התחברות

צפייה בגרסה מלאה : לוקרים לצירוקי 95



eizi
05-05-16, 22:44
לוקרים לצירוקי 95.
מומלץ?
מה העלויות?
תודה.

Saar
05-05-16, 22:51
למה?

נמרוד
05-05-16, 23:21
עזוב למה זה טוב ואם זה מומלץ או לא.... קודם כל עלות, ואז תגיד אם זה עדיין מעניין אותך :rolleyes:

http://www.ebay.com/itm/YUKON-SPIN-FREE-LOCKING-HUB-CONVERSION-KIT-DANA-30-JEEP-TJ-XJ-YJ-27-Spl-5-x-4-5-/190993000402?hash=item2c7811e7d2:g:qwsAA Oxy4t1Sn4ZI&vxp=mtr

http://www.ebay.com/itm/Jeep-Cherokee-Xj-84-91-New-Dana-30-Manual-Locking-Hub-Conversion-Kit-X-12194-/381025312668?hash=item58b6e0df9c:g:iXEAA OSw1x1UQCRa&vxp=mtr

זה לפני משלוח ומיסים.

Saar
05-05-16, 23:25
ממש קיט שווה לכל כיס :)

בוזי
06-05-16, 15:19
בהתחשב בעובדה שזה כולל נאבות, מייסבים, דיסקים, קצוות צירייה, צלבים ולוקרים חדשים, זה פחות נורא אם ממילא נדרש שם שיפוץ.

eizi
08-05-16, 09:22
תודה על התגובות .
כרגע אני ימתין מחיר גבוה.אולי בהמשך.

נדב42
12-05-16, 02:08
למה?
האמת שגם אני חשבתי על זה - בעיקר למצב שקורה משהו רע בדיפרנציאל הקדמי (למשל: בורג קטן של הנעילה משתחרר ומסתובב לו בין גלגלי השיניים כאילו היה צ'ארלי צ'אפלין - סיפור אמיתי מהסרן האחורי בויטארה ...).

המחיר כמובן הופך את העניין לתיאוריה נחמדה עבורי, ובינתיים הסתפקתי בסקירה של מה צריך לפרק כדי לנתק את הדיפרנציאל הקדמי במקרה קטסטרופה (בקצרה: לפרק את 2 הגלגלים הקדמיים, את הברקסים, לשלוף את הציריות, לנתק אותן מהצלבים ולהחזיר הכל חוץ מהציריות בחזרה - ושוב תודה לגיתאי ...)

ofiredri
12-05-16, 18:09
אני הרכבתי כזה אצלי. איכות חיים בנסיעת כביש. אפשר לפתוח אם קורה משהו כגון שבירת ציריה או דיפרנציאל.
נאבות פתוחות שניתן לשפצן בקלות יחסית.

אבל המחיר גבוה !

six 4 life
12-05-16, 18:34
שווה את הכסף למי שיש את התקציב. מעבר ליתרון הברור בכביש (תגידו שולי כמה שתרצו - ההבדל בסחיבה מוחשי ועל ההבדל בבלאי אין ויכוח), כששוברים ציריה ואפשר פשוט לפתוח לוקר ולהמשיך זה שווה הרבה.
באשר לפירוק הציריה החוצה אחרי שנשברה והמשך נסיעה בלי הצירייה בנאבה - ראו הוזהרתם, הנאבה עלולה להתפרק והגלגל לעוף (אמיתי וקורה). אם כבר הגעתם למצב של ציריה שבורה ופירוקים בשטח עדיף שתפרקו את החלק הקצר בציריה ותרכיבו אותו חזרה על הנאבה. אם האוזנים שלו התעקמו - לעקם חזרה או לשבור. החלק הזה מאבטח את 2 חצאי הנאבה יחד מעבר ללחיצה המקורית שלהם במפעל. בלעדיו העומס הצידי שמפעיל הגלגל תוך כדי סיבוב (נסיעה) מסוכן ובלא מעט מקרים מפרק אותה אם הנאבה לא במצב חדש.

נדב42
12-05-16, 21:03
לגבי הפירוק: זו היתה כוונתי. אולי לא דייקתי בניסוח הקצרני, תודה על ההבהרה החשובה ...

-->