צפייה בגרסה מלאה : הפיכת ג'אנטים - מה עושים עם חור הונטיל הישן ?
חשבתי לנצל את החלפת הצמיגים להפיכת הג'נט לטובת הרחבת הרכב , במידה והעיסק יושב טוב המשמעות למיטב הבנתי היא לקדוח חור נוסף לוונטיל .
מה שאני לא יודע זה מה עושים עם החור הישן אם יש פנימית לצמיג ואם אין (אם זה בכלל משנה) ?
לרתך ? לשים פץ' מגומי (אם יש פנימית) ?
לעונים תודה
שלומי
שלומי, קבל קישור לדיון מפורום סוזוקי:
http://www.jeepolog.com/jp_forum/viewtopic.php?t=10992
אצל הסמוראים נושא הפיכת הג'אנטים משום מה נפוץ יותר. לא שהוא נפוץ מאד, אבל אצלהם זו דרך קלה להרחיב מעט את הדרך. שים לב שיש עוד נקודות מלבד הנושא של הפיכת מיקום הונטיל.
קראתי את השרשור הנ"ל , למעשה נראה לי שמשם קפץ לי הרעיון לראש , בסופו של עיניין אין שם תשובה לנושא הוונטיל ובטח לא בצמיג עם פנימית .
אני מניח שבצמיג עם פנימית יש יותר חשיבות לשטח הפנים של פנים הג'אנט.
שלומי
התשובה כבר ניתנה פה כמה פעמים.
תשאיר את הונטיל.
מה איכפת לך שיהיו 2 ונטילים ?
הי גיא ,
תשאיר את הונטיל.
ונטיל בצמיג עם פנימית מחובר מן הסתם לפנימית , זה אומר להוסיף ונטיל ולא להשאיר ,איך הפנימית תסתדר עם הונטיל השני ?
מה איכפת לך שיהיו 2 ונטילים ?
בכל אופן ונטיל שאין אליו גישה ואי אפשר לבדוק מה מצבו נראה לי פתח לצרות אבל אולי זה פחות משמעותי עם פנימית בתנאי שאכן החלק הפנימי של הונטיל לא משפשף אותה.
יש דרך טובה לסגור את החור הישן ? לרתך ולשיף ? פצ' מגומי ?
אתה בהחלט יכול לרתך פח כלשהו ולשייף אחרי זה, סתימת החור הישן היא פרט שולי. שים לב לעניין החורים של הברגים, שהם קוניים, ואם אתה הופך את הג'אנט הם כבר לא - זה קריטי, אומי ההידוק של הגלגל צריכים להסגר מול הקונוסים האלו. שים לב גם לצורה של הג'אנט עצמו - האם בכלל יש מקום בצד הפנימי לונטיל?
בדקתי את עיניין ההברגות הקוניות - לדברי בחור שהתחרה כך אין שום בעיה שהוא הרגיש כולל בנסיעה בדרך לתחרות וחזרה - מצד שני הוא לא נראה לי פדנט גדול .
בכל אופן נראה לי שספייסר + ברגים ארוכים יעשה את העבודה בלי התאמות מיוחדות לג'נט ונישואים קטוליים עם הג'נט הנוכחי.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.