התחברות

צפייה בגרסה מלאה : מחפש רתך



yosss
05-06-16, 13:11
שלומות.
אמנם פורם בעבר אך ללא תגובות אז מנסה שוב.
מחפש רתך באיזור השפלה / מרכז שיעשה עבודה תמורת תשלום.

ברכב שלי היה מותקן וו גרירה, שהורד מהרכב עקב התקנה אחרת כיוון שלא היה מקום.
כדי להחזירו צריך לחתוך את הפלחים שמחברים את וו הגרירה לשילדה ולהתאים חדשים.
בפניה לאחת החברות שעוסקות בווי גרירה בקשו מחיר של וו גרירה חדש כי "לא מתעסקים בזה, רק בחדש".
108615

Sent from my m3 note using Tapatalk

lizard
05-06-16, 15:05
לעשות את העבודה אין בעיה אבל הסיכון הוא גדול.

yosss
05-06-16, 15:42
מסכים.
לכן אני מחפש איש מקצוע שיעשה את העבודה, תמורת תשלום כמובן.
גם אני יכול לבצע את הריתוך, אבל אז באיזשהו שלב כנראה הנגרר יצא למרדף אחרי הרכב שלי.

Sent from my m3 note using Tapatalk

מוני אורבך
05-06-16, 16:22
זאת בדיוק הסיבה שיש את מבדקת הטכניון.
הם אילו שנותנים את האישור לוו הגרירה.
עבור עסקים שמתפרנסים מהתקנות מאשרים גורף התקן גרירה מדגם מסוים.
אם אתה רוצה לשנות את הדגם אתה צריך אישור טכניון.
זאת הסיבה גם שהעסק שפנית אליו דורש מחיר "חדש"
כי הם רוצים שתתקין את הדגם שיש להם אישור טכניון בשבילו.
אפשרי אולי בדיקה פרטנית של המבדקה עבור דגם מסוים, תרים טלפון

lizard
05-06-16, 16:41
דבר ראשון התכוונתי שהסיכון לבעל המקצוע הוא גדול. אני למשל יכול בקלות לעשות את זה אבל אני לא אעשה. הסיבה שרוצים ממך עלות של וו חדש היא שבתאוריה לפחות צריך להעביר את הוו ששינית בדיקה של טכניון או משהו כזה.

מוטי ג.
05-06-16, 21:40
בדיקת תקינות במכון הטכניון לא כ"כ מסובכת.
אני בניתי ל 3 רכבים שלי וו גרירה, כולם עברו אישור במכון הטכניון בחיפה ללא בעיה, ולאחר מכן עמדה מספר 1 בחיפה.
הניגוס הכי גדול זה שזה שורף יום עבודה, ולפעמים 2.

אני לא מסגר, אבל יש לי מעט ניסיון עם "ברזל שחור"


במחשבה שניה......
זה היה בעידן גיפאי אחר, לפני בערך 10 שנים פלוס מינוס.... אז אולי דברים השתנו מבחינת היתרים ונהלים.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

פלג_
05-06-16, 22:24
האם הוו עדיין רשום הרשיון הרכב?

מנסיון שלי, עלות שהיה עליך לשלם לאחד המתקינים כדי לאשר זאת ברשיון הוא כבר מחצית מעלות וו גרירה חדש גם עם הוא כבר מותקן על הרכב, על זה תוסיף את עלות עבודת המסגר וההתקנה שכוללת חיווט.
אם כמה שזה משמע מוזר, לא בטוח שלא שווה להתקין חדש.

lizard
05-06-16, 23:22
בדיקת תקינות במכון הטכניון לא כ"כ מסובכת.
אני בניתי ל 3 רכבים שלי וו גרירה, כולם עברו אישור במכון הטכניון בחיפה ללא בעיה, ולאחר מכן עמדה מספר 1 בחיפה.
הניגוס הכי גדול זה שזה שורף יום עבודה, ולפעמים 2.

אני לא מסגר, אבל יש לי מעט ניסיון עם "ברזל שחור"


במחשבה שניה......
זה היה בעידן גיפאי אחר, לפני בערך 10 שנים פלוס מינוס.... אז אולי דברים השתנו מבחינת היתרים ונהלים.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk


מה היה התהליך? לדעתי לא אפשרי יותר. אתה רק התקנת או גם בנית את הווי גרירה?

מוטי ג.
05-06-16, 23:30
בניתי בעצמי והתקנתי על הרכב בעצמי, כולל עבודות חשמל.
התהליך היה פשוט, להתקשר לבחור בשם יוחאי(אם איני טועה) ולוודא שהוא נמצא(במכון טכניון חיפה ), מקסימום לחכות לו קצת.
הוא מעלה את הרכב על ליפט או מציץ מלמטה, לא הבנתי מתי ככה ומתי ככה, כנראה תלוי בגובה הרכב.
בודק חשמל עם מין תקע טסטר כזה.
נותן לך אישור תקינות.
הולכים מוקדם בבוקר לעמדה מספר 1( אני נסעתי לחיפה ) האוטו עובר במסלול, הם לא בודקים כלום בהקשר לוו רק מספרי שלדה, או מה שנקרא "זיהוי הרכב" מחתימים לך טופס.
אתה הולך לדלפק מאחור, מחכה שעתיים בתור, משלם מס כלשהוא, ומקבל רשיון חדש כולל וו גרירה.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

six 4 life
05-06-16, 23:51
מי שלא מבין את השורה התחתונה אפילו בהוד רוממותו הטכניון לא בודקים שום דבר, מעיפים מבט ומגהצים כרטיס אשראי.
אף אחד לא עושה שם בטעות רנטגן לבדוק שהריתוך מלא ותקין, אישית אני חושב שרתך רציני יכול לרתך את זה גם יותר חזק מהמקור.

מוטי ג.
06-06-16, 00:04
פעם אחת היה לי דיון מעמיק איתו על וו גרירה נשלף, אני הרכבתי פין כמו שיש בטרקטור לחיבור מחרשה, והוא סיפר לי שפעם מישהו בא עם בורג 8 מ"מ.
את ה 8 מ"מ הוא לא אישר.

אני מכיר מישהו שבנה טמבון מצינורות, הצינור לא היה מצד לצד, כלומר, מוו הגרירה לצד שמאל, ומוו הגרירה לצד ימין.
הוא לא אושר גם כן, ביקשו ממנו לייצר קורה מצד לצד, ועליה לחבר את הוו גרירה.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

חנן-ג'יפולוג
06-06-16, 01:00
מסיבות מובנות אני לא ארחיב, אבל לענ"ד הדיון הזה מתכתב היטב עם המונח "שאלת קיטבג" .



אם הבנתי נכון, הוו כבר רשום ברשיון.


Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk

yosss
06-06-16, 16:19
תודה רבה על התגובות, החכמתי.
לא הייתי מודע לכך שוו גרירה נבדק על ידי הטכניון.

וו הגרירה הנ"ל היה מותקן ברכב עד לפני חודש, מופיע ברשיון וכמובן עם צמת חשמל.

לאחר שיחת טלפון עם מעבדת הרכב של הטכניון הוברר לי שהבדיקות שהם עושים לווי גרירה הם בדיקות אב טיפוס (כפי שכבר נאמר) . לדברי הבוחן שינוי כזה שאני רוצה לבצע, הזזה של המיקום בכשתי ס"מ אינו דורש בדיקה חוזרת שלהם. הובהר לו כמובן שכדי להזיז את וו הגרירה יש לחתוך את הפלחים הקיימים ולרתך חדשים.

לסיכום חוזר לבקשה מהכותרת:
מחפש רתך מומלץ לביצוע העבודה.

Sent from my m3 note using Tapatalk

lizard
06-06-16, 17:30
אם זה מה שהטכניון אמר לך אז אתה מוזמן לבוא אלי. אני מאיזור המרכז.
צריך לראות את העבודה כדי לתת הצעת מחיר

צור קשר בפרטי אם רלוונטי

-->