PDA

צפייה בגרסה מלאה : זוית הדריישפט אחרי הגבהה?



moriseven
05-11-05, 16:57
טוב אין שרשור בנושא בפורום CJ אז אני פותח חדש.
הג'יפ שלי CJ7 למי שעוד לא יודע.


אחרי ההגבהה(4" פרוקומפ) הדריישפט שלי בזוית מאוד גדולה (ממש באלכסון) למרות הקלינים וההנמכת טרנספר וזה גורם לי לרעידות ממש קטנות ומעצבנות במהירות של 60 70 קמ"ש.
הרעידות זה לא מה שמפריע לי אלא הפחד של הריסת הצלבים ודריישפט שמתעופף לו חופשי.
הסתכלתי על היוק של הטרנספר ושל הסרן האחורי והיציאות לא מקבילות כלומר היוק של הביצה יותר בזוית משל הטרנספר.(הבנתי שהם צריכים להיות באותו מישור)
השאלה היא מהי הזוית המותרת שהדריישפט יכול להיות בה (אני שמעתי משהו כמו 15 מעלות)
בקשר ליציאות של היוקים דווקא נראה שאם אני מוריד את הקלינים מאחורה אז היציאות מקבילות אבל הזוית שבה הדריישפט יהיה תהיה מאוד גדולה (הזוית ביחס ליוק) ולא נראה לי שזה יהיה בריא לצלבים.
יכול להיות שביאנוביץ' הביאו לי את הקלינים של ההגבהה של ה 2.5 או אולי הם מביאים קלינים יותר קטנים מכיוון שרוב הקונים הם סיקסים?(שבסיס הגלגלים יותר ארוך מהסבן)
אני חשבתי אולי להנמיך עוד את הטרנספר אבל זה ירים לי את המנוע כלפי מעלה ויקרב את המאוורר לרדיאטור וגם המאוור לא יקרר בדיוק את כל הרדיאטור.
בקיצור מה צריך לבדוק ואיך אפשר לתקן ?





מוריס

asafk
05-11-05, 18:21
קודם כל אתה צודק- היציאה של הטרנספר והכניסה לסרן צריכות להיות מקבילות.
הצלבים צריכים להיות מקסימום ב10 מעלות בעמידה, ותשים לב שבפתיחת מתלה מלאה הזווית גדלה, עד כדי מצב ששני היוקים משני צידי הצלב נוגעים אחד בשני והצלב לא יכול להסתובב.

הפרונות, מעבר לקלינים והנמכת טרנספר הם קיצור הטרנספר (ביטול הסליפ-יוק), וגל הינע עם CV (זה מה שעשיתי בקדמי אצלי- שהוא בערך באורך של האחורי אצלך, וגם עם הגבהה של קצת יותר מ4" ), ואז, כמובן, הסרן לא צריך להיות מקביל לטרנספר, אלא בקן אחד עם הגל במצב מנוחה.

אסף.

moriseven
05-11-05, 19:35
אסף, קודם כל התברר לי שיש כמה סוגי קלינים ויכול להיות שביאנוביץ' הביאו לי את הקלינים של ההגבהה של ה - 2.5" .(נבדוק ביום ראשון) האם מה שרשום על הקלינים מתייחס לסוג הקיט כי נדמה לי שעל שלי היה כתוב 2.5"?
יש לי חבר שיש לו CJ7 עם אותה הגבהה כמו שלי ולו אפילו יש משולשים ואני עדיין עם הנדנדות המקוריות ואין לו בעייה עם הזוית האמת אפילו הוא לא הנמיך את הטרנספר.
CV זה גם מה שחשבתי להביא השאלה האם ניתן להשיג את זה בארץ ?
ולמה התכוונת בלקצר את היוק של הטרנספר?




תודה מראש,




מוריס

נמרוד
08-11-05, 10:36
יכול להיות שבסוף תצטרך להתקין דרישפט עם צלב כפול (CV), מה לעשות אחד החסרונות של ג'יפ קצר כמו CJ7 זה אורך הדרישפט האחורי. אבל לפני זה, אני מציע שתמדוד, ממש תמדוד את המקבילות. תנסה להשאיל, ואם אתה לא מוצא אז תקנה מד זוית מגנטי בחנויות לאספקה טכנית, משהו כמו זה:
http://www.geodetic.com.au/images/hawml13817.jpg

לדעתי זה שווה את ההשקעה כי רק ככה תוכל לבדוק בצורה אנליטית את הבעייה ולפתור אותה שלא על ידי ניסוי וטעייה שגם יעלו לך עוד כסף ועבודה שחורה.

-->