צפייה בגרסה מלאה : חיים מחודשים לניבה
3/4 מנוע פרארי. (מנוע 6 צל' טורי במקור)
טמפרה/טיפו שוקלות קרוב 1.1 ט'
ניבה שוקלת 1.2 ט'.
השם "ניבה" ניתן על שם הנהר, תיראה סמל של ניבה שמופיע בו מפרשית (בתקווה שאני לא טועה ומטעה)
תזמון שסתומים אכן התחלה טובה :D
לאחר בדיקה אצל רוסים יודעי דבר
"ניבה"-שדה אדמה
"לאדה" או "לאדיה" - ברוסית "עתיקה" פירוש הוא , סירת מפרש או מפרשית.
ניבה זה לא שם של נהר ?
Sent from my Pixel using Tapatalk
ניבה זה לא שם של נהר ?
Sent from my Pixel using Tapatalk
הכוונה לנהר בלנינגרד ?
אז גם אני חשבתי
רק שנאמר לי היום (ואני לא זוכר מה שמעתי) שמדובר בשדה לא חרוש או חרוש
צריך לבדוק עם יודעי רוסית טובים ממני.
"פורטינג" הושלם
נשאר רק להתחיל ולגמור:(
115086115085
ניסיתי לחסוך אבל.......
יש צורך בבניית זוויות תושבות שסתומים, מחדש בגלל חריצים עמוקים מידי שלא ניתן לתקן ע"י שלייף
באותה הזדמנות נעשה גם שטח ראש קל
115188115187115186
הראש מוכן להרכבה
115370
מורכב
115371
כיוון שסתומים וניקוי הברגות
115374115373 115372
ערכת טבעות מרווח (צ'ימסים) לכיוון שסתומים וכלי מדידה
115375
הראש מוכן להרכבה
115376
נראה לי, אתה ואני צריכים לשבת לבירה.
יש לי הרגשה שנוכל למצוא כמה נושאי שיחה לא רעים בכלל...
אתה מוזמן לנתניה
שיחות על רכבים , שיפוצים/שיפורים ומכונאות בכלל הייתי אומר 24/7
אבל זו לא האמת!!!:cool:
boaz avrahami
17-06-17, 07:28
ואני הייתי בטוח שתגיד וודקה, לא בירה [emoji23]
Avrahami is being a racist.....
חה..חה.. חחחחחחההההה
אני רוסי מזויף
קפה, בירה וקולה
אברהמי אתה יודע מה הפירוש? "racist- "
boaz avrahami
17-06-17, 13:16
גזען.
זה לא רק ברוסית.
זה נכון, אני גזען אבל לא נגד רוסים
לא הוספתה סמיילי
גזענים הם קנאים פנטיים
אתה רציני?
boaz avrahami
17-06-17, 20:25
לא הוספתה סמיילי
גזענים הם קנאים פנטיים
אתה רציני?
אין הנחתום מעיד על עיסתו.
בוא נחזור לנושא השרשור המרתק שלך.
אולי תזמין אותנו איזה יום שישי לביקור התרשמות?
הזמנה שלי היא כללית
מי שרוצה ? מוזמן!!
כמעט כל שבת אני מטפל בניבה
מי שפנוי מוזמן לבוא
אם אפשר לתאם מראש? הכי טוב
יתכן שגם יבגני יהיה
טוב נו....אז שלח לי las-tlv ונגיע לבקר....אם כבר אתה מזמין כן...
Sent from my SGH-M919 using Tapatalk
יתכן ואגיע בשנה הבאה
אולי תעשה לי הכרות עם לס-וגאס
בפעם הקודמת שהייתי ראיתי את השכר
נסעתי בקרייזלר קבריולט, בועז שרעבי שר בקולי קולות מהדיסק
(השוטר המקומי סימן לי להוריד את הווליום)
ובזבזתי כסף בקזינו
מה זה קזינו? 😢
Sent from my SGH-M919 using Tapatalk
בניגוד למחשבה...זה לא תעסוקה למקומיים.
Sent from my SGH-M919 using Tapatalk
הראש פורק
מחר נרכיב
1155121155131155141155151155161155171155 18
המנוע כמו חדש רואים עדיין חריצים בצילינדרים
מי שמבין ידע!! למה הראש פורק? ע"פ התמונות.
115522115521
boaz avrahami
24-06-17, 05:17
פירקת את הראש פעם שניה?
לא
הכינותי מראש:D
היום מרכיב את הראש שהכנתי
מה זה הלכלוך/גרגרים הלבן בכל הצילינדרים?
מנחש - עדיות של מים. בעיית אטם ראש.
מה זה הלכלוך/גרגרים הלבן בכל הצילינדרים?
אחרי ניקוי שטח עם נייר זכוכית
(היום אין לאנשים מושג מה זה בד-שמיר)
המון זמן ניקוי אחרי!!
- - - Updated - - -
מנחש - עדיות של מים. בעיית אטם ראש.
מצטער
לחלוטין !!לא!!
נ.ב.
המנוע כבר עובד
boaz avrahami
24-06-17, 15:51
עשית הונינג לצילינדרים בלי לפרק בוכנות?
רואים בצילינדר השמאלי את השריטות המוצלבות באופן ברור
boaz avrahami
24-06-17, 20:44
בועז
:D
שזה אומר?
1. הצחקת אותי
2. היכן שמעת על "הונינג" ללא פירוק בוכנות?
3. החריצים הם "הונינג" מקורי לכן כתבתי למעלה שהמנוע חדש
boaz avrahami
24-06-17, 22:07
זהו שלא שמעתי ולכן התפלאתי...
ראיתי שבבים של ליטוש, ראיתי את האיקסים שנראים כאילו הרגע עשו אותם.
ראיתי שהבוכנות לא פורקו.
לא לקחתי בחשבון שהמנוע כל כך חדש...
בערך 120.000 ק"מ
אבל עשה לי צרות
וכאן אגלה כבר את הסוד הגדול למה שיפצתי ראש מנוע שהיה לי
והחלפתי אותו בזה שהיה מורכב
1. מנוע היה מעשן ברמות שלא הכרתי.
2. במאמץ היה מצלצל כמו פעמוני כנסיה ביום חג
3. צרך שמן מנוע (אני לא נסעתי יותר מכמה ק"מ בודדים)
אחרי שפירקתי מצאתי שמעברי יניקה ופליטה יחסית נקיים, כאילו מישהו התחיל לנקות אותם
רואים טוב בתמונות.
מצאתי שמן בסעפות.
בסוף אחרי שאפרק את הראש על השולחן, אני אמצא כי גומיות שסתומים
במקרה הטוב קשים כאבן, במקרה הרע יתכן ומי שעבד על הראש, לא הרכיב אותם.
(משפרי מנועים למשל)
זהו שלא שמעתי ולכן התפלאתי...
ראיתי שבבים של ליטוש, ראיתי את האיקסים שנראים כאילו הרגע עשו אותם.
ראיתי שהבוכנות לא פורקו.
לא לקחתי בחשבון שהמנוע כל כך חדש...
אני לא מאמין שמישהו מסוגל עם "הונינג" אבנים ומקדחה ידנית
ליצר קווים בצורה "שתי וערב"
boaz avrahami
25-06-17, 20:34
או שאולי הרינגים לא לוחצים ובגלל זה הצילינדר לא מבריק [emoji4]
וזה למה?
מה ראית זה לפני ניקוי
אני בכוונה ממלא נוזלים לפני ניקוי שטחים
כדי שכל האבק ושבבים ילכדו בנוזל. ואחר-כך לחץ אויר
מעיף הכול מחוץ לצילינדר כולל לחץ אויר בהברגות
ניגוב עם סמרטוט לבן ואפשר להרכיב
נ.ב.
המנוע הזה ירד מרכב יד ראשונה ו120000 ק"מ
אתה רוצה לומר שכל הקילומטרים לא היה לחץ טבעות?
boaz avrahami
25-06-17, 22:19
בהתחלה אתה מתלונן שאני לא שם סמיילי ואז כשאני כבר שם אותו אתה מתעלם ממנו [emoji854]
עכשיו ראיתי
ובאם להתלונן עסקינן
למה הסמיילי הפוך?
טוב ניראה לי שהגיע הזמן לספר סיפור למה הכנתי ראש מנוע
לאחר שהמנוע הותנע ועבד מספר שעות ולאחר מספר נסיעות קצרצרות
המנוע התחיל לצלצל ולעשן. עשן שחור וכחול/אפור/לבן.
בנוסף הספק ירד פלאים וצריכת שמן מטורפת ממש. כלומר תוך מס' שעות
בודדות , המנוע צרך כ-1/2 קג' שמן מנוע משובח מאוד.
שום דבר שעשיתי לא הצלחתי לפתור את הבעיה של צלצולים
ושום "פלשינג" יקר ו/או זול לא עזרו לי .
אפילו ניסיתי להזיז את חיישן גל הארכובה עם סיבובו .
וניסיתי לחבר חיישן מהירות.
והרכבתי חיישן "למבדה".
אחרי כל זה, חיברתי תקע דיאגנוסטיקה ומנורת בקרת מנוע. חיברתי TECH2 .
ואז גיליתי שכל מה שחיברתי אומר לי תקלות מס' ....... (לא זוכר כבר)
מקור התקלות בחיישן גל ארכובה וחיישן חמצן.
תוך כדי ניסיון של איתור תקלות, חרשתי את שני הספרי DATA של פונטיאק.
המשך יבוא.........(חייב לצאת)
המשך
כמו שכתבתי קודם מנוע מעשן, מצלצל ולא מושך
בדיקות דחיסה ודליפה לא היו מושלמות
אבל גם לא גרועות לחלוטין.
לא עזר "פלשינג"
ולא תוסף דלק
ולא שינוי מיקום חיישן גל ארכובה
ולא החלפת חיישן גל ארכובה (שהתגלה כ לקוי וגרם
לכיבוי מנוע כמה רחובות רחוק מהמוסך)
ולא החלפת חיישן חמצן
ולא מרססים אחרים
ולא חיישן מהירות
ולא החלפת כל הדלק במיכל(תדלוק בדלק חדש)
בקיצור מנוע בסרק עובד "חלום"
מכת גז ויש לנו "עשן וצלצולים"
ע צ ב י ם == אאאאאאההההההה
(תהיה רגוע אני אומר לעצמי)
פה כבר מאסתי מהכל והחלטתי להכין ראש מנוע
והמחשבות היו להכין גם את הבלוק הנוסף שיש לי.
לגבי הבלוק החלטתי להמתין עד לאחר פירוק ראש מנוע המורכב
כבר לאחר ניתוק סעפת פליטה הבנתי שאני בדרך נכונה .
פנים סעפת פליטה מלא שמן!!!!
כנ"ל לגבי סעפת יניקה!!!!
ראש מנוע הוחלף בראש שהכנתי
והכל בא למקומו!!!!!!!!!!!
ראש שפורק עדיין לא נבדק
מחר נסיעת מבחן!
היום תוקנו כל מיני נזילות מים /שמן שפתאום צצו להם
צינור מים תחתון שופר מעט וקצת סיליקון על אטמים מכסות שסתומים
פתרו את הבעיות
בנסיעת מבחן גיליתי שאין צלצולים מנוע סוחב (לא כמו שאני רוצה)
אין עשן כחול/לבן/אפור נשאר מעט עשן שחור בהאצה חזקה.
אם לומר את האמת זה עדיין לא זה!!!
נמשיך הלאה!!!!!
116356
- - - Updated - - -
פינוק קטן לתאורה
וחיישן מהירות מקורי מניבה 2123
116358116357
קדחתי 8 חורים
116775116776116777116778
זה סופרצ'רג'ר?
מה אומרת בדיקת קומפרסיה אחרי החלפת הראש?
boaz avrahami
19-09-17, 22:38
זאב, אתה מתחרה עם גרשון בהודעות מקודדות או שאתה כל כך עייף גם להשקיע כמה שורות בכתיבה?
לא לכולם מובן מה בתמונות ומה בראש שלך
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
1. מדחס על
2. לא מדדתי קומפרסיה
אבל בדקתי 4 גזים והתוצאה היא נתונים של מנוע חדש
אחרי שמצאתי חיישן חמצן (למבדה) מתאים
-------------------------------------------------------------------
מי לא מבין שישאל
כתבתי שקדחתי 8 חורים
איך אפשר לומר את זה במילים אחרות:cool:
אולי בשביל הזרקת ניטרו ? ....
Sent from my iPhone using Tapatalk
אולי בשביל הזרקת ניטרו ? ....
Sent from my iPhone using Tapatalk
תוסיף סמיילי!?
Конечно
Sent from my iPhone using Tapatalk
קדחתי 180 חורים
1168041168051168081168091168101168061168 07
boaz avrahami
21-09-17, 17:28
תסביר להדיוטות למה החורים?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
כי הוא לא לקח לחרט שיכרסם לו?
כי הוא לא לקח לחרט שיכרסם לו?
בול
הקופולונג בין הגיר והטרנספר יצליח לעמוד בהספק של המגדש-על ?
הקופולונג בין הגיר והטרנספר יצליח לעמוד בהספק של המגדש-על ?
נחיה וניראה
מרצדסים וBMW גם בעלי קופלונג דומה והספקי מנועים שלהם כפולים..........
ניראה שפתרתי את הבעיות שלי
את התוצאה אוכל לבדוק רק בעוד שבוע
116953116954116955116956116957116958
היום לא התאפקתי
הכל מורכב, צמת חוטים נתפרה מחדש!
מנוע עובד הרבה יותר חלק ומאיץ הרבה יותר טוב
TECH 2 נקי מתקלות
אפילו מנורת בקורת של מנוע (צ'ק-אינג'ן) מכובה!!!!!!
למרות הכל אני צריך 4 מצתים
עכשיו מורכבים מצתים עם 3 אלקטרודות
אני רוצה לחזור לפשוטים ביותר
ואחר כך נסיעת מבחן לכיוון יער חדרה
מנורת טעינה מהבהבת!!!!
בדיקה מהירה של טעינה
והתוצאה 12.9 וולט
והתוצאה הסופית
טרררררררררם (כאילו תופים)
117106117105117104
טוב
אחרי שיפוץ אלטרנטור, מסתיים הפרוייקט!!
הכל עובד טוב הרכב נוסע חלק וחזק
לא מזהם!!!!!!!!!!!
מדחס על ושאר רעיונות נדחו לזמנים אחרים
עכשיו הזמן ליהנות מה אוטו!!!!!!!!!!!
בשלב זה תודה כל העוקבים
באם יהיו התפתחויות ? אז נעדכן!!!!!!!!!!!!!!
תוצאה של נסיעת מבחן וחילוץ עצמי
117576
הנזקים מינימליים
117577
הנזק הוא רק בפח של המכסה מנוע?
לפי התמונה זה נראה שהפגוש ממש צמוד. לא היה שם רווח קודם?
האוטו הזה הוא טנק.
אני נסעתי ברברס (לא לאט מדי) לתוך אקליפטוס אוג אחד...
רוב הנזק היה לעץ...
הנזק הוא רק בפח של המכסה מנוע?
לפי התמונה זה נראה שהפגוש ממש צמוד. לא היה שם רווח קודם?
את המגן קירבתי לגוף לפני כ 5 שנים
בעלי ניבות לשעבר בטח זוכרים , כאשר עוברים שלולית במהירות גבוהה
כל המים היו מותזים על שמשה קדמית
לאחר הצמדת מגן לגוף, הבעיה קטנה בכ- % 80.
מעט מאוד מים נתזים על השמשה.
השלמתי עם הכישלון שלי ומסרתי את ההגה למקצוענים
זאת התוצאה
118365
היי לכולם!!
הפרוייקט התחדש!!!
סרן קד' פורק שופץ ונצבע!!!
קורת חיזוק קדמית (שילדה) ימין שופצה!!!
הורכבה נעילה בסגנון לוק-רייט בסרן אחורי!!!!
וווווווווו
מגדש על מורכב על המנוע!!!! (עוד לא מורכב ברכב)
התמונות בהמשך!!!
כבוד על החיאת השרשור....
כבעלים של 2 אקזמפלאים (לפני שנים רבות....) תענוג צרוף!
Sent from my iPhone using Tapatalk
כל הכבוד וד׳ש לאישטכנו ;)
Sent from my iPhone using Tapatalk
כל הכבוד וד׳ש לאישטכנו ;)
Sent from my iPhone using Tapatalk
מי זה אישטכנו?
תמונות יגיעו (צריך מעט לסדר)
עבר הרבה זמן והרבה דברים השתנו
נתחיל עם מגדש על
קודם מתחילים עם נסיון להבין היכן להרכיבו ואיך.
127114127115
-שבלונות והתאמות אין סוף - - Updated - - -
127116127117127118127119
- - - Updated - - -
שבלונות נייר, העתקה ללוחות ברזל , התאמות וקידוחים אין סוף!!!
127131127132127133
- - - Updated - - -
סורי !! זה ההתחלה!!!
היום המנוע נכנס למקום
127165
כניראה שאין שתי ניבות דומות!!!!!
למי שלא שם לב אני מעביר את הכל לניבה לבנה!!!
וכאן המנוע פשוט לא נכנס ונאלצתי לחתוך חזק את קיר אש ודופן ימין בגלל מגדש על!!!
127890127891127892
128234128236128237128235128231
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.