PDA

צפייה בגרסה מלאה : Coolant sensor תקול



nitzan
21-02-16, 13:19
בצג מופיע לי שהcoolant sensor תקול,מה ההשפעה, מדובר על הsensor במיכל עודפים?
תודה לעונים

talw
21-02-16, 14:03
כן,גם אצלי זה כך,עד כמה שבדקתי יש חיישן טמפ' אחד למנוע,ואם השעון טמפ' בלוח השעונים עובד כרגיל אזי שהיוניט תקין והכוונה פה היא לסנסור שיושב במיכל העודפים.
אפשר לבדוק אותו אומית ,ואם תקין אז כנראה נתק בחיווט אל או בחיבורים בצג.

nitzan
21-02-16, 15:16
תודה, אתה יכול לכוון אותי היכן נמצא בתא המנוע.

lizard
21-02-16, 17:14
צד שמאלי כשהפנים כלפי המנוע. מיכל פלסטיק גדול שמכיל את העודפים. יש שם פקק ולידו יש את הסנסור.
כשאצלי נותק בטעות לא נתן הודעת שגיאה אז אולי הוא באמת תקול.

talw
21-02-16, 17:17
במיכל העודפים ,למעלה ,יש פקק אחד למילוי נוזל,"הפקק" השני אליו מחובר הסנסור,יש לו גם קונקטור חשמלי בעל 2 חוטים,תנתק את הקונקטור ותבדוק אומית את הסנסור,לא בדקתי בספרות,אבל אני זוכר משהו כמו 3K אום כשהמיכל במקסימום.

nitzan
21-02-16, 18:26
את הסנסור שמיכל העודפים אני מכיר ובדקתי אותו הוא תקין, חשבתי שיתכן שהיוניט חום מנוע תקול.

talw
21-02-16, 18:27
השעון חום עובד ?

boaz avrahami
21-02-16, 18:33
בצג זה רק גובה הנוזל במיכל עודפים.
אין התרעה על חיישני חום מנוע או התחממות בתצוגה.
למיטב זכרוני אפשר לפרק אותו ולנקות. אם אני לא טועה זה מה שעשיתי לפני כמה שנים

אביב3
21-02-16, 18:58
3000 אום התנגדות לסנסור . נראה לי אתה מתבלבל talw

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

talw
21-02-16, 19:29
לפעמים כן, וזה הולך ומתגבר, הפעם לא , אביב3.
Take the coolant level sensor out and unplug it. First test the sensor. Put an ohm meter accross it and when you push up on the float (as if there is plenty of coolant) it should read 3.3K ohms - or close to, mine is 3.2K. Then let the float drop and you should get closed condition (near 0 ohms).

אתה כנראה מתבלבל עם ה COOLANT TEMP SENSOR

אביב3
21-02-16, 20:21
בדקתי את עצמי וזה בהחלט יתכן מה שאתה מדבר עליו . טעות ובלבול שלי סליחה

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

-->