צפייה בגרסה מלאה : תקלה : סוזוקי ג'ימיני 2002 אוטומט
שלום לכל חברי הפורום,
לאחר נסיעה בשטח (חולות) הרגשתי שההילוך מחליק מעט.
עליתי לכביש עצרתי וניסיתי לנסוע שוב אך הרכב לא זז בשום הילוך..
חיכיתי 10 דקות הנעתי שוב נסעתי מאה מטר ושוב הרכב לא זז.
המנוע מגיב - הטורים עולים בלחיצה על הדוושה אך לא נוסע.
יכולתי להמשיך עם העצירות ולנסוע שוב כל פעם מאה מטר אבל אני מתאר לעצמי שזה יזיק לגיר.
אם מישהו יודע מה הבעיה ויכול לומר לי איפה הכי מומלץ לטפל בה אני אשמח לשמוע.
שמעתי על אורטוב ברחובות, מישהו ממליץ?
הג'ימינים מלפניי הvvt יודעים לשמצה בתור משמידיי גירים. נסיעה בחולות מאמצת מאוד גירים אוטומטים, ובמקרה שלך כנראה גמרה לו את הקריירה.. אתה כנראה עומד לפניי שיפוץ גיר... תנחומיי.
מניסיון שלי עם הקינג, אורטוב מאוד נחמדים, אך הגיר שלי היה זקוק לשיפוץ שוב אחרי 10000 קמ ואת התקלה המקורית בעיקבותיה נכנסתי למוסך הם לא פתרו.
(שיפצתי שם גיר)
saar,
אז באיזה מוסך בסופו של דבר פתרו לך את הבעיה?
הג'ימינים מלפניי הvvt יודעים לשמצה בתור משמידיי גירים. נסיעה בחולות מאמצת מאוד גירים אוטומטים, ובמקרה שלך כנראה גמרה לו את הקריירה.. אתה כנראה עומד לפניי שיפוץ גיר... תנחומיי.
יוני,
מהם העלויות של שיפוץ גיר?
תכין 5-6 אלף ש״ח במידה וזה אכן דורש שיפוץ מלא אבל לפני זה תגרור את הרכב לארז טופ גיר בטירה. יכול להיות שהחלפת שמן ופילטר תציל לך את הגיר, אל תבנה על זה..
Sent from my iPhone using Tapatalk
חברים,
אורטוב מציע לי שיפוץ גיר ב 7600 שקל מה אתם אומרים?
הוא בדק את הרכב או שזאת תשובה על שאלה טלפונית ״כמה יעלה שיפוץ גיר?״
אם הוא לא ראה את הרכב אז הייתי ממשיך לבעל מקצוע אחר
Sent from my iPhone using Tapatalk
פתח את הגיר..
הוא אומר שנהרסו הקלאצ׳ים של כל ההילוכים חוץ מהילוך רביעי, הבוכנות ושני סולנואידים
בתחום הסוזוקי וגיר אוטומט אני מכיר רק את ארז סנטו.
אבל אם המכון הזה נראה לך הוגן, האחריות משתלמת והמחיר מתאים לך - לך על זה.
מה מיוחד בגיר של ג׳ימיני אוטומט 2002?
לי נאמר ע״י המשפצים שהחלקים יקרים וקשים להשגה, מה שמייקר את הסיפור. הגיר בשנתונים הראשונים מתכנון עצמי של סוזוקי ולאחר מכן של אייסין עד היום.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.