL
http://www.tireclub.co.il/225/60R17-99V-TL-3753.html
צמיג הדגל החדש של TOYO. תכנון מעולה של סוליית ומבנה הצמיג, מעניק שילוב מושלם של יציבות במהירויות גבוהות וכוח בפניות. תגובת היגוי מדויקת ובלימה מהירה בדרכים רטובות ויבשות. מותאם לרכבי SUV/4X4. טייר קלאב.
יש למישהו ניסיון עם הספק הזה או עם היצרן הזה?
תודה.
שלמה, שים לב שזה צמיג כביש ב100%. זה לא צמיג MT/AT/HT וכל שאר השמות שמעידים על כך שיש לו זיקה לשטח.
TOYO בגדול יצרן מוכר, גדול ואמין. אך כמובן שאי אפשר לשבח או לפסול את כל התוצרת של יצרן מסוים רק בגלל השם.
בעניין הספק, לא באמת הייתי דואג. אם המחיר טוב, והצמיגים מתאריך ייצור סביר(עד שנה) אז לא אמורה להיות בעיה.
תודה אריאל.
מעניין מה משמעות סימון TL.
ממה שאני מכיר-
TL=TubeLess ללא פנימית
TT=TubeType עם פנימית
ממה שאני מכיר-
TL=TubeLess ללא פנימית
TT=TubeType עם פנימית
תודה.
אז אני מבין שאין משמעויות לשטח.
ומה לגבי צמיגים - "ללא תקר" ? יש יתרון בשטח?
http://tires.yad2.co.il/tire-service?tire=1119&cs=1&diameter=8&aspectRatio=14&width=20&type=3
מחפש מקור לרכש צמיגים 225/60R17
גם A/T
האם יש מידע על אפשרות לרכישת סט צמיגים A/T -S 225/60R17 תוצרת יוקהומה או תחליף מתאים.
elephant man
15-02-17, 13:26
תתחלי מלבדוק אצל העסק שרכשתי אצלו- הצטלבות תבור .
חיפשת ביד2 צמיגים? http://tires.yad2.co.il/compare?diameter=8&aspectRatio=14&width=20&type=4_3
חיפוש נוסף ברשת הביא לתוצאה הבאה:
PROXES-T1 SPORT S225/60R17 99V TL
http://www.tireclub.co.il/225/60R17-99V-TL-3753.html
צמיג הדגל החדש של TOYO. תכנון מעולה של סוליית ומבנה הצמיג, מעניק שילוב מושלם של יציבות במהירויות גבוהות וכוח בפניות. תגובת היגוי מדויקת ובלימה מהירה בדרכים רטובות ויבשות. מותאם לרכבי SUV/4X4. טייר קלאב.
יש למישהו ניסיון עם הספק הזה או עם היצרן הזה?
תודה.
זה אכן לא צמיג שטח, אבל יש לי אותו על הפורד s-max במידה 235/45/18 והאמת שהוא די מאכזב.
הוא שנת ייצור 41/14 עם כ-20 אלף ק"מ שחוק ויבש עם לא מעט סימני קרעים בגלל יובש.
ואחיזה לא משהו, אני בדיוק לפני החלפה לגודייר.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.