צפייה בגרסה מלאה : תקלה 1123 קיה ספורטז'
שלום,
מה גורם לתקלה הזאת?
Long Term Fuel Trim Adaptive Air System Low
תודה לעוזרים
לא ידוע לי מה מצבו.
הרכב רועד ומגמגם אחרי שמתחמם ואני חושד בחיישן חמצן.
ידוע לך אם יש רק אחד?
תודה
לא הקוד ולא הסימפטום מרמזים על חיישן חמצן..אבל אתה מוזמן להחליף ולגלות לבד. חיישן חמצן תקול יגרום לצריכת דלק מוגברת וקוד תקלה, לא מעבר.
זה נשמע כמו TPS (חיישן מצב מצערת)
Sent from my iPhone using Tapatalk
התקלה מדברת על זה שמחשב הרכב מנסה לפצות על תקלה במקום אחר ע"י שינוי בהזרקה.
יכול להיות חיישן מצערת, חמצן, או כמות אוויר.
ניתקתי את ה maf ולא היה שינוי,גם לא נורת תקלה.
איך אפשר לפסול חיישן מצערת?
נ.ב. כשהמנוע בלופ פתוח התופעה לא קיימת לכן אני חושד בחיישן חמצן.
ראשית, גילוי נאות: אני לא מומחה גדול, שיחקתי פה ושם.
גם לא מכיר אישית את הרכב.
הנ״ל נכתב מנסיוני הדל.
חיישן מצערת בודקים ע״י התחברות למחשב וקריאת הנתון באחוזים שהמחשב קורא במצבים שונים של המצערת. הנתון צריך להיות ביחס ישר לפתיחת המצערת ורציף - כלומר ללא ״קפיצות״ לערכים לא נכונים, לכל אורך המהלך.
לדוגמה: מצערת סגורה - 0%, מצערת פתוחה - 100% וכל מה שבאמצע.
אם מתקבלים נתונים לא נכונים (או שאין נתונים בכלל) מתחברים אל החיישן ומודדים את המתח עליו בהתאם לפתיחת המצערת. את הנתונים הנכונים מקבלים מהתוכנה או מהספרות.
נתונים לא נכונים - תקלה בחיישן או בחיווט.
נתונים נכונים בחיישן ולא במחשב - בעיה בחיווט או במחשב.
בהצלחה
ראשית, גילוי נאות: אני לא מומחה גדול, שיחקתי פה ושם.
גם לא מכיר אישית את הרכב.
הנ״ל נכתב מנסיוני הדל.
חיישן מצערת בודקים ע״י התחברות למחשב וקריאת הנתון באחוזים שהמחשב קורא במצבים שונים של המצערת. הנתון צריך להיות ביחס ישר לפתיחת המצערת ורציף - כלומר ללא ״קפיצות״ לערכים לא נכונים, לכל אורך המהלך.
לדוגמה: מצערת סגורה - 0%, מצערת פתוחה - 100% וכל מה שבאמצע.
אם מתקבלים נתונים לא נכונים (או שאין נתונים בכלל) מתחברים אל החיישן ומודדים את המתח עליו בהתאם לפתיחת המצערת. את הנתונים הנכונים מקבלים מהתוכנה או מהספרות.
נתונים לא נכונים - תקלה בחיישן או בחיווט.
נתונים נכונים בחיישן ולא במחשב - בעיה בחיווט או במחשב.
בהצלחה
תודה על התשובה.
ניתקתי את ה TPS והתקלה המשיכה.
זה לא אומר כלום.
או שהחיישן לא תקין (ולכן זה לא משנה שהוא מנותק), או שהתקלה לא בחיישן.
לדעתי צריך להתחבר למחשב, לקרוא את הנתונים ולחפש חשודים.
החיישן תקין,כנראה,כי כן היה שינוי פשוט הבעיה של הרעידות לא מעלמה.
אני אנסה לסרוק שוב ולעלות את התוצאות.
אני יכול לקבל ערכי חיישנים רק בסרק בגלל שהפלאג לסורק נמצא מתחת למכסה מנוע.
זה יעזור?
תודה
את הבדיקה שתיארתי אפשר לבצע גם עם מנוע כבוי, מתג הצתה פתוח.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.