צפייה בגרסה מלאה : Article: סמנו את התאריך: 15-17 לספטמבר, גרוטולוג
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3738-%D7%A1%D7%9E%D7%A0%D7%95-%D7%90%D7%AA-%D7%94%D7%AA%D7%90%D7%A8%D7%99%D7%9A-15-17-%D7%9C%D7%A1%D7%A4%D7%98%D7%9E%D7%91%D7% A8-%D7%92%D7%A8%D7%95%D7%98%D7%95%D7%9C%D7% 95%D7%92
elephant man
27-06-16, 10:54
מה לגבי רכבי ליווי?
אני מעוניין להצטרף עם סובארו פורסטר.
ניתן להירשם לא אלקטרונית?
יעני מזומנית...
לתת כסף תמורת הרשמה רחמנה ליצלן...
אני בא עם הסובארו 4X4 של אשתי... בתנאי שסביון מתחייב לקנות אותה בסוף המסע ב7,500 שקלים :rolleyes:
איזה סובארו יש לה? אם באמת תרצה למכור אני מכיר כמה חולים.....
מדליק!!!
אלפנט מאן, אולי נתאם משהו
התשלום הוא ההרשמה,
דברים פשוטים לאנשים פשוטים במסע פשוט...
עדיין מחפשים רכב (אנשים עם דרישות, רוצים מנוע גדול והנעה אחורית), מקסימום נבוא על קטנוע.
במקרה לגמרי התגלה אתמול מאגר מעניין של רכבים, אפרופו הנעה אחורית...
בכניסה לעין העמק, יש מקום שנקרא "פונדק האש". באגטים וכולי. טעים. יש לבעל הבית פרשנות מעניינת על הנושא של סנדוויץ' טוניסאי. אבל זה לא העניין.
יש לו מסתבר עשר יחידות וולוו מודל 98', שנשארו מתוך 58 שהוא קנה בזמנו כחבילה אחת ממכרז של מנהל הרכב - מכוניות של שרים וסגני שרים לשעבר. "כחדשות! - תכניס מצבר וסע!" - טוב, חדשות כמו שהסנדוויץ הטוניסאי היה טוניסאי...
בכל מקרה, המחיר, לפני דין ודברים, הוא 2 ב10. שתי חתיכות בעשרת אלפים שקל. מניח שיש פה הזדמנות ל"קבוצת רכישה" כמו שאוהבים פה בפורום. תתקשרו אליו, מה אכפת לכם...
http://www.d.co.il/80092782/30420/
אישית אני חושב שכולכם משוגעים.
5000 זה בערך כל התקציב ככה שזה לא ממש בא בחשבון. אני באופן אישי שמתי מטרה לסגור את קניית הרכב ב-2000 ש"ח לרכב עם טסט. ותתפלאו, יש כאלו דברים אפילו מפתיעים.
וולוו שנות ה 90 זה הרכב לדברים האלו. למרות שסוף שנות ה 70 תחילת 80 עדיפות בתכלס.
מה שאני עוללתי לוולוו 245 סטיישן שנת 79 בשנות הרשיון הראשונות שלי... והרכב קיבל הכל בהבנה ובחיוך!
5000 זה בערך כל התקציב ככה שזה לא ממש בא בחשבון. אני באופן אישי שמתי מטרה לסגור את קניית הרכב ב-2000 ש"ח לרכב עם טסט. ותתפלאו, יש כאלו דברים אפילו מפתיעים.
בנתיים לא מצאתי משהו באמת מעניין, הרוב נמוכים מידי ומסובכים להגבהה.
בנתיים לא מצאתי משהו באמת מעניין, הרוב נמוכים מידי ומסובכים להגבהה.
לנו יש משהו על הכוונת אבל הוא יהיה רלוונטי רק בתחילת אוגוסט ואני מקווה שנספיק להכין אותו. מקסימום, קטנוע.
חברים,
שימו לב שאני לא מפרסם את האירוע הזה בפייסבוק כדי שיהיו בו, בעיקר גולשי ג'יפולוג, ג'יפאים אמיתיים שאת רובם אנחנו מכירים ותמיד נשמח להכיר את אלה שאנחנו לא מכירים
אז שלחו קישור של הכתבה הזו לחברים שאתם יודעים שזה יכול לעניין אותם והם נמצאים באתר קצת פחות.
החלק החשוב במסע הזה, למעט הסבל שבו, הוא החברותא
סביון
אנחנו טיפלנו בנתיים בעיקר בתחזוקה, בשבועיים הקרובים נתקין הכל חזרה והרכב יישלח לטסט.
לאחר הטסט נכין אותו למסלול כמו שצריך.
יש מצב לארגן נקודת עצירה ביום שישי אחר הצהריים לטובת דתיים שרוצים להשתתף?
elephant man
02-07-16, 23:06
מדליק!!!
אלפנט מאן, אולי נתאם משהו
התחלתי כבר לעבוד על הרכב...
שואל גם פה וממתין בציפייה...
האם ניתן לשלם עבור ההשתתפות במזומן, למי? מתי ? איפה?
אני בפנים ברצון רב, אפילו יש כבר רכב...
רק לא מקבל תשובות לשאלותי......
תודה מראש על ההתייחסות.
boazgutman
03-07-16, 07:20
יש לי קאיה מנטור שנת 1999 עם 270000 ק"מ. נוסעת חלק עם טסט. מצב מכאני פיקס.(מינוס שמשות שלא עובדות חשמלית :-) ) מי שרוצה לקנות אותה עבור המסע הזה שיצור קשר.
אם לא תימכר ... תצא למסע איתי. :-)
"מי רשאי להשתתף? כל מי שירשם מראש, ישלם ויהיה בעלים של רכב שיעמוד בקריטריונים."
בהתיחס להגדרה בעלים של רכב, אני מגיע עם רכב שרשום ע"ש ביתי שבהחלט עומד בקריטריונים, אני מקווה שאין עם זה בעיה.
יותם לב טוב
09-07-16, 22:12
נוסעים גם על הכביש ?
כן. לא הרבה - אבל נוסעים.
אסף.
ניתן לקבל מספר חשבון בנק על מנת לבצע לכם העברה בנקאית של דמי הרישום ?
אנחנו כבר עם רכב 80% מוכן ורק מחפשים דרך לשלם על ההשתתפות בצורה פרימיטיבית...
זהו... גרוטאה בחניה, צוות רייסר ורכב המירוץ המהולל של דייהו יוצאים להרפתקאה.
הדייהו ידנית, יד שניה, 20 שנה אצל אותו בעלים וכמעט הכל עובד פרט למזגן.
יהיה מעניין 😜
109567
109568
הרגע ראיתי את ספר הרכב המקורי
ניסיון שני לתמונות:
109571
109572
שחררו קצת פרטים.... באיזה איזור כללי יהיה המסע ?
מדבר יהודה ? נגב ? ערבה ?
יש לי מיצובישי סופר לנסר, שנת 93, גיר ידני, 20 שנה אצלנו, עם טסט עד 15.8 בלבד, אוהבת לקבל תוספת שמן מדי פעם, חלק מחלונות החשמל עייפים אבל בסה"כ נוסעת (ועם מזגן).
החלטנו לא לחדש לה את הטסט ולמכור אותה לפירוק / לברזל.
אם היא יכולה לעזור למישהו עם ידיים ימניות שרוצה לצאת עימה למסע לאחר העברת בעלות - אפשר לשלוח לי ה"פ, רצוי בימים הקרובים.
יש לי מיצובישי סופר לנסר, שנת 93, גיר ידני, 20 שנה אצלנו, עם טסט עד 15.8 בלבד, אוהבת לקבל תוספת שמן מדי פעם, חלק מחלונות החשמל עייפים אבל בסה"כ נוסעת (ועם מזגן).
החלטנו לא לחדש לה את הטסט ולמכור אותה לפירוק / לברזל.
אם היא יכולה לעזור למישהו עם ידיים ימניות שרוצה לצאת עימה למסע לאחר העברת בעלות - אפשר לשלוח לי ה"פ, רצוי בימים הקרובים.
בעקבות שאלות שקיבלתי בפרטי, כנראה שלא היה מובן מספיק - הכוונה הייתה שאני מוסר ללא תמורה את הרכב למי מחברי הפורום שירצה אותו, המקבל יעשה העברת בעלות מסודרת (על חשבונו) וזהו ...
הטסט עד 15.8 ...
ובכן... המסלול סוייר ונבדק. למי ששאל נגב? מדבר יהודה? הערבה? התשובה היא כן.
המפות שתצטרכו הן מפות סימון שבילים מספר 11, 12, 13 - הן מכסות את רוב המסלול.
חוץ מזה נזדקק ל3-4 מתנדבים - נועם והפורסטר, למשל. לטובת סיוע וגרירת גרוטאות מושבתות, כדי לחכות בנקודות לאורך המסלול בהן המשתתפים יקבלו נ.צ. למקטע הבא, וגם לענייני מנהלות בשטח.
כיוון שהמסלול הוא מהמגוונים ומהמעניינים שיש למדינת ישראל להציע - קל זה לא יהיה, אבל יהיה טיול יפה והחוויה גם מובטחת...
אסף.
הרכבי סיוע נוסעים באותו תוואי של המסלול? כי אם יש דרך עקיפה וסלולה יותר אז אני יכול לבוא עם עגלה
רק תרשו לי לומר שכמובן יהיה נהדר שבחניונים יצטרפו עוד הרבה חברים, אבל נראה לי שיהיה קצת פספוס אם לכל גרוטאה יהיה צוות סיוע....
אסף.
אם השיירה תהייה 30 רכבי סיוע ו8 גרוטאות בניהם זה בהחלט יהיה פספוס.
גם 8 ו8 יהיה פספוס.
אני לא יודע באיזה צורה אתם מתכננים את השיירה (דבוקות, שיירה, בודדים...) אבל בהחלט צריכה להיות הפרדה בין הנספחים לבין הגרוטאות.
לעומת זאת, כאחד שמגיע בצוות של 4 בפריווט חבוט, אני בהחלט בונה על פג'רו ציוד שיעשה לי "מלא מחדש" בלילה הראשון ובצהרי היום השני (לפני שיחזור הביתה לשבת).
אם השיירה תהייה 30 רכבי סיוע ו8 גרוטאות בניהם זה בהחלט יהיה פספוס.
גם 8 ו8 יהיה פספוס.
אני לא יודע באיזה צורה אתם מתכננים את השיירה (דבוקות, שיירה, בודדים...) אבל בהחלט צריכה להיות הפרדה בין הנספחים לבין הגרוטאות.
לעומת זאת, כאחד שמגיע בצוות של 4 בפריווט חבוט, אני בהחלט בונה על פג'רו ציוד שיעשה לי "מלא מחדש" בלילה הראשון ובצהרי היום השני (לפני שיחזור הביתה לשבת).
גם אצלנו זה אותו מקרה, אנחנו צוות של 4 אנשים בנבלה הקוראנית ורוב הציוד (אוכל שתיה וכו') אמור להגיע עם הרכב המלווה שלנו.
רכבי הליווי שאינם מרשלים ידלגו רק בין חניוני הלילה.
מצד שני... ברור שננצל אותם בתור מרשלים... (חבל שיהיה להם משעמם)
אסף.
לגבי צורת השיירה - כולם יצאו יחד, ולא תהיה ברירה אלא להתקדם בשיתוף פעולה. כך השטח מכתיב.
(כמה אנשים צריך כדי להרים אוטו באוויר ולהעביר אותו מעל מכשול? סתם שאלה תאורטית )
אסף.
לגבי צורת השיירה - כולם יצאו יחד, ולא תהיה ברירה אלא להתקדם בשיתוף פעולה. כך השטח מכתיב.
(כמה אנשים צריך כדי להרים אוטו באוויר ולהעביר אותו מעל מכשול? סתם שאלה תאורטית )
אסף.
תלוי כמה הוא שוקל
Elad Shamir
15-08-16, 13:39
תלוי כמה הוא שוקל
זה תלוי האם עדיין יש שמן במנוע ודלק במיכל [emoji1]
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
מתנדב להיות מרשל... ליום וחצי הראשונים
Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
מתנדב להיות מרשל... ליום וחצי הראשונים
Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
אומי כבר נידב אותך..
אסף.
אם אקבל פס מהאישה והילדים אז אשמח להיות מרשל.
קיבלתי מנדט להיות צוות סיוע במהלך שלושת ימי האירוע. הסיוע הוא לכל הקבוצות כמובן. מבוצע על בסיס התנדבותי.
אסע עם גיפ רתום לעגלה. הגיפ מצוייד בכננת. יש לי מקסטרק ברכב ו 8 מכשירי קשר נישאים.
המנדט להגדיר מה מותר או אסור נמצא אצל המארגנים. אני מעלה כאן את הגיגי לגבי מה יהיה על העגלה. בואו ניתן רעיונות למארגנים. הכל כמובן כפוף לאישורם.
מציע למארגנים, לפתוח קבוצת ווטסאפ משותפת, אצלם תוך כדי ואפרסם לכולם את המראות הקשים. כמובן שיועלה אחכ, ע״י מומחי המחשבים, לאתר כחלק מהכתבה שתיכתב ע״י.......
הגיגי:
מים
דלק 95
ערכת עזרה ראשונה
כלי עבודה, מעדר, את חפירה.
גנרטור/רתכת/דיסק.
מטף כיבוי אש.
נבחרה שותפה למסע
שוודית בת 20
קצת רחבה, יש יאמרו אפילו מרובעת
פילפלית עם טורבו חמוד
כרגע קצת נמוכה לטעמי אבל לאחר שנסיים את הכל ברבנות (אין טסט כבר כמעט חודשיים) נצא איתה לשופינג בחיפוש אחר פלטפורמות שיעזרו לה קצת עם המרווח מתחת לחזון
אולי כדאי לפתוח קבוצת ווטסאפ למשתתפי המסע, לטובת עדכונים לקראת ובמהלך המסע ?
סתם רעיון....
אולי כדאי לשתף באמצעות האתר את משתתפי המסע, האתר והקהילה, בכל העדכונים לקראת ובמהלך המסע ?
סתם רעיון....
:-)
השוודית רגע לפני טסט ומחר אני רוצה לעשות ביטוח
איך עושים ביטוח עבור חודש אחד?
boaz avrahami
23-08-16, 19:07
הפול עושים גם צד ג׳?
השוודית רגע לפני טסט ומחר אני רוצה לעשות ביטוח
איך עושים ביטוח עבור חודש אחד?
אני עשיתי אצל הסוכן שלי וציינתי מולו שהאוטו יהיה אצלי בערך חודש.
כדי לבטל ביטוח חובה צריך להראות העברת בעלות או הורדה מהכביש
כדי לבטל ביטוח חובה צריך להראות העברת בעלות או הורדה מהכביש
רק אצל מי שרוצה להציק לך.
אם אתה מסודר אצל סוכן טוב, מספיק להחזיר את תעודת הביטוח המקורית.
עוד 3 שבועות המסע, האם נרשמה כבר מסה קריטית לאפשר את המסע?
אם כן, אשמח אם יהיה פירוט על מספר המשתתפים ואולי אפילו איזו "תעודת זהות" קצרה עם סוג הרכב ועוד פרטים פיקנטיים...
לפי מה שהבנתי יש בערך 8 רכבים רשומים
יש איזו סיבה שאנחנו צריכים לדעת עליה לגבי העמימות על מספר המשתתפים?
הסיבה היא שהאדם היחיד שיודע בדיוק מי המשתתפים, בחופשה כוללת הרחקה כפויה מהמחשב.
עד מחר.
תתעודדו בזה שהכמות המינימלית של משתתפים כבר קיימת, כל הסיוע גם, ושבוע לפני המסע נפרסם את רשימת חניוני הלילה.
אחלה מסלול, אגב. יהיה כיף.
אסף.
elephant man
01-09-16, 22:00
הפורסטר כבר מתרגש
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
גם אנחנו ממתינים לעדכונים.
הלאגסי כבר אחרי הגבהה, מחר נסיים את המיגונים ונתחיל זיווד ועיצוב.
לגבי ביטוח, ניתן לעשות בחברת הפול ביטוח משבוע ועד שנה.
אנחנו עשינו לחודש- 186 שקל.
הרכב אצלנו כבר אחרי טסט, מהבחינה הזאת מסודר.
ובכן... זה קורה באמת.
אנחנו כבר עובדים על הכנת העזרים, וזה הזמן לספר לכם שהמסע הוא... חוצה ישראל... אבל לרוחב.
היציאה לדרך ביום חמישי מוקדם בבוקר מאנדרטת אוגדת הפלדה - חבל שלום.
חניון הלילה הראשון, אחרי יום ארוך יחסית אבל מהיר יהיה בחניון דורון ביער להב.
היום השני יביא לידי ביטוי את מימד הגובה ופחות את המהירות, ויסתיים בחניון לילה בפארק ערד.
היום השלישי יסתיים סמוך לכביש ערד-סדום, מתחת לצוק תמרור, וגם שם אם יהיה צורך להכשיר את הגרוטאות או הנהגים, אחרי יום מאתגר למדי, יש אפשרות לחניון לילה.
אסף.
אפשר לבוא ללוות את הקבוצה? הכוונה ברכב שלי כמובן וכנראה רק ליום אחד או 2
ובכן... זה קורה באמת.
אנחנו כבר עובדים על הכנת העזרים, וזה הזמן לספר לכם שהמסע הוא... חוצה ישראל... אבל לרוחב.
היציאה לדרך ביום חמישי מוקדם בבוקר מאנדרטת אוגדת הפלדה - חבל שלום.
חניון הלילה הראשון, אחרי יום ארוך יחסית אבל מהיר יהיה בחניון דורון ביער להב.
היום השני יביא לידי ביטוי את מימד הגובה ופחות את המהירות, ויסתיים בחניון לילה בפארק ערד.
היום השלישי יסתיים סמוך לכביש ערד-סדום, מתחת לצוק תמרור, וגם שם אם יהיה צורך להכשיר את הגרוטאות או הנהגים, אחרי יום מאתגר למדי, יש אפשרות לחניון לילה.
אסף.
הי אסף, אני לא בקי בז'אנר. למה כוונתך ב"מימד הגובה"?
מבחני איכות למיגון גחון, למיטב הבנתי.
Sent from um melabes
הי אסף, אני לא בקי בז'אנר. למה כוונתך ב"מימד הגובה"?
עליות, ירידות.... וגם מה שאומי כתב...
אסף.
בעית הרישוי ניצחה, הרכב הוחזר לבעליו ואני אאלץ לקרא על המסע ולא להשתתף.
חבר עם רנו קליאו 98, טסט נגמר היום, מחפש שותף למסע או קונה באלף שקל. טנק דלק מלא.
אורן: 0542360053.
Sent from um melabes
אהלן לכולם ...
אני מעט בבעיה ... ואשמח לעצה.
מהבוקר, אני מנסה לעשות ביטוח חובה +צד ג' לרכב (שאיתו נצא למסע)
אבל אף סוכן חברה (פול) לא מוכנים לעשות לי ביטוח לחודש ... (בפול מוכנים אבל רק חובה)
אני אובד עצות ...
אשמח לכל הכוונה
בתודה מראש
רוי
אני עשיתי לשנה אצל הסוכנת הקבועה, ואבטל אחרי ואקבל זיכוי לביטוחים האחרים שלי.
Sent from um melabes
למה צריך צד ג׳
מקסימום אקנה את הגרוטאה שדפקתי:rolleyes:
ובדרך לשם?
Sent from um melabes
תודה אומי5
הסתדרתי :)
יש ביטוח :)
רוי
- - - Updated - - -
אני לא יודע למה צריך צד ג'
אבל זה התקנון (אני קיבוצניק :) )
רוי
אם כך אז סבבה.
יש מידע לגבי עצירות מחוץ לשטח, תידלוקים וכו'?
את רשימת חניוני הלילה ראית... מציע להצטייד בדלק לכל היום על כל גרוטאה.
אם כי המסלול עובר קרוב לכבישים.
אסף.
אם כך אז סבבה.
יש מידע לגבי עצירות מחוץ לשטח, תידלוקים וכו'?
חניון ראשון ליד יער להב יש תחנת דלק בצומת דבירה, חניון שני, פארק ערד אפשר לנסוע לכניסה לערד לצורך תדלוק.
הי, על הרכבים יודבקו סטיקרים כל שהם?
נסתפק במדבקת ג׳יפולוג.
אסף.
שעת הזנקה?
Sent from um melabes
במידה ועדיין נדרשים רכבי סיוע, שישי שבת אני פנוי.
שעת הזנקה?
Sent from um melabes
בוקר... מוקדם.
אסף.
לא עניתם אם אפשר לבוא ללוות את המסע.
מה בעניין הניווט.
מקבלים מסלול של אותו היום בבוקר?
נוסעים בשיירה עם מוביל?
להביא איזה gps ונקבל קובץ?
ללוות את המסע, על המסלול - נבקש שלא. נציב כמה מרשלים בדרך לסיוע וregroup בנקודות קריטיות וזהו.
אבל כולם מוזמנים להצטרף לחניוני הלילה ולטייל בין לבין. העונה מתאימה ביותר והאזור מגוון ועם המון מסלולים.
לגבי הניווט. בערך כמו שאייל כתב בהזמנה למסע.
בתחילת כל יום תקבלו רשימת נ.צ. כדי לנווט מאחת לשניה. חלק מהם יהיו מסומנים ובהם תצטרכו להצטלם כדי להראות שהייתם שם. התמונות המדליקות / מפגרות / מעבירות את רוח השטות של המסע ביותר יצ׳פרו את בעליהן. הנ.צ יביאו אתכם עד לאמצע / שליש הדרך שם יחכה לכם מרשל עם מעטפה ובה רשימת ה נ.צ. הבאות. אין מה להביא ג׳יפיאס. כמו שכתבתי באחת ההודעות הקודמות - תביאו מפות.
כיוון שזה מסע ולא תחרות נמליץ לנסוע בקבוצות של 3-4 גרוטאות יחד. אתם בהחלט תזדקקו לעזרה הדדית.
עזרה ממי שלא משתתף במסע אסורה בעקרון, פרט לרכבי השטח שאנחנו נעמיד במקומות הכי בעייתיים. הם או יעזרו לכם או יסתלבטו. תלוי. מצד שני מה זה השטויות האלה אסור מותר. זה לא איזה חוק, אבל זה פחות כיף.
אלו בגדול הפרטים, נפרסם אותם בהרחבה כשבכל יהיה סגור, עד כמה שאנחנו מסוגלים לסגור דברים...
אסף.
חניון לילה נשמע נחמד. איפה הם יהיו?
חניון לילה נשמע נחמד. איפה הם יהיו?
ניחוש פרוע:
ובכן... זה קורה באמת.
אנחנו כבר עובדים על הכנת העזרים, וזה הזמן לספר לכם שהמסע הוא... חוצה ישראל... אבל לרוחב.
היציאה לדרך ביום חמישי מוקדם בבוקר מאנדרטת אוגדת הפלדה - חבל שלום.
חניון הלילה הראשון, אחרי יום ארוך יחסית אבל מהיר יהיה בחניון דורון ביער להב.
היום השני יביא לידי ביטוי את מימד הגובה ופחות את המהירות, ויסתיים בחניון לילה בפארק ערד.
היום השלישי יסתיים סמוך לכביש ערד-סדום, מתחת לצוק תמרור, וגם שם אם יהיה צורך להכשיר את הגרוטאות או הנהגים, אחרי יום מאתגר למדי, יש אפשרות לחניון לילה.
אסף.
שלום אסף
אני זוכר שכתבת זאת אך אני לא מצליח למצוא את מספרי המפות שהיו בשימוש לפי המסלול המתוכנן.
it goes without saying
כמובן שאין להשתמש בקבוצת החילוץ בווטסאפ באירוע ״גרוטולוג״.
כפוף לכללי האירוע, אני אהיה בסביבה לכל אורך האירוע עם הג׳יפ שלי.
ברור שתהינה תקיעות. זה מהות האירוע.
אני אהיה שם לחלץ באישור המארגנים באותם המקומות שלא ניתן לסתדר לבד או באמצעות עזרה מהקבוצות האחרות.
אהיה עם קשר, ערוץ 6 אמריקאי. יש לי 8 מכשירי קשר. נא הביאו מכשירים ניידים מהבית, לא בטוח שיספיק לכולם.
לביא 054-4382475.
נו... שחררו פרטים...
שעת כינוס באנדרטה, שעת זינוק...
כמה משתתפים....
:confused:
סוף סוף סגרנו את כל הפרטים והתיאומים.
שעת תחילת המסע 0700.
נבקש מכל המשתתפים וגם מהסייענים להיות בזמן, היום הראשון יהיה ארוך...
אסף.
ניחוש מושכל מתי יגיעו לחניון הלילה ביום הראשון?
אני מקווה שלפני החושך. זה התכנון בכל מקרה.
אסף.
ניחוש מושכל מתי יגיעו לחניון הלילה ביום הראשון?
צריך עוזר טבח? קבלתי פס מהאישה...
איך להיערך עם אוכל? מתוכנן זמן להפסקת צהריים, או לבנות על סנדוויצים?
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
יש מצב טוב שאתצרך. יש הרבה מה לחתוך.
אין בעיה. אבוא עם הסכין הטובה שלי :-)
איזה גריל יש לך? גדול? אם יעזרו לי (וזו הרבה עזרה כי הוא כבד נורא) אני יכול לבוא עם הגריל החדש שלי. יש לי עגלה שאפשר לשים אותו עליה. אבל צריך לבוא לעזור לי יום-יומים לפני.
סוף סוף סגרנו את כל הפרטים והתיאומים.
שעת תחילת המסע 0700.
נבקש מכל המשתתפים וגם מהסייענים להיות בזמן, היום הראשון יהיה ארוך...
אסף.
יופי.... אני אכוון שעון מעורר ל 06:30 :cool:
סוף סוף סגרנו את כל הפרטים והתיאומים.
שעת תחילת המסע 0700.
נבקש מכל המשתתפים וגם מהסייענים להיות בזמן, היום הראשון יהיה ארוך...
אסף.
התחלה\הזנקה ב07:00 זה יופי. באיזו שעה יחל התידרוך?
ב 0700.... תדריך קצר ולדרך.
אחרי זה נמקם את הסייענים.
אסף.
- - - Updated - - -
מבחינת אוכל - איש איש לעצמו. תרצו - תעצרו. המסע מתוכנן בקצב טיול.
אסף.
אין בעיה. אבוא עם הסכין הטובה שלי :-)
איזה גריל יש לך? גדול? אם יעזרו לי (וזו הרבה עזרה כי הוא כבד נורא) אני יכול לבוא עם הגריל החדש שלי. יש לי עגלה שאפשר לשים אותו עליה. אבל צריך לבוא לעזור לי יום-יומים לפני.
איפה אתה גר?
Sent from um melabes
יש מצב שאוכל לקפוץ איזה ערב
Sent from um melabes
אני מעוניין להעמיס את העגלה בשלישי או רביעי. ביום חמישי לצאת בסביבות חמש וחצי. הגריל ממש כבד אז אם יש לך בעיות גב אז עדיף שלא
אני מכין פוייקה... לא גריל, כרגע התכנון הוא צ'ילי, גולש ואורז לערב, שקשוקה לבוקר.
אהה סבבה אז לא צריך להביא גריל. מתי אתה מתכנן לצאת ומאיפה?
חברים,
יש עוד מקום,
כמה צוותים נשרו בדרך והסד"כ עומד על 6 צוותים,
כך שאפילו מניין אין...
אבל יהיה כייף!!!
אני יוצא כנראה מאשדוד, סביבות ארבע וחצי אולי אחרי
אז אם אגיע (כרגע נקבע לרכב תור להחלפת מיסבי גלגל ביום שלישי - מקווה שזה יפתור את הבעיה) אז אני אצא לא לפני חמש וחצי שש. אתה תהיה שם הרבה לפני.
היי לכולם, ערב טוב
האם מישהו מכיר מקומות לינה באיזור שטח הכינוס ?
(הצפוניים שמנסים לא לצאת ב 3 פנות בוקר :) )
רוי
פארק אשכול.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
boaz avrahami
11-09-16, 20:50
פארק אשכול.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
זה בדוק?
למיטב ידיעתי הפארק נסגר אחהצ
רוי, אתה מחפש צימרים או לינת שטח?
ראיתי באתר טיולי שיש שם אופציה לקמפינג. לא בדוק מעבר לזה.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
אם אין לך בעיה לישון עם שק שינה אצלי בסלון(המיטות כבר תפוסות) אתה מוזמן לנחות אצלי.
אני גר 16 דקות נסיעה מהאנדרטה.
לדעתי אין בעיה לזרוק שק"ש גם בנקודת הכינוס. קצת קרוב לעזה, אז אל תופתעו מגיפ צבאי שיבוא לבדוק מי אתם.
Sent from um melabes
לדעתי אין בעיה לזרוק שק"ש גם בנקודת הכינוס. קצת קרוב לעזה, אז אל תופתעו מגיפ צבאי שיבוא לבדוק מי אתם.
Sent from um melabes
ממש לא מומלץ !!
עד כדי כך?
Sent from um melabes
משתתפים המעוניינים להגיע ערב קודם לתחילת המסע, מוזמנים לפתוח אוהל אצלי על הדשא, 7 דקות מנקודת ההתחלה. פרטים בה"פ.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
אנחנו ישנו מחוץ למרכז ג'ו אלון
יש שם יער דיברנו עם השומר והוא אמר שאין בעיה לישון בחורשה שם
היי לכולם, ערב טוב
האם מישהו מכיר מקומות לינה באיזור שטח הכינוס ?
(הצפוניים שמנסים לא לצאת ב 3 פנות בוקר :) )
רוי
אנחנו ישנו מחוץ למרכז ג'ו אלון
יש שם יער דיברנו עם השומר והוא אמר שאין בעיה לישון בחורשה שם
אפשר כבר להשאר שם לערב שאחרי, עד שכולם יגיעו [emoji4]
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
איפה ג'ו אלון ואיפה האנדרטה....
כפי שאמרתי, יש אצלי מקום, תעדכן מה אתה מחליט לעשות.
איפה ג'ו אלון ואיפה האנדרטה....
כפי שאמרתי, יש אצלי מקום, תעדכן מה אתה מחליט לעשות.
חשבתי על יער להב..
טוב, חזרנו , היה נחמד מאוד, אבל יש כמה רג'קטים לפעם הבאה....
1. הובטח ניווט על פי כתב חידה, ובסוף קיבלנו רשימת נ.צ. שצריך להצטלם לידם.
2. היה חסר תיאור של הנ.צ. שצריך למצוא, כמו פיצול שבילים, או חורבה, או עץ דקל או בור מים....
3. התאמצנו למצוא את הנ.צ. בדיוק של סנטימטרים בודדים, ובסוף אף אחד לא בדק אפילו מה צילמנו.
4. בהגעה לחניון נאלצנו לחכות שעות בשמש, בלי שהמארגנים ימתינו לנו שם, ויגדירו את נקודת החניון.
5. המסלולים בכל יום היו קצרים מדי, מומלץ להאריך אותם, כי מה לעשות, כולנו אוהבים להדביק את הדוושה....
6.עניין ההשכמה בבוקר, צריכה להיות מסודרת, מומלץ לקבוע מראש שעה לתדריך בוקר, ושכל אחד יתאים את עצמו ויהיה מוכן בשעה המיועדת.
כשכולם כבר מתעוררים בערך ב 06:30 , אין סיבה לצאת לקראת 09:30...
7. יש יותר מדי אנשים שלא נוסעים בגרוטאות במסע, כמו הפורד עם האופנוע, הגרנד הכחול, הפורסטר , הדיפנדר וכדומה.
נ.ב. החניון בפארק ערד היה גרוע, בזכות כל הבדואים שהסתובבו סביבנו. אני לא ישנתי כל הלילה כי שמרתי על הרכב מפני אותם מניאקים שרק חיכו להזדמנות להעלים לנו ציוד ומכוניות, ולמחרת הייתי מותש מעייפות....
עד כאן בינתיים....
boaz avrahami
18-09-16, 09:51
טוב, חזרנו , היה נחמד מאוד, אבל יש כמה רג'קטים לפעם הבאה....
1. הובטח ניווט על פי כתב חידה, ובסוף קיבלנו רשימת נ.צ. שצריך להצטלם לידם.
2. היה חסר תיאור של הנ.צ. שצריך למצוא, כמו פיצול שבילים, או חורבה, או עץ דקל או בור מים....
3. התאמצנו למצוא את הנ.צ. בדיוק של סנטימטרים בודדים, ובסוף אף אחד לא בדק אפילו מה צילמנו.
4. בהגעה לחניון נאלצנו לחכות שעות בשמש, בלי שהמארגנים ימתינו לנו שם, ויגדירו את נקודת החניון.
5. המסלולים בכל יום היו קצרים מדי, מומלץ להאריך אותם, כי מה לעשות, כולנו אוהבים להדביק את הדוושה....
6.עניין ההשכמה בבוקר, צריכה להיות מסודרת, מומלץ לקבוע מראש שעה לתדריך בוקר, ושכל אחד יתאים את עצמו ויהיה מוכן בשעה המיועדת.
כשכולם כבר מתעוררים בערך ב 06:30 , אין סיבה לצאת לקראת 09:30...
7. יש יותר מדי אנשים שלא נוסעים בגרוטאות במסע, כמו הפורד עם האופנוע, הגרנד הכחול, הפורסטר , הדיפנדר וכדומה.
נ.ב. החניון בפארק ערד היה גרוע, בזכות כל הבדואים שהסתובבו סביבנו. אני לא ישנתי כל הלילה כי שמרתי על הרכב מפני אותם מניאקים שרק חיכו להזדמנות להעלים לנו ציוד ומכוניות, ולמחרת הייתי מותש מעייפות....
עד כאן בינתיים....
אני הייתי מתחיל בשונה ממך דווקא בתודה גדולה לאסף וסביון שהשקיעו רבות וללא תמורה בארגון המסע.
אחרי הכול מדובר במסע חוויתי ולא מרוץ וצריך לקחת בפרופורציות.
זה קצת צורם שמכל הטוב הזה מצאת להדגיש את החלק הריק של הכוס...
לטעמי, שני חניוני הלילה היו במיקום מעולה ונוחים מאוד.
זה שהיה שם בדואים זה לא חריג בדרום. כל נקודה בדרום היא בעלת אותו מקדם סיכון.
יכולתם לעשות סבב שמירה וככה כולם היו ישנים היטב.
בסך הכול למדנו לא מזמן שאסור לפי חוקי האתר לומר מילה רעה על בדואים אז למה להיכנס לזה ?
לראיה - דבר לא נגנב לאיש [emoji4]
אם כבר התחילו אז אנחנו חייבים לציין שהיה מושלם.
הארגון היה בדיוק ברוח המסע.
אני לא חושב שיש דרך לתכנן יותר מידי את זמן המסלול עם רכבים המסוג הזה, עובדה שהיו כאלו שהגיעו גם בערב ועוד היו צרכים זמן לתיקונים.
גם ביום השני שהגענו מוקדם לחניון זה היה מצויין, ישנו קצת צהוריים באוויר על הדשא, אין בזה רע.
מה גם שהגעה לחניון מוקדם יחסית ויצא בבוקר לא בלחץ אלו בדיוק הזמנים שצריך כדי לפגוש ולהכיר את האנשים.
חניוןן לילה בערד היה מאוד נעים, היה בדואים אבל ערד, איפה אין.
אנחנו ישנו מצויין לא היה איכפת לנו אם היו לוקחים לנו את הסובארו ועוד שני תחתונים שהיו בפנים, היה יכול להיות אפילו מאוד מצחיק. הדבר היחיד שהכנסנו לאוהל היה נעלים:D, לא נעים לקום בבוקר ולא למצוא נעליים שאתה במדבר.
אני חושב שגם ההשכמה היתה מצויינת, כולם התעוררו בכייף הכינו ואכלו יחד, ושראו שכול פחות או יותר מוכנים, כינסו אותנו.
נהנו משעות הבוקר מאוד.
לנו לא הפריעו שהיו במסלול אנשים שלא במסע, היו אחלה חברה, איכפת לי במה הם נוסעים.
הם לא עזרו בחילוצים עם הרכבים שלהם, זה רק הוסיף עוד כמה בדיחות, אווירה ותמונות.
אולי אם היה יותר אז כן, אולי.
בכל מקרה (אני מקצר כי זה דרך הטלפון).
היה מצויין, אנשים נהדרים, חלוקת ציוד ונתינה מדהימה בין הקבוצות.
היה חסר לנו מפות/מכשיר קשר, פשוט נתנו לנו, אף אחד לא רשם מי לקח מה רק ביקשו להחזיר.
שהיתה למישהו בעיה כולם הגיעו לעזור ברמתם.
אנשים מדהימים שהגיעו לחניוני לילה להכין אוכל והזמינו את כולם בלי שום חשבון.
הדבר היחיד שלדעתי היה ניתן לשפר והוא ברמת המשתתפים וזה היה לנסוע יותר כקבוצה, היו אחלה אנשים שיצא לנו לפגוש בעיקר בבוקר ובערב.
תודה ענקית למארגנים!
נתחיל לחפש עכשיו את הרכב הבא....
מצטרף לתודות,
מצד האתר לכל מי שטרח ותכנן ונסע ובדק ושלט וכו'.
מצד המלווים, שסחבו לנו חלק מהציוד, האכילו אותנו בבשר משובח, השאילו ציוד יקר (קשרים, מקדחות , דיסק וכו') וגם לקחו שקיות זבל בבוקר לפח.
ומצד המתחרים על עזרה הדדית ואווירה כיפית.
היה מעולה, היו אחלה חבר'ה מסביב, היה גבול נכון בין רכבי הליווי למסע עצמו.
ופשוט היה כיף.
רק חבל שלא חילקו כובעים :)
אם כבר התחילו אז אנחנו חייבים לציין שהיה מושלם.
הארגון היה בדיוק ברוח המסע.
אני לא חושב שיש דרך לתכנן יותר מידי את זמן המסלול עם רכבים המסוג הזה, עובדה שהיו כאלו שהגיעו גם בערב ועוד היו צרכים זמן לתיקונים.
גם ביום השני שהגענו מוקדם לחניון זה היה מצויין, ישנו קצת צהוריים באוויר על הדשא, אין בזה רע.
מה גם שהגעה לחניון מוקדם יחסית ויצא בבוקר לא בלחץ אלו בדיוק הזמנים שצריך כדי לפגוש ולהכיר את האנשים.
חניוןן לילה בערד היה מאוד נעים, היה בדואים אבל ערד, איפה אין.
אנחנו ישנו מצויין לא היה איכפת לנו אם היו לוקחים לנו את הסובארו ועוד שני תחתונים שהיו בפנים, היה יכול להיות אפילו מאוד מצחיק. הדבר היחיד שהכנסנו לאוהל היה נעלים:D, לא נעים לקום בבוקר ולא למצוא נעליים שאתה במדבר.
אני חושב שגם ההשכמה היתה מצויינת, כולם התעוררו בכייף הכינו ואכלו יחד, ושראו שכול פחות או יותר מוכנים, כינסו אותנו.
נהנו משעות הבוקר מאוד.
לנו לא הפריעו שהיו במסלול אנשים שלא במסע, היו אחלה חברה, איכפת לי במה הם נוסעים.
הם לא עזרו בחילוצים עם הרכבים שלהם, זה רק הוסיף עוד כמה בדיחות, אווירה ותמונות.
אולי אם היה יותר אז כן, אולי.
בכל מקרה (אני מקצר כי זה דרך הטלפון).
היה מצויין, אנשים נהדרים, חלוקת ציוד ונתינה מדהימה בין הקבוצות.
היה חסר לנו מפות/מכשיר קשר, פשוט נתנו לנו, אף אחד לא רשם מי לקח מה רק ביקשו להחזיר.
שהיתה למישהו בעיה כולם הגיעו לעזור ברמתם.
אנשים מדהימים שהגיעו לחניוני לילה להכין אוכל והזמינו את כולם בלי שום חשבון.
הדבר היחיד שלדעתי היה ניתן לשפר והוא ברמת המשתתפים וזה היה לנסוע יותר כקבוצה, היו אחלה אנשים שיצא לנו לפגוש בעיקר בבוקר ובערב.
תודה ענקית למארגנים!
נתחיל לחפש עכשיו את הרכב הבא....
+11111111111111111111111111111111111111
לא יכלתי לתאר את החוויה טוב יותר!!!
היה משעשע ומצחיק, מאתגר וכיף גדול.
אין לי שום הצעות לשיפור או לייעול, כתבי חידה היה יכול להיות נחמד אבל תכלס למי אכפת.
תודה לאסף ולסביון שזרמו עם השיגעון.
תודה לצוותים האחרים שהוכיחו שאנחנו לא הפסיכים היחידים.
תודה לארץ ישראל שיש בה הרבה שטח שאפשר לנסוע בו.
תודה למורד זרון שלא שבר לנו את הרכב.
והכי תודה לצוות שלי TEAM RACER שסבלו את הנוכחות שלי במשך שלושה ימים רצופים ועד שמה פעמים לפני כן... אין ספק שרכשתי פה כמה חברים חדשים.
תודה תודה תודה...
היה כיף גדול
elephant man
18-09-16, 12:01
מצטרף לתודות. בענק!
חשבתי שאגיע עם פורסטר מוגבה וארגיש חכם על קטנים. שמח שהתבדיתי!
לראות את הצוותים מתמודדים עם מעברי נחל, בעיות מכאניות, מורד זרון ועוד והכל ברוח טובה ובהקפדה על הנאה מכל מצב.
אהבתי את ה"הקפדה" על חוקי התחרות (סליחה תחרויות זה לא חוקי) , המסע.
שנה הבאה אני משתתף עם רכב בעצמי.
תודה לכולם. היה כיף.
התנצלותי על חוסר ההקפדה על החוקים - מטרתם היתה לוודא שהמסע יקלע לכוונתו וגם לתת אלמנט משחקי. העניין עם התמונות נועד בתכלס לשליטה במיקום המשתתפים ולא באמת לצורך ניקוד או משהו כזה... ויצטרך לעבור שיפור כי לא כולם העלו אותן לאן שצריך כך שלא יכולנו לראות בזמן אמת מי מתברבר.... (והיו מי שהתברברו).
בסופו של דבר נכון, הערכנו בחסר את קצב ההתקדמות והופתענו לטובה מה שהפך את הימים לקצרים ואת אתגרי העבירות לקלים מדי.... מבטיחים שיפור לפעם הבאה.
רגע... מי בכלל אמר שתהיה פעם הבאה...?
אסף.
קצת כמתבונן מן הצד וקצת מייצג את שי ויותם שהשתתפו.
היה אחלה. כיף ענק. המון תודה למארגנים על ההשקעה והניהול.
תודה למשתתפים. אנשים מקסימים, אין ספק שרוח האתר מקבצת את טובי האנשים שתחביבם הוא גיפים. (בכוונה לא כתבתי טובי הגיפאים).
לטעמי, זה הלך והשתפר. ביום השלישי, רוב הקבוצות הבינו סוף סוף את מה שהמארגנים כיוונו אליו מלכתחילה. נסיעה בדבוקה אחת, סיוע הדדי ואווירת ביחד. מתישהו, היה צריך לגרש את כולם מנקודת הקילקול של הבלנו.
מי שתפס את האירוע כתחרות והגיע כדי לנצח, לטעמי, יצא מופסד ובגדול.
שוב תודה למארגנים. יש לי הרגשה, אסף, שזו לא הפעם האחרונה.
תודה לכולם על אירוע מוטורי איכותי שנתן הרבה הרבה אוויר להמשך השבוע.
אני מוכן גם בפעם הבאה לחכות לכולם בנקודות ה"לא עבירות" ולהפעיל את מכבשי הלחצים שישכנעו שאת המכשול הם רק מדמיינים...
אין ספק, אירוע מוטורי משובח בעלות סמלית של דלק ואוכל.
סביון, הרמתי את הכפפה שזרקת לי. תגיד מה ומתי...
אסף, אתה צריך ג'יפ!
הי לכולם, היה קל מכפי שציפינו אבל עדיין מאוד מאתגר. במקומות בהם עברנו לא הייתי מעלה בדעתי להכנס עם פז'ו 206.... אבל היא עברה!. ולא!... את הדיסקו 94 אני לא מוכר:).
להרכב המשתתפים היה חלק משמעותי מהחוויה(נדמה לי שטווח הגילאים מבני 22 ועד בני 65). החיוכים, הצחוקים, הרוח הטובה וגם השטותית, הנדיבות והנכונות לעזור איפיינו את כולם.
תודה לאסף פלג ממושב יבול שארח אותנו בלילה שלפני, וללביא עם העגלה והמקסטרק שליווה אותנו בשלושת הימים. ותודה רבה גדולה לסביון ואסף שאירגנו, טרחו, הכינו וליוו את המסע. סחטיין על הסיפתח....
היה יופי.
תודה.
הי לכולם, היה קל מכפי שציפינו אבל עדיין מאוד מאתגר. במקומות בהם עברנו לא הייתי מעלה בדעתי להכנס עם פז'ו 206.... אבל היא עברה!. ולא!... את הדיסקו 94 אני לא מוכר:).
להרכב המשתתפים היה חלק משמעותי מהחוויה(נדמה לי שטווח הגילאים מבני 22 ועד בני 65). החיוכים, הצחוקים, הרוח הטובה וגם השטותית, הנדיבות והנכונות לעזור איפיינו את כולם.
תודה לאסף פלג ממושב יבול שארח אותנו בלילה שלפני, וללביא עם העגלה והמקסטרק שליווה אותנו בשלושת הימים. ותודה רבה גדולה לסביון ואסף שאירגנו, טרחו, הכינו וליוו את המסע. סחטיין על הסיפתח....
היה יופי.
תודה.
הי לכולם, היה קל מכפי שציפינו אבל עדיין מאוד מאתגר. במקומות בהם עברנו לא הייתי מעלה בדעתי להכנס עם פז'ו 206.... אבל היא עברה!. ולא!... את הדיסקו 94 אני לא מוכר:).
להרכב המשתתפים היה חלק משמעותי מהחוויה(נדמה לי שטווח הגילאים מבני 22 ועד בני 65). החיוכים, הצחוקים, הרוח הטובה וגם השטותית, הנדיבות והנכונות לעזור איפיינו את כולם.
תודה לאסף פלג ממושב יבול שארח אותנו בלילה שלפני, וללביא עם העגלה והמקסטרק שליווה אותנו בשלושת הימים. ותודה רבה גדולה לסביון ואסף שאירגנו, טרחו, הכינו וליוו את המסע. סחטיין על הסיפתח....
היה יופי.
תודה.
הי לכולם, היה קל מכפי שציפינו אבל עדיין מאוד מאתגר. במקומות בהם עברנו לא הייתי מעלה בדעתי להכנס עם פז'ו 206.... אבל היא עברה!. ולא!... את הדיסקו 94 אני לא מוכר:).
להרכב המשתתפים היה חלק משמעותי מהחוויה(נדמה לי שטווח הגילאים מבני 22 ועד בני 65). החיוכים, הצחוקים, הרוח הטובה וגם השטותית, הנדיבות והנכונות לעזור איפיינו את כולם.
תודה לאסף פלג ממושב יבול שארח אותנו בלילה שלפני, וללביא עם העגלה והמקסטרק שליווה אותנו בשלושת הימים. ותודה רבה גדולה לסביון ואסף שאירגנו, טרחו, הכינו וליוו את המסע. סחטיין על הסיפתח....
היה יופי.
תודה.
מצטער על הגיבבוב של ההודעות. יש לי בעיה בהתנהלות עם מסך ומיקלדת.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.