צפייה בגרסה מלאה : טסט והגבהה
שלום לחברי הפורום
קצר ולעניין - הגימיני שלי מוגבהה עם EFS שחורים 2"
בעלי גימיני צפוניים ( איזור כרמיאל או חיפה ) עם מפרט זהה איפוא עברתם טסט - ללא בעיות
נא לחזור אלי בהודעה פרטית בלבד
תודה מראש
אף צדיק בצפון ?
משהו יותר דרומה אולי ?
הפורום הזה מת.
אתה תעבור טסט בלי בעיה.
תודה.
התשובה החד משמעית הזו מגיעה מתוך מידע ספציפי? תחושת בטן? היכרות עם ההנחיות שהגיעו לכל מכוני הטסטים?
התשובה החד משמעית הזו מגיעה מתוך מידע ספציפי? תחושת בטן? היכרות עם ההנחיות שהגיעו לכל מכוני הטסטים?
כן, חד משמעי
אז התשובה שקיבלתי במכון בכרמיאל מהרב בוחן ( לא נגשתי לטסט )
עשית הגבהה - לך לקבל אישור בעמדה מספר אחת...
יתכן ששאלתי שאלת קיטבק ?
אם לצטט תגובה מעלי... כן, חד משמעי
כן, חד משמעי
חד משמעי תחושת בטן?
אז התשובה שקיבלתי במכון בכרמיאל מהרב בוחן ( לא נגשתי לטסט )
עשית הגבהה - לך לקבל אישור בעמדה מספר אחת...
יתכן ששאלתי שאלת קיטבק ?
באמת שאלת אותו את השאלה הזו?
(קיטבג בגודל של משאית)
boaz avrahami
11-03-16, 20:03
לגיטימי לגמרי לשאול את הרב בוחן לפני התשלום אם יש לו בעיה עם ג׳יפים או עם המראה הכללי של הרכב שלך.
אין בעיה לעמוד בבדיקה מכנית כהילכתה אבל אחרי ששילמתי לא לעניין לגלות שהמכון לא רוצה להתמודד עם ג׳יפים כן או לא בצדק.
אני הייתי נוהג בדיוק כך בטרם הכניסה למשרד.
לפות״ש, מתי הגבהת ואם יותר משנה, מדוע אינך חוזר לאותו המכון?
יש הבדל בין שאלה לגבי ג׳יפים לבין שאלה לגבי הגבהה.
לפות״ש, מתי הגבהת ואם יותר משנה, מדוע אינך חוזר לאותו המכון?[/QUOTE]
את ההגבהה עשיתי לפני פחות משנה
נחשוב מה עושים....
אל תלך לטסט בכרמיאל . נבלות עם קבלות!!!
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
boaz avrahami
12-03-16, 23:29
אגב, ככול שראיתי באינטרנט, ההגבהה הזו של היצרן לרכב בגובה 2״ מאושרת TUV.
פנה ליבואן שלה בארץ ובקש אישורים מתאימים.
ייתכן מאוד שלא תצטרך טובות ממכון הרישוי...
מה אתם מבלבלים לבנאדם ת'ביצים.
איזה מכון רישוי יודע מה זה ומי זה TUV.
והנה - הקפיצים שחורים. אז מה? הוא "לא מוגבה"?.....:confused:
זו הג'יפוקליפסה.
לא, השמים לא נפלו. "רק" אי אפשר לעבור טסט. לזה התכוונתי. ומי שרוצה, שילבש חוטיני.
boaz avrahami
12-03-16, 23:54
איך הגעת למסקנה הזו דרור?
בעבר יכולת ללכת למכון ולהגיד להם שהרכב מוגבה ולעבור טסט?
אתה מכיר מישהו שעשה זאת?
ברמה האישית אני יכול לספר שלא הרגשתי שום שינוי לרעה ובטח לא ג׳יפוקליפסה כמו שאתה מתאר.
מאחר ונפתחה אפשרות נוספת ובדרך המלך המלצתי לו לנסות אותה.
שוב, לא להיכנס למרה שחורה ללא סיבה. לפחות עד שתכיר 2-3 ג׳יפים עם שינוי שאינו משתין מהמקפצה ושעומדים בבית בלי יכולת לעבור טסט.
"השתנה מהמקפצה" - מושג גמיש כמו מסטיק. יש בוחנים שעד שלא תגיע על צמיג 44' על סרני רוקוול, לא יתייחסו בכלל. לעומתם יש בוחנים - והם הרוב - שמבחינתם בולם צהוב על קפיץ אדום זה פשע נגד האנושות.
"נבלות עם קבלות" - 99% ממכוני הרישוי. כל אלה שפעם העלימו עין מקפיץ אדום, בולם צהוב או נדנדה משולשת, ו"העבירו בקלות" (יחסית, כן?... זה לא היה בחינם. במצטבר, הם בנו עלינו וילות) - והיום, אחרי ביקורי הפתע של מפקחי משרד התחבורע ימ"ש והסגירות המנהליות, מפחדים מהצל של עצמם. האחוז הבודד זה אלה שמשרד התחבורע עוד לא ביקר אצלם.
"אישור להגבהה" - מי נותן דבר כזה? מי נותן רטרואקטיבית לרכב שכבר מוגבה כמה שנים? מי נותן לרכב שמורכבים בו קפיצים X ובולמים Y?
צבע הקפיצים/בולמים - לא ניכנס לזה שוב. זה כל כך מטומטם שעצם העיסוק בזה מוריד מערכנו והופך אותנו לטיפשים ואווילים כמו אלה שמקבלים מהמדינה משכורת כדי להתעסק בנושא הזה ולקבוע לו נהלים ותקנות. הקטנה שלי שלומדת בכיתה א' עושה היקשים אינטיליגנטיים יותר מגאוני המשרד הממשלתי המיותר הזה.
דגם הקפיצים והבולמים - בולם זה חלק מתכלה שאנחנו מחליפים פעם בכמה שנים. כמו צמיג. לבולם, כמו לצמיג ,יש מידה. אנחנו מחליפים דגמי צמיגים ובולמים כי יש הבדלים בביצועים ביניהם, רק נשארים במידה המותרת. וזה חוקי וסבבה, לא?.... אז מסתבר שלא. כי מעכשיו מי שיהיה לו "אישור להגבהה", דגם/יצרן הבולם יהיה כתוב לו ברשיון ורק את זה הוא יתקין. תתארו לעצמכם שמישהו היה מגביל אתכם לא רק במידת הצמיגים אלא גם לדגם הצמיג וליצרן מסוים?... נניח, אותו יצרן שייצר את הצמיגים שעימם הרכב הגיע מהסוכנות?.... כלומר אם לדוגמה, הלנדקרוזר שלכם הגיע מיפן על ברידג'סטון H/T )(צמיג כביש, עדין במיוחד) במידה 265/65/17, כל חייו הל"ק הספציפי הזה ייסע רק על דגם הצמיג הזה בלבד - ברידג'סטון H/T 265/65/17. צמיג באותה מידה אבל של יצרן אחר או מדגם אחר - יהיה אסור. מצחיק?....ממש לא. אידיוטי?.... ממש כן. בואו ואספר לכם משהו - זה כמעט קרה לא מזמן. העניין כבר היה סגור ורק המתין לחתימה. אני אשכרה רציני. לא צוחק. היו במשרד התחבורע מי שהתעקשו על זה ולא רק לג'יפים אלא בכלל. הפעם לא הצליח להם, אבל זה לא אומר שהנושא הולך לפח. הוא ממתין באיזו מגירה לשעת הכושר ולפקידון המשועמם שינער ממנו את קורי העכביש.
בפעם האלף בועז, אני מזכיר את הספורט המוטורי. בזה אתה מבין משהו.
פעם, כמו ההגבהה, זה לא היה חוקי. ידעת שאם חו"ח יקרה משהו תסתבך עם החוק. ובכל זאת היה ספורט והיו ליגות והיו מאות מתחרים והיו מירוצים.
היום זה כן חוקי. אבל יש כל כך הרבה תקנות ונהלים עד שזה בלתי אפשרי לארגן אירוע, בלתי אפשרי להתאמן, צריך להיות מיליונר כדי לבנות רכב תקני ולקחת אותו לחו"ל כדי להתחרות. ולכן הרוב המוחלט של המתחרים תלו את הקסדות - ואין ספורט. כי כדי לקבל את כל האישורים זה כל כך קשה וכל כך יקר. זה לא היה במקרה - המדינה רצתה לסגור את הסיפור הזה "בטוב" ועשתה לנו תרגיל מבריק. רצינו שזה יהיה חוקי - וזה מה שקיבלנו. זה בלתי אפשרי - אבל העיקר שזה חוקי.
וזה מה שיקרה עכשיו למי שירצה להגביה ג'יפ באופן חוקי.
יהיה קשה ויקר לקבל את השורה הנכספת "מוגבה". המאכערים הולכים לחגוג.
העיקר שזה חוקי. לתפארת מדינת ישראל. שיהיה לנו שבוע מופלא.
כל מילה בסלע 100 X .
תקראו מה שדרור רושם ותפנימו אחד לאחד.
אי אפשר להעביר היום ג'יפ מוגבה טסט,
ואל תתנו את הדוגמאות הבודדות שלכם על החבר הזה וההוא עם הג'יפ שבפועל הוא דומה מאוד לסטנדרטי,
שהצליח להעביר את הג'יפ שלו טסט בלי בעיות.
3 מכוני רישוי לא הסכימו שאכנס אליהם( "ותודה רבה" באמת להם שלפחות לא הכניסו ואז הכשילו) לפני שאפרק את ההגבהה,
ולפני כן הג'יפ היה עובר טסט באותו מקום כבר 10 שנים רצופות בלי שום "עזרה".
boaz avrahami
14-03-16, 17:03
אפשר הכול..
תלוי כמה ואיפה.
"נבלות עם קבלות" - 99% ממכוני הרישוי. כל אלה שפעם העלימו עין מקפיץ אדום, בולם צהוב או נדנדה משולשת, ו"העבירו בקלות" (יחסית, כן?... זה לא היה בחינם. במצטבר, הם בנו עלינו וילות) - והיום, אחרי ביקורי הפתע של מפקחי משרד התחבורע ימ"ש והסגירות המנהליות, מפחדים מהצל של עצמם. האחוז הבודד זה אלה שמשרד התחבורע עוד לא ביקר אצלם.
בועז אני אענה לך בקצרה על מה שכתבת כי זה ידוע ומוכר..
היום במצב החדש יהיה הרבה יותר קשה ויותר יקר להחזיק ג'יפ, ואני לא מדבר על תחזוקה.
כל מילה בסלע 100 X .
תקראו מה שדרור רושם ותפנימו אחד לאחד.
אי אפשר להעביר היום ג'יפ מוגבה טסט,
ואל תתנו את הדוגמאות הבודדות שלכם על החבר הזה וההוא עם הג'יפ שבפועל הוא דומה מאוד לסטנדרטי,
שהצליח להעביר את הג'יפ שלו טסט בלי בעיות.
3 מכוני רישוי לא הסכימו שאכנס אליהם( "ותודה רבה" באמת להם שלפחות לא הכניסו ואז הכשילו) לפני שאפרק את ההגבהה,
ולפני כן הג'יפ היה עובר טסט באותו מקום כבר 10 שנים רצופות בלי שום "עזרה".
חוץ מהרגשת הזובור האישית, שאין להפחית ממנה,
מה שונה בין הדוגמאות החיוביות לבין הדוגמא השלילית שלך?
איך הגעת למסקנה הזו דרור?
בעבר יכולת ללכת למכון ולהגיד להם שהרכב מוגבה ולעבור טסט?
אתה מכיר מישהו שעשה זאת?
ברמה האישית אני יכול לספר שלא הרגשתי שום שינוי לרעה ובטח לא ג׳יפוקליפסה כמו שאתה מתאר.
מאחר ונפתחה אפשרות נוספת ובדרך המלך המלצתי לו לנסות אותה.
שוב, לא להיכנס למרה שחורה ללא סיבה. לפחות עד שתכיר 2-3 ג׳יפים עם שינוי שאינו משתין מהמקפצה ושעומדים בבית בלי יכולת לעבור טסט.
מה נהיה - גם בעיות זיכרון יש לך?
שכחת מה היתה, אחת הסיבות, שאחר כבוד נפתח פורום הרישויי - אל תענה. אני אזכיר בכל מקרה - כמה חבר'ה פה טורטרו קשות ולא עברו טסטים בגלל גובה ו/או צבע ו/או וכחנות ייתר של "באמש'לי!!! לא הגבהתי!!!"
מה שהיה הוא לא שיהיה.
שני מכוני טסטים ביקשו, יפה, שלא אכנס אליהם והמוסכניק שלי לא היה מוכן לקחת את הרכב לטסט.
משהו קורה בממלכת הרישוי.
עדכון - עברתי טסט....
בשיטה של בועז הלכתי למכון אחר ביקשתי לדבר עם הבוחן הראשי - אמרתי לו שהגבהתי 2" עם בולמים וקפיצים
והאם אני יעבור טסט - הסתכל על הג'יפ - אמר אתה עובר....
אה כן שכחתי - מספר ,נורת חניה,ווישר אחורי קרוע...וזהו
אז הצלחת, ממני שני מכונים ביקשו לא להכנס ונמוסכניק שלי אמר שאין סיכוי.
בסוף עברתי, בהחלט יותר קשה מאשר בפעמים הקודמות
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
אצלכם הכל שחור או לבן.
יש גם אפור - ג'ימני על הגבהה מינימלית עם צמיגים במידה מקורית לא נראה מוגזם. וזה עובר כמעט בכל מכון רישוי (גם אני עברתי).
מגיבים כאן אנשים עם צמיגי 31 על סוזוקי קטן או אפילו על רכבים גדולים יותר, פגושי ברזל מוגזמים עם כננות, גאנטים רחבים ובולטים, כנפונים לא מקוריים ועוד, זה כבר נראה אחרת בעיניו של הבוחן (לא שהעין שלו היא זו שאמורה להחליט בעולם מתוקן).
מתי עברת ככה טסט?
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
אצלכם הכל שחור או לבן.
יש גם אפור - ג'ימני על הגבהה מינימלית עם צמיגים במידה מקורית לא נראה מוגזם. וזה עובר כמעט בכל מכון רישוי (גם אני עברתי).
מגיבים כאן אנשים עם צמיגי 31 על סוזוקי קטן או אפילו על רכבים גדולים יותר, פגושי ברזל מוגזמים עם כננות, גאנטים רחבים ובולטים, כנפונים לא מקוריים ועוד, זה כבר נראה אחרת בעיניו של הבוחן (לא שהעין שלו היא זו שאמורה להחליט בעולם מתוקן).
מה שכתבת מעיד על "תסמונת שטוקהולם".
אני מרגיש סוג של דז'ה-וו להתחיל למנות ולפרט את כל זה:
גם צמיגי 31 על סופה (להזכיר - מידה אופציונלית מקורית מהיצרן) מעוררים בלגנים.
כל קפיץ עלים בריא עם קשת נורמלית נחשב "מוגבה". האידיוטים דורשים "קפיץ ישר".
כל היילקס סטנדרטי נחשב ל"מוגבה". הם לא מוכנים לקבל את העובדה שיש רכבים שמגיעים SPOA אורגינל מהיצרן.
פגוש ברזל עם כננת - הכננת היא התנאי לפגוש ברזל. לא אני המצאתי את זה אלא משרד התחבורע. כננת רשומה ברשיון, אז שלא יבלבלו ת'מוח.
ג'אנטים בולטים - כדי שצמיג במידה אופציונלית וחוקית לא ייגע בקפיצים, צריך ג'אנט רחב יותר /עם מעט יותר אופסט. בדיוק בשביל זה יש כנפונים אפטרמרקט, שאחרי שנים בהן בוחני המשטרה המליצו לנו להתקין אותם, גם הם הפכו פתאום לחשודים.
מדינת ישראל סובלת מעודף רגולציה ומעודף פקידונים, אבל רחוקה מלהיות מתוקנת. בהקשר שלנו, מה ש"בא לא טוב בעין של הבוחן" זה מה שקובע. במיוחד כאשר 99% ממכוני הרישוי מושחתים בני מושחתים ופתאום, אחרי 68 שנות שוחד ושלמונים, כאשר החרב מתנופפת מעל ראשם, הם פתאום מקפידים עאלק. נוצרה כאן תרבות של של שחיתות ושוחד לצד רגולציה בלתי אפשרית - זכור היטב את הפתגם של טקיטוס: "ככל שתגבר השחיתות במדינה - כן ירבו חוקיה". מדינת ישראל מוכיחה מדי יום שהמשפט הזה לא רק נכון אלא עובד גם בהפוך - בעיקר הפוך. ככל שירבו החוקים והאיסורים - כך תגבר השחיתות.
מה שכתבת מעיד על "תסמונת שטוקהולם".
אני מרגיש סוג של דז'ה-וו להתחיל למנות ולפרט את כל זה:
גם צמיגי 31 על סופה (להזכיר - מידה אופציונלית מקורית מהיצרן) מעוררים בלגנים.
כל קפיץ עלים בריא עם קשת נורמלית נחשב "מוגבה". האידיוטים דורשים "קפיץ ישר".
כל היילקס סטנדרטי נחשב ל"מוגבה". הם לא מוכנים לקבל את העובדה שיש רכבים שמגיעים SPOA אורגינל מהיצרן.
פגוש ברזל עם כננת - הכננת היא התנאי לפגוש ברזל. לא אני המצאתי את זה אלא משרד התחבורע. כננת רשומה ברשיון, אז שלא יבלבלו ת'מוח.
ג'אנטים בולטים - כדי שצמיג במידה אופציונלית וחוקית לא ייגע בקפיצים, צריך ג'אנט רחב יותר /עם מעט יותר אופסט. בדיוק בשביל זה יש כנפונים אפטרמרקט, שאחרי שנים בהן בוחני המשטרה המליצו לנו להתקין אותם, גם הם הפכו פתאום לחשודים.
מדינת ישראל סובלת מעודף רגולציה ומעודף פקידונים, אבל רחוקה מלהיות מתוקנת. בהקשר שלנו, מה ש"בא לא טוב בעין של הבוחן" זה מה שקובע. במיוחד כאשר 99% ממכוני הרישוי מושחתים בני מושחתים ופתאום, אחרי 68 שנות שוחד ושלמונים, כאשר החרב מתנופפת מעל ראשם, הם פתאום מקפידים עאלק. נוצרה כאן תרבות של של שחיתות ושוחד לצד רגולציה בלתי אפשרית - זכור היטב את הפתגם של טקיטוס: "ככל שתגבר השחיתות במדינה - כן ירבו חוקיה". מדינת ישראל מוכיחה מדי יום שהמשפט הזה לא רק נכון אלא עובד גם בהפוך - בעיקר הפוך. ככל שירבו החוקים והאיסורים - כך תגבר השחיתות.
למחוק, סליחה
אמצע מאי
הדברים השתנו מאז.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
כתבתי אמצע מאי?! זה היה ממש בטעות!
אמצע ינואר! לפני חודשיים!!
עימרי.
מה זה חשוב מי עבר?
זה הרי לא אומר כלום על "מה קורה" - תמיד יש כאלו שעברו טוב.
הבעייה מי לא עבר ולמה - זה מראה על השינויי.
אני מאחל לכולם לעבור (וכמה חברים שלי עברו, למרות שפחדו מאוד) אבל יש שינויי.. לרעה.... מאוד... ומי שלא "רואה" את זה... באמת שיהיה לו לבריאות.
ברור שזה לא "שחור ולבן". זה אף פעם לא שחור ולבן. אבל השחור די דומיננטי, כך מסתמן.
ודרור.
מה אתה מציע, על מנת לפתור את המשפט הגאוני הזה... להתחיל עם להפחית את השחיתות או להתחיל עם להפחית את מספר החוקים?
כאילו.... "לא תרצח" הגיע רק אחרי ה... רצח, לא?
אז מה אתה אומר, תוריד את האיסור והמעשה ממילא יתבטל?
בוא נוריד את סעיף גניבת הרכב ו... ננשל את בני הדודים מענף פרנסה מכניס מאוד...רעיון נהדר.
אתה גםיכול לבטל את עבירת השחיתות שנקראת "שוחד" ו... פטרת/פתרת 90% מהשחיתות ... זה יהיה לגיטימי קחת "שלמונים" וזה לא יהיה שוחד ו.. אין שחיתות..
איך לא חשבו על זה קודם?
בעצם חשבו... בקשר לעבירות אחרות... בהולנד ובפורטוגל (אם אני לא טועה). (למרות יחסי ציבור מגמתיים ומוטים) זה לא נגמר כ"כ טוב.. ועדיין לא נגמר..
רק אמרתי שלא כל אחד עם ג׳ימני שגבה ב2 סנטימטר צריך לחשוש .
אוי ברנרד, אני מת עליך אבל אין לי כוח להתפלפל איתך.
המשפט הזה נכון לדעתי בלבד. אני חושב שהעובדות במציאות שלנו מלמדות שיש בו הרבה: ככל שיש יותר חוקים, כך יש יותר עבריינים. ואני לא מתכוון למי שמראש החליט להיות קרימינל ולגנוב או לרצוח. אבל כשאסור להחליף באוטו בולמים כי הם אדומים/צהובים או להרכיב עליו כנפונים אפטרמרקט - פתאום גם אני ואתה קרימינלים. לזה אני מתכוון.
וככל שיש יותר חוקים והגבלות, כך נמצאות הדרכים היצירתיות לעקוף אותם. וכאשר זה נעשה תמורת כסף או כל טובת הנאה אחרת (כי למה שיעזרו לך ויחליקו עבורך עניינים ויסכנו את עצמם ואת מקום עבודתם - בחינם?) - הנה לך שחיתות. הרי אין הבדל בין לוקחי שוחד לנותני שוחד ומהבחינה הזו מדינת ישראל הפכה את כולנו כאן לעבריינים באותה מידה.
לגבי הג'ימני....
2 סנטימטר אולי לא ישימו לב כי זה בתוך הטולרנס של רכב ריק/עמוס. 2 אינץ' בטוח שכן.
זה גם עניין של איזה מכון רישוי באיזה מקום. רוב המכונים כבר לא מוכנים לקחת סיכונים.
boaz avrahami
21-03-16, 19:59
חלאס כבר עם זה.
אתם תקבלו בסוף התקפת לב מכלום.
תביאו 2-3 שלא עוברים טסט והם לא מוגזמים לדעתכם ונדבר.
אפילו את עצמכם אתם כבר לא משכנעים
סיפור טרי מעכשיו. שמתי את הרכב אצל המוסך להעביר טסט. הרכב: wj מוגבה 3.5 נראה לי עם rc. צמיגים ברשיון. הרכב לא עבר טסט וקיבל ריג'קט על כל מה שרק אפשר. כולל תפוחי הגה שהוחלפו לפני שנה בטסט. המוסך אמר שאין בידיו מה לעשות. אז כנראה שזה לא רק אגדות. אשמח לעצות מה האופציות שלי כרגע. המכון זה אלישע בפולג. כנראה שלא כדי לגשת אליהם.
Sent from my ONE A2001 using Tapatalk
boaz avrahami
31-03-16, 13:44
אתה יכול לרשום את הריג׳קטים כולם ?
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160404/060f8afe632041b46780864a5250d84d.jpg
Sent from my ONE A2001 using Tapatalk
מיותר לציין שלפני שנה הרכב עבר טסט באותו המכון.
Sent from my ONE A2001 using Tapatalk
מניח שעבר עם אותם קפיצים?
בתכלס, בכל הרשימה הזו, הדבר היחיד שקשור לג׳יפים זה הקפיצים וייחוס לשינוי מבנה.
כל השאר זה לחם רגיל של מכונים, ומה שהיה תקין לא בהכרח נשאר תקין השנה.
מה אמר המוסך שלך על התפוחים/פנסים/צמיגים/מוט מייצב?
מכון בפאניקה.
כמובן שעבר עם אותם קפיצים. תפוחי הגה הוחלפו לפני שנה בטסט. האוטו כשה 10,000 ק"מ בשנה. כנראה שזה גם הלחם שלהם. המוסכניק שלקח את הרכב לטסט אמר שבאותו היום היו שם נציגים של משרד התחבורה בביקורת.
Sent from my ONE A2001 using Tapatalk
המוסך ראה ביקורת של משרד התחבורה והוא עדיין נכנס?
מה הליקוי בסרן הקידמי?
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
לא הבנתי בדיוק. אולי העובדה שמורכב עליו בולם הגה.
Sent from my ONE A2001 using Tapatalk
הוא מגיע עם בולם הגה מהמפעל... בולם שחור , אבל עדיין בולם הגה...
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
המוסכניק שלקח את הרכב לטסט אמר שבאותו היום היו שם נציגים של משרד התחבורה בביקורת.
Sent from my ONE A2001 using Tapatalk
רציני?
כמשל הגששים;
תגיד למוסכניק שלך שיתקשר ויגיד שהוא לא מגיע כי הוא אהבל.
boaz avrahami
05-04-16, 00:04
לא נעים להגיד אבל זה משעשע...
המוסכניק שלך באמת דביל גדול אבל גם לזה יש פיתרון בתנאי שההערה ״שינוי מבנה״ לא דווחה למשרד הרישוי ותצריך ממך בדיקה שאין שינוי מבנה...
לך למוסך שמתמחה בג׳יפים שיחלץ אותך
נכון... תחפש מוסך מתמחה שיעביר אותך... טסט..
בועז... עזוב אותך מלמדוד את החוטיני - אתה צריך פסיכולוג....
boaz avrahami
05-04-16, 08:25
ברנרד,
רק בשבוע עבר קיבלת הוכחה אישית חותכת שהחוטיני צריך להיות עליך ויותר מזה לא אפרט בלי רשותך...
בוא לא ניתמם, כל גיפ היה נכשל בזמן ביקורת של משרד התחבורה...
תחדל עם הפרובוקציות.
זה עובד נגדנו בסוף
ברנרד,
רק בשבוע עבר קיבלת הוכחה אישית חותכת שהחוטיני צריך להיות עליך ויותר מזה לא אפרט בלי רשותך...
בוא לא ניתמם, כל גיפ היה נכשל בזמן ביקורת של משרד התחבורה...
תחדל עם הפרובוקציות.
זה עובד נגדנו בסוף - הנה, זה הגיע... כבר הרבה זמן לא היה מפשט בסיגנון הזה
בועז.
זה שהריינג' שלי (במצב נמוך מטויוטה קורולה מפונצ'רת ועם סט גלגלים מקורי) עבר טסט, לא מראה על הכלל.
הבעיות נמדדות עם "מה שלא בסדר", לא עם מה שבסדר.
אני בטוח לגמרי, בלי לבדוק אפילו, שמספר כלי הרכב ש"עוברים" גדול בעשרות אלפי אחוזים, מאלה שלא "עוברים"... אז מה?
השבוע ניכנס טרופר מוגבה, ממוגן, צמיגי שטח 31 לא ברישיון לטסט, נכשל על צמיגים שאחרי בדיקה באוטודאטא קיבלו אישור, תפוחי פרונט והגה עם חופש(למרות שניבדק במוסך לפני ולא נימצא חופש, ניחא), תוקנו הליקויים, ניגש בחזרה ועבר כמו גדול בלי בעיה.
השבוע ניכנס טרופר מוגבה, ממוגן, צמיגי שטח 31 לא ברישיון לטסט, נכשל על צמיגים שאחרי בדיקה באוטודאטא קיבלו אישור, תפוחי פרונט והגה עם חופש(למרות שניבדק במוסך לפני ולא נימצא חופש, ניחא), תוקנו הליקויים, ניגש בחזרה ועבר כמו גדול בלי בעיה.
מת על "ידיעות מרעישות" כאלה.
יוצא מין הכלל שמעיד על הכלל.
בבחינת אדם נשך כלב.
ממש כך.
במקום שהחדשות יהיו "רכב לא עבר טסט!! בגלל הגבהה!!", החדשות הן "רכב עבר טסט!!".
אני עובר טסט כבר הרבה שנים, עם הסט-אפ שלי. בשני כלי רכב.
כבר שבועיים אני במתח, שגיסי יעביר את הריינג' טסט - טסט ראשון לא עבר (האוטו כבה בתור לטסט). לא נכנס בכלל.
ממכון הטסטים, נגרר לרמי, שעבר על החיווט ותיקן מה שהעכברים כירסמו (ועל הדרך גרש כמה!!).
הסברתי לגיסי איך למלא אויר, שהרכב יהיה נמוך, וסט הגלגלים המקורי הולבש - עבר טסט.
אבל זה לא מראה שהכל בסדר, כמו שבועז רומז.
אני רק דוגמא לכאלה שהצליחו לחמוק.. הפעם.
בעוד כמה חודשים יש עוד טטס (הרכב עבר טסט באיחור... קצת לפני "השנתיים הגורליות").
כמו שבועז אמר לי - אולי כדאי שבאמת כולם יעברו ל"אויר" ולא מהסיבות שאני מעלה כבר שנים, אלא בגלל היכולת לא למשוץ תשומת לב בטסטים/בכביש.
תצאו לשטח - תמלאו אויר/תגביהו.
וד"א - להחליף לקפיצי אויר במקום קפיצי סליל (בניגוד לעלים) זה חוקי, להבנתי... רשום בחוק/תקנה שניתן להתקין תחליף קפיץ.. מעניין איך יתמודדו עם זה שקפיץ אויר הוא "לא מקורי"... הרי בנפח/לחץ נתון, הוא בדיוק בגובה מקורי...לא מוגבה.
ומה עם קפיץ עלים רך עם פחות עלים וקבוע קטן + כרית אויר בינו לבין השילדה? יעשה עבודה דומה, לא?... זה מותר?
boaz avrahami
05-04-16, 18:27
בחיי אתם מפגרים.
וברנרד, אתה בכלל מתעלה על עצמך.
כמו ילד מוגבל שלוקחים אותו לארוע משפחתי ועושה פדיחות להורים...
חשבתי שאתה כבר יודע מה לא אומרים בפומבי
מת על "ידיעות מרעישות" כאלה.
יוצא מין הכלל שמעיד על הכלל.
בבחינת אדם נשך כלב.
למה יוצא מהכלל? חיכיתי כדי שכמה כאלה ייכנסו כדי לבדוק מה קורה, זה כבר השלישי במספר שבסט אפ של הגבהה וכו'...
לא אגיד שזה, בטח שמקפידים יותר, אבל לא מה שתיארתם "אחרית הימים".
ומה עם קפיץ עלים רך עם פחות עלים וקבוע קטן + כרית אויר בינו לבין השילדה? יעשה עבודה דומה, לא?... זה מותר?
על פניו זה עונה על ההגדרה של קפיץ עומס שיש לו סעיף ברור (ומותר).
מופיע אי-שם מאחור במסמכי תקינה שהעלו לשרשור.
לפני לא מעט זמן, התעניינתי בנושא, ונאמר לי ע"י ורטהיים, שייבאו כריות כאלו, שזה חוקי ולא נחשב שינוי מבנה.
בזמנו המחיר היה גבוה מאד, וירדתי מזה.
לך באמת שאין צורך, למעט שיפור הנוחות.
כי ההיילקס מגיע עם SPOA מקורי והוא מספיק גבוה גם עם קפיצים ישרים לחלוטין.
רוב הבוחנים ברוב מכוני הרישוי לא מוכנים לקבל את העובדה שזה מקורי ואין מה לדרוש ממך "להנמיך עוד"... אבל זה סיפור אחר....
אבל ה-Jeepים עם קפיצי עלים לא גבוהים כל כך במקור.
ואם מה שכואב לעיניים הצרות של מנוולי משרד התחבורע ומכוני הטסטים זה הגובה, אז למה לא ללכת בדרך הזו?....
חוץ מזה, על הכביש, לרכב הנמוך יש רק יתרונות. יודע מה? גם בשטח, ב-90% מהזמן ומהתרחישים, בכלל לא צריך את הגובה.
מגיע לאיזו מדרגה עסיסית? תנפח אוויר ותגביה. תעבור, ותנמיך שוב.
אשכרה סידור טוב.
האופנה האחרונה בארה״ב היכ הגבהה מינימלית וצמיגים גדולים ב3-4 מידות מהמקור לטובת מרווח גחון ועבירות.
2-3 אינצ וזהו.
באמת? כי אני חשבתי שהאופנה הכי עדכנתי זה MEGA TRUCK ו mega mud
בועז.
כמו שאמרתי פעם (לא זוכר למי, מישהו רמז שיש לי "סידור") - לי אין מעכרים ואין לי מה להסתיר. אני מגיע עם מה שיש..
אז הלכו לטסט ועברו. מה יהיה בעוד כמה חודשים - אללה כארים.
מי שיחפש "אותי"... ימצא.
איפה אני יכול "להסתתר"? להוריד, בשלט רחוק, את הכל ולהתקין חזרה את המקור (יש את כל החלקים ובכוונה עשיתי הכל "הפיך" לגמרי)... לא ראלי.
ולגבי קפיצי האויר...
העתקתי מתקנות התעבורה:
<tbody>
<tbody>
קפיצים
</tbody>
</tbody>
323. (א) ברכב מנועי ובגרור יותקנו בין הסרנים לבין מרכב הרכב קפיצים יעילים ובעלי כושר מתאים למשקל הכולל המותר של הרכב,
ובלבד שהקפיצים המורכבים על אותו סרן יהיו בעלי כוח התנגדות שווה.
(ב) מותר להתקין ברכב מנועי כל מיתקן אחר אשר פעולתו הטכנית כפעולת הקפיצים.
(ג) הוראות תקנות משנה (א) ו-(ב) לא יחולו על –
(1) רכב מנועי שמשקלו הכולל המותר אינו עולה על 400 ק"ג ושאינו מיועד לפי מבנהו להסעה;
(2) רכב איטי;
(3) גרור אשר נבנה ללא קפיצים ומבנהו אושר על ידי רשות הרישוי;
(4) גרור שמשקלו הכולל המותר אינו עולה על 750 ק"ג.
עכשיו צריך מישהו שיבדוק את הפרקטיקה..
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.