התחברות

צפייה בגרסה מלאה : החלפת יוניט לחץ שמן פאג'רו 2.8



ishc
18-06-16, 18:23
היום בבדיקת שמן מים שגרתית גיליתי נזילה בכל צד ימין של תא המנוע. האשם נראה כמו יוניט לחץ שמן שהתחיל לנזול, מקריאה בפורומים זרים והתייעצות בקבוצת הוואטסאפ של מיצובישי נראה שזו תקלה די נפוצה.
מס' שאלות:
1. האם מישהו החליף ויכול לתת איזה שהם דגשים לגבי ההחלפה?
2. האם זה (http://www.ebay.com/itm/NEW-Mitsubishi-Pajero-Shogun-MK2-2-5-2-8-OIL-PRESSURE-SWITCH-SENSOR-/181855747322?hash=item2a57727cfa:g:f80AA OSwgApXC3zZ&vxp=mtr) החיישן? כמובן שיום ראשון אבדוק עלות בארץ ואז אחליט אם להזמין.
3. ממה שמצאתי בספרות טכנית מומנט הסגירה הוא 15NM שנשמע לי המון.
4. חומר איטום: בספרות טכנית מצויין שצריך לעשות שימוש בחומר איטום 3M ATD NO.8660 OR EQUIVALENT - לא מכיר את החומר, לי מה שראיתי זה כמו טייפ שאני מעריך ששמים על ההברגה, מישהו מכיר?
5. ניקוי: כל האיזור מלא שמן, זו לא רק הנזילה אלא גם המאוורר שהרצועות שמעיפים את השמן לכל עבר. איך מנקים באמצעים ביתיים? האם להשפריץ ספריי ניקוי שומנים (לרכב) ואז לשטוף את האיזור עם צינור גינה זה רעיון טוב? מעבר לרצון שלי לשמור על תא מנוע נקי אני גם רוצה לוודא שהנזילה לא חוזרת.

מצ"ב צילום של היוניט (http://i219.photobucket.com/albums/cc95/emaxmax/PICT0215.jpg)
תודה לכל מי שעזר

נדב ש.
18-06-16, 19:07
זה החיישן וזה המומנט(מהזיכרון), החלפתי לא מזמן אצל חבר, עלה לו מקורי משהו כמו 180 ₪.
לנקות טוב באיזור החיישן עם ספריי קרבורטור, את כל השאר מסביב אפשר גם, או פשוט לנגב מה שאפשר ולשטוף עם מים.
לציין שחיישן חליפי עולה הרבה פחות אבל לא מחזיק כנראה מעמד ונישבר מהר יותר מויברציות.

ishc
18-06-16, 20:25
תודה, היוניט שוט מתפרק בהברגה כן?
מה לגבי החומר איטום ששאלתי? יש לך מושג?

asafk
18-06-16, 21:18
יש לך מק"ט של החיישן?

אסף.

shmulikbg
18-06-16, 21:22
גרוש וחצי בכל חנות חלפים. ממש אין צורך במקורי.
מה שכן, תקפיד על אותו צבע.

נדב ש.
18-06-16, 21:55
גרוש וחצי בכל חנות חלפים. ממש אין צורך במקורי.
מה שכן, תקפיד על אותו צבע.

הגרוש וחצי לא החזיק הרבה... נישבר בחלק שמתחבר הקונקטור ונזל, המקורי משום מה מחזיק יופי כבר כמעט חצי שנה.

מתפרק בהברגה עם בוקסה, לפי מה שאני זוכר הגיע עם הדבק על ההברגה כמו בקישור ששמת, לא מרחתי כלום, פשוט חיברתי וסגרתי עם מומנט וזהו.

shmulikbg
18-06-16, 22:00
הגרוש וחצי לא החזיק הרבה... נישבר בחלק שמתחבר הקונקטור ונזל

עניין של מזל, נדב. אצלי תחליפי מס' שנים ו...טפו טפו...

נדב ש.
18-06-16, 22:05
גם בתחליפי יש סוגים זאת הבעיה, ואם נפלת על משהו זבל זאת בעיה, ואם זה מתחיל לינזול לך כשאתה באמצע המדבר יותר בעיה, זאת הברגה לא רגילה שם ואי אפשר ליסגור את היציאה עם סתם בורג.

ishc
18-06-16, 23:46
יש לך מק"ט של החיישן?

אסף.

מצורפת תמונה

108872

wonderd
09-04-19, 15:51
הקפצה קלה - איפה נמצא החיישן הנ"ל?

נדב ש.
09-04-19, 16:37
https://www.google.com/search?q=pajero+2800+oil+pressure+sensor&client=ms-android-om-lge&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiH_NSskMPhAhWxo3EKHWfVDd0Q_AU oAXoECAwQAQ&biw=360&bih=518#imgrc=_wmRicNbXVfxjM

ishc
09-04-19, 19:42
מתחת לאינטרקולר, פינה קדמית, צד נהג.
יש במדריך תמונה בתגובה 70.

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

wonderd
10-04-19, 08:50
תודה לכם :)

-->