התחברות

צפייה בגרסה מלאה : פירוק נעילה של לוקרייט



shonor6
16-05-16, 11:43
אהלן. ברשותי ג'ימני 2006 אוטומט עם נעילה אחורית של לוקרייט שמורכבת עליו לפחות שלוש שנים (הבעלים הקודם). כידוע הנעילה עושה כל מיני רעשים לא נעימים, שיכולה להרחיק אנשים שלא מבינים בתחום מהרכב (הוא למכירה). האם אפשרי לפרק אותה במוסך בלי בעיות?

שגיא S
16-05-16, 11:54
כעיקרון התשובה היא כן. ניתן לפרק נעילה והאוטו יחזור להתנהג כמו במקור עם דיפרנציאל פתוח.
אממה, ישנה בעיה.
רוב המתקינים של הנעילות בג'ימני משייפים את הקוביה בדיפרנציאל של הרכב על מנת להתאים את הנעילה. אני אישית לא מודע להשפעות של השיוף הנ"ל על פעילות הדיפרנציאל בלי הנעילה מותקנת.
אך קיים סיכוי שהדבר יפריע להתנהלות היומיומית

Giora
16-05-16, 14:20
אחרי הפירוק של הלוקרייט צריך להחזיר בית סטליטים מקורי כדי שתוכל לנהוג הבייתה

Sent from my ONE E1001 using Tapatalk

yoni_0000
16-05-16, 15:22
בלוקרייט לא צריך להחליף את בית הסטליטים, היא מתיישבת עליו. לא יודע איך זה בג'ימני, אבל בג'יפ הנעילה נכנסת במקום הספיידר גירס.. אני משער שגם בג'ימני יש משהו דומה, ואם אין לך אותם תצטרך להשיג.

Giora
16-05-16, 15:36
בלוקרייט לא צריך להחליף את בית הסטליטים, היא מתיישבת עליו. לא יודע איך זה בג'ימני, אבל בג'יפ הנעילה נכנסת במקום הספיידר גירס.. אני משער שגם בג'ימני יש משהו דומה, ואם אין לך אותם תצטרך להשיג.
צודק, הניסוח שלי לא היה מדויק. הכוונה הייתה שלאחר הפירוק צריך להחזיר את הגג"ש המקוריים של בית הסטליטים ולא את הבית עצמו. בכל מקרה, כמעט בכל מוסך שמתקין נעילות אפשר למצוא את הגג"שים שירדו מרכב אחר שהותקנה בו נעילה.

Sent from my ONE E1001 using Tapatalk

דרור ברלי
16-05-16, 17:24
בכל מקרה, כמעט בכל מוסך שמתקין נעילות אפשר למצוא את הגג"שים שירדו מרכב אחר שהותקנה בו נעילה.

Sent from my ONE E1001 using Tapatalk


מה אתה אומר.

ואם אין למוסך את הגג"שים?
או אם הם שכבו באיזו פינה והחלידו?
ואז מה? הלקוח ירוץ לקנות גג"שים חדשים (שיעלו לו כמו נעילה?...)

תשאירו את הלוקרייט על האוטו.

Giora
16-05-16, 17:47
מה אתה אומר.

ואם אין למוסך את הגג"שים?
או אם הם שכבו באיזו פינה והחלידו?
ואז מה? הלקוח ירוץ לקנות גג"שים חדשים (שיעלו לו כמו נעילה?...)

תשאירו את הלוקרייט על האוטו.
השאלה הייתה אם אפשר לפרק לוקרייט בלי בעיות, התשובה מתייחסת לשאלה - כן אפשר, רק שצריך להחזיר את המנגנון המקורי.
אם יש או אין באותו מוסך אפשר לשאול מראש, מה מצבם גם אפשר לשאול/לראות.

כשאני התקנתי נעילה השארתי את המכלול במוסך כי לא היה לי צורך עתידי בזה.

אני באותה דעה איתך שלא צריך לפרק נעילה כדי למכור את הרכב, אבל לא זאת הייתה השאלה של כותב הפוסט.

גיורא


Sent from my ONE E1001 using Tapatalk

דרור ברלי
16-05-16, 19:34
אחרי התקנת הנעילה הקדמית גם אני שמרתי את הגג"שים.
משומנים היטב בתוך שקית סגורה.
חשבתי שככה הם יישמרו.
שמתי במחסן ושכחתי מהם.

אחרי כמה שנים מצאתי את השקית במקרה, פתחתי ונהיה לי חושך בעיניים.
השקית היתה קרועה, מטונפת ויבשה. לאן נעלם כל השמן?
הגג"שים מתו. כל השיניים נאכלו מחלודה.
לא יצלחו לכלום מלבד לזבל. פשוט ככה. כואב הלב.

ולכן אין לי שום סיבה לחשוד שבתוך ערימת ברזלים שזרוקה בפינת מוסך הם יישמרו טוב יותר, למעט אם יהיו מושרים בשמן בכלי סגור כלשהו או משהו דומה.

חוץ מזה שהנעילה אמורה להוסיף משהו לערך האוטו, לא?...
או שבונים כאן על מכירה לאיזו סבתא שהתקתוקים יפריעו לה.

idor
16-05-16, 21:29
יש לי את אותה שקית מהג׳ימני הישן שלי. לדעתי בלי חלודה (צריך לבדוק).

מגן גחון
17-05-16, 00:48
תחשוב אולי על להחליף את הנעילה עם מישהו שמעוניין להתקין נעילה ,קח את החלקים שלו והוא את החלקים שלך.

asypeer
17-05-16, 08:14
תשאיר את הנעילה, מי שמחפש את הרכבים האלו יעדיף לקחת אחד נעול ולחסוך אלפיים ש״ח שזה העלות בערך של לנעול. יש יותר אנשים שירצו את האוטו עם נעילה מאשר בלעדיה. אני מניח שזה לא השיפור היחיד ברכב (הגבהה? מיגון?).


Sent from my iPhone using Tapatalk

-->