התחברות

צפייה בגרסה מלאה : Article: מבחן דרכים: דאצ'יה דאסטר 1.2T 4X4 בנזין



דרור ברלי
24-02-16, 08:39
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3716-%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%93%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%9D-%D7%93%D7%90%D7%A6-%D7%99%D7%94-%D7%93%D7%90%D7%A1%D7%98%D7%A8-1-2T-4X4-%D7%91%D7%A0%D7%96%D7%99%D7%9F

Tzvika-Pick
24-02-16, 09:07
לאחרונה אני לא מרבה לקרוא מבחני דרך ארוכים אבל הפעם דרור הצליח לרתק אותי ו-10 דקות של זמן עבודה בוזבזו להן. אחלה כתבה!

הדאסטר מסתמן כרכב שטח בסיסי וזול, כרטיס כניסה נהדר לעולם ה-4X4 היקר. חבל שאין לו גיר אוטומטי מלא, זה היה מוסיף כמה נקודות. גם סימני השאלה בנוגע להזדקנות הרכב הם לא משהו שאפשר להתעלם ממנו. העובדה שמדובר במכלולים ותיקים של רנו לא מוסיפה (לדעתי) אף לא נקודה. העובדה שכבר ברכבי ההדגמה ה"מתוקתקים" של היבואן צצות בעיות קטנות שמעידות על איכות הרכבה נמוכה כבר מתחילות להוריד נקודות. תוסיפו לזה את מוניטין שמירת הערך הירוד ממילא של רכבים אירופאיים ו... לא יודע אם הייתי מוציא 100-130 אלף ש"ח משקלי על רכב כזה.

דניאל מאירי
24-02-16, 09:23
איזו כתבה, ואיזו כתיבה, תענוג.
פוגע בול במה שמעניין אותנו.
ככה צריך לבחון רכב.
בגיליון "אוטו" אני אשכרה קורא מבחני שטח של קרוס-אוברים 4X2
דניאל

dormiz69
24-02-16, 10:59
שווה את הכסף למתפשרים למיניהם

pinister
24-02-16, 12:25
בחו"ל קיימת גירסה "אוטומטית", כנראה רובוטית עם מצמד אחד, למנוע הבנזין.
גירסה זו פותחה והחלה להימכר מאוחר יותר, ונראה שבשלב כלשהו היא תגיע לארץ.
זה יכול להיות מתאים לחובבי האוטומטים (בתקוה שהגיר מתפקד טוב).
ברור ששילוב של הדיזל עם אוטומט יכול להיות אפילו יותר טוב.

asafk
24-02-16, 13:41
אני הייתי שמח לראות את גרסת הטנדר...

אסף.

גיא
24-02-16, 15:31
אני הייתי שמח לראות את גרסת הטנדר...

אסף.

מנהלת pr של רנו תחום אירופה ואסיה, שהיא חברה אישית טובה... הודיעה לי לפני כמה ימים שאורוך לא מתוכנן להגיע .. הוא מיוצר כרגע רק לשוק הלטיני.
לצערי.

חשבתי שהוא יחליף את הדסטר שלי מתישהו ..

NinjaMonkey
24-02-16, 18:35
מערכת המולטימדיה של LG הידועה בשם MediaNav היא ממש לא התקנה מקומית, הרכב יוצא ככה מהמפעל.

המשוטט
24-02-16, 18:41
http://www.topgear.com/car-news/first-look/dacia-duster-pick-and-we-need-it-uk

מסתבר שגם האנגלים רוצים כזה...

יכול להיות אחלה תחליף לטנדר סובארו

Sent from my GT-I9100T using Tapatalk

AdiVitara02
24-02-16, 19:54
אני חושב שנתקלתי בכם בנ.ג. בחורשן ובאמת העפתי מבט מסקרן ברכב. אח"כ מתחת לנ.ג. ראיתי עוד דאסטר שחור ופה חשדתי :)

אחלה כתבה, נשמע מעניין לעשות בו איזה נסיעת מבחן.

דור אריאל
24-02-16, 21:30
יופי של כתיבה , כיף לקרוא,
אם משהוא במקרה שואל על הגבהות אז כבר ראיתי בשטח 2 רכבים שהגביהו אותם באיזה 5 ס"מ

מידבר
24-02-16, 22:05
וואלה דרור. אחלה כתבה. מעלה מחשבות להחליף את הפלואנס דיזל ידני שלי בדאסטר חדש. מצד שני, קשה להפרד מהפינוק של הפלואנס. למרות שהדיזל מטרטר (דבר שמורגש בעיקר כשהרכב עומד), הרבה יותר נעים לנהוג בה מאשר למשל בייטי (הרכב השני בבית). נסיעות ארוכות קלות הרבה יותר.

ליאור מ
24-02-16, 23:42
דרור, אחלה כתיבה!

אשר צור
25-02-16, 03:31
אחלה כתבה.

שולץ האיום
25-02-16, 09:58
איזו כתבה, ואיזו כתיבה, תענוג.
פוגע בול במה שמעניין אותנו.
ככה צריך לבחון רכב.
בגיליון "אוטו" אני אשכרה קורא מבחני שטח של קרוס-אוברים 4X2
דניאל


"אוטו" היום הוא פרסומון של היבואנים
אין לך מה לחפש שם.

נמרוד
25-02-16, 10:44
שמעו, 99,990 בשביל רכב עם 125 כ"ס, 4X4 ויכולת שטח של ממש, זה באמת מציאה פרועה, והדרך שרוב האנשים יקנו אותה זה הדרך שמנטרלת את אי הוודאות לגבי אמינות, וגם חוסכת שקלים בכיס בשווי שימוש - ליסינג ממקום העבודה. עסקה שקשה יהיה לסרב לה.

erezgur
25-02-16, 13:04
יופי של כתבה.

אני עוקב מרחוק אחר הרכב מאז שעשינו טיול ג'יפים ברומניה, שבוע עם דאסטר דיזל - מצד אחד נהנו מהרכב בנסיעת הכביש ומצד שני הופתענו לטובה מיכולות השטח שלו.

ארז גור

שי קרנצלר
25-02-16, 20:46
יופי של כתבה

יוסריאן
25-02-16, 21:51
שמעו, 99,990 בשביל רכב עם 125 כ"ס, 4X4 ויכולת שטח של ממש, זה באמת מציאה פרועה, והדרך שרוב האנשים יקנו אותה זה הדרך שמנטרלת את אי הוודאות לגבי אמינות, וגם חוסכת שקלים בכיס בשווי שימוש - ליסינג ממקום העבודה. עסקה שקשה יהיה לסרב לה.

לא תראה אותה בליסינג כנראה, כי היבואן לא נותן להם הנחות. מאחר וחברות הליסינג מסתמכות על כך שמחיר הקניה שלהם נמוך משמעותית מהמחירון, תמחור דאצ'יה בליסינג אם בכלל יהיה יקר מאוד.

drorbo
26-02-16, 09:58
לא תראה אותה בליסינג כנראה, כי היבואן לא נותן להם הנחות. מאחר וחברות הליסינג מסתמכות על כך שמחיר הקניה שלהם נמוך משמעותית מהמחירון, תמחור דאצ'יה בליסינג אם בכלל יהיה יקר מאוד.

בדקתי בליסינג הם רוצים על 2X4 בנזין 118K במקום 92K

טליו
26-02-16, 13:53
כתבה ענינית אהבתי
האם יש לדאסטר קיט הגבהה

גיא
26-02-16, 14:08
כן. יש כמה ...

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

לביא
26-02-16, 18:09
כתיבה משובחת. מסתבר שיש לדגם הזה גם נעילה אוטומטית סטייל לוקרייט. חיפוש בגיפולוג ישלח אתכם הישר לקישור לאי ביי.

דור אריאל
27-02-16, 19:48
לא תראה אותה בליסינג כנראה, כי היבואן לא נותן להם הנחות. מאחר וחברות הליסינג מסתמכות על כך שמחיר הקניה שלהם נמוך משמעותית מהמחירון, תמחור דאצ'יה בליסינג אם בכלל יהיה יקר מאוד.


יש הרבה מאוד דאסטרים בליסינג

דרור ברלי
28-02-16, 18:33
הדאסטר פופולרי מאוד באירופה ויש לו שוק אפרטמרקט לא רע בכלל - מיגונים ומנשאי גלגל (של רסטה, מיוצאים לאירופה) קיטי הגבהה, נעילות אוטומטיות, אבזרים מיניהם וכו'. פה ושם רואים שם גם צמיגי שטח מעט יותר גדולים מהמקוריים.

GodsFather
28-02-16, 21:25
תוהה אם אפשר להמיר את מידת הגלגל ל205/70/15 או 75...

דרור ברלי
28-02-16, 21:32
למה לעשות את זה?...
זו מידה של ג'ימני סטנדרטי והקוטר קטן באינץ' מהגלגל המקורי של הדאסטר.

nir.samo
29-02-16, 04:42
השוואה מתבקשת לסוזוקי ג'ימני שנהנה במשך שנים ארוכות מחוסר תחרות.
מבחן דאסטר - ג'ימני
(http://www.automag.co.il/%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%93%D7%90%D7%A6%D7%99%D7%94-%D7%93%D7%90%D7%A1%D7%98%D7%A8-tce-4wd-%D7%9E%D7%95%D7%9C-%D7%A1%D7%95%D7%96%D7%95%D7%A7%D7%99-%D7%92%D7%99%D7%9E%D7%A0/)

דרור ברלי
29-02-16, 11:31
ניר, אל תיפול בפח המחיר - אין שום דבר משותף לדאסטר ולג'ימני מלבד הנעה 4X4.

הם לא מתחרים זה בזה - לא באותה קטגוריה ולא על אותם לקוחות.
במבחן כזה לא יהיו מנצחים ולא מפסידים ואין בו שום תועלת מבחינת הצרכן. רק כיף לבוחנים (אנחנו) שייצאו ליום שטח מהנה.

אלה שני כלי רכב שאין להם היום שום מתחרה.

נמרוד
01-03-16, 11:19
בדקתי בליסינג הם רוצים על 2X4 בנזין 118K במקום 92K

נדמה לי אבל שאת השווי שימוש אתה משלם לפי המחירון הרשמי של היבואן, וזה מה שמעניין לרוב את העובד. מבחינת המעסיק זה אותו מחיר כמו משפחתומטית רגילה.

Asaf-a
01-03-16, 15:54
רוב המכוניות שזולות לרכישה בשוק הפרטי במבצעים לחלוטין אינן אטרקטיביות בליסינג ממקום העבודה היות ומתומחרות כמו רכבים סטנדרטים במחירים הזויים, רשימה חלקית:
פיזו 3008
שברולט קרוז סטיישן
וכנראה דציה דאסטר


Sent from my SM-G900F using Tapatalk

ד ו ר ו ן
01-03-16, 18:25
נתקלתי בחו״ל ברנו דאסטר, יפה איך שהקופסא מקבלת מדבקה שונה בהתאם לשוק יעד.

elibaba
01-03-16, 20:15
זה עוד כלום, המוסו שלי מותג מרצדס....

Sent from my Elephone P8000 using Tapatalk

tallevi
01-03-16, 22:37
זה יהיה מוגזם להגיד שרכב כזה בגרסת הדיזל עם נעילה אחורית, הגבהה סבירה וגלגלי שטח במידה אחת מעל המקורי, יוכל לעשות טיולים מדבריים בהיקף מלא, (אופי רגוע, לא אתגרי), יחד עם ג'יפים קלאסיים בסדר גודל מלא???
(וגם אם זה אומר דילוג על מעלות קשים במיוחד פה ושם).


טל.

boazgutman
02-03-16, 07:40
נהנתי מכל מילה.
יש בעולם שוק שיפורים לרכב הזה?
קפיצה לרומניה להביא מכולה מלאה בכל טוב עבור הדאסטרים פה יכול להיות רעיון נחמד.

גיא
02-03-16, 10:20
נהנתי מכל מילה.
יש בעולם שוק שיפורים לרכב הזה?
קפיצה לרומניה להביא מכולה מלאה בכל טוב עבור הדאסטרים פה יכול להיות רעיון נחמד.
כן בהחלט

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

דרור ברלי
02-03-16, 11:04
זה יהיה מוגזם להגיד שרכב כזה בגרסת הדיזל עם נעילה אחורית, הגבהה סבירה וגלגלי שטח במידה אחת מעל המקורי, יוכל לעשות טיולים מדבריים בהיקף מלא, (אופי רגוע, לא אתגרי), יחד עם ג'יפים קלאסיים בסדר גודל מלא???
(וגם אם זה אומר דילוג על מעלות קשים במיוחד פה ושם).


טל.

בתנאי שמתקיימים התנאים שציינת אז זה לא מוגזם בכלל. גם עם הבנזין.
ה"בעיה" מבחינתי היא לא העבירות וגם לא האמינות אלא איך המבנה הכללי הפרייבטי שלו ישרוד שימוש כזה לאורך זמן.

KOOKE
02-03-16, 13:48
"מה יגידו רומני הקיר?" - דרור נפלתי ברצפה וזה בכלל עוד לפני ששר האוצר עם הצ'ורבה שאל מה שבע מה כמה....

יופי של כתיבה...

razzamataz
02-03-16, 22:21
טוב עכשיו ההתלבטות יותר גדולה
אני כבר מספר שבועות שוקל לסגור את הדאציה כמחליף לטנדר שמת בטרם עת, והנסיעת מבחן בדיזל ממש הפתיעה בכמה כוח יש לו וכמה זה טוב לשטח עם ההילוך הראשון. אני גר בערבה ועולה כל שבוע למרכז כך שעלויות דלק מהוות שיקול אבל 20 אלף שקל הבדל וכ 40,000 ק"מ שנה מביא להפרש של 5000-6000 שקל בשנה בדלק.
מה אומרים המומחים?

Asaf-a
02-03-16, 23:19
40000 בשנה זה קילומטרז מכובד המצדיק מנוע דיזל מעבר לנושא עלות התדלוק, אורך החיים של מנועי דיזל בדרך כלל גבוה יותר ממנועי בנזין ומתאים יותר לקילומטרז גבוה.

מנוע הדיזל בדאסטר מוכר ידוע ומוכח מדגמי רנו אחרים , מנוע הבנזין חדש יחסית וחובת ההוכחה עדיין לפניו למרות שלא סביר שבעייתי במיוחד.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

גיא
02-03-16, 23:39
אני גר בחיפה ועובד ברעננה. זה 89 ק'מ מחניה לחניה ... ממוצע 6.1 ליטר ל 100 ק'מ. אני נוסע 110 קמ'ש בקרוז קונטרול ( יוצא ממש מוקדם )

בעליות לחיפה אני מופתע מחדש כל פעם כמה כוח יש לאוטו הזה ... פשוט לא נגמר.

טיילנו פעמיים בשבילי הכרמל, רכב מלא חמישה מבוגרים .. כולם כאחד טוענים שנוח מאד.

האוטו מאד נוח לנהיגה, תחושת הישיבה הגבוהה וכו' .. הוא גם יפה לדעתי.

כל הדיבורים על כפתור כיוון מראות שממוקם לא נוח .. ואללה .. פעם אחת מכוונים וזהו .. שטויות.

קצת מתבלבל בהילוכים כמו שדרור אמר, הילוך אחד יותר ממה שהמוח אומר והכל בסדר .. המון מומנט .. אין בעיה מכמעט עמידה להאיץ בשלישי בעליות לכרמל.

לגבי אמינות .. אין לי תשובה .. האוטו אצלי חודש.

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

tallevi
03-03-16, 13:29
בתנאי שמתקיימים התנאים שציינת אז זה לא מוגזם בכלל. גם עם הבנזין.
ה"בעיה" מבחינתי היא לא העבירות וגם לא האמינות אלא איך המבנה הכללי הפרייבטי שלו ישרוד שימוש כזה לאורך זמן.


גם לגראנד יש מבנה פרייבטי, לא...?

בכל אופן, אני חושב שזו בחירה מצויינת לרכב משפחה שאוהבת גם לטייל מבלי לעבור לגור באוהל...

razzamataz
03-03-16, 22:32
עשיתי היום נסיעת מבחן בבנזין - רכב ממש זריז והרבה יותר שקט מהלוגם סולר
מרגישים קצת את ההבדל במומנט בין הדיזל לבנזין עם כמה שאפשר להרגיש ב 20 דקות באזור המוסכים של פתח תקווה.

מניח שאסיים לימודים הק"מ ירד חזרה,ולכן לא מתרגש מהק"מ השנתי

גיא - אתה מדבר על דיזל נכון?

גיא
03-03-16, 22:42
כן.

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

גיא
04-03-16, 12:07
מותר לצרף לינק לכתבה מאתר אחר ?

זאת סקירה לא הכי רצינית של סט הגבהה בולמים וקפיצים של אירון מן

http://cars.walla.co.il/item/2940225

זה עונה על התנאי הבסיסי לטיולים 'קשים' רכים ...

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

-->