התחברות

צפייה בגרסה מלאה : עידכון מפות- הצעה ל תת-פורום חדש (ו...עידכון ראשון !)



דידין
15-02-16, 09:28
לתשומת לב מנהלי האתר !

שמתי לב שבהרבה פעמים עקב פיתוח מואץ של כבישים(וגדרות ביטחון בשולי הכבישים),התרחבות אוכלוסיה וכמובן שימוש במפות לא מעודכנות בגלל בעיות טכניות, כי מאז סגירת המפה ועד הפצתה- גם יש שינויים בשטח.
כדאי שמי שנחשף בשטח לשינוי תוואי מסלולים שיציג שינויים אלה לכלל המטיילים (כמו שמציגים אתרים לביקור)

שינוי ראשון שאני רוצה להציג , נחשפנו לו בשבת האחרונה כשפנינו לנתיב הכחול מתל כסיף לכיוון יער יתיר והר עמשא(על כביש ב"ש-ערד)
ראשית בגלל גדר הביטחון שעל שול הכביש החדש יש לפנות ימינה במחלף המסומן כי אי אפשר "לרדת" מהכביש !

שינוי שני , בגלל "התרחבות האוכלוסיה הבדווית" אין אפשרות מעבר כפי שמסומן במפה אלא יש להמשיך לכיוון הגשר (ירידה) ואז למשוך ימינה על שביל חדש (סימנתי באדום) שקצת מתרחק בהתחלה מהכחול ובסופו של דבר וצריך גם לפקוח עיניים. מתחבר לכחול העולה צפון-מזרח לכיוון יער יתיר.

ראו במפה - לכל מי שמתכנן

מקווה שגולשים אחרים גם ישתתפו.


106160

נמרוד
15-02-16, 11:50
אני חושב שיש כבר אתר מצויין לעדכונים מסוג זה שרובנו משתמשים בו - עמוד ענן. אני מנחש שאת תמונת המסך גזרת משם. ניתן להוסיף הן את המלל בתור נקודת עניין והן שביל מוקלט חדש/מעודכן.

דידין
15-02-16, 15:30
נמרוד
לדעתי התגובה שלך קצת נמהרת.
ראשית ב"עמוד ענן" יש כל כך הרבה נקודות שלהוסיף עוד אחת רק מבלבל.(אם היו בתוכנה נקודות ספציפיות קלות לזיהוי של נושאים שונים המופיעים ע"ג המפה-ניחא)
שנית,רק בפורום המוקדש לנושא,אפשר לפרט ברזולוציה שתמנע הסתבכות מיותרת.
שלישית,מאחר ואנו באתר של בעלי רכבי 4 על 4,העידכון הוא מאוד רלוונטי וחוסך זמן,דלק ומרבה בטיחות (לך תסובב שיירה של 15 רכבים על כביש ראשי וכדומה...).
רביעית,מידע מרוכז כזה * מאפשר בניית מסלולים וניווט שטח בצורה האופטימלית.

* אפשר לרכז לפי צפון מרכז ודרום.

שוב,מידע כזה הוא בעל ערך לשאר הגולשים לא פחות מכל מידע אחר שנמצא בג'יפולוג.כגון אתרים נידחים,הדרכה טכנית ואפילו סיפורים היסטוריים/ארכיאולוגים/אקטואלים.

guy888
15-02-16, 19:01
אני דווקא עם נמרוד, הרבה יותר קל לעבור על נקודות הסמוכות לנתיב מתוכנן ולזהות חסימות או מפגעים אחרים (אני גם דואג לנעוץ נקודות כאלו אחרי טיולים) מאשר לעבור על שרשור בפורום לפני כל תכנון טיול כדי לזהות בעיות במסלול.

דידין
16-02-16, 07:47
אתן עוד דוגמא לנחיצות/כדאיות של ריכוז "עידכוני מפות".ובפרט כשחלק מנווטים לפי "עמוד ענן" , חלק לפי "שבילנט" וחלק לפי מפת סמ"ש רגילה ("נוויגייד ו townav).
דוגמא
התוכנית היתה להגיע לתצפית הר עמשא ,שלפי "שבילנט" נמצאת במתחם האנטנות ולפי מפת סמ"ש נמצאת דרומית לישוב עמשא (ראו מפה).
כשמי שרוצה להגיע היום לתצפית גם יתבלבל בין השתיים,וגם יגיע לחסימות.
במפה שאני מציג אפשר בבירור לתכנן את מסלול ההגעה מהשביל האדום- מה שלא יהיה ניתן לעשות ב"עמוד ענן".
מה שכן אפשרי זה לנעוץ נקודה בע"ע ו שם לתת הפנייה למיקום ברשת ,בו יש עידכון מפות(כפי שהם מפנים כיום ל ויקי)

106182

- - - Updated - - -

הנה המפה

106183

erezgur
16-02-16, 15:26
לפני היציאה מעלים המסלול לאתר עמוד ענן במחשב טהורים נקודות העניין.
לא משנה עם איזו תוכנה תכננת או באיזו תוכנה אתה משתמש לניווט.

יהיה קשה לחפש באוסף שרשורים את כל העדכונים הרלוונטיים למסלול שאתה מתכנן, עדיף לראות ויזואלית על מפה כמו באתר עמוד ענן

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

guy888
16-02-16, 16:26
מי שרואה את המפה לראשונה בשטח תוך כדי ניווט בדרך כלל יהיה מודע לעבודה שעלול להתקל בחסימות וכו'
כמובן שרצוי לנעוץ את המפגעים שנתקלים בהם בעמוד ענן לאחר מכן למען המטיילים הבאים.

אם אתה מתכנן בקפידה את המסלול אז גם סביר שתעלה את המסלול כל מספר מפות ותצלום לווין וגם בעמוד ענן ותעבור על הנקודות במסלול.

-->