opl
08-06-16, 20:39
אני מעלה בכוונה בכללי כי אולי העיקרון זהה ואולי קיים בעוד רכבים
108699
אחד הנושאים שעלו לשיחה בין החברים בעלי הפאגרו היה מנגנון הקפיץ שיושב בין השלדה לסרן האחורי ותפקידו לווסת את עוצמת הבלימה לחלק האחורי.
היצרן מגדיר נוהל מאוד פשוט לבדיקה:
108698
כמה שאלות/תהיות עלו:
* מאיזה הגבהה נדרש לבצע כיוון מחדש?
* "הרכב עובר טסט יופי למה לי לגעת בזה?"
* "הקפיצים שלי לא מקוריים, HD/SHD לא נראה לי שהנוהל הזה מתאים כבר"
התייעצתי עם האוסטרלים ולשמחתי ענינתי את אחד הקליברים, הוא אומר שיש מידות אורך שונות לפי סוגי מנוע, משהו שנראה לי קצת מוזר... ביקשתי שיסביר, אני ממתין לתשובה ממנו.
מי מכיר? מי יודע? אין כמעט מידע בנושא באינטרנט.
108699
אחד הנושאים שעלו לשיחה בין החברים בעלי הפאגרו היה מנגנון הקפיץ שיושב בין השלדה לסרן האחורי ותפקידו לווסת את עוצמת הבלימה לחלק האחורי.
היצרן מגדיר נוהל מאוד פשוט לבדיקה:
108698
כמה שאלות/תהיות עלו:
* מאיזה הגבהה נדרש לבצע כיוון מחדש?
* "הרכב עובר טסט יופי למה לי לגעת בזה?"
* "הקפיצים שלי לא מקוריים, HD/SHD לא נראה לי שהנוהל הזה מתאים כבר"
התייעצתי עם האוסטרלים ולשמחתי ענינתי את אחד הקליברים, הוא אומר שיש מידות אורך שונות לפי סוגי מנוע, משהו שנראה לי קצת מוזר... ביקשתי שיסביר, אני ממתין לתשובה ממנו.
מי מכיר? מי יודע? אין כמעט מידע בנושא באינטרנט.