ishc
18-06-16, 18:23
היום בבדיקת שמן מים שגרתית גיליתי נזילה בכל צד ימין של תא המנוע. האשם נראה כמו יוניט לחץ שמן שהתחיל לנזול, מקריאה בפורומים זרים והתייעצות בקבוצת הוואטסאפ של מיצובישי נראה שזו תקלה די נפוצה.
מס' שאלות:
1. האם מישהו החליף ויכול לתת איזה שהם דגשים לגבי ההחלפה?
2. האם זה (http://www.ebay.com/itm/NEW-Mitsubishi-Pajero-Shogun-MK2-2-5-2-8-OIL-PRESSURE-SWITCH-SENSOR-/181855747322?hash=item2a57727cfa:g:f80AA OSwgApXC3zZ&vxp=mtr) החיישן? כמובן שיום ראשון אבדוק עלות בארץ ואז אחליט אם להזמין.
3. ממה שמצאתי בספרות טכנית מומנט הסגירה הוא 15NM שנשמע לי המון.
4. חומר איטום: בספרות טכנית מצויין שצריך לעשות שימוש בחומר איטום 3M ATD NO.8660 OR EQUIVALENT - לא מכיר את החומר, לי מה שראיתי זה כמו טייפ שאני מעריך ששמים על ההברגה, מישהו מכיר?
5. ניקוי: כל האיזור מלא שמן, זו לא רק הנזילה אלא גם המאוורר שהרצועות שמעיפים את השמן לכל עבר. איך מנקים באמצעים ביתיים? האם להשפריץ ספריי ניקוי שומנים (לרכב) ואז לשטוף את האיזור עם צינור גינה זה רעיון טוב? מעבר לרצון שלי לשמור על תא מנוע נקי אני גם רוצה לוודא שהנזילה לא חוזרת.
מצ"ב צילום של היוניט (http://i219.photobucket.com/albums/cc95/emaxmax/PICT0215.jpg)
תודה לכל מי שעזר
מס' שאלות:
1. האם מישהו החליף ויכול לתת איזה שהם דגשים לגבי ההחלפה?
2. האם זה (http://www.ebay.com/itm/NEW-Mitsubishi-Pajero-Shogun-MK2-2-5-2-8-OIL-PRESSURE-SWITCH-SENSOR-/181855747322?hash=item2a57727cfa:g:f80AA OSwgApXC3zZ&vxp=mtr) החיישן? כמובן שיום ראשון אבדוק עלות בארץ ואז אחליט אם להזמין.
3. ממה שמצאתי בספרות טכנית מומנט הסגירה הוא 15NM שנשמע לי המון.
4. חומר איטום: בספרות טכנית מצויין שצריך לעשות שימוש בחומר איטום 3M ATD NO.8660 OR EQUIVALENT - לא מכיר את החומר, לי מה שראיתי זה כמו טייפ שאני מעריך ששמים על ההברגה, מישהו מכיר?
5. ניקוי: כל האיזור מלא שמן, זו לא רק הנזילה אלא גם המאוורר שהרצועות שמעיפים את השמן לכל עבר. איך מנקים באמצעים ביתיים? האם להשפריץ ספריי ניקוי שומנים (לרכב) ואז לשטוף את האיזור עם צינור גינה זה רעיון טוב? מעבר לרצון שלי לשמור על תא מנוע נקי אני גם רוצה לוודא שהנזילה לא חוזרת.
מצ"ב צילום של היוניט (http://i219.photobucket.com/albums/cc95/emaxmax/PICT0215.jpg)
תודה לכל מי שעזר