צפייה בגרסה מלאה : קרע ב- CROSS MEMBER עליון קדמי בגרנד שירוקי
הי
במסגרת חיפוש רכב לרכישה הגעתי לרכב גרנד שירוקי שנת 2009 שהבעלים שלו נתקע בשטח וביצע גרירה בעזרת כננת עם וו שהוא תקע
ב- CROSS MEMBER הקדמי העליון (הכניס את הוו לתוך אחד החורים של הקורה) בעת הגרירה הוו יצא וביצע קרע (5 ס"מ ) ללא כיפוף של הקורה בדופן של -CROSS MEMBER. הבחור כלל לא תיקן את הקרע והמשיך לנסוע ברכב בשטח כרגיל ללא שום בעיה.
הייתי שמח אם מישהו יכול להסביר לי אם פגיעה כזו משמעותית ומונעת קניה של הרכב ואם בכלל אפשר לתקן את זה? ואם התיקון אפקטיבי.
בכל מקרה בכוונתי לקחת את הרכב לבדיקה במכון אבל לפני שאני מוציא כסף על הבדיקה הייתי שמח לשמוע המלצות
בחול יש ערכות שמחליפות את הקרוס ממבר הדקיק בפלדה רצינית , בדיוק מהסיבות הללו (טמבונים וכננות)
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
מצב קישור לcross member מקורי
http://m.quadratec.com/products/product.php?pid=22526+0002
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
מעולה. זה מה שחשבתי אבל היות וזו הפעם הראשונה שאני חושב על הגרנד שירוקי ואני פחות מכיר אותו אז רציתי לשמוע את דעת המומחים.
אני חושב שאתה חייב לבדוק את השלדה ביסודיות. אם יש קרע אחד, כנראה יש עוד. מישהו שלא יודע שלא לחבר וו גרירה לנקודה חלשה כנראה לא יודע עוד דברים
מיכה , לגרנדים אין שילדה... ;)
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
יודה, ברוך הבא.
ראה כאן, אתר המוקדש לרכב WK, מציע לך לקרוא את כל התוכן שם, יתן לך הרבה תשובות. אני שולח לך את הסיסמה לאתר בפרטי.
לגבי המקרה הספציפי שלך ראה כאן בדיוק:
http://www.jeeps.guru/wk-il/?p=52
בגדול בגרנד 2009 (WK) התקנת וו גרירה לא מתאים ואי הבנה איך גוררים תגרום בדיוק למה שאתה מתאר.
החלפת קורת הרוחב נדרשת במקרה כזה אך דורשת עבודה מדוייקת ויסודית, יש לקחת בחשבון בעלות הרכישה את ההחלפה שלה.
ראה בחיתמתי אם יש לך שאלות נוספות.
מיכה , לגרנדים אין שילדה... ;)
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
בטח שיש להם, רק שהיא אחודה וזה אומר כאב ראש רציני לתקן. לכן צריך לבדוק טוב טוב.
הי חברה,
תודה על כל התגובות. השאלה שלי היא בתמצית האם קרע כזה פוסל את האוטו ולא שווה לגעת בו או מדובר על משהו זניח שניתן לתקן אצל מומחה בנושא. האוטו נראה במצב טוב מאוד והמוכר הראה לי בעצמו את הקרע וסיפר לי עליו ולכן אני לא צופה קרעים נוספים. בכל מקרה אני מתכנן לקחת את הגייפ לבדיקה מקיפה ולכן אם קיימות בעיות נוספות הן יתגלו. אבל כמומחים אם האוטו יצא בבדיקה תקין מלבד הנושא הזה, האם קרע כזה היה מונע מכם לרכוש את האוטו ?
בהנחה שזה חלק שאפשר להחליף והמוכר מוריד את עלות התיקון ועוד סכום כלשהו מהמחיר אז כן. קח בחשבון שיש נעלם בינוני ברכב. אולי תצליח לתקן בלי בעיה ואולי תצטרך ללכת לעשות תיקון יקר
יודה,
פגיעה בקורה הרוחבית הקדמית והחלפתה זו פגיעה בשילדה, צריך לדעת לעשות, כמו שכתבתי. זה לא פוסל קניית הרכב אבל יש להבין את המשמעות.
האם קראת את המדריך לגבי רכישת WK? זהו רכש שטח נפלא ובעל יכולת רבה, אבל אתה צריך להבין את ההרפתקאה אליה אתה נכנס.
לגבי בדיקת הרכב, לדעתי בדיקת רכב כזה במכון די שווה לתחת.... בהצלחה.
הי חברה,
תודה על כל התגובות. השאלה שלי היא בתמצית האם קרע כזה פוסל את האוטו ולא שווה לגעת בו או מדובר על משהו זניח שניתן לתקן אצל מומחה בנושא. האוטו נראה במצב טוב מאוד והמוכר הראה לי בעצמו את הקרע וסיפר לי עליו ולכן אני לא צופה קרעים נוספים. בכל מקרה אני מתכנן לקחת את הגייפ לבדיקה מקיפה ולכן אם קיימות בעיות נוספות הן יתגלו. אבל כמומחים אם האוטו יצא בבדיקה תקין מלבד הנושא הזה, האם קרע כזה היה מונע מכם לרכוש את האוטו ?
אני מתחיל מכך שאינני בקיא בגראנד WJ וזו דעתי האישית בלבד.
אני הייתי לא מזמן בחיפושים אחר רכב וכל רכב שראיתי עם פגיעה בשילדה נפסל על הסף.
שוב, זו דעתי האישית בלבד.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.