צפייה בגרסה מלאה : סקר טמפ' ראש מנוע בקרב בעלי פאג'רו 2.8 עם מד טמפ' דיגיטלי.
שלום לכולם,
לאחרונה התקנתי מד טמפ' דיגיטלי שניתן לכוון בו את הטמפ' הרצויה לקבלת התראת זמזם.
כיוונתי בתור התחלה, התראה לטמפ' של 95°.
בנסיעה בעיר, אין סיכוי לשמוע ממנו. בנסיעה מחוץ לעיר +מזגן, שומעים זמזום לעיתים קרובות.
מבקש לשאול את בעלי הפאג'רו 2.8+מד דיגיטלי, את השאלות הבאות:
1. מה טמפ' הראש המכסימלית, (הידועה לכם) שאותה אסור לעבור בפאג'רו 2.8?
2. מה טמפ' ההתראה המכוונת אצלכם בבקר הדיגיטלי?
3. מה הטמפ' שנקראת ביום קיץ עם מזגן: א. בכביש מישורי ב. בכביש עם עליות.
אני נותן את הנתונים שלי:
1. לא יודע! לכן אני שואל. מצאתי בפורומים בחו"ל, באזורים קרים, ערכים שבכלל לא דומים לשלי.
2. 95°
3. בנסיעה בכביש מהיר ביום חם עם מזגן: 92-94° . אני מזהה פתיחת טרמוסטט (חדש ומקורי) ב- 88° בדיוק.
בנסיעה בעליות, מגיע גם ל- 105° . בסוף העליה נותן לרכב להרגע בצד.
לסיום, למי שעדיין אין מד חום ראש מנוע דיגיטלי, ממליץ מאוד לרכוש ולהתקין. אביזר חשוב שיכול לחסוך כסף רב.
1. אני לא הייתי עובר את ה110 מעלות וגם מקפיד כך בשלי (קיץ שעבר הגעתי פעם בודדת לאיזור ה105 בעליה לרמת הגולן באחד החמסינים הכבדים), זה נותן קצת מרווח ביטחון.
2. אצלי מכוון לאיזור ה-90, כדי שאדע להתכונן מראש במקרה וזה לא הגיוני להיות בטמפ הנמדדת בשעה/טוואי/עומס הנוכחי - משמע ככל הנראה תקלה.
3. אני נהג איטי - 90-100 קמש בכביש מהיר (כולל 6), עם מזגן על ECON ולא AC (קר לי מדי ב-AC) המד אצלי (שהקריאה שלו נמוכה בכ 10-15 מעלות מהטמפרטורה בפועל בגלל סוג המד והמיקום) מתייצב 85-80 בערך ונשאר שם. בעליות יכול להגיע גם ל-100 - תלוי בעליה - המד המקורי לא זז ממקומו - לאחר מ105 מתחיל לעלות קצת כלפי מעלה - מעט מעל החצי. בסוף כל עליה אני לא עוצר בצד - ממשיך לנסוע בהילוך שמאפשר לי מהירות הכי גבוה וסלד הכי נמוך, ככה אני מקרר את הרכב, יש שטוענים שזה לא נכון. בעליות בלי שיפוע קשה אני מכוון להגיע להילוך הרביעי - ~80 קמש - גם אם הרכב עלה בטמפ קצת מהמאמץ אני רואה התקררות וירידה של הטמפרטורות במצב הזה לרוב עד ל 80-85 מעלות כמו בכביש מהיר מישורי.
תוספות שיש אצלי - וונטה על קולר גיר, חסימת הפתחים בצדדי הרדיאטור כך שהמאורר חייב למשוך אוויר דרך הרדיטורים עצמם, תוספת שתחובר בעתיד הקרוב - הפעלת וונטת מזגן עצמאית ללא תלות בהפעלת המזגן. מאורר האינטרקולר שלי עובד קבוע מזה שנה. בדוק גם הימצאות פלסטיקים בחלקו העליות של הרדיאטור - בינו לבין הגוף. יש הרבה חאפרים שמפרקים ולא מחזירים, כנ"ל לגבי החצי ירח.
עד כמה שאני זוכר - רכב שמתחמם בכביש מהיר - בדוק רדיאטור - רכב שמתחמם בתוך העיר בדוק פאן קלאטש. נכנסנו ליולי אוגוסט... בדוק הכל... כולל הימצאות חצי ירח בכונס הרדיאטור.
אני רק שאלה, יש למישהו פה לינק למד טמפרטורה המדובר ותמונות איפה להתקין?
הרבה מהחברים משתמשים בזה:
http://www.ebay.com/itm/171153428067?_trksid=p2060353.m2749.l264 9&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
ומקמבנים חיבור לרגש על איזה בורג או חור.
יש כאלה שקונים מחברת דיקסל בישראל בעלות 300~ שח, עד כמה שאני זוכר - מוצר דומה אך לא זהה.
אני משתמש במד אני לא מוצא יותר באיביי וברגש שמסתיים בטבעת-שייבה. מחובר לבורג בראש.
lior ben shabat
01-07-16, 11:14
מנצל שירשור כי מישהו כאן ציין מצב econ במזגן... אפשר ?
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
זה הקישור לבקר:
http://www.dixell.co.il/product_datasheet.php?prod=XR20CX&lang=_l3&code=981
כשאתם מזמינים, לבקש רגש עם כבל באורך 2 מטר ולא 1.5 מטר כפי שיתנו לכם ברגיל.
יש בקרים זולים יותר! . ממליץ על הבקר הנ"ל בגלל טמפ' הסביבה במצב כבוי, שהיא גבוהה ביחס לאחרים.
בקיץ, טמפ' הסביבה ברכב סגור עוברת את ה- 50° . רוב הבקרים שמצאתי, טמפ' הסביבה שלהם היא עד 50°. הבקר הנ"ל - עד 60°
את הרגש דחפתי עם משחת סיליקון טרמי לתוך הברגה פנויה M8 בראש המנוע באזור האחורי ליד קיר האש. (רצוי באזור הרחוק מהמאוורר)
בגלל שלא השתמשתי בדבק, הייתי צריך ליצור "שלה" שתחזיק את הרגש בתוך ההברזה.
אני מניח שהרוב השתמשו בדבק - וגם זה טוב.
מנצל שירשור כי מישהו כאן ציין מצב econ במזגן... אפשר ?
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
אפשר...מה?
lior ben shabat
01-07-16, 19:13
אני לא ממש מרגיש שזה מקרר במצב הזה..אני מוצא עצמי נודד בין econ ל a.c. כדי להרגיש נעים או לטפס עליות בלי מזגן...
מה צריך לבדוק ?
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
lior ben shabat
01-07-16, 19:16
חבל על הזמן...מדוייק כמו בית מרקחת. והפעולה ב a.c ממש ממש מעולה!!
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
אז לא ברור לי למה...אלא אם אתה ספציפית צריך טמפ' ממש נמוכות כדי להרגיש נעים, אז אתה יכול פשוט לעבוד קבוע במצב AC.
lior ben shabat
01-07-16, 19:20
לא ממש... ה a.c מקפיא את הצורה
ה econ לא מורגש...
וחשבתי אולי זה בעיה חשמלית או מכנית... כי גז יש..
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
איך אתה קובע שגז יש? בדקת חלונית?
lior ben shabat
01-07-16, 19:40
לפני חודש מילאתי מחדש...אחרי שלא היה כלום במערכת.
אחרי המילוי המזגן עובד פצצה. לא נחלש ולא גימגם מאז. רק econ קצת דרדלה. דרדלה מידי...
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
עד כמה שאני זוכר/הסבירו לי econ מפעיל את המדחס במקטעים ולא רצוף כמו במצב AC, אולי יש לך איזה בעיה מהכיוון הזה. אני אישית לא מכיר מספיק לעומק.
זהו, הלך הסקר שלשמו פתחתי את השרשור!
מבאס!
חשבתי שיהיה שרשור עם טמפרטורות שכל אחד יוכל לראות נתונים של אחרים, לעשות ממוצע ולקבוע את הסט פוינט שלו.
אבל המהלך נכשל! חבל.
אל תהייה דרמטי... רק היום בבוקר פתחת את השרשור...
דווקא נשפך פה הרבה אינפורמצייה - אגב לא יודע מה אתה מרגיש בפתיחה של הטרמוסטט אבל הוא טרמוסטט דו שלבי עם שני קפיצים שנפתחים בטמפרטורות שונות.
אני מהנדס רק 16 שנה, עד היום לא נתקלתי בשיטת תכן לפי סקר דעת קהל. זה רעיון מעניין.
בכל מקרה, הייתי מציע לצרף גם את דעתם של מתכנני הרכב לסקר. אולי אפילו לתת לה משקל עודף. [emoji3]
נמרוד, מתכנן הרכב היה יפני. הוא לא ידע בכלל שמסתובבים בעולם אנשים עם רכבים בני יותר מ5 שנים. אנחנו, שנוסעים במכוניות משנת 95, מורדים. הוא לא יכול לדעת בכלל מה צריכה להיות הטמפרטורה הנכונה במנוע שעבר 500 א"ק. לעשות מנוע? אולי הוא קרא על זה בפורומים באינטרנט, בפועל אין סיכוי שהוא ידע מה זה. לי בחודש האחרון כמעט הלך ראש מנוע פעמיים בעקבות נזילת מים מרדיאטור. אותי מעניים מאוד מה אנשים עשו עם הרכבים שלהם...
מחזיר תשובה לשירשור המקורי
אומנם מנוע בנזין 3.5
כביש ישר 85 מעלות
עליות על כביש ארוכות יכול להגיע ל95-100
שטח ברגיל 90-100 תלוי בתווי ובאיזה הילוך נוסעים
עליות מאוד ארוכות (כגון לסארטאבא בקיץ) ללא מזגן עם כול המאוורים עובדים
יכול להגיע ל 105-107
107 זה הנקודה שבא השעון חום של הרכב מתחיל לעלות מעבר לחצי
יכול להגיע עד 110 אבל עין כול הזמן על השעון חום של הרכב שלא יתקרב לאדום
וכמובן להפעיל את כול הלחשים והאמונות ששומרים על הראש מנוע :-)
זהו, הלך הסקר שלשמו פתחתי את השרשור!
מבאס!
חשבתי שיהיה שרשור עם טמפרטורות שכל אחד יוכל לראות נתונים של אחרים, לעשות ממוצע ולקבוע את הסט פוינט שלו.
אבל המהלך נכשל! חבל.
אל תתרגש, סקר מעולם לא היה פה. כדי שיהיה לך סקר אתה צריך מדגם מייצג של אוכלוסיית הפאג'רואידים. פה במקרה הטוב יהיה לך בליל של מספר תשובות שהמיצוע שלהן לא יתן לך כלום במקרה הטוב ותשובת שגויה ומטעה במקרה הפחות טוב.
לכלי רכב בשלושים השנים האחרונות תחום טמפרטורת עבודה תקין הוא בין 90-110 מעלות, בגדול. כשהאוטו עובד ב105 או 108 או 110 מעלות בעלייה ביום קיץ חם - זה בסדר גמור.
התרמוסטט אחראי לזה שהמנוע לא יתקרר עד שיגיע לתחום הזה של כ-90 מעלות. לאחר מכן, כשהתרמוסטט פתוח, טמפרטורת הרכב כל הזמן משתנה על פני אותם 20 מעלות פחות או יותר, בין 90-110, בהתאם לעומס על המנוע ולטמפרטורת הסביבה. זו המטרה של קירור נוזל, בתקופת קירור האוויר טווח טמפרטורת העבודה היה גדול הרבה יותר.
שעון החום המקורי - בכל כלי רכב - לא זז - כי ככה הוא מתוכנן. לא מדובר על מכשיר למדידת טמפרטורה, אלא כלי עזר לנהג, שמעוצב כמו שעון. הוא נשאר באמצע שלו, בלי לזוז, על פני כל תחום ~20 המעלות התקין, כדי לא לבלבל את הנהג. נורה עושה את אותה עבודה בדיוק, אבל תחום הנדסת האנוש מצא שנהגים אנושיים מעדיפים את התחושה שנותן משהו שנראה כמו שעון, ולכן ברוב המכוניות יש מכוון כאילו-רציף ולא נורה שנדלקת בבת אחת.
כשאתם מתקינים מדי טמפרטורה אמיתיים, שמראים תזוזה של מעלה בודדת, אתם מעמיסים על עצמכם אינפורמציה מיותרת.
חנן-ג'יפולוג
03-07-16, 02:06
בהמשך לדברי נמרוד, בבדיקה אחרונה שעשיתי ברכב הפרטי החדש שלי, עם סורק תקלות מחובר שמראה את הטמפ' האמיתית, המחוג יציב לגמרי באמצע השעון, כשהטמפ' בפועל היא בין 68 ל113 מעלות (הטמפ' שבה המאוורר נכנס לעבודה ומוריד אותה עד שהוא כבה בתשעים ומשהו) .
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
אני מאלה שמעדיפים לפחד מאשר להיבהל... המד חיוני.
מוני אורבך
03-07-16, 09:12
מנסיון של שנים, זאת טעות.
אין שום צורך לדעת אם הראש ב 95, 98 או 107.
זהו תחום העבודה התקין וזהו.
מה יעזור לך אם תדע אם הוא ב 108 ??
אם הוא עובר את ה 110 אז צריך את נורת האזהרה.
פסיכולוגית מאוד מעצבו לראות את המד עולה ויורד.
הסיבה היחידה שאני מעדיף "מד" על פני נורת אזהרה היא רק כי אני רוצה לדעת שמערכת אזהרת הטמפרטורה עובדת.
אגב, אותו כנל עם מד לחץ שמן...
חנן-ג'יפולוג
03-07-16, 09:16
מסכים ולא מסכים.
אני מעדיף להיבהל, כאשר אראה טמפ' של 90 בסוף הירידה מי-ם בליל חורפי קר, לעצור ולהבין מה התקלה.
אני לא איבהל כאשר בגרירת נגרר באוגוסט בסוף העלייה מסדום, המדחום יראה 115. אני אוריד הילוך ועומס, ואקרר את המנוע בהמשך נסיעה.
מצד שני, עם נהגים מתוחכמים פחות, המחט דוברת האמת, מייצרת שאלות, ולפעמים גם תיקונים, מיותרים.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
מוני אורבך
03-07-16, 09:22
מה שאתה אומר בעצם, שאתה רוצה לדעת אם המנוע נמצא בטווח הפעולה הנורמלי, לא חם מדי ולא קר מדי.
למעשה, זה מה שנותן לך מד חום סטנדטי של כל יצרן רכב.
סבבה, מקובל.
זה מאד מקובל להוסיף מדי טמפרטורה לג'יפים ישנים, תמיד היה מקובל, כל קיץ זה נושא לדיון בפורום הזה כבר 15 שנה. זה אופנה שלא נס ליחה.
אני אישית מעולם לא התקנתי שום מדיד נוסף באף אחד מכלי הרכב שהיה לי. ולא שלא היו לי בעיות התחממות - בטח שהיו. מכל הסוגים והמינים. בג'יפים ובפרייבטים (בעיקר בצרפתיות...) תמיד, ההתראה שכן קיבלתי, מהשעון המקורי, אפשרה לי לעצור בזמן. (האמת חוץ מהפעם הראשונה, הטווינגו של אבא, הייתי חייל בן 20, ראש מנוע, לא ידעתי מהחיים שלי).
לא מעניין אותי לדעת מה הטמפרטורה בדיוק - מעניין שמערכת הקירור תקינה. ואם היא לא - לא צריך שעון דיגיטלי בשביל לעשות דיאגנוזה. צריך לבצע איתור תקלות מסודר, שבסופו של דבר זה לאתר מאיפה הנזילה ולתקן אותה, ולהחליף חלקים בלויים בחדשים. ואגב, אם יש תחום שבו מכונאים כן מבינים ויודעים לבצע איתור תקלות ותיקון היטב, זה מערכת קירור. הבעייה היחידה היא שהרבה פעמים הפתרון הנכון והסופי לבעייה הוא יקר - הפתרון הוא חידוש מערכת הקירור קומפלט, בדגש על רדיאטור חדש. ואנשים נוטים לדחות את התיקון הזה, להוסיף מים, להוציא טרמוסטט, לנסות ככה ולנסות ככה, עוברים כמה חודשים, מגיע החורף והבעייה נעלמת עד הקיץ הבא...
מסכים ולא מסכים.
אני מעדיף להיבהל, כאשר אראה טמפ' של 90 בסוף הירידה מי-ם בליל חורפי קר, לעצור ולהבין מה התקלה.
חנן בתסריט כזה גם המד המקורי יעצור אותך כשתגיע אחרי עוד שני קילומטרים ל110 מעלות.
מד חום מקורי לא מצפצף...
בזמן תקלה הזמן שלוקח למד המקורי לעבור מ"תקין" לאדום הוא שניות בודדות. המד הדיגיטאלי הציל לי את המנוע בקיץ שעבר כשצינור החל לנזול בחיבור, הטמפ במד לא תאמה לטמפ ההגיונית לדרך,שעה,עומס. המד המקורי כמובן היה באמצע אבל המנוע היה חם כמו בטיפוס. 10 דקות, צינור חדש (הצינור הקודם בן שנתיים) והמשכתי בדרכי.
חנן-ג'יפולוג
03-07-16, 09:40
חנן בתסריט כזה גם המד המקורי יעצור אותך כשתגיע אחרי עוד שני קילומטרים ל110 מעלות.
ואז כבר אולי יהיה מאוחר מדי.
הרי במקרים רבים, נורת הביקורת, היא, הלכה למעשה, נורת "הלך מנוע-נדפקת"
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
ואז כבר אולי יהיה מאוחר מדי.
הרי במקרים רבים, נורת הביקורת, היא, הלכה למעשה, נורת "הלך מנוע-נדפקת"
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
בצרפתיות, בטוח [emoji3]
בג'יפים עם מנועי ברזל, לא ממש.
הפואנטה שלי היא שהמעקב המדוקדק ברמת הצלזיוס, שלא יבוא במקום אבחון ותיקון יסודי.
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
חנן-ג'יפולוג
03-07-16, 09:44
בהחלט.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
מישהו בכלל רב על זה?
נהייתם פילוסופיים מדי לגבי רכבים בני 15...
לא פילוסופיים בכלל.
נסיון. אני צברתי נסיון בדרך הקשה, חנן בכלל אין מה לדבר, אוכל את זה ביום-יום המקצועי שלו, ואנחנו עוקבים אחרי הנושא הזה כל קיץ. האמת שדיברנו לא מזמן וחיכינו כבר שעונת ההתחממויות בפורום תגיע. השנה היא כנראה תהיה קשה במיוחד - יוני היה הכי חם מאז שהתחילו למדוד... הדיונים חוזרים על עצמם, והלקח הוא שמערכת הקירור ברכב מתבלה, ועדיף פשוט לעשות לה רמונט יזום אחרי עשר שנים או יותר. אחרת אתה תחליף הכל אבל בשלבים, אחרי כמה תקיעות באמצע טיולים, גרירות, ימים במוסך, ובמקרה הגרוע גם נזק למנוע.
ושוב... זה קונצנזוס, מי שלא מסכים עושה זאת מטעמי תקציב בעיקר.
בזמנו פתיתתי שרשור בנוגע מד דיגיטלי - האם להסתירו ולהשתמש רק בחיווי הזמזם, אישית אני מרוצה מזה שהשארתי אותו גלוי.
חם היום - מקפיץ שרשור...
בעקבות התחממויות חוזרות ונישנות והזנחה פושעת מצידי הלך הראש... למדתי את הלקח שלי!
הוחלף הראש, הותקן רדיאטור טוב יותר (KOYORAD) וברוחב כפול מהסיני שהיה מותקן קודם.
הותקן מד חום מנוע דיגיטלי עם זמזם, הרגש נמצא במיקום שהומלץ ב http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/96690-%D7%94%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%9C%D7%A4%D7%92%D7%A8%D7%95%D7%90%D7% 99%D7%A1%D7%98-%D7%94%D7%9E%D7%AA%D7%97%D7%99%D7%9C/page6?p=709053&viewfull=1#post709053
הופתעתי לגלות שממש אין מתאם בין מד חום מנוע בלוח השעונים למד הדיגיטלי.
להלן כמה מדידות שעשיתי היום ואתמול. טמפרטורת האוויר הייתה בין 30 ל 38 מעלות בצל. צמיגי שטח מלא 31 של BF, מזגן פועל בעוצמה מליאה.
* נסיעה ארוכה עם חמישה נוסעים בכביש החוף במהירות 90 קמ"ש - 80-75 מעלות (כתלות בשעה ביום ובחום בחוץ)
* רכב עומד ברמזור- 85 מעלות
* עליית דרך פרוייד בכניסה לחיפה - 92 מעלות
* עצירה ברמזור בסוף פרויד 99 מעלות
* חילוץ רכב מחופר בחול, גלגלי הפג'רו מפרפרים במקום - 112 מעלות
בכל המקרים שצויינו לעיל, מד החום הרגיל לא זז מהאמצע.
יאיר
* חילוץ רכב מחופר בחול, גלגלי הפג'רו מפרפרים במקום - 112 מעלות
יאיר
זו לדעתי השורה המדאיגה מכל הנתונים שהבאת.
אני לא מכיר מספיק פאגרו, אבל זה נשמע לא טוב במיוחד עם נמשך מספר דקות ומעלה.
לפחות כאשר מדובר בטרופר, במקרה כזה הייתה נדלקת גם נורת שמן הגיר והיה מומלץ לשקול החלפת שמן גיר לאחר אירוע כזה. הוצאנ משמעותית של אוויר בעת נסיעה בדיונות מסייעת רבות להקטנת המאמץ של המנוע והגיר.
פאגרו קינג 2001 . נזילת מים מצינור אחורי שמוליך לקבינה. בגלל המד חום דיגיטלי דיקסל שהיה מתחרפן לפעמים ולא התייחסתי אליו ו.... הלך ראש מנוע. החלפתי ראש הכל עובד טוב. אממה..... מד החום עדיין מחורבש הזמנתי היום דיקסל חדש, הרגש (תרמוסטט) היה מהודק עם שייבה ענקית שמעכה אותו, כנראה הרסה את הרגש. ממכם אני מבין שעדיף להכניס את הרגש לחור הברגה עם סיליקון תרמי ולקבע עם 'שלה' מאיפה משיגים סיליקון תרמי? מישהו יכול להעלות צילום שמראה את החיבור?
אני אישית נגד השימוש בסיליקון למרות שאני יודע שרבים עושים זאת - אצלי זה מתכת למתכת בהברגה. את הסיליקון תוכל להשיג בכל חנות חלפים לרכב - בקש RTV לחום גבוה.
אתם מדברים על שני דברים שונים.
יש משחה תרמית שזה מה שאתה צריך (אפשר לבקש בכל מעבדת מחשבים, לא יודע אם ייתנו לך, או בחנויות אלקטרוניקה), ויש rtv לחום גבוה (שיעודו אחר לגמרי, וגם השימוש הגנרי במונח rtv הוא לא תמיד נכון).
אני לא מכיר אף אחד בקבוצה של פאגרו שמרח משחה טרמית... שם דובר רק בהקשר של למצוא תבריג פנוי בראש - לפחוף פנימה את הרגש ולסתום עם RTV לחום גבוה.
אז שלא יתפלאו שהולכים להם ראשי מנוע או שהקריאות לא הגיוניות.
רגש צריך להיות בהצמדה טובה, שזה אומר או בהברגה מתאימה, או עם משחה. או, כמובן, טבול אם זה הסוג שלו.
נכון, גם רגש שלא מוצמד טוב ייתן אינדיקציה מסוימת, ושינוי ממצב רגיל, אבל זאת חאפריות לשמה.
אמנם לא קיו אלא קינג 2001, עם חיישן של דיקסל על בורג 8 ממ בראש ,מוצמד עם יציקה מתאימה,
עובד מעולה .את הזמזם חיברתי להפעלה של וונטה נוספת \מכוון על 85 מעלות
85? וכל כמה זמן יוצא לו להידלק? נשמע טמפ הפעלה נמוכה מדי... איזה טמפ אתה רואה בנסיעה בכביש מהיר? איזה בעמידה בפקק?
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
בפקק ועמידה בכביש מגיע ל82=83 בערך
מוטי טויוטה
27-06-18, 00:36
מישהו התנסה עם המכשיר הזה?
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180626/b9aaac2693428bebbcf7e6a0d059972b.jpg1201 19
Sent from my SM-N9500 using Tapatalk
שלום לכל משתתפי הסקר. אם משהו יודע אם המד חום הדיגיטלי שמופיע בתחילת הסקר ( שהעלו את הקישור שלו לאיבי ) כולל בתוכו זמזם התראה? תודה. יום טוב
היי,
אם אתה מתכוון לקישור בהודעה השניה או השלישית - הוא לא כולל זמזם. בעוד כמה אגורות אפשר לקנות גם זמזם ולחבר אני חיברתי לבד.
עופר
היי,
אם אתה מתכוון לקישור בהודעה השניה או השלישית - הוא לא כולל זמזם. בעוד כמה אגורות אפשר לקנות גם זמזם ולחבר אני חיברתי לבד.
עופר
ערב טוב עופר. תודה על התגובה וההיענות. אני מתכוון לדף הראשון שבו יש את הקישור היחידי לאיבי. אם אתם יודעים אם המד הזה עם התראת זמזם ואם לא האם אפשר לחבר לו התראת זמזם נפרדת. תודה רז
ממליץ מאוד לחבר זמזם למד החום *אבל* רצוי מאוד להוסיף מתג בטור שיאפשר ביטול הזמזם לאחר שהנהג הפנים שהמנוע התחיל להתחמם וכדאי לעשות משהו עם זה...
בלי המתג הרעש של הזמזם בלתי נסבל.
יאיר
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.