צפייה בגרסה מלאה : דיפנדר בתור רכב טיולים
beerit10000
23-04-16, 12:33
האם דיפנדר 110 ארוך במצב מכאני מעולה יתאים בתור רכב שלישי בבית לטיולים רגועים רוב הזמן בשבילים באיזור ומדי פעם קצת נסיעות כביש? רוב הזמן הוא יהיה רק בשטח... חג שמח!!!
Sent from my SM-G9208 using Tapatalk
דיפנדר הוא מכונת טיולים אידאלית.
הסידור שתארת (הדיפנדר רק לשטח) עובד אצלי מצויין כבר הרבה שנים.
בקיצור ממליץ בחום.
beerit10000
23-04-16, 13:03
אשמח לעוד חוות דעת לשני הצדדים על הדיפנדרים
Sent from my SM-G9208 using Tapatalk
באזור, בארץ, בעולם - בכל מקום. לזה נועד דיפנדר.
אסף.
beerit10000
23-04-16, 13:19
באזור, בארץ, בעולם - בכל מקום. לזה נועד דיפנדר.
אסף.
בנסיעה בו מורגש ממש שהוא עגלה יחסית, האם כל הדיפנדרים כאלה? (td300)
Sent from my SM-G9208 using Tapatalk
הכל יחסי. זה רכב איטי בזכות מערכת הנעה שמיועדת לשטח.
ובכל זאת, אפשר לשייט עם TDI300 תקין ומכוון ב 130 בכביש. לא שזה כיף גדול.. אבל זה אפשרי. אישית, אני אהבתי את הנסיעה בכביש עם הדיפנדר, מין קצב אחר, גמלוניות נעימה. מכניס אותך לקצב של טיול.
אסף.
beerit10000
23-04-16, 13:26
הכל יחסי. זה רכב איטי בזכות מערכת הנעה שמיועדת לשטח.
ובכל זאת, אפשר לשייט עם TDI300 תקין ומכוון ב 130 בכביש. לא שזה כיף גדול.. אבל זה אפשרי. אישית, אני אהבתי את הנסיעה בכביש עם הדיפנדר, מין קצב אחר, גמלוניות נעימה. מכניס אותך לקצב של טיול.
אסף.
מה בנוגע לאמינות? בהנחה שלא מתעללים בו ולא נוסעים בו יותר מכמה עשרות קילומטרים בחודש? ולא מסלולים קשים...
Sent from my SM-G9208 using Tapatalk
הכל יחסי. זה רכב איטי בזכות מערכת הנעה שמיועדת לשטח.
ובכל זאת, אפשר לשייט עם TDI300 תקין ומכוון ב 130 בכביש. לא שזה כיף גדול.. אבל זה אפשרי. אישית, אני אהבתי את הנסיעה בכביש עם הדיפנדר, מין קצב אחר, גמלוניות נעימה. מכניס אותך לקצב של טיול.
אסף.
לדעתי אסף זה קשור יותר לנהג מאשר לדיפנדר הספציפי....אני בדקתי כמה "עגלות" ולמרות שהיו במצב פחות טוב מאשר מה שאספתי בסוף, אבל לכולם התחברתי כבר בנסיעת מבחן של 200 מ'...אז לדעתי אם לא מתחברים...לא להיאבק בזה....גם יש מכרים (וברנרד) שאומרים למה העינוי
beerit10000
23-04-16, 13:33
לדעתי אסף זה קשור יותר לנהג מאשר לדיפנדר הספציפי....אני בדקתי כמה "עגלות" ולמרות שהיו במצב פחות טוב מאשר מה שאספתי בסוף, אבל לכולם התחברתי כבר בנסיעת מבחן של 200 מ'...אז לדעתי אם לא מתחברים...לא להיאבק בזה....גם יש מכרים (וברנרד) שאומרים למה העינוי
ממנה נוגע ה''עגלתיות'' שלהם? זה משהו שניתן לשפר או לתקן? כי המנוע שיש אצלי הוחלף לפני 60,000 ק''מ. אני לא יודע למה להשוות את הדיפנדר אבל ביחס לסופה או לכל רכב אחר שברשותי הוא עגלה יחסית
Sent from my SM-G9208 using Tapatalk
ממנה נוגע ה''עגלתיות'' שלהם? זה משהו שניתן לשפר או לתקן? כי המנוע שיש אצלי הוחלף לפני 60,000 ק''מ. אני לא יודע למה להשוות את הדיפנדר אבל ביחס לסופה או לכל רכב אחר שברשותי הוא עגלה יחסית
Sent from my SM-G9208 using Tapatalk
קנית? אז מברוק ....
ויגידו לך כאן לפי מיטב המסורת תמונות נדרשות
beerit10000
23-04-16, 13:44
קנית? אז מברוק ....
ויגידו לך כאן לפי מיטב המסורת תמונות נדרשות
עוד לא קניתי, מחר ניפגש במוסך לוודא שאין תקלות או תקלות היסטריות, ונעשה העברת בעלות.
Sent from my SM-G9208 using Tapatalk
אם המחשבה הראשונה שיש לך על הדיפנדר היא שהוא עגלה ואיך אני משפר אותו אז אולי הוא לא בשבילך... לדעתי - או שמתאהבים או שמתאכזבים בהמשך.
וגם אם הוא במצב מכאני מעולה כרגע זה לא אומר שלא יצוצו בעיות/נזילות/כשלים. ברזל במיוחד ישן לא מחזיר אהבה גם אם תמציא לו שם ותייחס לו תכונות אנושיות.
beerit10000
23-04-16, 14:12
אם המחשבה הראשונה שיש לך על הדיפנדר היא שהוא עגלה ואיך אני משפר אותו אז אולי הוא לא בשבילך... לדעתי - או שמתאהבים או שמתאכזבים בהמשך.
וגם אם הוא במצב מכאני מעולה כרגע זה לא אומר שלא יצוצו בעיות/נזילות/כשלים. ברזל במיוחד ישן לא מחזיר אהבה גם אם תמציא לו שם ותייחס לו תכונות אנושיות.
אני מאוד אוהב את הסגנון נסיעה הדיפנדר, השאלה הייתה בשביל להחכים קצת בנושא. בכל זאת, מי לא אוהב שיש לו קצת יותר כוח מהרכב שהוא אוהב?
Sent from my SM-G9208 using Tapatalk
אני בעלים של פאגרו 2.8 דיזל... לא צריך לשאול אותי את השאלה הזו. :-)
יש ים של שיפורים וכיוונים שניתן לבצע בtdi300 החל מכיוון משאבה, דרך אינטרקולר מוגדל וטורבו. את כל אלה תשמור לאחר כך, קודם תחליט האם הרכב מדליק אותך, האם החסרונות והיעדר הנוחות (המזעזע שלו) הוא עניין סביל בשבילך? אני לא היית מסיים נסיעה ארוכה בלי כאבים ברגל ימין שנחה על הבלם יד לדוגמא. ובכל שאת הייתי בוחר בו פעם אחר פעם לנסיעות מנהלה ארוכות ולא במשפחתומטית בגלל העובדה הפשוטה שפשוט כיף לי לנהוג בו.
beerit10000
23-04-16, 15:56
אני בעלים של פאגרו 2.8 דיזל... לא צריך לשאול אותי את השאלה הזו. :-)
יש ים של שיפורים וכיוונים שניתן לבצע בtdi300 החל מכיוון משאבה, דרך אינטרקולר מוגדל וטורבו. את כל אלה תשמור לאחר כך, קודם תחליט האם הרכב מדליק אותך, האם החסרונות והיעדר הנוחות (המזעזע שלו) הוא עניין סביל בשבילך? אני לא היית מסיים נסיעה ארוכה בלי כאבים ברגל ימין שנחה על הבלם יד לדוגמא. ובכל שאת הייתי בוחר בו פעם אחר פעם לנסיעות מנהלה ארוכות ולא במשפחתומטית בגלל העובדה הפשוטה שפשוט כיף לי לנהוג בו.
מעולה, אין ספק שהנסיעה בו חוויתית מאוד ולא דומה להרבה ג'יפים, דווקא בעניין הנוחות הייתי מרוצה מאוד, במיוחד בהשוואה לסופה
Sent from my SM-G9208 using Tapatalk
להגדרת רכב טיולים, דיפנדר הוא הדבר האמיתי והמושלם.
רועד, רועש, ואל תחשות על שיוט מעל 100, יותר טוב 80-90. אתה לא נוסע לאוסטרליה!...
אני התרגלתי לתנוחת הנהיגה, למרות שאני עב בשר. מאוד התעצבתי למכור אותו
beerit10000
23-04-16, 19:45
להגדרת רכב טיולים, דיפנדר הוא הדבר האמיתי והמושלם.
רועד, רועש, ואל תחשות על שיוט מעל 100, יותר טוב 80-90. אתה לא נוסע לאוסטרליה!...
אני התרגלתי לתנוחת הנהיגה, למרות שאני עב בשר. מאוד התעצבתי למכור אותו
דווקא בקשר לרעידות והרעשים לא שמתי לב בנסיעה בדיפנדר הספציפי הזה, אחלה של רכב
Sent from my SM-G9208 using Tapatalk
אחרי 15 שנים על דפנדר מכרתי אותו כדי לקנות רכב "עדכני".
אם מטפלים בו היטב מדובר בכלי אמין ביותר (בעיקר ה- tdi300), שיקח אותך בסופו של דבר לכל מקום בבטחה.
מאוד ספרטני בתא הנהג, רועש, המזגן לא משהו (אלא עם כן שידרגתה אותו).
לשלי היה Drop Kit של אספיר שעשה רק טוב ונעילות קדימה ואחורה פנאומטיות של ARB.
בסופו של דבר המוטו היה " I can go slower but I will get anywhere".
פלטפורמה הנהדרת לשיפורים ושווה כל גרוש שהושקע בו.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.