צפייה בגרסה מלאה : לכל בעלי הג'ימיני הידני
היי. בכל הקשור לשטח אין לי מה לשאול. העניין הוא ההגעה לשטח.
לפי מה שהבנתי מקריאת מבחנים וביקורות ההתנהגות כביש שלו (מדובר רק על דגם ידני) לא טובה.
אם זה מבחינת יציבות, רוחות, מהירות שיוט נמוכה ומנוע לא חזק מידי.
עכשיו אם אני גר במרכז ומעוניין להגיע למדבר יהודה או הרי גליל עליון - איך מתמודדים עם הנסיעה הארוכה שכוללת כבישים מהירים ?
לדומגא כביש 6 היום כשאני נוסע עם היונאי החמודה שלי 120 עוקפים אותי שם כמו כלום.
מדובר רק על עניין הבטיחות שכן היום פשוט נוסעים מהר. תודה!
שלא תחשוב שהאוטומט יותר טוב..מהירות שיוט של 100 קמ״ש זה מה שיש. ב120 אפשר לנסוע אבל זה רועש ומרגיש לא נוח. נוסעים בימני ולא עוקפים. זה מה יש.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tzvika-Pick
10-07-16, 15:49
היי. בכל הקשור לשטח אין לי מה לשאול. העניין הוא ההגעה לשטח.
לפי מה שהבנתי מקריאת מבחנים וביקורות ההתנהגות כביש שלו (מדובר רק על דגם ידני) לא טובה.
אם זה מבחינת יציבות, רוחות, מהירות שיוט נמוכה ומנוע לא חזק מידי.
עכשיו אם אני גר במרכז ומעוניין להגיע למדבר יהודה או הרי גליל עליון - איך מתמודדים עם הנסיעה הארוכה שכוללת כבישים מהירים ?
לדומגא כביש 6 היום כשאני נוסע עם היונאי החמודה שלי 120 עוקפים אותי שם כמו כלום.
מדובר רק על עניין הבטיחות שכן היום פשוט נוסעים מהר. תודה!
איך מתמודדים? פשוט מאוד - נוסעים לאט. 90-95 קמ"ש על השעון, בנתיב הימני. יוצאים רבע שעה לפני שאר החבורה ונוסעים בסבלנות. נתקעים אחרי אוטובוס או משאית שהם (קצת) יותר איטיים ממך? נשארים עוד דקה או שניים אחריהם עד שהשמאלי פנוי ועוקפים.
בעליות ארוכות בכביש עם נתיב אחד יורדים קצת לשוליים כשאפשר ונותנים למכוניות מהירות יותר לעקוף. לפעמים גם נתקעים אחרי משאית ומבינים שאין מה לעשות, אי אפשר לעקוף אותה בעליה כי אין מספיק מרווח. אז נוסעים אחריה, קצת יותר לאט.
תכין לך מוזיקה טובה ומסטיקים, בסוף כולם מגיעים. אם אתה מחפש לנסוע מהר ג'ימני זה לא הרכב בשבילך, ידני או אוטומט.
אגב דווקא באוטומט השיוט נוח יותר כי יחס ההעברה הסופי ארוך יותר (90 קמ"ש מתקבלים ב-500 סל"ד פחות בערך).
איך מתמודדים? פשוט מאוד - נוסעים לאט. 90-95 קמ"ש על השעון, בנתיב הימני. יוצאים רבע שעה לפני שאר החבורה ונוסעים בסבלנות. נתקעים אחרי אוטובוס או משאית שהם (קצת) יותר איטיים ממך? נשארים עוד דקה או שניים אחריהם עד שהשמאלי פנוי ועוקפים.
בעליות ארוכות בכביש עם נתיב אחד יורדים קצת לשוליים כשאפשר ונותנים למכוניות מהירות יותר לעקוף. לפעמים גם נתקעים אחרי משאית ומבינים שאין מה לעשות, אי אפשר לעקוף אותה בעליה כי אין מספיק מרווח. אז נוסעים אחריה, קצת יותר לאט.
תכין לך מוזיקה טובה ומסטיקים, בסוף כולם מגיעים. אם אתה מחפש לנסוע מהר ג'ימני זה לא הרכב בשבילך, ידני או אוטומט.
אגב דווקא באוטומט השיוט נוח יותר כי יחס ההעברה הסופי ארוך יותר (90 קמ"ש מתקבלים ב-500 סל"ד פחות בערך).
אני ממש לא אוהב לנסוע מהר. 80-90 בקבוע. לצערי בכביש 6 הדבר לא אפשרי.
יודע להגיד לי כמה סלד הגימני הידני עושה ב90?
ותודה על התגובה! שוקל לרכוש.
אצלי באוטומט זה סביב 3000, לפי המידע שסיפק ידידנו הרקדן האוטומטי זה 3500..
Sent from my iPhone using Tapatalk
מניסיוני - ג'ימני VVT סטנדרטי - 3300 סל"ד זה 90-93 קמש בערך.
אני דווקא אהבתי את הג'ימני הידני, בגלל יחסי העברה הקצרים - יותר זריז בתנועה עירונית, וכמובן יותר אמין וחסכוני לטעמי.
נכון שהשיוט בסל"ד יותר גבוה, אבל זה לא קריטי במהיריות האלו לטעמי.
אני ממש לא אוהב לנסוע מהר. 80-90 בקבוע. לצערי בכביש 6 הדבר לא אפשרי.
יודע להגיד לי כמה סלד הגימני הידני עושה ב90?
ותודה על התגובה! שוקל לרכוש.
ולמה לא אפשרי?
אני נסעתי ככה הרבה שנים עם ג׳ימני בלי שום בעיה.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Tzvika-Pick
10-07-16, 22:54
אני ממש לא אוהב לנסוע מהר. 80-90 בקבוע. לצערי בכביש 6 הדבר לא אפשרי.
יודע להגיד לי כמה סלד הגימני הידני עושה ב90?
ותודה על התגובה! שוקל לרכוש.
ומה עושים האוטובוסים שמוגבלים ל-95 קמ״ש בכביש 6? והמשאיות לא נוסעות משם?
אפשר גם אפשר.
אגב אצלי באוטומט 90 קמ״ש ב-3000 סל״ד בדיוק.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.