PDA

צפייה בגרסה מלאה : רנו קליאו, מדיד שמן ואילתורים



rupni
04-06-16, 23:42
ערב טוב לכולם, הרבה הרבה זמן לא הייתי פה.
הרבה מים עברו בנהר ובדרך לא דרך הגעתי לקליאו ספורט, עד היום הצלחתי להתגבר על הכל באמצעות תושיה בסיסית וארגז כלים קטן.
הפעם תקלה שדורשת טיפה יותר אילתור.

אני אתחיל מההתחלה, קליאו ספורט שנת 2000, מדיד שמן נכנס ל"בית מדיד שמן", הבית נשבר, מחיפושים בEPC החלק נכנס בלחץ לחור שיש בבלוק (או בקרטר, אני לא יודע האמת) אז הוא נשבר, ובדיוק בחיבור למנוע, כל זה קרה אצל הבעלים הקודמים, הטיפול שלו היה סוג של דבק גומי ומעל זה אפוקסי פלסטלינה, הגומי כנראה לאטימה והאפוקסי שלא יעוף.
אצלי מה שקרה זה פילטר שבדרך שלו היה מדיד שכנראה כבר לא החזיק מי יודע מה (כי הצרפתים היה חייבים לתקוע בדרך מגן למסילת דלק אלוהים יודע למה) והוא נפל, תיארתי לעצמי שלא קרה כלום, ניסע נקנה אפוסי חדש והכל יהיה בסדר, נסעתי קניתי אפוקסי חדש ובדרך שמן השפריץ והופ קשה להדביק וזה לא אוטם.

בקיצור מה עושים עכשיו ? יש רעיונות יצירתיים ? ללכת למוסך ולקוות שלא יאנסו אותי ?

asafk
05-06-16, 07:01
יש לקנות את החלק?
בלי לראות, אלא מהתיאור שלך, נשמע שאפשר לחלוץ מהבלוק את מה שנשאר מהבית הישן (עם חולץ ברגים שבורים או להבריז הברגה פנימית ולמשוך עם בורג, במידה ועובי הדופן מספיק) רק בזהירות לא להפיל חתיכות לתוך הקרטר.
הפעם בלי קיצורי דרך...

אני מודע היטב לנטיה לאלתר במכוניות כאלו, אבל גם אני שיניתי את הראש וגם הצפרדעים המזדקנות זוכות אצלי לטיפולים רק בחלקים מקוריים ובלי אילתורים - וזה מוכיח את עצמו באמינות לאורך זמן.

אסף.

rupni
05-06-16, 20:40
את החלק ניתן לקנות, ככל הנראה ההצעה תתקבל ואני אפעל בצורה הזאת, בנתיים מצאתי פקק זמני שיאפשר הנעה ונסיעה עם הרכב, נסיעה לצורך קריטי כמובן אני ממש לא הולך לצאת לטיול ככה.

-->