PDA

צפייה בגרסה מלאה : מכשירי תנועה איבדה את קרייזלר לסמל"ת - האם שינוי מרענן?



גיתאי נוה
28-03-16, 19:57
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4784297,00.html

האם טוב ליהודים?
לפי התנהלות בעלי מכשירי תנועה, והנהלת תע"ר, שנראית הזוייה לחלוטין בכל מה שקשור ל(אי) קידום המותג Jeep - יותר גרוע לא יכול להיות.
ויותר טוב?

yoni_0000
28-03-16, 20:09
מה כבר יכול להעשות שיבוא לטובתנו...?
את תע"ר אף אחד לא מעניין, אין פה שוק, רק הצבא מתעסק איתו.
אין מה לצפות להוזלת מחירים. במקרה הטוב המוסכים החדשים לא יעשו נזקים לרכבים עד שילמדו אותם.

six 4 life
28-03-16, 20:21
תע"ר היא יצרן מקומי שלא קשור לשום יבואן ברמת הזיכיונות.
תע"ר בבעלות אותו בעלים של מכשירי תנועה וכך זה ישאר, אין קשר בין הבעלויות האלו לעובדה שהזכיינות המקומית על מותגי ג'יפ דודג' וקרייזלר עוברת לידיים אחרות.

דרור ברלי
28-03-16, 20:26
אבל תע"ר "מייצר" כלי רכב שערכות ההרכבה שלהם מגיעות מקרייזלר.

MR BIG
28-03-16, 20:27
ודודג'?

דרור ברלי
28-03-16, 20:35
דודג' זה מותג של קרייזלר. גם ג'יפ. גם ראם. הכל של קרייזלר.
זה הופך את סמל"ת לבעלת הזכיון על מספר המותגים הרב ביותר בשוק הישראלי. סיפור לא פשוט.

six 4 life
28-03-16, 20:40
אבל תע"ר "מייצר" כלי רכב שערכות ההרכבה שלהם מגיעות מקרייזלר.
תע"ר מרכיב כלי רכב צבאיים בלבד, שהחלקים להם מגיעים מכספי סיוע אמריקאים. לכן שוב, מי מחזיק בזכיון קרייזלר המקומי אינו רלוונטי בכל מה שקשור לתע"ר. בשוק הפרטי הנושא שונה.

נמרוד
28-03-16, 20:42
... גם מספר המותגים המחורבנים הגדול ביותר...[emoji48]

גיתאי נוה
28-03-16, 20:42
המצב כיום הוא שג'יפ תקוע במכשירי תנועה, שמסרבים באופן הזוי לייצר שוק אפטר-מרקט מקומי משגשג למותג השטח הנחשק ביותר, והאחרון שמייצר רכבי שטח טהורים. עד שאנחנו מקללים את הקבעונות של משרד התחבורה, גם היבואן מצידו לא מעוניין - ממש כך - לעזור לעצמו למכור יותר ולייצר באז, שלא לומר לעזור לנו. אם היה רוצה, היה מביא ומאשר את כל ליין השיפורים של מופר למשל וזה היה סולל את הדרך, אני מאמין, גם ליתר מותגי השטח מול הרשויות. ובכלל היה יכול להיות פה שמייח.
אשר לתע"ר, מעל שער הכניסה למפעל מוטבע המותג Jeep בענק. אלא מה? הסופות 4 הם כמו קוץ בישבן מבחינתם, ואם היו יכולים היו מייצרים רק ארגזים למשאיות וצפרדעי זבל. סיוע לקהילת הג'יפאים זה אבי אבות הטומאה מבחינת הנהלת המפעל, וזה היצרן היחיד בארץ (תלינו תקוות, עלינו לנצרת, הבנו עם מי יש עסק).
שמועה מספרת שקרייזלר רצו להשקיע הרבה $$ במפעל ג'יפ מקומי במקום זה שנסגר במצרים, ואנשים חכמים דחו את ההצעה על הסף. אני לא ממש מעורה בפרטים, אבל איך שלא נהפוך את הקובייה - מישהו פה לא מעוניין לפתח את המותג.

אז אולי יבואן אחר יביא רוח אחרת, אולי ירצה לרענן את המותג ולמנף את האקו-סיסטם האדיר שלו לטובת מכירות, אולי סופסוף מישהו יגאל אותו ואותנו.

Sent from my SM-G850F using Tapatalk

six 4 life
28-03-16, 20:47
... גם מספר המותגים המחורבנים הגדול ביותר...[emoji48]

במשחק מונופול אתה לא בררן - כשיש לך אופציה לקנות בניין/ רחוב אתה קונה. בסוף יפלו אצלך ויצטרכו לשלם, ככל שתקנה יותר ככה יפלו יותר פעמים אצלך.

דרור ברלי
28-03-16, 20:49
סיפור העברת הזכיון לסמל"ת מתבשל כבר הרבה זמן. יש שאומרים שאפילו במשך שנים.

אבל שימו לב כמה מותגים מכשירי תנועה איבדו.
רק לפני כמה חודשים הם העבירו את פורשה ליבואן אחר.

הם נשארים עכשיו רק עם סוזוקי.

גיתאי נוה
28-03-16, 20:52
קרא בכתבה. 3 שנים.

Sent from my SM-G850F using Tapatalk

boaz avrahami
28-03-16, 20:53
... גם מספר המותגים המחורבנים הגדול ביותר...[emoji48]

למיטב ידיעתי יש כמה מועדונים למותגים שלהם והם מטפחים ותומכים בהם.
הלוואי על גיפ שכך יעשו...

נדב ש.
28-03-16, 21:00
http://m.globes.co.il/news/m/article.aspx?did=1001113238

מכשירי תנועה הזניחו את קרייזלר לטובת סוזוקי(הטרנד החדש).
לדעתי ייצא רק טוב, כבר אומרים שמתכוונים לייבא דגמים חדשים שעד כה לא יובאו, נראה.
אולי זאת הזדמנות של בעלי ה jeep לפנות ליבואן החדש ולבקש יפה שיכניס גם את מופר לרשימת הייבוא והאישור שלו בארץ...

asafk
28-03-16, 21:02
הכתובת היתה על הקיר מיום שפיאט רכשו את קרייזלר, וכמו בכל העולם - כנראה שדרשו ייעול גם אצל הדילרים ולא רק ברמה הגלובלית.
טוב? רע? קשה לומר. מה שבטוח שבמכשירי תנועה לא ישמחו.. או שאולי כן, תלוי כמה משלמים להם על הזכיון..

אסף.

גיתאי נוה
28-03-16, 21:15
הכתובת היתה על הקיר מיום שפיאט רכשו את קרייזלר, וכמו בכל העולם - כנראה שדרשו ייעול גם אצל הדילרים ולא רק ברמה הגלובלית.
טוב? רע? קשה לומר. מה שבטוח שבמכשירי תנועה לא ישמחו.. או שאולי כן, תלוי כמה משלמים להם על הזכיון..

אסף.
אני לא חושב שמעניין אותנו, לפחות לא אותי, שמחתם או אבלם של מכשירי תנועה. אני אפילו לא אוריד דמעה בשבעה שלהם.
השאלה היא האם אבלם הוא שמחתנו, מה אתה אומר על זה?

asafk
28-03-16, 21:17
באמת אין לי מושג..
סמל"ת, יאמר לזכותם, השקיעו במותג סובארו לא מעט מאז שקיבלו אותו, כולל מדיניות תמחור שונה וטובה ללקוחות.
מצד שני, אם מותגי קרייזלר ייתפסו אצלם כיוקרתיים ולא עממיים, אולי זה לא יהיה המצב.

אסף.

arnonmg
28-03-16, 21:19
מי הזיז את הגבינה שלי...
אולי גם החלודה תעלם


2006 TLC 100 IL

דרור ברלי
28-03-16, 21:37
אם סמל"ת יעשו בג'יפ מה שהם עשו בסובארו, זה יהיה נפלא. לא פחות.

KOOKE
28-03-16, 23:23
מההתרשמות שלי כמדיניות סמל״ת פונה לבלוטות החשק מנסה להיות תחרותית בתימחור וחשוב מכל קשובה ללקוחות ומעניקה חווית לקוח נעימה הן ברכישה הן בשירות בהמשך והן במועדוני הלקחות.

ראו כיצד הם מקדמים ומוכרים את הפיאט את האלפא רומיאו את האבארת וכו׳

אם ישכילו לעשות זאת למותג jeep שהוא המוהיקני האחרון ברכבי השטח הקשוחים ועם קבל מעריצים ושוק אפטר מרקט מטורף אז זה יכול להיות סיפור הצלחה מטורף שגם הם וגם אנו כחובבי השטח נרוויח ממנו.

תכלס יותר גרוע מהמצב כיום לא יכול להיות.

shahav
28-03-16, 23:33
מה לגביי שוק החלפים? זה לא שקניתי הרבה מקרייזלר אבל פה ושם השתמשתי בהם.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

nate
28-03-16, 23:55
מי אמר ram 2500 power wagon ולא קיבל? :D

boaz avrahami
29-03-16, 00:20
אגב, עוד לפני כ 20 שנה, הם היו ספונסר גדול שלנו במרוצים אחרי שקאמל פרשו. הן בכסף והן במכוניות שכורות על ידי חברת השכרה שהן שלטו בה...
תקופה אחרת, מנהלים לגמרי שונים אבל כמו שאמרתי הם עדיין תומכים היום באופן כזה או אחר בתרבות המוטורית סביב המותגים שלהם ויודעים לטפח נישות

KOOKE
29-03-16, 07:01
תתארו לכם רנגלר ברמת גימור ספורט הכי בסיסית במחיר שובר שוק של 130,000₪ עם אופציה לבחור כל שיפצור אפשרי מהקטלוג של מופאר והכל מהיבואן הרשמי - זה יכול להיות להיט היסטרי במיוחד אם ימתגו אותו כרכב ספורט/ פאן לצעירים או לצעירים ברוחם.

אני בטוח שצעירים רבים יעדיפו כזה על פני נניח מיני קופר....

המחיר שנקבתי דרך אגב להערכתי הוא מאד ריאלי כשלמיטב ידיעתי רנגלר כזה נמכר שם בסביבות 20,000$.

מקווה שסמל״ת קוראים כאן וייענו לכפפה שזרקתי להם.

עם כל הכבוד לטרול הכחול (זה שמו של הפטרול שלי) הוא באמת אחלה רכב והרבה יותר מתורבת בכביש אין לו את השיק והפאן של הרנגלר.

נמרוד
29-03-16, 07:29
שלמה אתה מדהים, מקליד את החלומות שלך תוך כדי שינה עוד לפני שאתה מתעורר!

[emoji3]

KOOKE
29-03-16, 11:03
חלום אוליי, אבל 130,000₪ לרנגלר ספורט קצר גג ברזנט גיר ידני וברמת איבזור בסיסית הוא בהחלט תימחור ריאלי ואני מניח שבתמחור כזה הוא ייחטף ויימכר כמו לחמניות טריות.

אני מזכיר לככם את הדיפנדר הקצר הפתוח החדש שתומחר בזמנו במחיר מאד אטרקטיבי של 115,000₪ וכל המשלוח נחטף ונגמר בצ׳יק...

yoni_0000
29-03-16, 13:44
ומה עם 95% אחוז המס שהמדינה לוקחת?
לא בכדי כל רכב כאן עולה יותר מכפול מאשר בכל מקום אחר.

מוני אורבך
29-03-16, 15:36
שלמה, אשרי המאמין..

סיפור היסטורי קצר.
כאשר הסופה יצאה לעולם אי שם ב 92 (או 91) היא גם יצאה לשוק האזרחי.
בגלל שזה היה "ייצור מקומי" הממשלה לא לקחה על הסופה מס רכישה (כאמור כ 95%)
נוצר שוק די הסטרי לסופות והן נחטפו כמו לחמניות טריות.
ראה היצרן (קריזלר) כי תע"ר מזנבת בו מאחור והתלונן.
הממשלה בתגובה מיד הציבה מס רכישה לסופה.
השוק האזרחי של הסופות פשוט נעלם, הרי מי יקנה סופה שעולה כמו רנגלר מקורי מיבוא?

הסיפור הזה סופר על ידי קודקוד בתע"ר בתגובה לשאלה מדוע לא הוציאו את הסופה 2 לשוק האזרחי..

בקיצור, רנגלר ב 130 אלף שח, אשרי המאמין.
בארצות הברית עולה 20ל$ == שמונים אלף שח.
המשלוחה עוד 20 אלף נגיד, מס 95$ מביא אותנו ל 195 אלף שח
+ מעמ 228 אלף ועוד קצת רווח ליבואן מביא אותנו לסביבות 240, המחיר שרנגלר קצר משווק בארץ.

רוצה רנגלר בזול, תעבור לארצות הברית.

KOOKE
29-03-16, 15:45
מוני - החישוב שלך מוטעה קצת, מחיר של כ- 20,000$ ואף פחות זה המחיר לצרכן שם. זה לא המחיר שהדילר משלם ליצרן.

עלות המשלוחה בוודאי לא מגיעה ל- 20,000 ש"ח לרכב ליבואן שמביא כמות רכבים.

אני עדיין סבור שתמחור בסביבות הסכום שנקבתי הוא ריאלי כולל רווח ליבואן.

דרור ברלי
29-03-16, 17:59
עזוב שלמה, 130K זה מחיר של סובארו XV ידנית 1.6 מופשטת מאבזור. זה לא ריאלי.

רק לדעתי, כן?....

בתור התחלה, הם צריכים להתמודד מול הייבוא האישי.
160-170K עבור קצר-ידני-ברזנט יותר ריאלי ויהיה להיט.
עוד קצת עבור אוטומט, עוד קצת עבור גג קשיח.
בכל מקרה להישאר הרבה מתחת למספר הקסם 200K.

להרחיב היצע דגמים - גיר ידני (גם אם בהזמנה מיוחדת), רוביקון קצר. אולי גם מנוע דיזל.
והעיקר - להתייחס ברצינות להיצע של מופאר - מתלים, צמיגים, אבזרים, שיפורים להשקיע בבניית הייפ וגאוות יחידה סביב המותג - אירועים וכו'.
זה יבואן שהוכיח שהוא יודע לעשות - ועושה - את הדברים האלה בדיוק, עם יצרנים אחרים שהוא מייצג.

ככה שאני מאוד אופטימי.

asafk
29-03-16, 18:07
שלמה, אשרי המאמין..

סיפור היסטורי קצר.
כאשר הסופה יצאה לעולם אי שם ב 92 (או 91) היא גם יצאה לשוק האזרחי.
בגלל שזה היה "ייצור מקומי" הממשלה לא לקחה על הסופה מס רכישה (כאמור כ 95%)
נוצר שוק די הסטרי לסופות והן נחטפו כמו לחמניות טריות.
ראה היצרן (קריזלר) כי תע"ר מזנבת בו מאחור והתלונן.
הממשלה בתגובה מיד הציבה מס רכישה לסופה.
השוק האזרחי של הסופות פשוט נעלם, הרי מי יקנה סופה שעולה כמו רנגלר מקורי מיבוא?

הסיפור הזה סופר על ידי קודקוד בתע"ר בתגובה לשאלה מדוע לא הוציאו את הסופה 2 לשוק האזרחי..

בקיצור, רנגלר ב 130 אלף שח, אשרי המאמין.
בארצות הברית עולה 20ל$ == שמונים אלף שח.
המשלוחה עוד 20 אלף נגיד, מס 95$ מביא אותנו ל 195 אלף שח
+ מעמ 228 אלף ועוד קצת רווח ליבואן מביא אותנו לסביבות 240, המחיר שרנגלר קצר משווק בארץ.

רוצה רנגלר בזול, תעבור לארצות הברית.

מוני, נדייק.
יבואני הרכב פנו אז לבגץ. דרשו מהמדינה להשיב מדוע לא מוטל על תוצרת תער מס קניה על ייבוא.
מדינת ישראל במקום לענות ״כי ככה החלטנו כדי לעודד תעשייה מקומית״, ענו ״וואלה. למה באמת לא לקחת עוד מיסים?״. והשאר הסטוריה. זה ההבדל אגב, בין הנהגה של מנהיגים להנהגה של פקידים.

אסף.

דרור ברלי
30-03-16, 14:17
אם כבר לדייק, זה קרה בשנת 2000.
סופה קצרה ברזנט חדשה עלתה 99,900 שקל בסוכנות מכשירי תנועה הקרובה לביתך.

בין לילה הוטלו מיסי הקניה, המחיר עלה ל-283,000 שקל וחוסלה תעשית הרכב המקומית.



אג"ב , מכשירי תנועה תמשיך להחזיק במפעל תע"ר.

ש01
30-03-16, 15:14
תתארו לכם רנגלר ברמת גימור ספורט הכי בסיסית במחיר שובר שוק של 130,000₪ עם אופציה לבחור כל שיפצור אפשרי מהקטלוג של מופאר והכל מהיבואן הרשמי - זה יכול להיות להיט היסטרי במיוחד אם ימתגו אותו כרכב ספורט/ פאן לצעירים או לצעירים ברוחם.

אני בטוח שצעירים רבים יעדיפו כזה על פני נניח מיני קופר....

המחיר שנקבתי דרך אגב להערכתי הוא מאד ריאלי כשלמיטב ידיעתי רנגלר כזה נמכר שם בסביבות 20,000$.

מקווה שסמל״ת קוראים כאן וייענו לכפפה שזרקתי להם.

עם כל הכבוד לטרול הכחול (זה שמו של הפטרול שלי) הוא באמת אחלה רכב והרבה יותר מתורבת בכביש אין לו את השיק והפאן של הרנגלר.

יאללה,
אז באמת יהיה קשה להחליט.
להחליף את הג'ולייטה בחדשה או לדלג לרנגלר...

גיא
31-03-16, 09:40
איזה חלום ....

דצייה דאסטר או רנגלר באותו מחיר ?... ואוו ..
:)

-->