צפייה בגרסה מלאה : p0134
כמו בכותרת, קוד תקלה p0134, לצורך העניין בפרייבט שלי- ניסן פרימרה 2004, אבל הקוד הוא אוניברסלי. המשמעות היא בהכרח חיישן חמצן תקול? המהלך הראשון בבדיקה הוא החלפת חיישן? או שיש עוד אופציות לבדיקות קודם לכן?
תודה-קובי
שכחתי לציין, לפני שנידלקה הנורה היתה ירידה בסחיבה של הרכב ועליה במקביל בצריכת הדלק, כ-20% לעומת מצב תקין
קובי
חוסר פעילות מחיישן חמצן. יכול להיות חיישן תקול או נתק בחיווט או בעיה בהזרקת דלק.
Sent from my A0001 using Tapatalk
נו, איפה כל מומחי הדיאגנוסטיקה? לפני שאני רץ להחליף חיישן, יכול להיות שתירשם תקלה p0134 בגלל משהו אחר כתוצר לוואי? למשל, האם יש פיוז בד"כ על מעגל החימום של החיישן? או אולי בעיית ממיר קטליטי (חיישן עליון ולא תחתון)?
את ההגדרה היבשה של הקוד אני מכיר, ציטוט מחיפוש בגוגל לא מקדם אותי...
קובי
כנראה שכל התותחים שלנו עזבו. חבל....
קובי
בס"ד
ערב טוב!
לא מכיר את הרכב ספציפי,
אבל לעניות דעתי כדאי לבדוק התנגדויות בחיישן+בדיקה ויזואלית.
יכול להיות ממיר סתום, אבל מהקל לכבד קודם לבדוק חיווט, אחר כך לבדוק/להחליף חיישן, ואם לא אז ממיר...
אצל אשתי ברכב סוזוקי ליאנה הופיע קוד התקלה הזה.
סימפטום גימגומי מנוע , נפתר ע"י החלפת סלילי הצתה.
לאחר מכן הופיע סימפטום חוסר סחיבה , נפתר ע"י החלפת שני ממירים קטליטים וכמובן- חיישן חדש.
זה בד"כ אחד מושך את השני וזה מתבטא בקוד הזה.
ערב טוב קובי,
לפי עניות דעתי קוד זה אכן מכוון לחיישן - חוסר סחיבה וצריכת דלק גבוהה אופייניים לחיישן עליון תקול. החיישן השני סה"כ מהווה פידבק לתקינות הממיר.
טרם החלפת החיישן ובמידה ויש לך רב מודד (עדיפות לסקופ) מדוד את ערך המתח המתקבל מהחיישן - ככל הנראה יהיה קבוע מתחת לחצי וולט.
מקווה שעזרתי,
עמית.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.