צפייה בגרסה מלאה : ג'יפ ראשון לתפרנים
1. כמה אתם רוצים להשקיע?
*עד 40K
2. הרכב הוא יום יומי או מדובר ברכב פנאי לסופי שבוע?
*הרכב יהיה רכב פנאי אולי קפיצות פעם - פעמיים בחודש (תא - ירושלים)
חוץ מזה קצת טיולים, ישמש יותר לנסיעות לים עם ציוד.
3. מי נוהג בו? (אני)
4. כמה אנשים הוא צריך להכיל בטיולים?
*במקסימום 5 לרוב 2
5. כמה קילומטרים הג'יפ יעשה בשנה?
*בין 6K ל 12K
6. יש תנאי סף? אין
חשבתי על GMC JIMMY דעה? האם גז מוריד את הוצאות הדלק בצורה משמעותית? מה זה דורש מבחינת רישוי ?
אשמח לקרוא את דעתכם ולקבל הצעות נוספות.
תודה
1. כמה אתם רוצים להשקיע?
*עד 40K
2. הרכב הוא יום יומי או מדובר ברכב פנאי לסופי שבוע?
*הרכב יהיה רכב פנאי אולי קפיצות פעם - פעמיים בחודש (תא - ירושלים)
חוץ מזה קצת טיולים, ישמש יותר לנסיעות לים עם ציוד.
3. מי נוהג בו? (אני)
4. כמה אנשים הוא צריך להכיל בטיולים?
*במקסימום 5 לרוב 2
5. כמה קילומטרים הג'יפ יעשה בשנה?
*בין 6K ל 12K
6. יש תנאי סף? אין
חשבתי על GMC JIMMY דעה? האם גז מוריד את הוצאות הדלק בצורה משמעותית? מה זה דורש מבחינת רישוי ?
אשמח לקרוא את דעתכם ולקבל הצעות נוספות.
תודה
בלי להכנס לכל הדרישות ולבחירה המיוחדת...
לים כבר לא צריך לנסע עם ג'יפ... אם תעבור את קו ה100 מטר אתה מסתכן בדוח שמנמן ביותר...
נ.ב
אני לא מכיר את הג'ימי... אבל לא זכור לי שראיתי אותו בשטח (כלשהו)
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
בתקציב הזה (למעשה בפועל בהרבה פחות) הייתי מחפש סאנגיונג קורנדו.
נ.ב
אני לא מכיר את הג'ימי... אבל לא זכור לי שראיתי אותו בשטח (כלשהו)
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
זה בגלל שאתה לא מטייל איתי...;)
108837108838..
אני נוסע ומטייל בג'ימי כבר 3 שנים.
שבת האחרונה ציר המוסכים. בפסח עשינו את נקרות, נחל צין וכו'. לא עבירות אקסטרים אבל הרבה מעבר לשבילים.
הרכב משמש אותי ביומיום (20-30 ק"מ ביום) כרכב עבודה ומפגין אמינות מעולה ביחס לקשיש בן 20 ו300 אלף ק"מ.
לפותח השרשור, ג'ימי הוא פשרה מאוד גדולה בשטח
ולא מצטיין בשום דבר פרט לאמינות אמריקאית של שנות
ה90.
אני התפשרתי בגלל מחיר קניה נמוך (פחות מ10k ש"ח) ונסועה שנתית נמוכה מאוד (ממוצע 9000 ק"מ בשנה).
מערכת גז תתפוס לך חצי בגאז' שהוא מראש לא גדול מאוד (ביחס לטרופר/פאג'רו/טראנו).
איתי
108837108838
אין לך דרישות ספציפיות.. כל המבחר לפניך.
הכל מג'ימני ועד לאחרון הגראנד צ'ירוקים..
אם אתה מוכן להסתפק ברכב עם מוניטין פחות נחשב אבל עדיין מדובר ברכבים מוצלחים בסה"כ, הייתי הולך לכיוון הקוריאניות.
הם תמורה יותר טובה לכסף מבחינת שנתון לעומת היפאניות והאמריקאיות..
אם הייתי במקומך וחפצה נפשי בג'יפ "מגניב" ותמורה טובה לכסף בסה"כ, כנראה הייתי מנסה למצוא פאג'רו קינג, קצר.
תודה על התגובות.
למגיב הראשון - אני לא מתכוון להסתובב על הדיונות רק לפרוק ציוד.
אני לא מחפש חיית שטח מטורפת אלא משהו נוח להתחיל איתו ושהיה נעים גם לנסוע איתו בכבישים.
ITAYH - האם ג'ימי עונה על זה? והאם גז יורדי משמעותית את הוצאות הדלק?(מבחינת מקום יש גג)
יש גם את העניין של שני טסטים בשנה איך אתה מסתדר עם זה? לא חושב שאולי היה עדיף רכב קצת יותר חדש?
*יש גם את האיסוזו רודיאו יש דעה לגביו?
הסבה לגז עולה אלפי שקלים, ובכלי רכב ישנים שבהם התעסקות מסיבית בתא המנוע היא מתכון להסתבכות, זה פשוט לא שווה את זה בקילומטראז' הנמוך שאתה מדבר עליו.
אז עזוב את נושא הגז. פשוט תשכח מזה.
שני טסטים בשנה זה אכן ניג'וס (רכב נכנס לתקופה הזאת שלו בגיל 20), בתקציב שלך נסה להמנע ולקנות רכב משנת 2000 ומעלה.
עד 40k יש הרבה כלים בשוק יד שניה, למה, זה לא סכום קטן ולא בדיוק לתפרנים, קח את ההצעה של נמרוד וחפש לך משהו אחר.
אלאנאם כן אתה "דלוק" על הג׳ימי...
תודה על התגובות.
למגיב הראשון - אני לא מתכוון להסתובב על הדיונות רק לפרוק ציוד.
אני לא מחפש חיית שטח מטורפת אלא משהו נוח להתחיל איתו ושהיה נעים גם לנסוע איתו בכבישים.
ITAYH - האם ג'ימי עונה על זה? והאם גז יורדי משמעותית את הוצאות הדלק?(מבחינת מקום יש גג)
יש גם את העניין של שני טסטים בשנה איך אתה מסתדר עם זה? לא חושב שאולי היה עדיף רכב קצת יותר חדש?
*יש גם את האיסוזו רודיאו יש דעה לגביו?
לא התיחסתי לכמה זמן אתה נמצא פחות מ100 מטר... זה לא רלוונטי...
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
[QUOTE=tom1105;701746]לא התיחסתי לכמה זמן אתה נמצא פחות מ100 מטר... זה לא רלוונטי...
ואני התכוונתי שאני לא מתכוון להיות כל כך קרוב לים
ממליץ על משפחת סוזוקי.
אם חמישה אנשים אז גרנד ויטרה כמו שלי חמש דלתות יכול להכיל בצפיפות קלה גם חמישה.
מה שכן ממש זול להחזקה.
צריכת דלק בין 8 ל 10 קמ לליטר תלוי בנסיעות.
מבחינת עבירות הרכב עובר איפה שצריך.
נכון ששליהטיפה גבוה מהרכב הסטנדרטי שהוא היה והסרן שלי מברזל אבל לפי רמת הטיול כך תוכל לשפר.
מה שכן מדובר בדגם שהופסק להימכר ב 2002 אם אני לא טועה.
כל הגרנד ויטרות מהדור החדש יותר אני לא אוהב.
נמוכות מידי ומהלכי מתלה קצרים.
Tzvika-Pick
17-06-16, 15:45
מצטרף להמלצה של המגיב מעלי. ג'יפ ראשון לתפרנים זה סוזוקי.
רובם שומרים יפה על הערך שלהם אז אתה לא מאבד הרבה בירידת ערך - נהדר לתפרן שחושב להשתדרג בעתיד.
החלפים ברוב המקרים זולים וזמינים - נהדר לתפרן המצוי.
יש שפע של גורואים ומומחים שיטפלו לך ברכב, לא צריך לחפש בנרות מוסכניק שמוכן להתעסק עם ג'ימי בן 20 מוסב לגז ומשופר לשטח. כל מוסכניק יטפל לך ברכב כי זה "מנוע של איגניס" (במקרה של הג'ימני) או "מנוע של בלאנו" (במקרה של הויטארה). גם זה נהדר לתפרן המצוי.
הבעיה שלך היא רק איזה סוזוקי לקנות. ב-40 אלף ש"ח אפשר למצוא אחלה ג'ימני. רק שהוא מתאים לזוג. כלומר יש לו 4 מקומות ישיבה ברישיון אבל אי אפשר באמת לקחת 4 אנשים לטיול כי בטיול המושב האחורי הופך לתא מטען.
גרנד ויטארה ארוכה היא אופציה טובה אבל כמו שאמרו זה רק מודלים 1999-2001. בעייתי.
נשאר לך את הויטארה XL7. רכב חביב, אבל על פניו קצת יותר יקר מהתקציב שלך. יש אחת שנראית נחמד למכירה כבר הרבה זמן בפורום, כולל מערכת הגז שאתה כל כך חולם עליה. שווה בדיקה, אולי אתה והמוכר תוכלו להיפגש באמצע הדרך
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/95332-%D7%9C%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%94-%D7%A1%D7%95%D7%96%D7%95%D7%A7%D7%99-%D7%92%D7%A8%D7%A0%D7%93-%D7%95%D7%99%D7%98%D7%A8%D7%94-XL7-2005
קורא את השירשור ומחייך,וזאת למה? מכיון שעל גאלופר עם מנוע של מגנום ,7מקומות ,טיולים איטנסיביים +חוצי ישראל
וכל שוויו לא מגיע למחצית מהמדובר.אז יתכן והבהמה שלי היא ג׳יפ לתפרנים אבל אני מרגיש איתה הכי עשיר בעולם....
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.