צפייה בגרסה מלאה : בלם היד בצירוקי
בלם היד אצלי הוא סמלי למדי. ברוב התחום הוא עובר על ריק ובקצה יש האטה קלה.
אז נכון שיותר חסכוני לכבות את האוטו בכל פעם שעוצרים בעלייה לכוון מישהו, אבל בכל זאת הייתי מעדיף בלם יד אמיתי.
לפי המוסך זו בעייה מוכרת כשמשפרים צ'רוקי, כי יש כבל קצר מדי וארוך מדי ...
מכירים את התופעה ?
יש פתרון שפוי ?
היה לי את זה בwj... כיוון של הנעלי ברקס במוסך פתר את הבעיה...
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
boaz avrahami
25-03-16, 11:09
לא מכיר באוטו שלך אבל לרוב יש שני מקומות לכיוון-
1 קצה הכבל כדהוא מתפצל לימין ושמאל. יש אום מתיחה.
2. בתופים עצמם יש מהצד הפנימי מקום לסובב אום פרפר. דורש מיומנות כי לצד המתיחה זה הולך עם מברג אבל אם עברת את הנקודה אז צריך כלי מיוחד בשביל להחזיר אחורה ולשחרר קצת.
מצד שני אם המוסך לא הצליח אז אולי באמת יש בעיה עם אורך הכבל...
לא מכיר בעיה כזו , אצלי מגיב מצוין כבר מהתחלה
שי/סער - כמה הגבהה יש לרכבים ?
יכול להיות שזה קשור לסרן האחורי (דנה 44 אצלי) ?
נדב,
גם אצלי הוא אכן בגדר המלצה בלבד.
כיוונו אותו פעם אחת בעזרת הברגים, החזיק ליומיים פחות או יותר ושוב השתחרר...
היה...
3.5״ עם סרן מקורי ועם צמיגי 245/75/16
נשמע לי תמוה שהגביהו את הרכב כך שזה פגע בבלם היד. אם זה היה נכון היית רואה למכירה קיט לפתרון הבעיה...
אולי קשור לסרן - דנה 44 של סופה (ואז הבלםים האחוריים שונים).
לפי המוסך לסופה יש ידית אחרת שיש לה מהלך כבל ארוך יותר, וכן שבגלל ההגבהה החליפו את כבל בלם היד לארוך יותר, אבל הוא ארוך מדי ואין כבל באורך ביניים.
אריאל - מה הסט-אפ אצלך ?
נדב,
יש מי שייצר לך כבל בדיוק באורך שאתה רוצה ויילחץ לך את הסופיות של הכבל המתאים.
אחפש את השם.
אצלי 3.5 עם הסרן המקורי , בהתחלה היה מגיב רק למעלה וגם זה בקושי
אבל בוצעה מתיחה ומאז מעולה
נדב,
יש מי שייצר לך כבל בדיוק באורך שאתה רוצה ויילחץ לך את הסופיות של הכבל המתאים.
אחפש את השם.
אני עדיין בהמתנה ...
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.