התחברות

צפייה בגרסה מלאה : התלבתות בין XV1.6 ל- דאסטר 4X4 1.2 בנזין



o_sivan
28-01-16, 15:54
שלום

מה כדאי אוהב לטייל בשטח
אני יודע שאני לא הולך לטפס את ורדית או עשוש
מה אתם ממליצים

רמי גלבוע
28-01-16, 16:26
מבחינת שטח, הדאסטר יותר טוב - בוודאי בגרסת הדיזל העולה כמו XV. הבנזין אמור להיות לא פחות טוב מבחינת מתלים וזוויות, המנוע וודאי קצת פחות בשרני. בשבוע הבא אוכל לתת חוו"ד רצינית יותר. עדיין, זה לא רכב שטח אמיתי, אסור לשכוח.

מבחינת איכות ועידון בכביש, אחיזת כביש, וכנראה גם אמינות ושמירת ערך - הסובארו טוב יותר.

דרור ברלי
28-01-16, 22:05
מנוע הבנזין 1.2 טורבו כנראה לא יהיה גמיש בסל"ד מאוד נמוך כמו הטורבו-דיזל 1.5. אבל ההילוך הראשון די קצר, כך שיכולות להיות הפתעות. כשנעשה לדאסטר 1.2 מבחן כמו שצריך, נדע טוב יותר.


הדאסטר בנזין ברמת האבזור הבסיסית זול מה-XV 1.6 הידני הבסיסי בכמעט 30,000 שקל. זה שיקול. גם ברמת האבזור הגבוהה הדאסטר עדיין זול מה-XV בכ-20,000 שקלים.

הדאסטר משמעותית טוב יותר בשטח - נוחות הנסיעה ויכולת הגיהוץ שלו היא מהטובות שבנמצא ומערכת בקרת המשיכה שלו יעילה וזריזת תגובה יותר מזו של הסובארו.
אבל הסובארו בנויה הרבה יותר טוב ומתנהגת טוב יותר בכביש. גם זה שיקול.

asafk
28-01-16, 22:34
ועלויות אחזקה?
עם כל הבעייתיות של משפחת רנו מבחינת עלויות, סובארו לא זול מבחינת חלקים בלשון המעטה, ויש גם שם תקלות סדרתיות מביכות (מי אמר פרפר סעפת יניקה? )

אסף.

IlanHadar
28-01-16, 22:55
מניסיון, גיר רציף זה הקללה הנוראית ביותר לטעמי ברכב.
מציע לנסות בנסיעה לפני שמתחייבים לרכב כזה.

דרור ברלי
29-01-16, 00:40
לא יודע מה העלויות של רנו אבל הטיפולים השוטפים של דאצ'יה הם הזולים ביותר בשוק.
לא יודע מה הבעיות הכרוניות של סובארו אם בכלל, אבל הן מכוניות עם מוניטין אמינות מאוד מוצק.

o_sivan
29-01-16, 09:25
תודה רבה
כמו שחשבתי הדאיצה עם יוכלת שטח טובה יותר
עכשיו נשאר רק להחליט

גיא ברד
29-01-16, 10:05
מנוע הבנזין 1.2 טורבו כנראה לא יהיה גמיש בסל"ד מאוד נמוך כמו הטורבו-דיזל 1.5. אבל ההילוך הראשון די קצר, כך שיכולות להיות הפתעות. כשנעשה לדאסטר 1.2 מבחן כמו שצריך, נדע טוב יותר.


הדאסטר בנזין ברמת האבזור הבסיסית זול מה-XV 1.6 הידני הבסיסי בכמעט 30,000 שקל. זה שיקול. גם ברמת האבזור הגבוהה הדאסטר עדיין זול מה-XV בכ-20,000 שקלים.

הדאסטר משמעותית טוב יותר בשטח - נוחות הנסיעה ויכולת הגיהוץ שלו היא מהטובות שבנמצא ומערכת בקרת המשיכה שלו יעילה וזריזת תגובה יותר מזו של הסובארו.
אבל הסובארו בנויה הרבה יותר טוב ומתנהגת טוב יותר בכביש. גם זה שיקול.
יצא לי לשבת בxv והוא מאוד ספרטני ופשוט מבפנים. לגבי מומנט בסל"ד נמוך מניסיון משבוע בחו"ל עם המנוע הזה הוא מאוד נעים וגמיש בסל"ד נמוך ובינוני וגם מאוד חסכוני.


Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

-->