PDA

צפייה בגרסה מלאה : בניית באגי מרכב זקוק לעזרה.



tomerwex
12-04-16, 00:03
שלום , שני חברים ואני מחזיקים בידינו פורד פיאסטה שנת 85,
הרכב במצב מצוין לגילו , כמובן בעל גיר רגיל.
הייתי רוצה לדעת כיצד מתחילים (אם בכלל) להפוך את הרכב לבאגי לנסיעות לכיף,לא למטרת תחרויות.
אני יודע שישנם הרבה עמודים בנושא
אבל רובם בשפה מאוד מקצועית או עוסקים בבאגי מחיפושית.
אשמח לעזרה ,תודה מראש.

אביב3
12-04-16, 00:25
לעניות דעתי הדרך הנכונה ביותר הינה רכב עם טסט וביטוח , בניית כלוב התהפכות פנימי, כסאות ורתמות . ככה יש לך שנה (עד הטסט הבא) להתחרע להנות וללמוד נהיגת "ראלי" באופן חוקי. בהצלחה

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

lizard
12-04-16, 07:27
איך יעבור טסט עם כלוב?
תבנה ממנה רכב ראלי ולא באגי.

polar bear
12-04-16, 10:09
למטרות פאן בלבד לא צריך לעשות לה כלום. תתחיל מלהתחרע איתה איכשהי - ככה. ותמשיך משם.

אביב3
12-04-16, 10:13
Lizard תקרא את ההודעה על פי הסדר הכתוב ותבין לבד .

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

lizard
12-04-16, 15:42
הבנתי, לא בטוח שפותח השרשור הבין

shmil
12-04-16, 16:10
לעניות דעתי הדרך הנכונה ביותר הינה רכב עם טסט וביטוח , בניית כלוב התהפכות פנימי, כסאות ורתמות . ככה יש לך שנה (עד הטסט הבא) להתחרע להנות וללמוד נהיגת "ראלי" באופן חוקי. בהצלחה

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

אם אתה רוצה לדייק, אביב, ומהטקסט שלך נראה שאתה רוצה לדייק, אז
קיום טסט וביטוח לרכב לפני התהליך לא עוזר במאום, כי עצם בניית הכלוב וחיבורו לרכב, שינוי הכסאות והרתמות מהווים שינוי מבנה המחוייב בדיווח, וביצועו מפסיק (גם אם בדיעבד) את קיום הטסט והביטוח.
אם אתה חושב שאיזו חברת ביטוח תשלם תמלוגים /פיצויים על בסיס טסט וביטוח שנעשו לפני שינויים ולזה התכוונת - טעות בידך.

תומר - אין באתר שום המלצה לבצע כלום, וויש גם אזהרה בכל דף - קרא אותה שוב:


אזהרה חמורה!
יש להתייחס לכל הכתוב והמפורסם בג'יפולוג כסיפורי בדיות בלבד. הכותבים באתר הם חובבים, חלקם משוגעים. כל מי שמבצע דבר-מה בהסתמך על הכתוב בדפים אלו עושה זאת על אחריותו בלבד, והוא לבדו ישא בכל נזק שיגרם לו או לאחרים, לרבות תאונת דרכים שנגרמה בשל נסיעה ברכב לא תקין! אנחנו לא צוחקים! בחיי...



.
בהנחה שגילך קצת יותר מ-18, אתה בוודאי תצליח להתגבר על השינויים המינוריים שנובעים מההבדלים שבין פיאסטה שאינה בעלת שלדה, לחיפושית שהיא בעלת שלדה נפרדת.

אביב3
12-04-16, 16:21
שמיל אתה צודק נקודה, אבל זה עדיף על נסיעה ללא טסט וביטוח בכלל . בוא נניח שהוא נוסע בשטח ונכנס בו אופנוע , רוב הסיכויים שאף אחד לא יבדוק אם יש לו כלוב ולפחות יש ביטוח . שורה תחתונה הדבר עדיף עשרות מונים על נסיעה ברכב שהורידו לו נניח דלתות ללא ביטוח וללא טסט תוך סיכון התהפכות ומעיכת הגג על הנוסעים. ישנם אנשים שבונים רכבים מאפס וטסים על שבילי ישראל הכל בחיים זה סיכון ועדיף שיהיה כמה שיותר מחושב

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

tomerwex
12-04-16, 18:18
.
בהנחה שגילך קצת יותר מ-18, אתה בוודאי תצליח להתגבר על השינויים המינוריים שנובעים מההבדלים שבין פיאסטה שאינה בעלת שלדה, לחיפושית שהיא בעלת שלדה נפרדת.


קודם כל תודה לכל העונים , ברגע זה הגיעה לפני הידיעה כי הרכב שנת 2000 ולא שנת 85 כפי שצוין בפני קודם לכן כך שהרווחתי 15 שנים זריזות.

שמיל לא בדיוק הבנתי למה אתה מתכוון ב "שינוי המינורי " וכן אני בן 18.

- - - Updated - - -


איך יעבור טסט עם כלוב?
תבנה ממנה רכב ראלי ולא באגי.
מה כוונתך ברכב ראלי? כנראה איני מבין מספיק בתחום בכדי לדעת מה ההבדל או כיצד הופכים רכב לרכב ראלי.

אביב3
12-04-16, 18:21
להפוך לרכב ראלי זה דורש השקעה כספית גדולה , אישורים (כסף) ואז תוכל להנות מתחרות אחת בשנה ובשאר השנה עדין לא תוכל לנהוג בשבילי ישראל באופן חוקי . קשקוש ישראלי מצוי

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

yoni_0000
12-04-16, 21:46
שידרוגים בעלות 0:
מפשיט את הרכב ממה שלא חייבים- דלתות, שמשה, מושבים אחוריים, ריפוד, פגושים- כל מה שתוכל לחיות בלעדיו.
בשלב שני, דואג למיגון בסיסי ולהגבהה קלה של הפרונט. לא יודע איך זה בפיאסטה, אבל אני חושב שמדובר במוטות פיתול שניתן למתוח עם קצת עבודה.

הורדת המשקל תיתן ביצועים טובים יותר גם בהתנהגות וגם בעבירות, והמיגון וההגבהה "ישמרו" על הרכב.. כל אלו בקצת עבודה ועלות אפסית.
אחריי כל אלו, אין גבול לכמות השטויות שאפשר לנסות ולהכניס, השאלה כמה כסף ועבודה תהיה מוכן לתת לטובת העניין.

כך בחשבון שכל העסק הזה לא חוקי, ואם באמת עשית תאונה די אכלת אותה... נהג באחריות.
בהצלחה.

אביב3
12-04-16, 21:56
יוני לטעמי אתה נותן את תשובת המיינסטרים.
שחור/ לבן.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

yoni_0000
12-04-16, 22:10
יש לך רעיון טוב יותר..?
לא שווה להשקיע יותר מדי, כי סביר להניח שהרכב לא יזכה לאריכות ימים.
משקיעים מינימום, נהנים כמה שאפשר וממשיכים הלאה..

-->