נדב ש.
01-06-16, 10:15
אחת התקלות הנפוצות(כמו שנוכחתי לגלות חחח) היא נזילה מהצנרת הנ"ל, הפירוק והתיקון לא קשים, גילוי מיקום הנזילה היה די קשה כי נוזל על הקורה הקידמית של הרכב לכל הרוחב והטיפטוף תלוי בשיפוע שהרכב נימצא בו בכביש ויכול להטעות.
כמה תמונות, בראשונה רואים את החיבור של הצינור אלומיניום לגוף הקולר, שם צריך לבצע הלחמת אלומיניום, כדאי כבר לחזק את שתי הצדדים:
108551108552108553
כדי להוציא את הקולר צריך לפרק אינטרקולר, אפשר להיעזר פה:
http://www.discovery2.co.uk/intercooler.html
כדי לפרק את הקולר צריך להוריד גריל קידמי וצופר ימני, הקולר סגור עם שתי ברגי פיליפס.
את המחברים המהירים של צנרת הקולר חייב לרסס ב wd40 ולתת להם כ 20 דקות מנוחה, הם ניפתחים בלחיצה לכיוון הקיר אש, לשחרר בעדינות.
הרכבה אחרי התיקון בסדר הפוך, לשים לב למחברים המהירים בהרכבה חזרה שהם במקום ונעולים, לי קרה שאחד מהם לא חיברתי טוב ובהנעה ראשונה נזל, הוחזר למקום והכל טוב.
לא לישכוח להוסיף נוזל גיר לפי ההוראות בספר.
תודה לעמית על העזרה הטלפונים והעצות.
כמה תמונות, בראשונה רואים את החיבור של הצינור אלומיניום לגוף הקולר, שם צריך לבצע הלחמת אלומיניום, כדאי כבר לחזק את שתי הצדדים:
108551108552108553
כדי להוציא את הקולר צריך לפרק אינטרקולר, אפשר להיעזר פה:
http://www.discovery2.co.uk/intercooler.html
כדי לפרק את הקולר צריך להוריד גריל קידמי וצופר ימני, הקולר סגור עם שתי ברגי פיליפס.
את המחברים המהירים של צנרת הקולר חייב לרסס ב wd40 ולתת להם כ 20 דקות מנוחה, הם ניפתחים בלחיצה לכיוון הקיר אש, לשחרר בעדינות.
הרכבה אחרי התיקון בסדר הפוך, לשים לב למחברים המהירים בהרכבה חזרה שהם במקום ונעולים, לי קרה שאחד מהם לא חיברתי טוב ובהנעה ראשונה נזל, הוחזר למקום והכל טוב.
לא לישכוח להוסיף נוזל גיר לפי ההוראות בספר.
תודה לעמית על העזרה הטלפונים והעצות.