צפייה בגרסה מלאה : מיצובישי מאגנום 2003 2.5 ידני. עזרה לפני קנייה.
דגם 4X4
עם 266 אלף קילומטר על השעון אי אפשר באמת לדעת אם אמיתי או לא.
יד 01 ברישיון
הבנתי שהדגם הידני פחות נוטה להיתחמם מאשר האוטומטי, אני מעדיף את הידני.
בנוסף הבנתי שצריך להחליף לרדיאטור גדול יותר של סוואנה (או משהו כזה)
ולהוסיף וונטות חשמליות עם מפסק נפרד להדלקה.
יעוד הרכב זה שיקח אותי לעבודה ויחזיר אותי מהעבודה. כ 70 קילומטר ביום
ופעם בחודש-חודש וחצי להעמיס עליו 100 קילו של ציוד ריתוך ולצאת לעבוד.
השאלה מה קורה עם ההתחממות בפקקים לדוגמה, כי מה לעשות אי אפשר בלי פקקים. מה קורה איתו בעליות של נגיד קילומטר או 2?
אני גר באריאל וגם פה אי אפשר בלי עליות.
ומדי פעם לצאת לאיזה טיול שבילים, לא עבירות, לא שבירות לא ללעוס סלעים.
כמה מנוע כזה אמור לעבור בקילומטראג'? בהנחה שהוא טופל כראוי? אני יודע שלהיילקסים 200-300 אלף קילומטר זה לא נורא, השאלה מה קורה פה?
יד ראשונה וקילומטראז' נמוך זה סימנים מצויינים, אבל נדמה שאתה מסתייג מאמינות המוכר...
הבעיה העיקרית לדעתי של המנוע הזה (4D56 ) הוא חופש שמתפתח בגל ארכובה, ראיתי שזה קורה למנוע ב 100k ואחד אחר ב 250k.
אפשר לחיות עם זה רק צריך לדעת לזהות ולטפל.
בכל מקרה, אני כבר וויתרתי על הבור ללא תחתית הזה.
תקנה רכב, תקנה רדיאטור. תקנה טרמוסטט, תקנה עוד 2 שעוני חום, תקנה וונטות, תבזבז יום שלם בחניה בכל הזוהמה של תא המנוע כדי לשים את כל זה.
וגם אחרי זה צריך ליהיות עם היד על הדופק כדי לשים לב להתחממות.
מילא היה מדובר במנוע שעולה 3-4 אלף שקל רק המנוע מיבוא, היה אפשר לחיות עם זה.
אבל מדובר ב כימעט 9 אלף שקל החלפה של מנוע. וזה לא בא בחשבון.
מעדיף למכור את הסובארו סטיישן שלי, ובכסף שיצא לי מזה להביא היילקס אומנם עם 300 אלף, אבל לא תיהיה לו בעיה לעשות עוד 300 אומנם הוא יהיה קצת חבוט ויצטרף יישור קו, אבל עדיף להחליף כמה תפוחים וגומיות מאשר ליהיות עם היד על הדופק שילך מנוע\ ראש\ משהו ב POWER TRAIN.
גם מזדה וניסן טובים.
ממה שהבנתי מאזדה נמוכה מאוד ביחד לכל השאר. ולא ממש יש לי חשק לגרד כל אבן אפשרית בדרך אפילו בשבילים.
ניסן עולה המון וקצת קשה לי עם המותג הזה.
היה לי ניסן טראנו, ובסופש האחרון יצא לי להחליף פעמון לניסן סאני.
התכנון של הרכבים הוא פשוט גרוע, באמת שהוא גרוע.
בשביל למלא שמן גיר צריך לפרק גלגל ולהמציא שם חללית עם משפך וצינור,
אבל אבדוק את האופציה של הניסן.
האם ווינר באמת כל כך יקר כמו שאומרים?
מה בדיוק יקר שם? איזה חלקים? חלקי בלאי? חלקי הינע?
מנסיון מר לא הייתי ממליץ לך לרכוש מגנום מהשנתון הזה בעיקר בגלל הבעיה של החום מנוע,
גם וונטה חשמלית וגם רדיאטור מוגדל לא עוזר לגמרי.
האם ווינר באמת כל כך יקר כמו שאומרים?
מה בדיוק יקר שם? איזה חלקים? חלקי בלאי? חלקי הינע?
יחסית לאחרים הוא יקר, זה קרסו.
בכל מקרה, אני כבר וויתרתי על הבור ללא תחתית הזה.
תקנה רכב, תקנה רדיאטור. תקנה טרמוסטט, תקנה עוד 2 שעוני חום, תקנה וונטות, תבזבז יום שלם בחניה בכל הזוהמה של תא המנוע כדי לשים את כל זה.
וגם אחרי זה צריך ליהיות עם היד על הדופק כדי לשים לב להתחממות.
מילא היה מדובר במנוע שעולה 3-4 אלף שקל רק המנוע מיבוא, היה אפשר לחיות עם זה.
אבל מדובר ב כימעט 9 אלף שקל החלפה של מנוע. וזה לא בא בחשבון.
מעדיף למכור את הסובארו סטיישן שלי, ובכסף שיצא לי מזה להביא היילקס אומנם עם 300 אלף, אבל לא תיהיה לו בעיה לעשות עוד 300 אומנם הוא יהיה קצת חבוט ויצטרף יישור קו, אבל עדיף להחליף כמה תפוחים וגומיות מאשר ליהיות עם היד על הדופק שילך מנוע\ ראש\ משהו ב POWER TRAIN.
נראה לי שבילבלת את עצמך לדעת
הדגם הידני אמין ולא מתחמם. כמובן תשתמש בנוזל קירור איכותי ותדאג לניקיון הרדיאטור.
ההתחממות נפוצה בדגם האוטומט בגלל הגיר שתורם קלוריות .
נראה לי שבילבלת את עצמך לדעת
הדגם הידני אמין ולא מתחמם. כמובן תשתמש בנוזל קירור איכותי ותדאג לניקיון הרדיאטור.
ההתחממות נפוצה בדגם האוטומט בגלל הגיר שתורם קלוריות .
זה לא משנה את העובדה שהמנועים האלה לא חיים חצי מיליון קילומטר,
מרוב הקריא שלי וחרישה על גוגל, בין 250 ל 320 במקרים מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד נדירים.
זה אורך חיים של מנוע בנזין סטנדרטי.
החימום קיים גם בדגם הידני, ובעצם בכל מנוע 4D56 שרק תבחר, כי פשוט המנוע לא תוכנן טוב. באוטומט זה קצת יורת נפוץ בגלל שהקולר גיר נמצא בתוך הרדיאטור של המנוע,
העברת הרדיאטור החוצה לא פותרת את הבעיה, בידני כלל לא קיים קולר גיר, והרכב מתחמם בכל מקרה.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.