צפייה בגרסה מלאה : נקישות בעיקר בזמן עלייה ומאמץ של הרכב
כאשר הרכב (מגנום 2003) משולב 4X4, אני שומע נקישות באיזור הפרונט.
פרקתי את הדרייב-שפט הקדמי לבדוק צלבים והם נראים בסדר (כיוון שמפורק אחליף כבר צלבים, שיהיה...).
לאחר התקנה של הדרייב-שפט ובמידה וחוזרות הנקישות, החשוד הבא הם הציריות, נכון? מה מחליפים בציריות? את כל הקומפלט? פעמונים (מה זה בדיוק?)
106997
אם הנקישות הם בזמן פניה שמאלה/ימינה סביר להניח שזה רק פעמון ציריה ולא כל הציריה, משמעותי מבחינת עלויות.
למיטב שמיעתי, זווית ההיגוי אינה משפיעה על רמת הנקישות.
מה זה פעמון? המחבר בעל שתי דג"ח? E בתמונה?
חיובי, E זה הפנימי, K זה החיצוני זה שמתחבר לגלגל, אם הפניית ההגה לא משפיעה על התקתוקים אז כנראה זה מהפנימי, יכול להיות שפרוק ניקוי וגירוז טוב יעזרו אבל לא בטוח וכנראה לא לזמן רב, אז כמו שכתב ukiuki כנראה תיצטרך שיפוץ...
אפשרי לעשות שיפוץ לבד?, כלומר לקנות קיט שיפוץ, או עדיף לתת למישהו?
יש מישהו מועדף לשיפוץ ציריות? עדיף איזור חולון/רשל"צ או כפ"ס...
המון תודה על העזרה...
המשך הסיפור...
אז הציריה עברה שיפוץ. עכשיו אני לא מצליח להכניס אותה חזרה לדיפרנציאל. הטבעת נעילה (C RING) תוקעת את הכניסה המלאה פנימה.
יש לציין כי ללא הטבעת, הציריה נכנסת באופן מושלם...
יש איזה טריק להכנסת הציריה למקומה???
קודם מכניסים את הציריה למקום, אחר כך את הטבעת למגרעת כדי שהיא לא תצא החוצה, ממלאים עוד קצת גריז ומלבישים את הגומיה.
אז בזמן שחכיתי למחזיר שמן פיטפטתי עם אחד המוסחניקים והוא הציע שאדבר עם החברה ששיפצה ואשאל אותם מה עשו. אז מסתבר שה נתנו לי ציריה משופצת חילופית ולא את זאת שאני הבאתי. החלפנו, ועכשיו הציריה נכנסת למקום בעזרת דחיפה קלה...
תודה על העזרה!!!
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.