צפייה בגרסה מלאה : צינור מתאם לשנורקל
היילקס מנוע אטמוספרי 96
התקנתי את השנורקל אבל לא חיברתי עדיין לפילטר אוויר. (כשאסיים הכל אעלה קישור לסירטון של התהליך)
השנורקל מגיע עם צינור גומי מכופף 73ממ בצד אחד ו65ממ בצד השני. הצד של ה65 ממ אמור להתחבר לפילטר אוויר, אבל הוא דורש החלפה של פתח היניקה של הפילטר.
יחד עם הפילטר מגיעה פיה חדשה מפלסטיק שאותה אמורים לחבר לפילטר אוויר בעזרת סיליקון וברגים ומזה אני רוצה להימנע, לא נראה לי רעיון מאוד מוצלח וגם אני לא בטוח שהפילטר יצליח לחזור למקומו המקורי ללא שינויים אחרי הרכבת הפיה החדשה.
מצד שני הצינור גומי שמגיע עם השנורקל חסר גמישות ואין אפשרות שהוא יתאים בזווית לפתח הנייקה הנוכחי.
אני רוצה למצוא דרך לחבר את השנורקל (73ממ) לפתח היניקה הנוכחי (65ממ). יש למישהו רעיון?
חיפשתי צינור גומי גמיש אבל לא מצאתי צינור שיורד בקוטר... רק כאלה עם קוטר זהה בשני הצדדים.
חשבתי גם על מתאם מפלסטיק מ73 ל65 ואז לשים צינור גמיש 65ממ בשני הצדדים, אבל גם כזה לא מצאתי.
זה הצינור שמגיע עם הערכה:
105813
זה פתח היניקה שאני רוצה להמנע מלהרכיב על הפילטר המקורי:
105812
אתה יכול לנסות כזה:
http://www.ebay.com/itm/3ply-3-to-2-5-inch-Straight-reducer-76-2mm-SILICONE-HOSE-COUPLER-PIPE-Black-/291308496771?hash=item43d356e783:g:YkYAA Oxyf45SDHyL&vxp=mtr
או כזה
http://www.ebay.com/itm/3-ply-3-TO-2-5-45-Degree-SILICONE-HOSE-COUPLER-PIPE-Black-/300964298276?hash=item4612debe24:g:Z3gAA MXQC1hSMS9D&vxp=mtr
105815
105816
ואיך הצינור הגמיש יתחבר אליו? הסיליקון מספיק חזק כדי לא לקרוס מסגירה של בנד?
אצלי השתמשתי בצינור כזה:
105818
לא מושלם, די יקר אבל הכי טוב שמצאתי.
דוד
ואיך הצינור הגמיש יתחבר אליו? הסיליקון מספיק חזק כדי לא לקרוס מסגירה של בנד?
לא פתרתי לך את כל הבעיות.....
מתתי לך כיוון לכך שניתן לחפש צינורות שכל קצה בקוטר אחר
יש מסילוקון,
יש קשיחים ועוד
כדי לתאם בין סיליקון לסיליקון (או גומי) משתמשים בקשיח
אצלי גם הרכבתי שנורקל תואם ספארי.
השנורקל הגיע עם הצינור שצילמת אבל אצלי הוא התחבר ללא בעיות מיוחדות.
ביום שישי אבדוק ואעדכן
Sent from my iPhone using Tapatalk
אצלי לא היה צורך במתאם. התחבר יפה ליציאה המקורית מהפילטר.
יכול להיות שזה חיקוי אחר... אם לא הייתה בעיה להתחבר לפתח המקורי הם לא היו כוללים בערכה את הפתח שלהם, שמגיע בזווית די שונה מהפתח המקורי
לא בהכרח.. כי אם אני לא טועה זה מתאים גם לדגם היילקס אחר. ואז ייתכן שהמתאם הכרחי..
אצלי הזוית היחידה שמתקרבת להיות הגיונית זה כשהזוית בצינור שלהם פונה למטה וגם אז צינור הגומי ארוך מדי ונמוך מדי מכדי שהפילטר יצליח לחזור למקומו המקורי.
אצלי היה צורך לקצר את הצינור גומי באיזה סנטימטר נראה לי. והיה לי קצת משחק עם הזווית. אם תרצה אצלם לך
אצלי היה צורך לקצר את הצינור גומי באיזה סנטימטר נראה לי. והיה לי קצת משחק עם הזווית. אם תרצה אצלם לך
אני אשמח:)
אצלי קיבלתי זווית כמו שלך אבל לא הרכבתי אותה...
גם אצלי זכור לי שקיצרתי מעט את הצינור...
Sent from my iPhone using Tapatalk
אם קיצרתם, אני מניח שגם חתכתם אותו בזוית קלה ולא ישר? כדי שיתאים לזוית של הכנף?
דווקא לא. קיצרתי באופן שווה מהצד העבה יותר. אל תקצר מהצד עם הקוטר הקטן יותר.
אני כן זוכר שהיה לא קל להכניס אותו.
אם אני מבין נכון מהצילום, המתאם הסה מבטל את הצינור הקיים?
אם אני מבין נכון מהצילום, המתאם הסה מבטל את הצינור הקיים?
כן. אמורים לפרק את צינור היניקה המקורי ולהדביק במקומו את צינור היניקה שלהם ואז צינור הגומי שמחבר בין השנורקל לפילטר אמור להתאים
אז אני דווקא מוצא בו יתרון.
הצינור המקורי מקיף את הפילטר, ובמצב בו אתה מרכיב שנורקל, אתה מאריך מאד את צינור הנשיהמ של המנוע, מה שיכול לגרום להפחתה ביכולת הנשימה של המנוע.
הזווית החדשה מקצרת את הצינור בחזרה למינימום האפשרי.
אצלי ביצעתי בדיוק דבר כזה, אחרי שהרגשתי שבמהירויות כביש המנוע הרגיש חנוק, והקיצור החזיר את המצב לקדמותו מבחינת תצרוכת דלק וסחיבה.
אחרי הקיצור, המדדים חזרו להיות בדיוק כמו לפני כן.
אני השתמשתי בצינור 3" לכל האורך.
105827
פתח היניקה שלהם לא מקצר את האורך הכללי.
מה שעשית מעניין. ריתכת פלאח על הפתח המקורי? או רק הדבקת?
פיקים בשילוב RTV לאטימה.
בגלל ההצינור כניסה החדש חתוך באלכסון, שטח הפתח בסביבות 4" בשטח, והכיוון יוצר סחרור בתוך בית הפילטר, להבדיל מכניסה בניצב ישירות מול הפילטר.
הסחרור מסייע להעיף חלקיקים גדולים לשולי בית הפילטר.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.