צפייה בגרסה מלאה : מטען מצברים ctek מהבהב ולא נכנס לרוטינת הטענה
אהלן,
הוצאתי מצבר מרכב ישן לצורך הטענתו בבית.
האוטו והמצבר עמדו בערך שנה וחצי מאז נסעו לאחרונה. מדובר ברכב ישן ללא שום מערכת חשמלית זוללת מתח.
חיברתי את המצבר למטען, כיוונתי על צלמית של הרכב ו...אחרי זמן קצר הוא החל להבהב ולא להטעין.
ניסיתי שוב - אותה תוצאה.
חיבור מצבר אחר מראה שהמעטן תקין ונכנס לרוטינת הטענה.
זה הזמן לקריאת קדיש על המצבר שלא נכנס לרוטינת הפעולה? פרק את נשמתו לבורא המצברים?
מדדת מתח על המצבר? בחלק מהדגמים מתחת ל2 וולט המטען לא נכנס לפעולה. יכול להיות שהמצב עד כדי כך גרוע?
boaz avrahami
23-04-16, 10:55
די בטוח שכן.
אני מניח שיש לך מטען קטן בלי פונקציית ״חידוש״.
אם אתה יכול תנסה לתת למצבר הטענה עם מטען טיפש ורק אחרי יום חבר את החכם...
לא יצליח אז לפחות אחד התאים מת
לא מדדתי מתח על המצבר. (אני לי וולטמטר)
יש לי ctek 3.8 אני לא רואה פונקציית 'חידוש'.
לא מדדתי מתח על המצבר. (אני לי וולטמטר)
יש לי ctek 3.8 אני לא רואה פונקציית 'חידוש'.
boaz avrahami
23-04-16, 12:00
החידוש מתחיל מהמטענים של החמישה אמפר.
נסה מטען טיפש בשביל להעיר את המטען
תנסה לחבר את 2 המצברים יחד למטען ואז אחרי שעה שעתיים תוציא את התקין
אם לא ילך אז כנראה הוא באמת התיבש
ד"א מיים היו לו ?
גל
מים יש.
אפשר למלא קצת אבל יש.
העצה שלך גל, בינתיים עובדת. נראה מה יקרה עוד שעתיים שלוש.
אתה יכול להשאיל את ה-ctek שלי ולנסות במצב - recond
תודה רבה!
תודה על העצות ועל הנכונות.
המצבר התקין נותק. נשאר רק הפרוק. הטעינה שלו נראתה מהירה מדי. ניתקתי את המטען, וניסיתי לקצר אותו לרגע. לא קרה כלום.
השם יקום דמו. הולכים לקנות מצבר חדש.
תהיה בריא, יש דרכים בטוחות יותר לבדוק מצבר :-)
ליתר בטחון, על מנת שלא אפספס את הניצוץ אם יהיה, לקחתי בלון גז ופתחתי את הברז...
boaz avrahami
23-04-16, 23:11
בפעם הבאה שים מנורה על החוט המקצר. לפי האור גם תוכל לאמוד את מידת הטעינה וגם לא יגרם נזק
מצטרף לשירשור עם שאלה בנושא
מצבר וולתא 80 אמפר לא ידוע בן כמה
הניע עד היום במכה אחת בלי בעיה
הרכב נוסע לפחות פעם בשבוע נסיעה של קרוב לשעה
חוץ מזה מטעין אותו פעם פעמיים בשבוע עם CTEK 3.6
ביום ראשון הניע בנגיעה אחת
ביום שני פחות מ-24 שעות אחרי התחיל בסטרטר יפה ובאמצע נגמר לו הכח
חיברתי את ה-CTEK ביומיים שאחרי ל-12 שעות +14 שעות
ההטענה נמשכה ולא הסתיימה והרכב לא מניע
האם מטען כמו CTEK 7.0 יכול לעזור למצבר עם ה-RECOND ???
פונקציה שלא קיימת במטען שלי
או שהמצבר כנראה כבר עשה את שלו אם הוא נטען ולא מניע למרות הטעינה
תודה לעוזרים.
לאחר שניתקת טעינה - כמה מתח היה על המצבר? אני מנחש שהוא עשה את שלו. התאריך מוטבע בלפסטיקה בדרך כלל.
מדדתי עכשיו וקיבלתי 12.35 V
המדידה היא לא בסמוך לטעינה שהיתה שלשום וביום שלפני
כשאני פותח מכסה מנוע יש אור בתא מנוע
לגבי התאריך הוא מוטבע לא ברור ואני יכול רק לנחש
עיקר ההתלבטות אם אופציית החידוש שקיימת במטענים החזקים יותר יכולה לעזור
ולחסוך החלפת המצבר
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.