התחברות

צפייה בגרסה מלאה : ויטרה 98 ( 2000) אוטומט - עזרה בכוונה !



Aflalo
16-02-16, 00:19
לאחרונה רכשתי גרנד ויטרה 98 מנוע 2000 בנזין.
אחרי שעליתי על כך שהקומפרסור היה מנותק התחילו בעיות של ניתוקים ב 4×4.
מצאתי פלאג של חיישן מהירות בטרנספר שהיה לא סגור כנדרש.
מאותו הרגע התחילו דפיקות ורעשים מהחלק הקדמי בעיקר בסיבוב של טווח הגה מלא ומשיכה קבועה לצד שמאל.
על כל זה הרכב התחיל לתת מכות במעבר בין P ל D אחרי שסידרתי אזיקון סורר שהורכב בכבל מצערת.

עזרה חברים מאיפה להתחיל ???

כמה עובדות:
1. לרכב אין טרמוסטט עקב בעית התחממות ( ממתין להחלפת רדיאטור)
2. הפקק מילוי של הטרנספר נראה כאילו מישהו ממש כעס עליו וניסה לפתוח אותו עם פטיש ואזמל.
3. אחרי ניתוק הקומפרסור הפסיקו הרעשים בציר הקדמי ומשיכת ההגה שמאלה.

קיבלתי המלצה לגשת ל ד"ר מורי - דעתכם ?

tomergir
16-02-16, 17:01
לא משנה לאן תיגש. לדעתי תתחיל לפתור את בעיית ההתחממות זה גם יכול להיות בסהכ פקק של רדיאטור או משהו בסגנון.
לגבי הקומפרסור אצלי ביטלתי אותו ועברתי ללוקרים ידניים - פחות שוחק את המערכת.
נקישות בצד שמאל יכולה להיות צירייה.
מאיפה אתה בארץ?

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

asypeer
16-02-16, 19:24
מורי לא מתעסק עם ויטרות, רוצה המלצה על בעל מקצוע שמכיר את הרכב שלך טוב?
או שאתה מעדיף שיילך מנוע/דיפרנציאל קודם..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Aflalo
16-02-16, 19:27
הפקק הוחלף והוא חדש מעבר לזה שאין אובדן מים ויש מים במיכל עודפים.
לגבי הקומפרסור - מה העלות של פרוייקט כזה ?
ציריות בדקתי וזה לא זה זה גם לא נשמע כמו נקישה של צרייה אלא משהו בכיוון של הדיפ הקדמי יכול להיות הציר חיבור בצד שמאל

-->