צפייה בגרסה מלאה : גומיות מרכב
slinski785
04-11-05, 17:38
האם למישהו יצא להחליף את הגומיות שעליהן יושב המרכב ?
ברוב הסמוראים שראיתי הגומייה יבשה, והרבה לא מחליפים מסיבות כאלה ואחרות.
:?
slinski785
04-11-05, 21:09
השאלה היא האם מישהו החליף, והאם צריך להחליף !
כן, החלפתי בכמה רכבים (דווקא בשלי לא).
האם צריך? תלוי במצב הגומיות אצלך. סביר להניח שכן.
מעלה שוב את הנושא
אלון האם יש גומיות תחליפיות או שקונים סט מקורי ממכשירי תנועה?
אין לי מושג כמה זה עולה במכשירי תנועה...
באתר הזה מוכרים סט תחליפי...
www.wheelersoffroad.com
הזמתי מהם גומייה לגיר... הגיע תוך שבוע...
ערב טוב
ומה לגבי CJ איך מחליפים יש 5 אם הבנתי נכון
כמה הן עולות (אם יש בצפון מה טוב)
תודה
הפרוצדורה היא פשוטה - פותחים בורג, מרימים מעט את הבודי בנקודה, מוציאים גומיה ישנה ומכניסים חדשה. תקפידו להרים לא ישירות עם ג'ק על הבודי אלא ע"י פרישת הלחץ, בין אם בשימוש בלוח עץ עבה ובין אם במתקון קיים כמו רוקר פאנלים .
אני לא יודע איפה יש למצוא בארץ, קרנף.
מכשירי תנועה
כל גומיה 35 שקלים לפני מעמ
קרנף
35 ש"ח לCJ ?
הרכב שלי מוגבהה אוקולונים צריך 5 אם הבנתי נכון ?
תודה
מצאתי תחליף לגומיות העליונות של הסמוראי
גומיות של מוט מייצב סובארו דומות מאוד במבנה
מחר אני ירכיב אותם
בנתיים שם את הגומיות התחתונות הישנות כי אין בנמצא משהו אחר כרגע
קובי
מה זה עליונות? קדמיות? אחוריות מעל גשר הבולמים?
הן נמצאות בין הבודי לשאסי
יש להן צורה קונית יש 6 כאלה
combina347
19-03-06, 01:21
אני מעוניין לעשות בודי ליפט של 5 ס"מ 2 אינץ לערך
אני צריך את זה בגלל החור במכסה מנוע משום שהמנוע שלי גדול מידי עם הקרבורטור הזה
והשאלה היא כמה אוקולונים אני צריך להכין ומה רוכב בסיס הגליל שצריך?
אוקולון לכל תושבת, קוטר הבסיס כקוטר הגומיה המקורית (גדול יותר לא יכנס, קטן יותר גורם ללחץ מיותר).
אתה הולך על 33, למה אתה צריך בודי ליפט?
combina347
19-03-06, 20:08
המנוע שלי שיושב על השאסי גבוהה מאוד ומפריע למכסה מנוע להיסגר
בעבר עשיתי חור במנוע ושמתי את הפילטר הפתוח על הקרב'
תודות לקרנף (קובי) שנתן לי את המתאם לקרב' מוריד לי את גובה העשק ל3 ס"מ מעל מכסה המנוע
אני חייב בודי ליפט על מנת לסגור את העסק יפה ללא החוק של רקטת הקסם
ולא קיבלתי עדיין תשובה כמה אוקולונים אצטרך להכין 6 או 8 או........
10:
http://www.sky-manufacturing.com/images/suzuki/Sami2inchbodylift_small.jpg
אבל אתה עושה טעות לדעתי. המנוע רוצה אוויר קר ונקי, לא חם ומאובק כמו שיש מתחת למכסה המנוע. הדבר הנכון לעשות הוא להוציא את המסנן החוצה לגג, לא לצ'קמק אותו בתא המנוע ועוד לשלם על זה במחיר בודי מתפרק... אבל זו רק דעתי.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.