צפייה בגרסה מלאה : rzr עם פזילה לתומקאר
שלום התקציב שחי כ45 אלף
חשבתי לרכוש rzr שנת 2009
אבל בגלל שברצוני לא להשקיע חשבתי על צומקר
שעולה פחות ממחצית מהסכום
אני לא מדבר על כלי חדש אלא סביב שנות ה2000.
ברצוני לטייל איתו בשבת לא יותר
רציתי לדעת אם לשניהם יש רישוי כביש במידה ואצטרך לנסוע בכביש
לא מחפש יכולת שטח מטורפת אלא לשבילים וטיולי שבת רגוע לנחל וכו.
אשמח לחוות דעת אני באמת שובר את הראש.
אם אין הבדל משמעותי אלך לתומקר בגלל המחיר ובגלל מהות השימוש בכלי.
ההבדל בביצועים ובנוחות הוא מטורף לטובת הריזיר אבל גם המחיר בהתאם. אם לא נחוצים לך ביצועים מטורפים ופוזה תלך על טומקר, אבל ממה שידוע לי הוא בכלל 2*4. בכל מקרה ממליץ בחום להתעניין בכלים נוספים דוגמת מיול של kawasaki שהוא לא יקר, אמין וחזק ו 4*4( לא כולם), יש דיגמי דיזל ובנזין. תתענין גם המקבילים שלו. אבל תתאפס על כיוון מסויים כי בין רייזר לטומקאר יש עולם שלם.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
עשיתי קצת חיפוש מצאתי את הrs800
יש מידע על זה??
בבקשה (http://www.jeepolog.com/forums/content.php/1702-jeepolog-archive)
ההבדל בביצועים ובנוחות הוא מטורף לטובת הריזיר א
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
לא בטוח...
יש הבדל ביניהם - בגישה לחיים ולשטח. אבל הביצועים בשורה התחתונה די דומים, למרות שהתומקר "רק" הנעה אחורית.
http://www.jeepolog.com/forums/content.php/1702-jeepolog-archive
זה המבחן ההשוואתי שעשינו בזמנו מעט אחרי שהרייזר נחת בארץ, ומאז יצא לי לטייל גם עם זה וגם עם זה וגם עם שניהם יחד - ואני עדיין חושב שברגע שמתאימים את הראש לזה או לזה - אין הבדל אמיתי במה שאפשר לעשות איתם.
היתרון של תומקאר לאורך זמן - הוא פחות צעצוע מרייזר, והחלקים והטיפולים שלו הם לא במחירי פולאריס... הרבה יותר חסון והרבה יותר זול לאחזקה לאורך זמן - וזה חשוב, מאוד.
אסף.
השאלה היא עד כמה טןב תומקר מדנות ה2000
כי פה במדובר בtm27 חדש למדיי
הכל שאלה, במה עשו איתו וכמה טיפלו בו טוב. יכול להיות חדש ששברו אותו וישן ששמרו עליו טוב
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
כמובן שלא אקנה כל אחד.
אלא אעשה בדיקה לפני ואראה מה מצבו.
נניח במצב סביר.להיות ראלי לשוק ןלכלי שנוסע 13 שנה בשטח
עוד שאלה האם לכלי זה יש רישוי כביש
כן בטח, אבל אסור לו לסוע יותר מ 40 קמש ולכן גם אסור לעלות על דרכים מהירות.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
אני לא הכי מכיר את הטומקאר על תקלותיו, יש לו מנוע 1000 של דיהצו, ולדעתי הוא די פשוט ובנוי טוב מברזל ככה שאין הרבה מה שיהרס
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
אני חושב שהישנים לא עם מנוע 1000
אלא עם מנוע 700 לא??
ל רייזר הישנים זה 800, טומקאר זה מנוע 1000, אבל הוא יחסית כבד, הרבה יותר מה רייזר
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
בדקת לגבי mule, יש כאלה של 800, דיזל או בנזין, שהם לא הכי מהירים אבל ממש חזקים ודי עבירים
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
ויש כאלה שפוט הקטינו להם את הארגז ועשו 4 מקומות במקום 2
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
אני לא הכי מכיר את הטומקאר על תקלותיו, יש לו מנוע 1000 של דיהצו, ולדעתי הוא די פשוט ובנוי טוב מברזל ככה שאין הרבה מה שיהרס
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
.
לתומקארים הישנים מנוע קוהלר 750 (די עצל אבל לא נורא) ולחדשים יותר מנוע 1000 סיני.
יש דגמים עם ובלי נעילה, ויש בשנתונים המאוחרים יותר רדיאטור מוגדל.
אסף.
boaz avrahami
14-07-16, 23:19
יש גם שני דגמים לשילדה אם אני לא טועה.
יש בינהם הבדל בקורה התחתונה של הכלוב מאחורי המושבים
Elad Shamir
15-07-16, 07:52
בתומקאר ה"רגיל" (לא 4 מושבים או הטנדר) יש 2 דגמים tm27 tm25, ה25 הוא קטן יותר ומגיע עם מנוע קטן (לרוב קהולר 725) ולרוב עם גיר קטן ללא low לנעילת דיפרנציאל.
כל הכלים שקיבלו רישוי אחרי מינואר 2015 מוגדרים כרכב שטח (בדומה לטרקטורון) ולא מורשים לנסיעה על הכביש, עד אז מורשים לכביש (ללא כבישים מהירים כי חוקית מוגבל ל40 קמ"ש)
לפני קנייה חשוב לבדוק מה הייתה רמת האחזקה כמו שכבר כתבו....
אם יש שאלות ספציפיות אתה מוזמן לשאול כאן או בפרטי
בהצלחה
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
מבחינת השנים..התומקר בשנתנון הנמוך עןלה פחות מחצי.
אך עש כמה הוא שווה ?
עד איזה מידה של עבירות הוא מגיע?לא נחפש לצאת לטחון סלעים
אל אם אצא נגיד לנחל הקרוס עם חבר איתי בכלי
ואצטרך לעבור סלע או 2 זה לא מה שיעצור אותנו?
GodsFather
15-07-16, 08:49
מקסימום מרימים בידיים.
זה 2×4 לעומת 4×4 של רייזר.
יש לי שאלה..
היום יצאתי ללולים בבוקר וראיתי חבר שהתחדש בrzr בדיוק בזמן שאני מחפש..(איש מרושע)
אמרתי לו בחצי צביעות :) מזל טוב תתחדש על הרייזר
הוא צחק ואמק זה לא רייזר ..ואני מתווכח איתי כמה ד
עד שאני קולט שרשום לו שם cfmoto ..לא הספקתי להתעניין כי מהרתי לעבודה..אני בטוח שפב אמצא תשובה מה זה הכלי הזה?
ולמה הוא כל כך דומה לרייזר
בשוק ה-SBS קיימים היום המון כלים. ממערב יש את הפולריס, ה-CanAm והארקטיק קאט, כולם טובים, מוכרים ובהתאם לדגמים גם הביצועים. ממזרח יש לא מעט כלים סיניים שהגיעו השנים האחרונות, RS800 (http://www.jeepolog.com/forums/content.php/2593-%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%93%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7%99-%D7%91%D7%90%D7%92%D7%99-RS800) שנראה מועתק מג'יפ, CFMOTO (http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3174-%D7%94%D7%A9%D7%A7%D7%94-%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C%D7%99%D7% AA-%D7%95%D7%A0%D7%94%D7%99%D7%92%D7%AA-%D7%94%D7%AA%D7%A8%D7%A9%D7%9E%D7%95%D7% AA-CF-MOTO-%D7%98%D7%A8%D7%94-%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%A1-625-EX), הייסון (http://www.jeepolog.com/forums/content.php/2461-%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%93%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%99%D7%99%D7%A1%D7%95%D7%9F-UTV-800R)שבעיקר דומה לפולריס במראה וזהו.
באמצע, בארץ הקודש, יש את התומאר. הרבה יותר כבד (כמעט פי שניים), הרבה יותר מאסיבי.
היתרון של הכלים שאינם מסין הוא בעובדה שיש יבואן ותיק וזמינות חלפים. צריך לוודא, אם קונים משהו סיני, שיש עדיין אבא ואמא לכלי
השאלה עד כמה שווה הסיני הזה ואיך בודקים למשל את ה cfmoto?
אני בדעה שכל הSBS למינהם, אורך חיי המדף שלהם לא דומה למה שאנחנו מכירים מרכבים רגילים...
כלומר, RZR בן 7 לא שווה ערך לרכב רגיל באותו גיל, וכנראה ידרוש תחזוקה מפה עד תאילנד, כמו רכב משנות ה90.
אלו כלים שצריך לקנות חדשים, או גג בני שלוש, ולמכור אחריי שנתיים.. יותר מזה כבר מדובר במפלצת מוצצת.
התומקאר יותר בסיסי וחסון, והוא יוצא מהכלל.
זו דעתי..
זה תלוי בשעות מנוע. פחות בגיל.
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
האם לcfmoto הייסון וrs יש רישוי כביש?
T1?אן אני זוכר נכון
ב cf רישוי של רכב שטח - כי אין לו דיפרנציאל אחורי.
הוא סהכ נוסע טוב, מתנהג טוב, ומאוד מזכיר את הרייזר 800. המנוע חלש יותר ורועש יותר, הבולמים פשוטים, אבל לטיולים זה לא מפריע.
יותר מטריד איך הוא מזדקן - רכב המבחן שקיבלנו לטיול כשהוא היה חדש בשוק, היה אמנם מאוד מהנה, אבל הטיול נגמר בגרירה בגלל בעיה חוזרת במשאבת הדלק הטבולה, וכל הטיול נמנעתי מלשלב 4x4 בגלל נזילה רצינית מהדיפ הקדמי. תוסיף לזה עוד כמה שנים על הכביש, ומה יהיה מצבו?
אסף.
-_-..זה מטיש לחפש משהו שמזכיר rzr בתקציב הנל ולא בן 7.
- - - Updated - - -
טוב בואו נסכם.
התקציב שלי עומד על כ45 אלשח
מה שמוצע לי כרגע וראלי
Rzr 2010 עם כל המשתמע מכך.
Cfmoto 2013
Rs800 2013
הייסן
הצעות?
הרייזר יהיה היחיד מכולם עם רישוי כביש. זה משמעותי עבורך?
אסף.
את האמת שלא כל כך(חשבתי שלכולם יש חוץ מאשר לcfmoto)..יש כוונה חנסוע קצת על כבישים.
לא ערים אבל כבישי הצפון פה..ולא במטרה להשתמש בו כרכב אלא להגיע לשטחים פתוחים..אני בטוח שהאכיפה גלבי זה דלה..
כל עוד זה בצד הכביש ולא מפריע לאיש.
כאמור רק כדי הלגיע לשטחים עלי לנסוע לאורך 2-6 קמ מהמושב בו אני גר
GodsFather
16-07-16, 15:42
ביטוח?
נראה לי שאוותר על הביטוח בתחילה
לדעתי
התוםקאר מיושן , 4X2.
הסיני לא אמין , גם לא ממש סחיר , יהיה לך קשה מאד למכור אותו אחרי שתקנה .
רייזר בתקציב הנ"ל קצת בעייתי ברוב המקרים תמצא אחד גמור , מומלץ לחפש בסבלנות ולפעמים להוסיף כמה שקלים על מנת למצוא אחד שמור.
יש לך גם אופציה לקנות רייזר 570 2012-2013 , המחירים שלהם ברצפה , די מומלץ אם אתה לא בקטע הספורטיבי
בהצלחה
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.