צפייה בגרסה מלאה : איך משפיעה הגבהה "2 על התנהגות הכביש של ג'ימני
שלום,
מה השפעת הגבהה "2 על התנהגות הכביש (הירודה ממילא) של ג'ימני?
מה לגבי נוחות הנסיעה?
תלוי מאוד בקיט, אצלי קיט אולדמן שיפר מאוד את איכות הנסיעה (לא חוכמה, הבולמים והקפיצים היו מקוריים עם 200K ק״מ..)
ישנם קיטים קשים יותר (פרוקומפ לדוגמא)
Sent from my iPhone using Tapatalk
הכוונה היא כנראה להרמת מרכז הכובד של הרכב ותיאורטית - להגדלת הרגישות להתהפכות.
אני לא מזמן עברתי ממקורי ל2.5" של פרוקומפ.
בכביש לא הרגשתי שינוי בטיחותי אבל אני נהג רגוע. מן הסתם בגלל שמרכז המסה גבוה יותר אם תביא את האוטו לקצה הסיכוי להתהפכות גדל.
אולי ההיגוי טיפה השתנה בפניות חדות אבל אני לא סגור על זה. זה יותר מדי מאמץ לחזור אחורה להשוות.
הנוחות בכביש נפגעה. המתלים ממש קשים. אני חוטף בחילה מלעבור במפרים בעיר ב20 קמ"ש, והציוד מאחורה מקפץ הרבה יותר. אבל זה משתנה מקיט לקיט. שמעתי שאולדמן יותר נוחים.
כי פרוקומפ זה באמת דרעק.
סיבוב מהיר בשטח על ג'ימני מוגבה עם בולמים איכותיים הרשים אותי מאוד. לא האמנתי שרכב כל כך קצר וקל יכול לגהץ כל כך יפה. יחסית כמובן.
כי פרוקומפ זה באמת דרעק.
סיבוב מהיר בשטח על ג'ימני מוגבה עם בולמים איכותיים הרשים אותי מאוד. לא האמנתי שרכב כל כך קצר וקל יכול לגהץ כל כך יפה. יחסית כמובן.
באיזה קיט מדובר?
אגב פרוקומפ, איך זה שבאתר הרשמי שלהם אין כל איזכור לג'ימני ועדיין מוכרים קיטים שלהם עבור ג'ימני?
אני אישית ממליץ על קפיצים של EFS או 4ארט (רק ה2.5") בארץ.
עכשיו התחיל גם ייבוא של דובינסון שיש עליהם ביקורות טובות יחסית באוסטרליה.
אני אישית נוסע על קפיצים של ג'ימני ביטס שהגיעו בייבוא אישי מבריטניה, מומלצים מאוד נוחים מאוד. אבל קצת יותר מסובך להביא אותם.
מישהו צריך לעשות סדר בכל מה שקשור בהגבהת 2" לג'ימני. היה לי קיט של אולדמן בג'ימני הקודם מספר שנים שלא ממש סיפק את הסחורה. כבר מספר חודשים שאני חוקר, מברר, שואל לגבי הגבהה לג'ימני החדש, גם בארץ וגם בהתכתבות עם יצרנים מחו"ל. אני מתחיל להתכוונן אבל בגדול המסקנות שלי עד כה הן שכנראה כל או רוב הקיטים האוסטרליים המלאים לג'ימני הם די בינוניים הן באיכות והן בביצועים ומי שרוצה שיפור אמיתי צריך לפנות לכיוון של בולמי מונוטיוב קוני/בילשטיין/פוקס ולהתאים להם קפיצים ייעודיים מיצרן איכותי. זו ההתרשמות שלי בינתיים.
אתה נוסע עם רכב קל ובסיס גלגלים קצרצר.
זו קומבינציה שמקשה מאד לייצר מוצר מאוזן שיהיה גם נוח, גם הגבהה וגם מהלך.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.