PDA

צפייה בגרסה מלאה : מה בודקים בג'ימני לפניי קניה?



yoni_0000
26-06-16, 16:31
ידידה טובה שלי רוצה לקנות ג'ימני... משימת בדיקת המועמדים הפוטנציאלים הוטלה עליי.
התקציב כ40k פלוס 5k לישור קו.
השנתונים הרלוונטים הם 2006-2008, רק אוטומט.
מה לבדוק?
איך לבדוק אם יש בעיות בגיר?
עוד מחלות שצריך לדעת עליהן?
מבחינת שיפורים אני יודע על מה להסתכל, והם בגדר בונוס.

תודה מראש.

אלדר
26-06-16, 16:57
בשנים האלו הגיר פחות בעיית,
תתחיל מלבדוק כמו שבודקים כל רכב.
תבדוק אוזני גרירה, הן חלשות ונוטות להתעקם בכל משיכה.
תבדוק את אוזני המוטות רדיוס הן עדינות ונוטות לחטוף מסלעים.

asypeer
26-06-16, 17:04
תחפש רכב שלא נסע בשטח, מאיזו דודה תל אביבית. עדיף לשים על אחד כזה 5 אלף בשיפורים מאשר רכב מחיית שטח סוזוקי שפירק אותו איזה ילדון


Sent from my iPhone using Tapatalk

yoni_0000
26-06-16, 17:07
זה בטוח.. הבנתי עם מי יש לי פה עסק. מהמעט שהצצתי במודעות ראיתי שיש הציע סביר ולדעתי לא יהיה קשה למצוא כלי טוב.

שגיא S
26-06-16, 17:25
תקפיד על הגיר!

הרבה אנשים - מוכרים את הרכבים כי תיקנו את הגיר בקמצנות ומעבירים את התקלה הלאה.

עוד תקלות נפוצות: קוילים - מתבטא במנוע מגמגם לדוגמא.
חיישן חמצן תקול - אמור להדליק נורת צ'ק אנג'ן אבל לפעמים אנשים מאפסים את התקלה כל הזמן במקום לטפל בה.

רעידות בגלגלים בין 70-80 קמש - דורש השקעה באחד מרכיבי הפרונט (בושינגים, קינגפינים, צמיגים וכו')

יש לי רכב טוב להציע לך - אבל 2005. שייך לחבר מאוד טוב שלי שהפך לסגן מפקד טייסת ומאז הפסיק לטייל :/ ישאיר לה גם הרבה עודף..

yoni_0000
26-06-16, 17:30
יש מצב. אני אדבר איתך שבוע הבא, כשנתחיל לראות רכבים.

asypeer
26-06-16, 18:22
אל תוותר על בדיקה אצל מישהו שמכיר טוב את הדגם ותחלואיו (זוקילנד וכו׳)

ואל תבזבז זמן על דגם שאינו vvt
Sent from my iPhone using Tapatalk

Tzvika-Pick
27-06-16, 18:20
אם הוא מדבר על מודל 2006 ומעלה אז הכל גם ככה vvt, אין צורך להקפיד.

התקלה בה' הידיעה היא הגיר. גם בדגמי ה vvt הוא לא מושלם ומתקלקל. זה מה יש. תבדוק שהוא תקין, לא מחליק ולא בועט בזמן בלימה והורדה משני לראשון.
חוץ מזה אין מחלות מיוחדות. האוזניים של מוטות הרדיוס מתעקמים אבל כל עוד הן לא שבורות זה שטויות, לוקחים פליישר ומיישרים. וו הגרירה המקורי נתלש וטכנית זה נחשב ל״קצה שלדה״ בעגת הרחוב אבל גם זה לא קריטי.

-->