PDA

צפייה בגרסה מלאה : ושוב שאלת חשמל ושוב ריליים, הפעם בCJ



Bulldog
29-10-05, 11:45
כמה ריליים מקוריים, קרי הגיעו במקור, על צמת החשמל המקורית יש בCJ מקורי (יש כזה דבר?) שיצא מהמפעל לצורך העניין לא משנה היכן (בארץ או בחו"ל).
עומר

עירא
29-10-05, 19:35
אני זוכר את הריליי של הצופרים ושל האורות הגבוהים וזהו (אבל זה אחרי יום ארוך שהראש עשה היכרות מקרוב עם עלמניה...)
עירא.

coas
29-10-05, 19:57
ריליי נוסף לחימום הסעפת ממוקם על גבי הצמה בתא המנוע.

Bulldog
29-10-05, 20:50
ריליי לחימום הסעפת? פרט הסבר נמק בבקשה. (לא שזה חיוני אצלי).

עירא, איפה הם היו? על הצמה על הבית פיוזים שממוקם בקיר אש?

coas
29-10-05, 22:31
זה החישן טמפ שמפעיל/מנתק את גוף החימום שממוקם מתחת לקרבורטור (החוט האדום שבתמונה מוליך אל גוף החימום):

http://home.sprynet.com/~dale02/manihtr.jpg

http://home.sprynet.com/~dale02/relay.jpg

אצלך, אם אני זוכר נכון, מורכב מנוע 8 צילינדרים (AMC304?) אם זהו מנוע מקורי אני מניח שהחלק בצמה לחימום הסעפת שונה אם בכלל ישנו.
http://home.sprynet.com/~dale02/manifold.htm

Bulldog
29-10-05, 22:41
gm 350
בגלל זה כלום לא קרוב למקור.
אני בונה את הצמה מחדש ושוקל איפה ולמה צריך לדחוף ריליי.

עירא
29-10-05, 22:54
אור גבוהה/נמוך נזכרתי שבמקור אין ריליי, אצלי הריליי שלהם יושב על כנף שמאל (צד נהג)
צופרים, יושב מעל הרגליים של הנהג (על הצמה שמתחברת לבית פיוזים) לא מקובע לכלום.
עירא

eran4x4
30-10-05, 12:50
רצוי למקם מימסרים כך שאורך החוטים שמוליכים את הזרם הגבוה מהמצבר עד לצרכן יהיה מינימלי

לדוגמה ממסרי אורות וממסר צופר ליד קופסאת הפיוזים שליד המצבר

Bulldog
30-10-05, 20:17
מהדברים המופלאים בCJ, קופסאת הפיוזים לא נמצאת ליד המצבר.
אבל, בקופסאת הפיוזים החדשה אני "אפתור" כמה בעיות.

ערן המסוקס
31-10-05, 00:20
מהדברים המופלאים בCJ, קופסאת הפיוזים לא נמצאת ליד המצבר.
אבל, בקופסאת הפיוזים החדשה אני "אפתור" כמה בעיות.

אני מקווה שאתה לא אומר את זה בצניות.. אם אתה חושב על להעביר פיוזים וממסרים לתא המנוע, לדעתי אתה עושה טעות.

Bulldog
31-10-05, 06:29
שים לב ערן, "קופסא". לא כמה חוטים שעוברים דרך קונקטור בקיר אש.

ערן המסוקס
31-10-05, 08:08
חוטים שעוברים דרך קיר האש אומר שאין מגעים חשופים בתא המנוע וזה מה שרצוי.

"קופסה" זה מה שיש בסופה, והפלא ופלא, זאת נקודת התורפה העיקרית בכל הקשור למעברי מים ומגעים רופפים/חלודים.

אני מאמין שזה מוסכם שבתוך תא הנוסעים רכיבים מכל סוג שהוא יהיו מוגנים יותר מכל סוג של מפגע חיצוני. אז למה לא לבנות את הקופסה על קיר האש בצד הנוסעים?
אוקיי, זה יהיה קצת פחות נוח לעבוד עליה (לא שכלכך צריך לגעת שם למעט החלפת פיוז פעם בכמה שנים אם בכלל).

Bulldog
31-10-05, 17:25
ערן, אתה דואג יותר מדי.
במקום המחבר החשוף אני שם קופסא נורמלית אטומה מאחורי הקיר אש.
רגוע עכשיו?
גם החוטים עצמם יותר מסודרים, יותר עבים ועם פחות עודפים לא רצויים.
מה שקיים מחובר מה שצריך להיות מחובר כבר יש לו קו מונח.
ומה שלא צריך נמצא בפח.
עומר

-->