Aflalo
16-02-16, 00:19
לאחרונה רכשתי גרנד ויטרה 98 מנוע 2000 בנזין.
אחרי שעליתי על כך שהקומפרסור היה מנותק התחילו בעיות של ניתוקים ב 4×4.
מצאתי פלאג של חיישן מהירות בטרנספר שהיה לא סגור כנדרש.
מאותו הרגע התחילו דפיקות ורעשים מהחלק הקדמי בעיקר בסיבוב של טווח הגה מלא ומשיכה קבועה לצד שמאל.
על כל זה הרכב התחיל לתת מכות במעבר בין P ל D אחרי שסידרתי אזיקון סורר שהורכב בכבל מצערת.
עזרה חברים מאיפה להתחיל ???
כמה עובדות:
1. לרכב אין טרמוסטט עקב בעית התחממות ( ממתין להחלפת רדיאטור)
2. הפקק מילוי של הטרנספר נראה כאילו מישהו ממש כעס עליו וניסה לפתוח אותו עם פטיש ואזמל.
3. אחרי ניתוק הקומפרסור הפסיקו הרעשים בציר הקדמי ומשיכת ההגה שמאלה.
קיבלתי המלצה לגשת ל ד"ר מורי - דעתכם ?
אחרי שעליתי על כך שהקומפרסור היה מנותק התחילו בעיות של ניתוקים ב 4×4.
מצאתי פלאג של חיישן מהירות בטרנספר שהיה לא סגור כנדרש.
מאותו הרגע התחילו דפיקות ורעשים מהחלק הקדמי בעיקר בסיבוב של טווח הגה מלא ומשיכה קבועה לצד שמאל.
על כל זה הרכב התחיל לתת מכות במעבר בין P ל D אחרי שסידרתי אזיקון סורר שהורכב בכבל מצערת.
עזרה חברים מאיפה להתחיל ???
כמה עובדות:
1. לרכב אין טרמוסטט עקב בעית התחממות ( ממתין להחלפת רדיאטור)
2. הפקק מילוי של הטרנספר נראה כאילו מישהו ממש כעס עליו וניסה לפתוח אותו עם פטיש ואזמל.
3. אחרי ניתוק הקומפרסור הפסיקו הרעשים בציר הקדמי ומשיכת ההגה שמאלה.
קיבלתי המלצה לגשת ל ד"ר מורי - דעתכם ?